PDA

Volledige versie bekijken : Jess/Jessica(Jamaica) (Fun Garden)

Flowerdragon
13 juli 2008, 11:21
Naam : Jess/Jessica

Nationaliteit /taal : Jamaica/Duits

Leeftijd : 23 jaar

Haarkleur/lengte : Zwart krullen

Lengte : 1.72m

Postuur /Cupmaat : Normaal, buikje / B-cup

Tatoeage /Piercing :

Service : PZC, NMC, Beffen

Extra : :alarm: Zeer plichtmatig en snel! Niet fris van onder! :kotz: Absoluut geen aanrader!

Silvester
13 juli 2008, 17:28
3 weken terug ben ik op vrijdag nog in FunGarden aangeland.....
.....Ik vond het toen dus wel tijd worden om te gaan kameren, en nadat jamaicaanse Jessy door enthousiast hitsig gerij met haar achterwerk tegen Silvester's kruis en veel gefleem te kennen had gegeven dat ik wel met haar mee mocht, naar boven verhuisd.
Op de kamer werd het enthousiasme wat minder, wederzijds...

Mijnerzijds allereerst vanwege het feit dat Jessy een volle bos haar onder haar navel had zitten, niet echt mijn ding, maar alla...
Harerzijds vanwege mijn ontwijkende antwoord op haar eerste vraag: stunde?
En dan is mijn enthousiasme ook weer minder, want dan is al snel duidelijk dat we met een Eurocatcher te maken hebben.

Toch maar even 'n befje gewaagd, maar de benen bleven redelijk strak tegen elkaar, tot ik per ongeluk haar sterretje aanraakte.
Ja, anaal was zeer gewenst, kostte wel iets meer....
Silvester heeft toen te kennen gegeven niet zo wild op dat gaatje te zijn, dus begon Jessy mij in rap tempo mc af te raggen....
Dat werkt natuurlijk niet echt zo, dus even in missie proberen te doen, maar ja die benen zitten weer in de weg.
Weer wordt anaal aangeboden, dus het zakje volgespoten en einde verhaal.
Normaliter is Silvester altijd heel galant en vraagt aan de dame welk bedrag hij moet gaan pinnen.
Nu had ik het voorgevoel dit zelf maar te bepalen, en dat bleek ook wel bij het overhandigen van de fee, want toen zakte het enthousiasme helemaal tot zero...:nee:

Is inderdaad een TMM.

Flowerdragon
13 juli 2008, 18:46
Na het kamer bezoek met deze dame heb ik me flink gedoucht en mijn tandengepoetst!!

"Nu had ik het voorgevoel dit zelf maar te bepalen, en dat bleek ook wel bij het overhandigen van de fee, want toen zakte het enthousiasme helemaal tot zero..."

Dit kan ik zeker bevestigen. De hele dag geen verdere aandacht geschonken en ontvangen. Gellukkig heeft Lilly de rest van mijn dag goed gemaakt!!

Josef
13 juli 2008, 23:29
Deze Jess/Jessica heeft Josef al door ze ontwijkt mij wel,want ik ben niet zo gediend van haar charme,s.Ik deelde een keer balpennen uit die licht gaven voor ieder meisje 1 balpen.Maar zij was zo inhaalig dat ze er meteen 2 pikte.En daar is Josef niet van gediend,ik werd er niet vrolijker van.Ik zie liever blije gezichten van de meisjes die met 1 balpen tevreden zijn.Dus ik ben ook maar niet met haar naar de kamer geweest.Wat mij ook erg stoorde is dat Lilly mij vertelde dat er van haar 1 tanga slipje en 1 bodystok is gestolen uit de dames kleedkamer.Dus heren let goed op je spullen,want voor je het weet loopt er een dame in jou onderbroek rond.:ass::behead:

Silvester
14 juli 2008, 10:38
.....Dus heren let goed op je spullen,want voor je het weet loopt er een dame in jou onderbroek rond.:ass::behead:

:lostit: :hah: :moon: :freu: