PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Saskia



bellajunk
13 juli 2008, 22:57
Haarkleur : donkerblond
Lengte dame : 1,75 m
Postuur/Cupmaat : slank, b-cup
Nationaliteit : Nederlandse
Leeftijd : 25-27
Tatoeages/Piercings : nee
Service: nmc, pmc, erot massage
Voordelen: heel lekker
Nadelen: verslavend
Tijdsduur :1.00 uur
Prijs :145,00
Extra’s bij het bezoek:gebruik jacuzzi

bellajunk
13 juli 2008, 23:00
Vandaag weer eens op de laan wezen kijken. Was van de week al naar mijn favoriete dame Bella MAria geweest en zag dat er aantal hoop nieuwe dames waren. Had vooraf al aan Gina gevraagd of mijn andere favoriete dames Sabrina of Sara er aanwezig waren. Vergat alleen direct een afspraak te maken op de chat en op de laan aangekomen waren ze al bezet of ik moest ff een tijdje wachten...:redface:
Gina vroeg zal ik ze andere dames eens laten voorstellen. Had al een dame op het oog, maar liet ze toch allemaal voorstellen. De dame die mij mij binnenkomst al opviel was een leuke blondine. Hoopte dat dit Saskia was, had toevallig op de advertorial gekeken en was wel nieuwsgierig naar de sexnymphomane zoals omschreven stond.

Saskia is een leuke goed uitziende lange slanke donkerblonde nederlandse dame:eek: Ze heeft ongeveer 4 jaar geleden al gewerkt bij DS vertelde ze. We gingen naar de junglekamer. Wel ff wennen een andere dame. Ben MAria en Sabrina gewend en is wel weer leuk om even te onderzoeken en af tasten wat deze dame lekker vind. We zijn eerst maar eens gaan badderen:D
Van badderen kwam weinig terecht :eek: Saskia is zo leuke dame en ben haar maar gelijk gaan verwennen. Na een tijdje zei ze nu ga ik jou verwennen met een franse massage. Ze deed dat zo lekker dat ik het al snel niet meer uithield. Daarna vroeg ze of ik een lekkere massage wilde. Ze deed dat zo lekker en goed dat ik eigenlijk wel weer zin kreeg en draaide mij om. Ze zei dan gaan we maar wat lekkers doen en Saskia kwam on top. Ze deed dat zo lekker dat ik al snel alweer klaarkwam en we niet eens aan de doggy toekwamen. We hadden nog tijd over en zijn nog even gaan badderen. Na Sara is dit alweer een DS dame die mij 2x in 1uur laten komen en het koste Saskia weinig moeite:eek: Ze is een leuke meid en ze is nog gezellig ook.

Daarna afscheid genomen van Saskia en ben nog even wat gaan drinken in de woonkamer. Gina de gastvrouw was nieuwsgierig hoe het was geweest. Is een nieuwe dame voor je en jij kiest altijd voor Maria:p

satjack
10 augustus 2008, 11:47
Een paar weken geleden zag ik ineens Saskia en had gelijk iets van wat een kanjer is dat en wilde haar dan ook zo snel mogelijk beter leren kennen

Helaas zat het er steeds niet in want of ze was er dan weer niet, of was bezet of had een afspraak staan, maar afgelopen week moest en zou ik haar gewoon eens bezoeken dus had haar een berichtje gestuurd en na wat berichtjes heen en weer en ook op de chat nog met Saskia gesproken had ik dan mijn 1e date met Saskia

Dus afgelopen donderdag naar de Laan gegaan en Saskia kwam net binnen wandelen en ging zich even omkleden.
Ze had me al verteld dat ze een nieuw rokje had gekocht en dat die heel mini was,, nou mini was nog zacht uitgedrukt want wat zag ze er lekker uit hierin.

Liep achter haar aan naar boven en had al vol uitzicht op haar heerlijke ronde stevige billen

Op de kamer ging zij gelijk even handdoeken halen en begonnen we wat te zoenen en te vrijen en meestal bij de 1e keer bij een nieuwe dame ben ik toch altijd wel wat nerveus maar dat was bij haar snel voor bij

Meestal heb ik altijd wel lang tijd nodig voordat we op het bed komen maar bij Saskia echt niet want na een paar minuten zei Saskia al gelijk uit die kleren en wassen want wil naar het bed toe

Eenmaal op het bed vroeg ze nog even waar ik van hield en nadat ik haar dat gezegd had volgde een half uurtje heftige sex wat me nog lang zal heugen.

Wat een lekkere meid is die Saskia, en ze wil maar een ding en dat is SEX met hoofdletters.

Ga hier niet allemaal vertellen wat we hebben gedaan maar heb met haar in sneltreinvaart 3 standjes afgewerkt waarbij ik heel goed moest uitkijken om al niet tot een hoogtepunt te komen want Saskia kan dat echt binnen 10 minuten laten gebeuren als je niet uitkijkt.

Als je haar zo in de huiskamer meemaakt is ze een leuke rustige meid maar op de kamer gaan echt alle remmen bij haar los en als je weet de juiste plekken bij haar te vinden word het allemaal nog heftiger

Meestal ben ik altijd wel net iets over de tijd heen maar dit keer had ik zelfs nog een paar minuten over en die hadden Saskia en ik wel even nodig ook, om even bij te komen want we waren beiden even helemaal uitgeput

En heb dan ook nog even bij Peter wat gedronken en lekker bijgekomen van mijn 1e en zeker niet laatste bezoekje aan Saskia.

Peter vroeg nog hoe was het maar eigenlijk hoefde hij het al niet meer te vragen want hij had allang gezien dat is echt genoten had van deze topper bij DS.


Lieve Saskia ga je zeker heel snel weer zien maar dan nemen we wel een uurtje VIP want wil nog veel meer en langer van jouw genieten.

Volgende week ga je eerst op vakantie lieverd en geniet daar maar van maar zodra je terug bent zie je mij heel snel weer terug

Problemen worden steeds groter want Saskia is ook nu zeker een van mijn favoriete dame en zal het kiezen steeds moeilijker worden voor mij.

bellajunk
17 juni 2010, 22:31
dame is al enige tijd gestopt