PDA

Volledige versie bekijken : Waarom houden velen van kinky seks?



RAUL7
14 juli 2008, 14:02
Sadomasochisme en andere minder alledaagse vormen van seks zijn waarschijnlijk aangeboren gedrag, zegt Britse biologe Vivienne Parry.

Pijn
Theorieën over sadomasochisme omvatten heel wat verschillende gedragingen als dominantie, onderwerping en bondage. Het opzettelijk toebrengen van pijn zijn onderwerpen waar elke psychoanalyticus van droomt. Dit gedrag werd vroeger verondersteld pas na de geboorte te ontstaan, het zou een doodswens zijn die voortkomt uit bijvoorbeeld een trauma uit de kindertijd of angst voor castratie.

Aangeboren
Maar een veel logischere verklaring is dat sm aangeboren seksueel gedrag is. Net zoals homoseksualiteit zien we dit bij dieren, vele diersoorten bijten bijvoorbeeld tijdens de geslachtsdaad. Seksexpertes zeggen dat sadomasochisme of sm vaak voorkomt. Het werd de eerste keer in kaart gebracht door Alfredy Kinsey in 1948, hij beweerde dat 50 procent van de deelnemers aan zijn onderzoek erotisch plezier beleefde wanneer ze gebeten werden. Maar het cijfer zal volgens moderne experts eerder een op tien zijn, evenveel mannen als vrouwen doen aan sm.

Hoogopgeleid
Een ander onderzoek zegt hoogopgeleide eerder aan sm doen dan lageropgeleide mensen. Sm en het bijhorende gedrag houdt niet alleen geweld in, maar vaak ook psychologische vernederingen. Hoewel sommige mensen sm in dezelfde categorie als misbruik plaatsen, kun je enkel van sm spreken als beide partijen instemmen.

Schaamte
Sm kan tot een groot gevoel van schaamte leiden. Het gebeurt vaak dat tijdens sm iemand naakt en hulpeloos vastgebonden wordt. Als alleen je sm-partner dit te zien krijgt, hoeft dit geen probleem te zijn. Het is echter wel beschamender als je poetsvrouw of kinderen je zo aantreffen. (ep)
14/07/08 14u49

:wink:

bergm550
14 juli 2008, 14:29
Ik val altijd op de vrouwen die mij niet mogen. Het onbereikbare trekt aan, en de pijn en teleurstelling die het met zich mee brengt, vind ik onderbewust misschien ook wel aangenaam. Dit is dus ook een vorm van SM.

Snoepveter
14 juli 2008, 15:10
Ik val altijd op de vrouwen die mij niet mogen. Het onbereikbare trekt aan, en de pijn en teleurstelling die het met zich mee brengt, vind ik onderbewust misschien ook wel aangenaam. Dit is dus ook een vorm van SM.

Hoe snel weet je of een vrouw je niet mag? Als je met haar praat, of weet je het eigenlijk al als je haar ziet?

CLUBSPORT
14 juli 2008, 22:12
Ik val altijd op de vrouwen die mij niet mogen. Het onbereikbare trekt aan, en de pijn en teleurstelling die het met zich mee brengt, vind ik onderbewust misschien ook wel aangenaam. Dit is dus ook een vorm van SM.

ik herken daar wel iets in al val ik niet op dames die mij niet mogen , maar een mooie dame die mij volkomen negeert die word wel steeds aantrekkelijker

Rex
14 juli 2008, 22:20
Ik val altijd op de vrouwen die mij niet mogen. Het onbereikbare trekt aan, en de pijn en teleurstelling die het met zich mee brengt, vind ik onderbewust misschien ook wel aangenaam. Dit is dus ook een vorm van SM.

Met alle respect, maar zit er niet een steekje los bij jou..........:confused:

bergm550
14 juli 2008, 22:31
ik herken daar wel iets in al val ik niet op dames die mij niet mogen , maar een mooie dame die mij volkomen negeert die word wel steeds aantrekkelijker

Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen.

Jansen
14 juli 2008, 22:32
Ik val altijd op de vrouwen die mij niet mogen. Het onbereikbare trekt aan, en de pijn en teleurstelling die het met zich mee brengt, vind ik onderbewust misschien ook wel aangenaam. Dit is dus ook een vorm van SM.

Dus als ik het goed begrijp kan jij met een meisje naar de kamer gaan,dan laat ze blijken dat zij jouw niet moet (dus onbereikbaar) ze verlaat weer de kamer vraagt E.50,- jij betaalt en dan heb je een kloten gevoel maar die verdwijnt omdat je in je onderbewustzijn bent afgewezen en hoopt op de volgende keer hetzelfde gebeuren.:eek:

bergm550
14 juli 2008, 22:43
Ik val altijd op de vrouwen die mij niet mogen. Het onbereikbare trekt aan, en de pijn en teleurstelling die het met zich mee brengt, vind ik onderbewust misschien ook wel aangenaam. Dit is dus ook een vorm van SM.


Met alle respect, maar zit er niet een steekje los bij jou..........:confused:

Hallo Rex,

Als een vrouw geen interesse toont, dan wordt ze daarmee onbereikbaar en probeer ik toch dichterbij haar te komen. Dit kan soms ook op een kwelling uitlopen, daar je iemand mag en het gevoel is niet wijderzijds.

Hetzelfde is het principe dat vrouwen op de verkeerde mannen vallen of andersom. Dan hebben ze een zware relatie achter de rug, en dan toch weer beginnen ze met zo'n zelfde relatie daarna. Dit zal dan toch een onderbewust verlangen zijn naar kwelling, wat toch ook een beetje neerkomt op SM.

Het is moeilijk om je eigen gedachtengang onder woorden te brengen, maar ik probeer eerlijk naar mezelf en naar anderen te zijn. Ik vind uw opmerking dat er een steekje bij mij loszit, dan ook niet getuigen van respect.

Bergm550

Knabbel
14 juli 2008, 23:00
Kom nou, niet gelijk Berg af gaan knallen omdat hij het ietwat ongelukkig verwoord heeft. Zijn motivatie is puur op persoonlijke voorkeuren gegrond, wie zijn wij dan om dat af te keuren? Dan kan ik van Jansen, Rex en mezelf incluis nog wel veel gekkere dingen bedenken :teuflisch

Soms is Berg misschien wat naief in zijn perceptie van bepaalde zaken en als ik zijn verhalen goed lees (ja, ik lees ook RF) wordt hij af en toe bijgestuurd. Wat denk je wat mij allemaal overkomen is toen ik dit wereldje leerde kennen. Dat gaat nou eenmaal met vallen en opstaan. Als je er maar van leert.

Denk dat hij gewoon probeert te zeggen dat een dame, die in real life misschien onbereikbaar zou lijken te zijn, ineens in een club als bijvoorbeeld GT, eenzelfde houding zou kunnen aannemen, maar dan toch ondanks haar gespeelde arrogantie bereikbaar blijkt te zijn. Al gaat dit natuurlijk wel samen met de nodige euri's. Dit geldt voor mij net zo goed. Ook ik kom dames tegen in clubs die ik op het eerste gezicht daar nooit zou durven plaatsen, laat staan dat ze ineens bereikbaar voor me worden op sexueel gebied. Dat dit dan toch zo blijkt te zijn kan dan met de nodige spanning gepaard gaan, en op die wijze dan ook weer een bepaalde kick geven.

Vroeger ging ik regelmatig naar de ramen, alleen al voor de spanning. Dit gevoel is al jaren weg omdat clubs bijna een 2e huiskamer worden. Sterker nog ik zit verdomme vaker in een club dan in mijn eigen huiskamer. Ook al was de sex vergeleken met nu ver onder de maat, toch mis ik nog steeds die gezonde spanning van toen. Inmiddels volledig Off Topic, daar niets te maken met kinky sex, maar spanning kan ook kinky zijn. Oftewel het verleggen van een geestelijk grens of overwinnen van een barriëre. Ieder zijn ding, niets mis mee.

Rex
14 juli 2008, 23:01
Hallo Rex,
Het is moeilijk om je eigen gedachtengang onder woorden te brengen, maar ik probeer eerlijk naar mezelf en naar anderen te zijn. Ik vind uw opmerking dat er een steekje bij mij loszit, dan ook niet getuigen van respect.
Bergm550

Daarom begon ik mijn zin ook met; met alle respect, maar.................
Misschien had ik het woordje dan er bij moeten voegen, zodat het iets minder direct overkwam.............

Met alle respect, maar zit er dan niet een steekje los bij jou..........
Ik bedoel hiermee te zeggen dat het een momentopname is op dat moment. Wil een dame niet met je naar de kamer, ga dan met een andere. Je moet jezelf niet gek lopen maken. Het is fictie, de wereld waarin wij ons op dat moment begeven. De werkelijkheid is verre van dat.............

Het was niet mijn bedoeling jou te kwetsen of aan te vallen, integendeel zelfs, ik waardeer zeker je eerlijkheid.

bergm550
14 juli 2008, 23:10
Aan alle participanten van deze discussie:

Ik dacht dat deze discussie ging over vrouwen die je buiten de club ontmoet. Niet vrouwen die je in een club ontmoet tegen betaling.

Bergm550

bergm550
14 juli 2008, 23:34
Vroeger ging ik regelmatig naar de ramen, alleen al voor de spanning. Dit gevoel is al jaren weg omdat clubs bijna een 2e huiskamer worden. Sterker nog ik zit verdomme vaker in een club dan in mijn eigen huiskamer. Ook al was de sex vergeleken met nu ver onder de maat, toch mis ik nog steeds die gezonde spanning van toen.


Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Voordat ik de clubs ontdekte, ging ik altijd naar de ramen in Haarlem. Ik vond dit zeer spannend, en daar ik 21 was, was ik soms zo opgewonden dat ik soms met mijn hand in mijn broekzak moest lopen omdat ik een erectie had en die wilde verbergen. Vooral de rode lichten vond ik spannend. Ook al ging het pijpen met condoom en je kon niet bij iedere vrouw zoenen, toch heb ik geweldige tijden daar gehad.

Maar toen ik de sauna clubs ontdekte, was dat ook weer een nieuwe vorm van spanning. De spanning toen ik voor het eerst Goldentime binnenstapte, en ik zag al die dames naakt van en naar de receptie lopen, dat was zeer opwindend. Het lopen in een badjas vond ik spannend, en de vrouwen naakt om me heen. Het in de tuin liggen en naar de naakte vrouwen kijken. Op de kamer werd ik ineens zonder condoom gepijpt en bijna alle vrouwen zoenden.

Het heeft allemaal met een onderbewust verlangen te maken naar spanning en plezier.

bergm550
15 juli 2008, 12:31
Hallo rplover,

Ik sta ook zeker niet onwellwillend tegenover SM. Ik weet nog dat een vrouw in Goldentime met haar poes op mijn gezicht ging zitten. Ik zat dus klem en ik vond dat spannend. Ik denk dat ik zeer zeker een aanleg heb voor SM.

Bergm550

facial
15 juli 2008, 12:43
Als wat RP schrijft al sm is dan vind ik het ook wel lekker, de vrouw flink nemen en aan haar haren te trekken haar hoofd naar achter te trekken, en ze vervolgens een paar handafdrukken op haar billen te geven, maar verder geen spelletjes met leer en al dat soort gein voor mij.

bergm550
15 juli 2008, 13:03
Als wat RP schrijft al sm is dan vind ik het ook wel lekker, de vrouw flink nemen en aan haar haren te trekken haar hoofd naar achter te trekken, en ze vervolgens een paar handafdrukken op haar billen te geven, maar verder geen spelletjes met leer en al dat soort gein voor mij.

Dat lijkt me ook opwindend. Maar inderdaad het leer, of het opzoeken van de pijngrens met kaarsvet, of met zweepjes, dat hoeft van mij niet. Ik heb toch wel een angst voor lichamelijk pijn. Ik vind het al eng om naar de tandarts te gaan. :)

thesickboy
15 juli 2008, 13:28
In tegenstelling tot wat mijn nick laat vermoeden ben ik een hele brave jongen. In het heetst van de strijd heb ik mij door een DVP ooit eens laten verleiden door een tepelklem.

Hoe gaat het... je bent geil.... je hebt een goed contact... veel plezier... en dan zegt de dame: 'Dit moet je zeker eens geprobeerd hebben! Ik word er helemaal wild van...' Ik bij haar de tepelklem erop en vervolgens zij bij mij.
Gevolg: :eek::eek::eek::ranting2::angryfire:wand::motz::ma dgo: ...
TSB is dus geen fan van tepelklemmen maar de machtsspelletjes die rplover schetst zijn nu en dan toch wel eens leuk.

TSB
:wink:

Women Lover
15 juli 2008, 17:37
In tegenstelling tot wat mijn nick laat vermoeden ben ik een hele brave jongen. In het heetst van de strijd heb ik mij door een DVP ooit eens laten verleiden door een tepelklem.

Hoe gaat het... je bent geil.... je hebt een goed contact... veel plezier... en dan zegt de dame: 'Dit moet je zeker eens geprobeerd hebben! Ik word er helemaal wild van...' Ik bij haar de tepelklem erop en vervolgens zij bij mij.
Gevolg: :eek::eek::eek::ranting2::angryfire:wand::motz::ma dgo: ...
TSB is dus geen fan van tepelklemmen maar de machtsspelletjes die rplover schetst zijn nu en dan toch wel eens leuk.

TSB
:wink:

:freu::freu::freu:

piranha
15 juli 2008, 19:31
Al meerdere malen heb ik eens gepolst bij dames in de clubs of ze ervoor te vinden zijn; een psychologisch spelletje, niet de hard stuff; maar dan kijken ze me meestal nogal meewarig aan, alsof ik niet goed bij mijn hoofd ben. Flauw eigenlijk. Meestal ben je beter af met een iets oudere dame dan met een jong ding van 20 jaar, daar die er meestal niets van bakt.

Beste ervaring heb ik eens gehad met een Nederlandse dame in het SKW een 15 jaar geleden, dit was wel redelijk hard maar wat een avond. Als ik eraan terug denk wordt ik nog steeds geil. Heb zo'n goede sessie echter nooit meer mogen meemaken.

Ook moeilijk te vinden is een dame die zowel SM doet als sexuele handelingen verricht, een pure SM meesteres is in 99% van de gevallen NO SEX. En mag dat net nou zijn wat ik zoek.:wand:

rplover
15 juli 2008, 19:38
Al meerdere malen heb ik eens gepolst bij dames in de clubs of ze ervoor te vinden zijn; een psychologisch spelletje, niet de hard stuff; maar dan kijken ze me meestal nogal meewarig aan, alsof ik niet goed bij mijn hoofd ben. Flauw eigenlijk. Meestal ben je beter af met een iets oudere dame dan met een jong ding van 20 jaar, daar die er meestal niets van bakt.

Beste ervaring heb ik eens gehad met een Nederlandse dame in het SKW een 15 jaar geleden, dit was wel redelijk hard maar wat een avond. Als ik eraan terug denk wordt ik nog steeds geil. Heb zo'n goede sessie echter nooit meer mogen meemaken.

Ook moeilijk te vinden is een dame die zowel SM doet als sexuele handelingen verricht, een pure SM meesteres is in 99% van de gevallen NO SEX. En mag dat net nou zijn wat ik zoek.:wand:
esteres tasha in het Antwerpse, voldoet perfect aan je profiel. heel lief en spels en keihard als et moet. Alles mogelijk, ook intiem, en voor de prijs van de inkom plus een uurtje in een saunaclub, als ik goed kan tellen is dat 125 euro.
Ik zal zo snel mogelijk ee passende recensie erover schrijven in het Antwerps gedeelte van dit forum ;)

Enkele namen van Meiden in e clubs die er wel voor te vinden zijn: Sara YY, Lisa GT, Anna VV, Tamara VV. Gewoon vragen, ze doen dit met plezier en overgave, sommigen zelfs met meer da overgave :teuflisch

:wink: