PDA

Volledige versie bekijken : waarom op 1e pagina???



Goedemorgenallemaal
15 juli 2008, 16:02
Waarom staat sans soucis, ongetwijfeld veelbelovend, nu op de hoofdpagina (met 18 discussies) en zijn vaste waarden als bernds en YY gedegradeerd naar de "overige sauna en fkk clubs", terwijl een andere nieuweling Zazen zelfs daar weer bij overigen staat?

Nog op 26 juni gaf Willen2 aan dat de draad niet eens op de "tweede pagina"thuishoorde vanwege spam.

Rob10
15 juli 2008, 16:17
Vlgs mij is het zo gmall dat een club die adverteert of een tombola voor ons organiseert op ons forum hiervoor op deze wijze beloond wordt. ;)

Waarom staat sans soucis, ongetwijfeld veelbelovend, nu op de hoofdpagina (met 18 discussies) en zijn vaste waarden als bernds en YY gedegradeerd naar de "overige sauna en fkk clubs", terwijl een andere nieuweling Zazen zelfs daar weer bij overigen staat?

Nog op 26 juni gaf Willen2 aan dat de draad niet eens op de "tweede pagina"thuishoorde vanwege spam.

Tiga
15 juli 2008, 17:52
Vlgs mij is het zo gmall dat een club die adverteert of een tombola voor ons organiseert op ons forum hiervoor op deze wijze beloond wordt. ;)

Inderdaad. Zij geven ons iets en wij geven iets terug.

Silvester
15 juli 2008, 19:50
....Nog op 26 juni gaf Willen2 aan dat de draad niet eens op de "tweede pagina"thuishoorde vanwege spam....
Clubs lezen ook mee..

En Willem is nu eenmaal een spamslet behept met een zeer sterke pokerface...., oftewel, die quote was een meesterzet ;) !!

rplover
15 juli 2008, 20:16
Clubs lezen ook mee..

En Willem is nu eenmaal een spamslet behept met een zeer sterke pokerface...., oftewel, die quote was een meesterzet ;) !!
En nu is hij bezig aan een gesponsorde tocht langs de saunaclubs :lostit::D;)

(grapje hoor, maar hij zal al wel een massage nodig hebben intussen) :hammer:

Anvers
15 juli 2008, 23:54
En nu is hij bezig aan een gesponsorde tocht langs de saunaclubs :lostit::D;) (grapje hoor, maar hij zal al wel een massage nodig hebben intussen) :hammer:
En kan hij zich niet bezighouden met dit Forum. Maar dit is normaal hé rplover, hoe zou je zelf zijn ? :p


wico

De Cock
16 juli 2008, 00:35
ja ik zocht me riot naar Bernds ..................... die hoort idd op page #1.

Hub waar blijft die Enquette :).

facial
16 juli 2008, 12:16
ook voor deze enquette geldt, wie betaald die bepaalt:rofl::rofl::rofl:

Goedemorgenallemaal
16 juli 2008, 21:02
ja ik zocht me rot naar Bernds .....................

Hub waar blijft die Enquette :).
Je moet weer eens gaan cockie, de laatste recensie van bernd is al bijna een week oud.

Silvester
17 juli 2008, 11:41
ja ik zocht me riot naar Bernds ..................... die hoort idd op page #1.
Geheimtip:
Als je op de blauwe balk "Saunaclubs en FKK-Clubs" klikt komt het overzicht van alle clubs op 1 pagina.....

Silvester's nieuwe bril opent een hele nieuwe wereld....:eek:

rplover
17 juli 2008, 13:07
Geheimtip:
Als je op de blauwe balk "Saunaclubs en FKK-Clubs" klikt komt het overzicht van alle clubs op 1 pagina.....

Blauwe balk? :confused: Ik zie enkel een okerkleurige balk :D :hammer:

Maar ik houd dan ook van "bonte" bedoeningen ;)

:wink:

Knabbel
17 juli 2008, 15:02
Blauwe balk? :confused: Ik zie enkel een okerkleurige balk :D :hammer:

Vervang balk maar door walm, en plaats voor oker maar een R... :teuflisch

Misschien kunnen ze met jou wel een nieuwe soap beginnen in België: De paf's

rplover
17 juli 2008, 19:39
Vervang balk maar door walm, en plaats voor oker maar een R... :teuflisch

Misschien kunnen ze met jou wel een nieuwe soap beginnen in België: De paf's
Oker toch :lostit:
http://i187.photobucket.com/albums/x11/rplover_1983/oker.jpg

Knabbel
17 juli 2008, 21:30
Sorry RP ik heb hier niets aan, ik ben kleurenblind en Oostindisch doof. Vorige week nog mee vergist toen ik dacht met een meisje uit Gouda op de kamer te rommelen. Bleek achteraf Ghana te zijn :D

Silvester
18 juli 2008, 01:04
Blauwe balk? :confused: Ik zie enkel een okerkleurige balk :D :hammer:

Maar ik houd dan ook van "bonte" bedoeningen ;)

:wink:
Misschien beter toch maar even terugzetten in Style 1...

Blauw is namelijk rustgevend....:rolleyes:

:love2:

De Cock
24 juli 2008, 19:25
Je moet weer eens gaan cockie, de laatste recensie van bernd is al bijna een week oud.

Oh, zeer zeker en liefst gisteren..... ik wil wel maar ik kan nog ff niet :wand: maar daar wordt aan gewerkt.

Ik mis het wel verdorrieeeeeeeeeeee :bowlol: