Inloggen

Volledige versie bekijken : Ginger

Willem2
13 oktober 2005, 21:41
Naam : Ginger

Haarkleur/-lengte : Bruinachtig halflang haar

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat : Normaal maar stevig gebouwd niet echt dun / B- Cup laten verkleinen

Nationaliteit/Taal : Duitse, duits/engels/wat nederlands/wat pools/spaans

Leeftijd : 30-33 jaar /bouwjaar 1976

Tatoeages/Piercings : Is een wandelend boek. Overal Tatoeages

Service : Zeer goede service. TZ/FT/PZC/NMC/Zoenen/Massage

Horny_one
14 oktober 2005, 02:13
Zaterdag, 29 januari naar Oedt gegaan met Willem2 en JackD. Samen met nog een elftal andere bekende ijsberen (Forza...Germania!!, LJohn,Bredero,Katalin, Willi69, Nemo, Salomon, Alugilac, NKG, Iffrit, Robin) enige tijd verpoosd rond de bar, in het nachtcafe, in de sauna. Zo rond 11 duur, dat ik... "kom ik probeer wat anders" en sprak een voor mij bekende dame die ik alleen nog maar te woord had gestaan aan. Ze was heel verrast dat ik haar na 2 jaar ten huwelijk vroeg (voor een uurtje uiteraard). Ze haalde de sleutel van de bruidssuite, huisje 21. Toen ik willem vertelde van mijn stap met een dame, zonder te zeggen welke, bood hij spontaan aan om getuige te zijn van deze gelukkige gebeurtenis. Uiteindelijk gaf hij ook zijn toestemming voor dit huwelijk (nadat de naam van de bruid onthuld werd door mij) en wenste mij een gelukkige tijd met haar.

Deze dame is niet echt een onbeschreven blad... integendeel.. er valt zelfs zeer veel te lezen of te bekijken bij haar... Haar tattoeages zijn groot en (op de rug) toch wel mooi uitgevoerd maar geven haar toch een ruig uiterlijk. Achter dit uiterlijk zit wel een hele lieve vrouw die alles doet om haar minnaar te gerieven. Uiteraard wil ze ook nog het nodige genot ondervinden wat met behulp van mijn tong en haar piercings uitermate goed lukte.

Gedurende een uur heel veel plezier beleefd aan deze dame.

Na ruim een uur, besloten we dat onze wegen gingen scheiden voor de rest van de avond. De kosten van een advocaat werden bespaard daar we tot overeenstemming kwamen voor een eenmalige alimentatie van 100 €.

clubhopper
14 januari 2006, 17:57
Wie weet waar onze lekker kleurplaat uit Hamburg is gebleven.Ik heb iets vernomen dat ze een borstvergroting wou ondergaan????

Fritzzz
14 januari 2006, 19:17
Wie weet waar onze lekker kleurplaat uit Hamburg is gebleven.Ik heb iets vernomen dat ze een borstvergroting wou ondergaan????

Ginger is deze maand ff onder het mes om de littekens enzo.. wat bijtewerken, misschien dat ze dr ook wel weer wat ccjes bij laat zetten al denk ik van niet. Vanaf februari is ze dr weer als het goed is...

Hollandmale
14 januari 2006, 19:48
Ginger is deze maand ff onder het mes om de littekens enzo.. wat bijtewerken, misschien dat ze dr ook wel weer wat ccjes bij laat zetten al denk ik van niet. Vanaf februari is ze dr weer als het goed is...Volgens haarzelf zijn die littekens van een borstVERKLEINING :eek:. Maar Ginger heeft nog genoeg cc-tjes over ;).

Willem2
15 januari 2006, 04:23
Inderdaad heeft ze haar borsten vroeger al laten verkleinen vanwege rugklachten. De operatie die ze 2 Januari heeft ondergaan was om het littekenweefsel weg te halen. Daarna mag ze een maand niet werken en is nu een weekje op vakantie.
Eind deze maand begin volgende maand is ze weer terug.

Groeten Willem:wink:

Willem2
6 februari 2006, 12:55
Inderdaad heeft ze haar borsten vroeger al laten verkleinen vanwege rugklachten. De operatie die ze 2 Januari heeft ondergaan was om het littekenweefsel weg te halen. Daarna mag ze een maand niet werken en is nu een weekje op vakantie.
Eind deze maand begin volgende maand is ze weer terug.

Groeten Willem:wink:

Ze is dus weer gesignaleerd deze vaste waarde van de PHG.
NKG gaat woensdag de hele operatie eens van nabij bekijken ;) waarschijnlijk samen met Scoobert :lostit:

Willem2 :wink:

Flipper
6 februari 2006, 13:01
Had ik al gedaan willempie (heb ik scoobert niet voor nodig). Ze zijn wat kleiner, maar nog steeds erg aanwezig.

:D

Scoobert
6 februari 2006, 19:22
waarschijnlijk samen met Scoobert :lostit:

Neuh ik hoor niet bij het meubilair....NKG zal wel gaan lobbyen voor zijn hotspot :thefinger

Willi69
6 februari 2006, 20:14
Leeftijd : 28 jaar
Mittlerweile 29 Jahre... ;)

Flipper
6 februari 2006, 21:54
Neuh ik hoor niet bij het meubilair....NKG zal wel gaan lobbyen voor zijn hotspot :thefinger

scoob .....EAT ME :thefinger (PS. scoob als ze je van naam kennen hoor je bij het meubilair!!!!)

Tiga
7 februari 2006, 06:44
...PS. scoob als ze je van naam kennen hoor je bij het meubilair!!!!

Hahahah, mja dat werd zaterdag pijnlijk duidelijk :lostit: :lostit: Nah ja zo pijnlijk was het niet maar zijn gezichtsuitdrukking sprak boekdelen.

Forumnaam bedoelen we toch he?

tiga

Flipper
7 februari 2006, 08:12
Hahahah, mja dat werd zaterdag pijnlijk duidelijk :lostit: :lostit: Nah ja zo pijnlijk was het niet maar zijn gezichtsuitdrukking sprak boekdelen.

Forumnaam bedoelen we toch he?

tiga

Nee heur, zijn echte naam kennen ze ook.

Scoobert
7 februari 2006, 19:16
Nee heur, zijn echte naam kennen ze ook.

Dat krijg je als het echte meubilair steeds maar alles doorkwekt :angryfire ....en nee dank je NKG, heb net lekker gegeten :D

Willem2
20 februari 2006, 11:48
Ja, Zondag was ze er weer en heb even haar borstjes mogen bekijken. Dat is mooi vakwerk. (borstcorrectie vanwege verkleining :eek: (littekenweefsel verwijdering))
Ze stond weer heerlijk te dansen in de PHG.

Willem2 :wink:

Willi69
30 juli 2006, 14:18
Nach über 4 Jahren "Arbeit" im PHG werkelt Ginger jetzt als Thekenfrau im Living Room, Kaarst.

Willem2
2 september 2007, 14:08
Nach über 4 Jahren "Arbeit" im PHG werkelt Ginger jetzt als Thekenfrau im Living Room, Kaarst.

Deze "oude doos" werkt dus in Living Room Kaarst maar kan je ook vinden op feesten en partijen. Ze werkt dan weer voor de bar ;)

:wink:

Randy
1 oktober 2007, 20:55
Ginger zal ons de deur wel niet meer openmaken:eek:

Nee, Ginger was afgelopen weekend weer te vinden in PHG, voor de bar dus ;).

Ze is geen Thekenfrau in LR meer.

Rex
1 oktober 2007, 22:17
Ken Ginger vanuit PHG en gek genoeg nooit met haar de kamer op geweest. De service moest toch best goed geweest zijn, als ik de verhalen mag geloven.

Toch best vreemd dat ik zo'n vrouwtje zoals Ginger op de één of andere manier best aantrekkelijk vind en gek genoeg nooit wat mee heb gedaan.

Er loopt nog zo'n bijzondere dame in PHG rond, ze is nu thekefrau en staat dikwijls achter de bar. Het is een Poolse met donkerbruin haar. Ik vind haar echt een mooie meid, maar gek genoeg ook nooit van mogen c.q. van willlen proeven.:confused: Volgens mij heet ze Christina, maar ben er niet zeker van. Het is altijd een beetje lastig om met haar een gesprekje aan te knopen, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Tanja of Maggy.

Tja het kan soms zo zijn..............

Horny_one
1 oktober 2007, 22:52
Ginger is gestopt als Thekefrau bij Living Room, te veel stress :motz: voor te weinig geld vertelde ze mij. Ze miste ook haar vroegere leven :fuck: en is dus weer voor de theke te vinden wat haar ook veel beter beviel:freu:. En voegde ze er aan toe, als ik het dan ook nog een beetje drukker kreeg zou het helemaal perfect zijn. :teuflisch
Ik moest haar helaas bekennen dat mijn volgende afspraak al gemaakt was. :eek:

11cc
2 oktober 2007, 12:48
Ken Ginger vanuit PHG en gek genoeg nooit met haar de kamer op geweest. De service moest toch best goed geweest zijn, als ik de verhalen mag geloven.

Toch best vreemd dat ik zo'n vrouwtje zoals Ginger op de één of andere manier best aantrekkelijk vind en gek genoeg nooit wat mee heb gedaan.

, maar gek genoeg ook nooit van mogen c.q. van willlen proeven.:confused: Volgens mij heet ze Christina, maar ben er niet zeker van. Het is altijd een beetje lastig om met haar een gesprekje aan te knopen, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Tanja of Maggy.

Tja het kan soms zo zijn..............
Er loopt nog zo'n bijzondere dame in PHG rond, ze is nu thekefrau en staat dikwijls achter de bar. Het is een Poolse met donkerbruin haar. Ik vind haar echt een mooie meid

Je bedoeld Christiane.Ze spreekt keurig Duits,maar ze is wat stilletjes.Ik denk dat ik haar laatste klant ben geweest. Dit voorjaar was ik op een avond laat met haar een uurtje weggeweest en de volgende avond stond ze achter de bar. Ik schrok , en vroeg of ik de reden was -wellicht de druppel- van haar nieuwe job.Een lieve lach maakte mij duidelijk dat ik gerust kon zijn....

Willi69
31 december 2007, 15:31
Habe vom 27. auf den 28.12. auf ihren Geburtstag angestoßen. :prost:

Willi69
13 januari 2008, 17:14
Hier muss mal der paspoort angepasst werden, Ginger ist nach eigener Aussage Polin, daher auch ihre polnischen Sprachkenntnisse ;) und ihr Durst. :sekt:

Leeftijd : 28 - 30 jaar
Mittlerweile auch falsch. :rolleyes:

Willem2
14 januari 2008, 12:48
@ Willi69
Uit welk geboortejaar komt ze dan ?
Hoeveel duitsers zijn er dan wel niet pools ?

:wink:

Willi69
14 januari 2008, 14:35
Uit welk geboortejaar komt ze dan ?
12/1976

woods25
20 februari 2008, 06:46
@ willem

Hast du Sie auch massiert?:D
Gruß
woods25:wink:

citroen
23 april 2008, 18:52
In aansluiting op mijn bericht mbt mijn algemene ervaringen gedurende mijn logeerpartijtjes in de jeugdherberg VV (zie sectie "algemeen" van VV), nu ook mijn ervaringen met Ginger kort weergegeven in de discussie over deze Poolse dame. Hoop hiermee dat andere ezels zich niet aan dezelfde steen zullen stoten of op zijn minst a priori duidelijke afspraken met deze dame maken. Nu 2x bij haar in VV blijven logeren maar zeker laatste keer nare smaak hieraan overgehouden. De eerste nacht besloten tot overnachting in VV ivm wel erg goed smakende whiskey's en cocktails. Erg vriendelijk hierin begeleid/gesteund door management. Nacht doorgebracht met Ginger alsmede duits vriendinnetje van haar (halflang donker haar, slank, ongeveer 1.70 mtr, naam en andere details van harde schijf gewist) welke echter helaas niet mijn type was. Derhalve slechts wat muziekjes beluisterd op de meegebrachte Ipod en nog wat drankjes genoten. Was gezellig en om niet geheel duidelijke reden werd 's ochtends door de dames als tegemoetkoming 150 euro pp gevraagd (in ieder geval niets over afgesproken avond voordien), kon me echter wel in voorstel vinden. Tweede keer nacht op kamer doorgebracht met Ginger, die mij bij binnenkomst erg hartelijk welkom heette. Had gezien ervaringen van voorgaande overnachting gevoel dat ook nu het niet nodig zou zijn om vooraf een vaste prijs en/of geboden diensten af te spreken. Het was wederom gezellig, mooie muziekjes door Ipod en lekkere drankjes der bij, interessante gesprekken. Toen zich wat meer intimiteit ontwikkelde, ben ik begonnen Ginger te masseren, hetgeen moeiteloos overging in het masseren van haar erotische zone waarvan ze naar eigen zeggen erg had genoten. Uiteindelijk werd door haar ook enig initiatief getoond, waarbij het repertorium beperkt bleef tot TZ en PZC. Bij het aanschouwen van mijn instrumentarium in geerecteerde toestand veranderde de planning van de dame in kwestie per acuut. Volgens haar zeggen zou haar ontvangend deel veel te klein zijn om pijnloos mijn instrumentarium te kunnen huisvesten. Heb het verhaal over bovengemiddelde breedte van mijn lid wel vaker gehoord maar werd door ex-vriendinnetjes eigelijk altijd als een voordeel gezien, en door betaalde dames vrijwel nooit als een letterlijk en figuurlijk groot probleem, in ieder geval niet in de zin dat a priori penetratie onmogelijk werd geacht.

Kan me zeer wel voorstellen dat het ontvangen van 5-10? gasten op 1 avond er in resulteert dat de club-dames de voorkeur geven aan mannen waarvan de penetratie niet tot nauwelijks wordt gevoeld/ervaren. Anderzijds dienen de dames zich ook te realiseren dat hun hoge uurtarief ook bepaalde verplichtingen met zich mee brengt, degene die betaalt, bepaald. Natuurlijk binnen de grenzen van het betamelijke maar daar valt reguliere sexual intercourse middels penetratie toch wel onder mijns inziens. Was voor mij behoorlijke afknapper, schending van vertrouwen, reden waarom ik voorstelde op dat moment (7 uur 's ochtends) de sessie te beeindigen waarop Ginger een honorarium van 500 euro voorstelde. Alhoewel ik dit eigenlijk, zeker gezien het gebodene een absurd hoog bedrag vond gewoon netjes de rekening voldaan, heb geen zin in toestanden rondom betaling op zo'n moment.

Rekent U even mee: 500 euro voor de dame met zeer beperkt repertorium, 160 euro voor de kamer, en rond 140 euro voor genoten drankjes; totaal 800 euro, waarbij NMC anatomisch gezien niet mogelijk? was, pas na twaalven werd de kamer opgezocht waarna uitgebreide separate douchesessie, volgende ochtend vroeg opgestaan daar ik moest werken. Had ook niets met klik te maken, denk dat die der wel was zoals ik deze ook bij andere dames heb mogen ervaren. Er wordt in ieder geval blijkbaar door sommige dames gebruik cq misbruik gemaakt van de onduidelijke financiele afspraken mbt deze logeerpartijtjes....

Bij kritisch bestuderen van haar eerdere beoordelingen valt een duidelijk patroon op; deze dame lijkt bij vrijwel iedere beoordelaar zeer geraffineerd NMC te voorkomen, daarbij geholpen door haar excellerende kwaliteiten op het orale vlak. De beste truuk om hier onderuit te komen is natuurlijk om datgene te zeggen wat vrijwel iedere man graag over zichzelf hoort; beste mijnheer; U bent te rijkelijk bedeeld, penetratie van mijn nr 1 werkinstrument zou werkelijk veel te pijnlijk zijn dus helaas moet ik daar vanaf zien. Afgezien van het feit dat anatomisch gezien vrijwel ieder vagijn vrijwel iedere penis kan huisvesten, indien nodig met ondersteuning van enige lubricatie, is dit natuurlijk de perfecte manier om penetratie niet plaats te hoeven laten vinden; de dame bemerkt pas dat de betreffende penis zo'n "formidabel formaat" heeft als je al enige tijd met elkaar op de kamer verpoost; bovendien; welke bruut (lees man) zou nou een lief meisje pijn willen doen tijdens deze momenten van intimiteit?!?! Dan moet je wel een heel slecht iemand zijn...

Denk dat het management van VV er op moet toezien dat ook hiervoor vaststaande (in ieder geval maximale) tarieven worden afgesproken. Ook dient duidelijkheid te bestaan over hetgeen gedurende een dergelijke overnachting mag worden verwacht.

In deze tijden van fikse concurrentie kan geen enkele club het zich permitteren potentiele klanten af te schrikken tgv uitmelk gedrag door vrouwelijke medewerkers.

Samenvattend, vond de prijs-kwaliteit verhouding tijdens de laatste sessie met Ginger beroerd, geen recidief-kans en zou het op prijs stellen indien het management van FKK clubs zorg draagt voor duidelijke regelgeving voor wat betreft dit relatief nieuwe fenomeen van het logeerpartijtje. Zou anders nog wel eens kunnen leiden tot ontevreden klanten en dat is toch het laatste wat de diverse FKK club-managements voor ogen staat?

Silvester
21 juli 2008, 00:37
Afgelopen woensdag slenterde Ginger in YY rond....

Theo-Loge
22 juli 2008, 10:01
Ginger ist der inbegriff des freundlichen und umgänglichen mädchens.
ich mag sie...
theo

Johnny99
23 augustus 2008, 12:16
Deze week kwam ze pas om 22.00 uur binnen. Het was erg rustig deze avond. Zij had bijna het huis "ungepoppt verlassen", maar daar heb ik een stokje voor gestoken, haha.

Goede, geile ervaring met deze dame.

Johnny99
1 september 2008, 20:45
Zaterdag een praatje aan het maken met Ginger, HM kwam ook nog even groeten met Eve aan de arm.
Die schrijft toch ook veel op internet merkte Ginger op. Toen ik zei dat ik ook lid ben van het forum een regelmatig iets schrijf, vroeg ze direct of ik ook over haar had geschreven, wat ik bevestigde.
Zij vindt het niet zo prettig als men alle details beschrijft. Dit doe ik niet zei ik en ik heb alleen maar goeds over jouw geschreven. Toen was ze gerustgesteld en zijn we naar de kamer vertrokken.
Even voor 1 uur pas weer naar buiten gekomen. Tot wie Hund!!!

Johnny99
3 januari 2009, 09:44
Ginger versterkt sinds enkele weken het team van YY en werkt nu achter de bar.