PDA

Volledige versie bekijken : Grace

Dennis
20 juli 2008, 09:09
Soms hoef je weinig te doen om een dame mee naar de kamer te krijgen!

Freddy K en ik zaten in Samya te genieten van ons biertje, een sigaret en het mooie vrouwelijke gezelschap. Nu lopen de smaken van Freddy K en mijzelf (wat dames aangaat) soms nog wel eens uiteen. Freddy K was (en is) nogal gecharmeerd van Presley. Ik liet hem weten meer te zien in Grace, een slanke blonde engel van naar later bleek 21 jaar. Toen Freddy K op Presley afstapte om met haar op de kamer wat dingen te gaan doen (en waarvan ze de helft niet doet bleek later..:cool::eek:), bood Presley ook Grace aan. Freddy K liet weten dat ik wel interesse had in Grace en zo kwam plots (ik had Freddy's pogingen Presley zover te krijgen dat ze meeging naar de kamer niet gevolgd) Grace naast mij zitten. En wie ben ik om haar weg te sturen? :D

We babbelden wat en het klikte wel. Dus toen Grace voorstelde om op de kamer wat leuke dingen te gaan doen zei ik geen nee. Sterker nog, ik ontstak bijna in juichen. Op de kamer kon ik dankzij de spiegels Grace vanuit alle hoeken zien en boy, wat is ze mooi. Nu kan ik hier beschrijven wat ik wil, de manier waarop haar huid aanvoelt kun je hier niet voelen, hoe haar borsten aanvoelen ook niet. Ik kan alleen maar zeggen dat het een topervaring is geweest met een lieve, mooie meid. Zo'n leuke, mooie dame die aan je lul zit te zuigen...heerlijk! Ik heb mijn tong nog even door haar spleetje laten gaan en dat vond ze niet onaangenaam. Neuken was prima. Eerst de cowgirl (heerlijk zij bovenop en mijn handen aan haar borsten), tot slot doggy en heerlijk stoten tegen die lekkere kont.

Toppertje deze meid, ook visueel! Maar daarvan zijn er in Samya meer! Herhalingsgevaar 100%.

Haarkleur/-lengte : blond/ lang

Lengte dame : 1.74 mt

Postuur/Cupmaat : slank/ b

Nationaliteit/Taal : Duits/ Duits

Leeftijd :21

Tatoeages/Piercings : Ja,eentje op schouder van ene Ali/ Ja (navel)

Service: PZC/ NMC/ beffen, tongzoenen

Voordelen: mooie, lieve meid

Nadelen: geen FT

Tijdsduur :30 minuten

Prijs : 50 euro