Volledige versie bekijken : Waarom schrijf je niet meer of niet alles?
Er zijn beertjes die alleen lezen, er zijn beertjes die lezen en (soms) schrijven, en er zijn beertjes die bijna al hun ervaringen beschrijven. Zelf zit ik in de laatste categorie, ik denk de kleinste categorie.
Waar ik in geïnteresseerd ben, is waarom schrijvende beertjes niet alles schrijven, of niet meer schrijven. Ik kan een aantal redenen bedenken (zie de poll) maar ongetwijfeld zijn er meer.
Als je antwoord geeft, ook graag de motivatie achter de motivatie. Als je bijvoorbeeld stemt voor 'geen zin meer', gef dan svp aan waarom je geen zin meer hebt te schrijven. Uiteraard kun je meer dan 1 reden hebben, schrijf die dan in je toelichting en stem voor de zwaarstwegende reden.
rplover
20 juli 2008, 13:23
Ik kan geen enkele reden bedenken om niet meer te schrijven.
Naar mijn mening is het de schandalige plicht al je ervaringen neer te pennen.
Was het slecht, zie er het grappige van in, was het goed, pen het dan uitgebreid neer, want daar draait het uiteindelijk toch om: pittige sappige verhalen van wat wij meemaken in ijsberenland.
Niet meer schrijven om een Meid te beschermen, of welke reden dan ook is flauw, naar mijn mening. Als iedereen zijn favo uitspattingen voor hem houdt, wordt ons het mooiste onthouden, en dat kan de bedoeling niet zijn.
Ben ik nu akkoord met "relneef" Randy? Daar moeten we wat aan doen, want dat streelt zijn ego teveel :teuflisch
:wink:
bergm550
20 juli 2008, 13:57
Als ik in een club ben geweest, schrijf ik altijd een verslag. Met welke vrouwen ik op de kamer was, enz.
Meestal vermeld ik alleen de naam van de vrouw en laat meestal sexuele details achterwege, ook ben ik wat voorzichtiger geworden met het beschrijven van de vrouw, daar de meeste vrouwen gewoonweg niet willen dat er over ze op een openbaar forum wordt geschreven. Positieve of negatieve berichtgeving, ze hebben liever geen van beide.
Picasso 1
20 juli 2008, 14:31
Omdat ik veel tijd kwijt ben aan het lezen van de recensies van Ace2 en Toppie33 :rofl:.
En dan heb ik het nog geeneens over de relnichterige discussies van rplover :D.
Toppie
20 juli 2008, 14:38
het enige waar ik niet over schrijf is als ik de ervaring echt een privekwestie vind tussen de dame en mij.
Als ik het de moeite waard vind, dan schrijf ik wel iets op, maar ik ga geen onnodig lange verhalen houden en alle details beschrijven............
Willi69
20 juli 2008, 15:32
Zelf zit ik in de laatste categorie,...
Dito! :D
ik denk de kleinste categorie.
Das ist in jedem Forum so, egal zu welchem Thema. :rolleyes: Und in fast jedem Forum gibt es auch diese Umfrage... :rolleyes:
Die meisten sind einfach zu faul :mad:, auch auf diese Umfrage haben bis jetzt nur Leute geantwortet, die sich regelmäßig am Eisbärenforum beteiligen. :green_smi
ilovethaigirls
20 juli 2008, 15:32
Ik maak altijd wel een verslagje hoe mijn dag er heeft uitgezien. Ik ga momenteel steeds met dezelfde dame mee en daar schrijf ik in geen enkel geval nog iets over, gewoon uit respect voor deze dame en omdat ik er toch niet meer objectief kan over oordelen.
HotHHarry
20 juli 2008, 15:53
Ik schrijf over bijna al mijn bezoeken, mits ik de namen van de dvp's kan onthouden :o
Maar het grootste verschil tussen mijn aantal berichtjes, en die van de meeste van jullie is gewoon weg heel simpel...
Ik ben niet in de gelegenheid zo vaak als jullie te gaan :mad:, ik ben al blij als het 1x per maand lukt, laat staan een paar x per week zoals ik bij vele van jullie zie....
Ik zie groen http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_4_4.gif van jalouzie ;)
soarer
20 juli 2008, 16:26
Soarer bezoekt meestal de wat noordelijke clubs, vooral het Zeus in OS en in de winter 1 * per maand Paradiso.
Van mijn bezoeken aan Zeus maak ik plichtsgetrouw van iedere nieuwe dame die ik bezoek een paspoortje aan, met in het kort hoe ik de sessie heb beleefd. Voor het boeiend beschrijven van alle details op kamer het ik niet het talent. Waarschijnlijk omdat deze zaken me ook van andere schrijvers niet interesseren (sorry).
De lust om te schrijven over mijn "stam"cluppie wordt inderdaad wat minder gezien de beperkte respons / feedback van mede-beren. Weet zeker dat ook andere beren / leden deze club bezoeken, een redelijk stabiel aantal leden leest ook, maar het delen van informatie via dit forum is, op een paar uitzonderingen na, zeer beperkt.
Voor mijn eigen nuancering denk ik dat het procentueel gezien best meevalt en niet zoveel anders is dan bij de recensies over GT, VV, PHG etc. Wordt door veel (forum)beren bezocht, waarvan een vast gedeelte schrijft. Maar ja, in ons forum oogt het dan gelijk een stuk "levendiger", gezelliger en actiever en daarmee stimulerender om toch de discipline te behouden.
...
Die meisten sind einfach zu faul :mad:, auch auf diese Umfrage haben bis jetzt nur Leute geantwortet, die sich regelmäßig am Eisbärenforum beteiligen. :green_smi
Jawel Willi69, maar dat was ook niet de vraag :o. Mijn vraag is aan de schrijvers: als je niet meer, of niet alles meer schrijft, waarom dan niet?
Am deutsch (:eek: entschuldige meine Fehler): warum schreibst du nicht mehr alle deine Erfahrungen, oder ganz nicht mehr?
Toppie
20 juli 2008, 21:02
Jawel Willi69, maar dat was ook niet de vraag :o. Mijn vraag is aan de schrijvers: als je niet meer, of niet alles meer schrijft, waarom dan niet?
Waarom vraag je dat niet persoonlijk aan Extince :D?
Waarom vraag je dat niet persoonlijk aan Extince :D?
Dat doe ik ook, maar hij is niet de enige. ;)
Ik heb deze enquete gestart omdat ik nieuwsgierig ben naar de beweegredenen van schrijvers waarom ze niet meer, of niet al hun ervaringen schrijven. Kijk maar eens bijv naar de 'veelschrijvers' van 1, 2 of 3 jaar geleden. Velen van hun zijn nog gewoon lid, en posten nog af en toe.
Het is geen veroordeling, maar ik vind het een opvallend gegeven dat vele veelschrijvers of minder, of niet meer schrijven. Ik heb wel ideeën over de redenen. Wie weet rolt er nog eens een sociologisch proefschrift uit :D.
Picasso 1
20 juli 2008, 21:59
Dat doe ik ook, maar hij is niet de enige. ;)
Ik heb deze enquete gestart omdat ik nieuwsgierig ben naar de beweegredenen van schrijvers waarom ze niet meer, of niet al hun ervaringen schrijven. Kijk maar eens bijv naar de 'veelschrijvers' van 1, 2 of 3 jaar geleden. Velen van hun zijn nog gewoon lid, en posten nog af en toe.
Het is geen veroordeling, maar ik vind het een opvallend gegeven dat vele veelschrijvers of minder, of niet meer schrijven. Ik heb wel ideeën over de redenen. Wie weet rolt er nog eens een sociologisch proefschrift uit :D.
Zie het maar gewoon als een "motivatie" bergparabool (x-as is tijd, y-as is frequentie). Vandaar het belang aan tussentijdse nieuwe schrijvers. Het dalen van het ene grafiekje wordt dan gecompenseerd door de stijging van een nieuwe grafiekje.
En volgens mij heeft Willem2 dit soort processen erg goed door :rolleyes:.
Toppie
20 juli 2008, 23:00
maar ik vind het een opvallend gegeven dat vele veelschrijvers of minder, of niet meer schrijven. Ik heb wel ideeën over de redenen. Wie weet rolt er nog eens een sociologisch proefschrift uit :D.
tja ik ben nog redelijk nieuw in het wereldje, maar ik ken me voorstellen als je al zo'n jaartje of wat bezig bent, je niet continu weer alles gaat opschrijven omdat het meer van hetzelfde is. Ik merk het al als ik mijn eigen verslagen teruglees dat het allemaal een pot nat is :)
Jansen
20 juli 2008, 23:54
Ik schrijf nu ongeveer 6 jaar eerst op het andere forum en soms nog wel eens maar onder een andere naam.
En bijna vanaf het begin van dit forum schrijf ik hier.
De doelstelling was om over de dames te schrijven dus heb ik dat dan ook tot vandaag volgehouden en ongeveer al over zo,n totaal 100 verschillende dames geschreven.
Daarbuiten reageer ik soms ook op reacties van andere onderwerpen. Ook op rplover (ben het helaas de laatste tijd te vaak met hem eens :green_smi )
Ik vind alleen dat er teveel gezever staat bij onderwerpen waar het juist gaat om goede reacties,helaas zijn er enkele bij die overal op reageren met hooguit een zin.
Dan denk ik en vele met mij daar heb je hem weer weinig te vertellen maar wel mee willen kletsen dus "Ga toch neuken".
Vroeger hadden we ook L.D. goeie vent maar wou snel aan 1000 berichten komen hij reageerde al met een woord of een poppetje.:thefinger
Nu hebben we ook nog Picasso1 hij schreef eerst en viel iedereen aan nu alleen nog maar een reactie en verder leest hij veel omdat hij wel super veel is ingelogt.
Ook hebben we er nog een paar die ook snel aan de 1000 willen komen,mischien kan een moderator deze gewoon 500 extra geven zodat er dan niet zoveel gezevert wordt.;);)
I.M. gebruik ik ook zeker elke dag met ongeveer 5 ijsberen zowel prive als zakelijk ook om afspraken te maken.
majans
21 juli 2008, 02:35
Ben een trouwe bezoeker van dit forum, schrijf niet zoveel omdat ik vaak teveel van hetzelfde lees, ik zou niet weten wat ik hier aan toe kan voegen.
Vind het ook veel leuker als ik bijv. naar een sauna club ga om een hele dag ( 6 tot 8 uur) met een dvp te zijn.
Lekker relaxed, op tijd wat eten, drinken, zonnen, sauna, zwemmen, etc..
Als voorbeeld YY ben ik al minimaal 40 x geweest, in het begin half uur, uur.
Later ben ik begonnen met afspraken te maken voor een hele dag bevalt mij prima. Ben niet op zoek naar liefde maar gewoon op zijn tijd een heerlijke relaxte dag.
Zie het maar gewoon als een "motivatie" bergparabool (x-as is tijd, y-as is frequentie). Vandaar het belang aan tussentijdse nieuwe schrijvers.
...
Nee, dat klopt niet. Wat jij beschrijft is wat er gebeurt. De motivatie neemt af. Dat is duidelijk. Maar waar het in dit topic om gaat, is waarom die motivatie afneemt? Waarom stopt een schrijver met schrijven? Of waarom schrijft iemand nog wel, maar niet al zijn ervaringen? (Dat laatste is iets anders trouwens dan elk DVP bezoek in alle intieme details bescrhijven. Maar een korte beschrijving, hoe was de dame, was je tevreden etc wordt niet meer bij alle dames geschreven. Merk op dat jij zelf ook in die categorie zit ;).)
Ik merk dat ik tegenwoordig minder schrijf.
Ik zie verschillende redenen:
1) ik heb het allemaal al wel eens meegemaakt en beschreven, en ik heb niet het gevoel dat herhalen van zetten erg veel oplevert/nieuwswaarde toevoegt;
2) aansluitend bij 1) hierboven lijkt het of ik dit jaar met het vinden van toppertjes een mindere hand gedeeld heb gekregen - ik vind het allemaal een beetje grijs en gemiddeld. Waar ik vorig jaar een paar madelieven had waar ik graag terugkwam heb ik dit jaar nog niet één herhalingsbezoek gedaan... En het liefst beschrijf ik toch echt goede (of verschrikkelijk slechte) belevenissen. In het koele licht van de dag is het dit jaar allemaal nogal gemiddeld.
3) ik ben me wat beter gaan realiseren wat al die schijverij op Internet voor mensen ten gevolge kan hebben (of het nou madelieven, wandelaars of automobilisten zijn - bewust of onbewust geef je met je schrijverij een boel privacy weg);
Ik heb wel afgelopen vrijdag een prettig lustoord leren kennen - en daar een goede ervaring gehad. Maar daarover later meer.
timjava
21 juli 2008, 09:20
Ik probeer meestal wel een stukje te schrijven als ik een club heb bezocht. Ik bezoek echter niet zo vaak een club als de meeste "veel" schrijvers.
De paspoortje vul ik alleen in als het er nog niet is, of als ik een aanvulling heb. Heb ik niets nieuws over een dvp te melden dat schrijf ik niet.
Carpe diem
21 juli 2008, 14:03
Ik schrijf alleen als ik zin heb, of als ik zit te vervelen door het "schijt weer" wat we hebben. Zeker de de laatste tijd veveel ik me meer als anders.
:D:D:D:D
Women Lover
21 juli 2008, 17:00
dat het allemaal een pot nat is :)
Vooral sommige dames, die kunnen er wat van. Of zou het toch aan mijn wonderlijke kunsten liggen?
Bij mij stopt het schrijven op het moment dat er meer gebeurt dan het betaalde contact en dat zijn nu net de belevenissen waarvoor ik schrijversmotivatie heb. Een standaard kamerbezoekje roept geen schrijversmotivatie meer op, dus het toetsenbord blijft onberoerd.
Toppie
21 juli 2008, 18:39
Nu hebben we ook nog Picasso1 hij schreef eerst en viel iedereen aan nu alleen nog maar een reactie en verder leest hij veel omdat hij wel super veel is ingelogt.
nu valt ie iedere vrouw aan en begint ze gelijk te zoenen!!!! De viespeuk :thefinger (aiai nu zever ik weer in een serieus topic :thefinger)
The Joker
21 juli 2008, 20:01
Luiheid, tijdsgebrek en het meeste is al gezegd...
rplover
21 juli 2008, 20:25
Hoe? enkel het eerste is een geldige uitvlucht.
Wat zou ik graag die belevenissen met Tamara en Lisa lezen van je :teuflisch;)
Daar is nog geen woord over gezegd :D
Jansen
21 juli 2008, 22:28
Op luiheid daar heeft rplover al gereageerd.
Tijdsgebrek ? man als iemand veel tijd heeft en je niet zoveel bevredigd :teuflisch dan heb je altijd wel even tijd om te schrijven.:rofl:
Silvester
21 juli 2008, 23:38
Voor mij geldt de topictitel nu net andersom.
Ik heb FKK-vakantie, verder niks geboekt, dus schrijf ik 'n beetje meer, anders ga ik toch maar weer :fuck:.. :smile2:
Ik schrijf recensies om ze van me af te schrijven, ze te kunnen delen met anderen.
Het is ook een herbeleving van een mooie of soms helaas ook slechte ervaring.
Dat er minder geschreven gaat worden ligt m.i. aan het feit dat sessies die een x-aantal jaren terug aanleiding geweest zouden zijn de betreffende dame ter plekke ten huwelijk te vragen, nu als "gewoontjes" ervaren worden.
We zijn verwend, we leggen de lat steeds hoger...
Niet alleen de dames moeten super zijn, we willen ook top-wellness, 'n toprestaurant, en een grote tuin waarin we de hele dag kunnen liggen zonnen.
En als de dames dan met een pruillipje rondlopen omdat de ijsbeer liever relaxt, schrijven wij weer dat de dames lusteloos zijn...
En om met een voorganger te spreken is het -als het toch bijna iedere keer hetzelfde is- minder aanlokkelijk om weer hetzelfde te schrijven.
En dat lokt weer off-topic posts uit, en dat geeft anderen ook weer aanleiding om maar niet meer te posten?
Zoals bij alle fora is dit een bekend verschijnsel, er is een harde kern die langzaam maar zeker indut en door nieuwkomers vervangen wordt.
Ik heb dus maar "anders" gestemd...
Snoepveter
22 juli 2008, 11:15
Als je over je goede of slechte ervaring met een dame hebt geschreven is dat normaal want dat doet iedereen.
Net als voor iedereen (neem ik aan) geld ook voor mij: je kunt nu eenmaal niet alles schrijven over je contacten met een dame.
In het begin deed ik dat af en toe nog wel, maar werd teruggefloten door Willem2 of Tiga of zo. (ze corrigeerden mijn berichtjes en ik denk terecht?)
De dingen die mij namelijk echt bijblijven gaan over vaak over prive dingen van de dames. Of wat ik heb meegemaakt met ze. Bijvoorbeeld dat ze hun prive gegevens (telefoon, adres) geven en een afspraak buiten het clubcircuit om willen maken ('kom je een weekend, dan gaan we samen uit in die of die disco/nachtclub oid').
Of het klikt en ze vertellen je over hun gevoelens en op het moment dat ze dat doen vertellen ze ook over hoe hun prive leven in elkaar steekt, hebben ze kinderen of niet. Met welk type kerel hebben ze een relatie, gelukkig of niet getrouwd of niet, waarom wel of niet etc. Maar ook dat ze liever willen stoppen of niet of wat ze van de club vinden etc. Waarom ze denkt dat het met mij zou kunnen klikken of niet.
Ik kan me voorstellen dat het niet de bedoeling is hierover te schrijven omdat het in dit forum eerder gaat over het delen van je (sex)ervaringen op de kamer met de dames en hun uiterlijk.
En daarom schrijf ik dus niet over alles, ik heb gestemd "anders,nl..." :wink:
tja , schrijven of niet schijven : goede vraag !
Allereerst vraag ik me af of wat ik wil schrijven nuttig is voor iemand anders dan mezelf: maw was dit een eenmalige ervaring of niet, kan iemand anders er iets mee aan.
Ten tweede, als het niet iets eenmaligs tussen een dame en mij was, staat het dan al vermeld: want niemand leest graag 10 keer hetzelf als hij op zoek is naar info.
Ten derde, heb je er in de toekomst nog iets aan.
Als je met deze 3 regeltjes werkt krijg je vanzelf een sumiere omschijving van het uiterlijk van de dame, haar service en wanneer ze we of niet aanwezig isof zal zijn.
De zogenaamde klik met een dame zal ieder voor zichzelf toch moeten testen.
Voorts is het altijd leuk eens een samenvatting van een avondje in een club dat je mee hebt mogen beleven eens door de ogen van een ander te zien. Dus die lange sfeerbeschrijvingen lees ik wel eens met een sneltreinvaart, maar schrijven is iets dat je in het bloed moet zitten.
Dagboeken bijhouden over je ervaringen is niets voor mij !
seksenfun
22 juli 2008, 21:53
Lang getwijfeld om hier wat neer te schrijven.
Het schrijven moet in je bloed zitten, zo is dat én het zit in mijn bloed en het zal altijd blijven vloeien, maar niet zomaar ergens heen.
Vooreerst zijn er een aantal zaken die mij redelijk storen sinds de commercie een rol is gaan spelen. Ik hou van neutraliteit en werk niet graag mee aan wat voor vorm van verdraaide informatie. Ik leerde dit forum omstreeks half maart vorig jaar kennen. In een sneltreinvaart werd dit mijn favoriete forum. Maar de trein is ontspoord en spookt nu ergens rond.
Twee: dat er giftig gereageerd wordt (wederom in functie van het commerciële) als ik laat blijken dat er in YY niet meer 'aan pimps wordt gedaan' dan in een andere clubs zit me niet, maar tot daar aan toe.
Ten derde en dat deed de deur dicht: ik schrijf in eerste plaats omdat ik een goed hart heb en dus graag af en toe bloed geef, dat ik gerust kan missen. De tweede reden (zowat gelijk aan de eerste) is dat je bij recensies nuttige informatie geeft aan de medeleden en sfeerbeschrijvingen worden door genoeg leden graag gelezen. Zelfs door niet-saunaclubbezoekers, weet ik. Dus ja, ten tweede: je pleziert er anderen mee. Als dan zonodig uit sfeerbeschrijvingen van meerdere bladzijden (figuurlijk) één (1) enkele zin wordt gedestilleerd door mede(??)leden om er een eigen verhaaltje rond te spinnen en dingen in mijn mond te willen leggen die ik niet eens vernoemde... ja hallo, 'k ben niet gek!
Ik blijf gewoon schrijven, maar voor leden die gewoon genieten van de sfeerbeschrijvingen en die gretig gebruik maken van de info bij de sessies.
(Verlang nu niet dat ik op replieken dagenlang mezelf weer ga verweren.)
rplover
22 juli 2008, 23:00
S&F, ik kan niet anders zeggen dat je volledig ontspoord bent, en dingen zoekt die er niet zijn, en andere dingen niet ziet die er wel zijn.
Je valt hier alweer de commercie van het forum aan. En dat enkel omdat het je hoog zit dat er zichtbaar negatief over je favo clubje wordt geschreven.
Het verschil zit hem echter hier. Jij denkt dat het met dit forum de verkeerde kant uitgaat, dat er verdraaide informatie wordt neergepend. Dat zijn grove beschuldigingen en ik durf het zelfs regelrechte leugens te noemen. Allemaal omdat je clubbie zowat met de grond gelijk gemaakt is.
De vraag die jij je daarbij moet stellen is de volgende: ligt dat aan de commercie van dit forum, of geven heel wat beertjes weer wat er zich werkelijk afspeelde in YY, en wou jij dit gewoon niet zien. YY was ook mijn favo club, tot het moment dat het teveel werd, daar in Roermond. Zoals VDB ooit zei: trop is teveel, en teveel is trop.
Giftige reacties? Ja, dat geef ik grif toe, maar ik kan nog steeds niet begrijpen dat jij verkeerde info laat staan, en recensies waar je je herpakt gewoon laat verwijderen van dit forum. Recensies die trouwens van jou komen. Dat is toch gewoon vragen om onrust, en je eigen geloofwaardigheid en openheid, eerlijkheid in twijfel trekken. Had jij die quotes niet laten weghalen, dan had je respect gekregen, omdat je dan ook het positieve durft neerpennen, nu kom je over alsof je het met opzet niet wil.
Ik vind dat onrechtvaardig ten overstaan van een grote groep leden, die het skw vertegenwoordigd. Je hebt je doel bereikt, Wico is gestopt, de sub schrijft er ook niks meer, en ik heb geen zin hen te blijven overtuigen verder te doen. Daarmee heb je geholpen deze leden monddood te maken, en blijft er van dat forumdeel maar weinig over. En jij voelt je bij deze dan nog verongelijkt ook.....
Als dat voor jou de deur dichtdoet, tja, ik kan dat niet begrijpen, en wil dat niet begrijpen, ik denk dat je gewoon YY benadeeld voelt, en dat schrijf ik dus ook bij deze neer. Je denkt dat echter on-terecht, na alles wat er gebeurd is in die club. Liefde maakt blind, zelfs de liefde voor een club.
Ik besef dat dit harde woorden zijn, S&F, en wil ook allerminst een rel ontketenen, en al zeker niet met jou. interesseert me eigenlijk ook niet meer, maar wil wel een repliek op je aanval geven.
Ik vind gewoon dat je door je bericht EN de forumleiding aanvalt van partijdigheid, en voorkeurbepalingen voor clubs (en het is gewoon de schuld van die ene club, maar die liefde he) EN ten onrechte sommige leden wil aanpakken.
Als je op mij doelt, daar heb ik geen enkel probleem mee (echt niet, raakt me mijn koude kleren zelfs niet), maar wico heeft het Antwerpse volledig opgebouwd, en je hebt het bijna in je eentje gepresteerd dat deel te kelderen. Wie is er dan giftig, vraag ik me af.
Net zoals jij wil ik het hierbij laten, en wens geen dagenlange discussie met je erover te voeren, maar je hebt nu mijn open mening, over wat jij commercie noemt, en giftige leden.
Als je je hier niet thuisvoelt, door de commercie, dan , ja, wat dan he ....
Willem2, neukie, Big30, Randy, Zero, TSB, Befke, en alle anderen die dit forum gemaakt hebben tot wat het nu is, en dan vernoem ik graag in één woord wico, jansen, Rex, HM, Ace2, Stiffie ...... en vele vele anderen, verdienen niet beschuldigd te worden van wat dan ook. hoe hevig de discussies ook zijn, hoe zwaar er soms naar mekaar uitgehaald wordt, des te groter wordt de vriendschap als we mekaar tegen het lijf lopen, des te hechter wordt die band. En ik heb niet graag dat die mensen, waar ik stuk voor stuk het diepste respect voor heb, afgekraakt worden omdat ze zogezegd op een wel erg verkeerde manier commerciële belangen dienen.
Kan ik niet hebben, en al ben ik een relschopper, dat kan ik niet laten gebeuren, daarvoor is de vriendschap te groot geworden. Wat niet wil zeggen dat ik bij alweer een discussie met Randy ga schreeuwen en weglopen, neen, ik zal openlijk schrijven wat ik denk, tot vervelens toe (ik weet het), maar gaan lopen omdat we het niet eens worden, neen, nooit ofte nimmer.....
Jansen
22 juli 2008, 23:12
S&F,
Als je je hier niet thuisvoelt, door de commercie, dan , ja, wat dan he ....
Willem2, neukie, Big30, Randy, Zero, TSB, Befke, en alle anderen die dit forum gemaakt hebben tot wat het nu is, en dan vernoem ik graag in één woord wico, jansen, Rex, HM, Ace2, Stiffie ...... en vele vele anderen, verdienen niet beschuldigd te worden van wat dan ook. hoe hevig de discussies ook zijn, hoe zwaar er soms naar mekaar uitgehaald wordt, des te groter wordt de vriendschap als we mekaar tegen het lijf lopen, des te hechter wordt die band. En ik heb niet graag dat die mensen, waar ik stuk voor stuk het diepste respect voor heb, afgekraakt worden omdat ze zogezegd op een wel erg verkeerde manier commerciële belangen dienen.
Ik heb dit stukje er even uitgelicht omdat ik verwacht dat we binnenkort op de verjaardag van rplover mogen komen. :thefinger:thefinger:thefinger:thefinger
Ik heb dit stukje er even uitgelicht omdat ik verwacht dat we binnenkort op de verjaardag van rplover mogen komen. :thefinger:thefinger:thefinger:thefinger
Vast in het SKW, kom ik daar ook eens. ;)
@S+F, heftige beschuldigingen. Niet verwonderlijk dat RPL daar even heftig op reageert. Als jullie dit verder willen uitvechten op dit forum, willen jullie svp dan een ander topic openen? Of in de IM? Moet ik ook eens vaker gaan gebruiken. :o
rplover
22 juli 2008, 23:23
...voor mijn verjaardag dan ook maar in één keer een ander topic openen?
Ik denk dat jij dan nog een keertje in de villa gaat komen Randy....en ik weet dat ik dit niet zou mogen doen, maar "remember Tamara" :teuflisch
Gokken mag, beertjes, wat hebben Randy en rplover met Tamara gemeen? :D;)
Jansen
22 juli 2008, 23:29
...
Gokken mag, beertjes, wat hebben Randy en rplover met Tamara gemeen? :D;)
Ik denk dat het alle drie vrouwen zijn :eek:
A. Tamara is zo geboren als vrouw :D
B. rplover is als een relnicht geboren en wil alleen nog anaal :rofl:
C. Randy is een tai nicht en zal binnenkort wel omgebouwd worden in Tailand.
Hadden jullie niet verwacht he dat ik het zo snel zou raden.:green_smi
The tree degrees :rofl:
rplover
22 juli 2008, 23:30
Ik denk dat het alle drie vrouwen zijn :eek:
A. Tamara is zo geboren als vrouw :D
B. rplover is als een relnicht geboren en wil alleen nog anaal :rofl:
C. Randy is een tai nicht en zal binnenkort wel omgebouwd worden in Tailand.
The tree degrees :rofl:
Jansen, A en C fout :lostit:, over B. valt te redetwisten :teuflisch
Jansen
22 juli 2008, 23:34
Mooi dan is Tamara een man en hebben julie samen een trio gedaan.
A en C klopte niet en B anaal wel dus het was een homo trio.:rofl:
...
...
Wel dat je snel zou zijn, niet dat je het fout zou raden, valt me tegen van je :teuflisch
Jansen
22 juli 2008, 23:39
Wel dat je snel zou zijn, niet dat je het fout zou raden, valt me tegen van je :teuflisch
Ik ben zo snel dat jij al een bericht achter loopt.:D
Anvers
24 juli 2008, 00:28
...........Ik vind dat onrechtvaardig ten overstaan van een grote groep leden, die het skw vertegenwoordigd. Je hebt je doel bereikt, Wico is gestopt, de sub schrijft er ook niks meer, en ik heb geen zin hen te blijven overtuigen verder te doen. Daarmee heb je geholpen deze leden monddood te maken, en blijft er van dat forumdeel maar weinig over. En jij voelt je bij deze dan nog verongelijkt ook.....
Tja rplover,
ik ben al verschillende malen gestopt met schrijven doch JIJ hebt mij steeds opnieuw over de streep getrokken. :freu:
Als JIJ nu ook geen zin meer hebt om mij en Sub te overtuigen, tja dan sterft het Antwerps gedeelte van het forum een stille dood. :angryfire
Hetgeen mij de laatste tijd een beetje dwarszat, is de laatste verslaggeving van seksenfun over SKW. Wanneer ik dan de opmerking maak dat deze op een ander forum een TOTAAL ander bericht schrijft, en dit quote, om dit te bewijzen, word ik op alle vlakken teruggefloten.
Eerst door het opperhoofd
Ik vind het eigenlijk een beetje spijtig dat jij dat op het ijsberenforum plaatst zonder toestemming te vragen aan seksenfun. :cool:
Vervolgens door Randy, die het natuurlijk niet kan laten zich op een negatieve manier te bemoeien wanneer het SKW betreft
Ik vind het erger dan spijtig :ranting2:, en pleit ervoor dt soort gekopieerde berichten te wissen, of zeer te kortwieken evt met verwijzing naar de bron. Schrijvers bepalen of en waar zij iets plaatsen, niet lezers...
En dan ook JIJ nog eens
Neen, Wico, regels zijn regels.............
Ineens word ik dan geconfronteerd met regels, tja als het kind maar een naam heeft, nietwaar? :confused:
Zonder rancune tgo seksenfun, doch enkele dagen later heeft hij op een ander forum geschreven dat hij de ijsberen niet kon overhalen naar skw te komen, doch dat SKW een goed alternatief is. (en ik heb het ditmaal niet gequoot, anders krijg ik weeral onder mijn voeten! :wand:)
Afin, ik ga niet verder uitweiden, doch al bij al is dit een beetje de reden dat ik minder zal schrijven op dit forum, alhoewel ik het antwerps gedeelte up-to-date zal blijven houden. Doch werkelijk verdere ervaringen over SKW, tja dit blijft voorlopig op een "laag pitje", laat anderen maar eens iets meer schrijven.
wico
De Cock
24 juli 2008, 18:57
Ah, het is altijd wat.............
Maar feitenlijk is het altijd hetzelfde :teuflisch en om in herhalingen te vallen nee daar heb ik bijv. geen zin meer in.
Ontsporen doet het steeds meer omdat er gewoon personen zijn, die zoals sommige zeggen snel even zoveel mogelijk punten willen scoren :wand: en het daardoor voor vele verpesten en de :lostit: ontnemen.
Of lui die het altijd beter weten en je dan denken te moeten beleren, fouten maken we allemaal :thefinger maar om ze toe te geven oh, oh, oh dat is het moeilijkste en dan draven ze weer door en hebben we een uit de hand gelopen Topic :teuflisch.
Maar schrijven blijf ik gerust doen zij het in mindere vorm dan voorheen maar ik ben er nog steeds :thefinger.
Gegroet,
De Cock.
Redbull
25 juli 2008, 00:08
Ach, vroeger ging in 3X per week op bezoek en dan schreef ik weinig omdat ik a) meestal dezelfde dames bezocht en b) je na 2 bezoekjes niet veel nuttigs kan toevoegen, persoonlijke dingen hou ik graag van het forum
Nu beperk ik mijn bezoekjes tot 4X per jaar dus die recencies kan je rustig krijgen :-)
rplover
25 juli 2008, 00:29
Tja rplover,
ik ben al verschillende malen gestopt met schrijven doch JIJ hebt mij steeds opnieuw over de streep getrokken. :freu:
Als JIJ nu ook geen zin meer hebt om mij en Sub te overtuigen, tja dan sterft het Antwerps gedeelte van het forum een stille dood. :angryfire
Hetgeen mij de laatste tijd een beetje dwarszat, is de laatste verslaggeving van seksenfun over SKW. Wanneer ik dan de opmerking maak dat deze op een ander forum een TOTAAL ander bericht schrijft, en dit quote, om dit te bewijzen, word ik op alle vlakken teruggefloten.
Eerst door het opperhoofd
Vervolgens door Randy, die het natuurlijk niet kan laten zich op een negatieve manier te bemoeien wanneer het SKW betreft
En dan ook JIJ nog eens
Ineens word ik dan geconfronteerd met regels, tja als het kind maar een naam heeft, nietwaar? :confused:
Zonder rancune tgo seksenfun, doch enkele dagen later heeft hij op een ander forum geschreven dat hij de ijsberen niet kon overhalen naar skw te komen, doch dat SKW een goed alternatief is. (en ik heb het ditmaal niet gequoot, anders krijg ik weeral onder mijn voeten! :wand:)
Afin, ik ga niet verder uitweiden, doch al bij al is dit een beetje de reden dat ik minder zal schrijven op dit forum, alhoewel ik het antwerps gedeelte up-to-date zal blijven houden. Doch werkelijk verdere ervaringen over SKW, tja dit blijft voorlopig op een "laag pitje", laat anderen maar eens iets meer schrijven.
wico
Wico, hoe kan ik het u duidelijk maken he? Ik kan niks anders doen dan jullie proberen te overtuigen dat jullie hier de vrijheid hebben.
Maar tegelijkertijd gaat het er hier dus soms veel harder aan toe, onder het motto, je vrijheid, je blijheid, dat krijg je nu eenmaal als je niet in vakjes geplaatst wordt, en je de leden vrijheid laat.
Dat laatste gevalletje waar je het over hebt, je wordt daar niet echt teruggefloten door Willem, en zeker niet door mij.
Je weet best waar het om draait, en Willem ook. Als seksenfun daar zijn gelijk probeert te halen, op die manier, zegt dat meer over hem dan over jou.
Leg je er gewoon bij neer dat hij niks positiefs wil neerpennen over het skw, en dat de echte reden geeneens het skw is. Dat is nog het strafste van de hele zaak, omdat ik negatieve dingen schreef over YY, die ik verdomme met mijn eigen ogen heb gezien, vertikt hij het nog iets neer te schrijven over 't skw. En dan mijn naam laten vernoemen op youppie.net, door Farid dan nog wel, een forum waar ik nog nooit iets heb gepost. Dat vooral ik YY aanval. Wel, YY en S&F moeten maar het lef hebben me hier erover aan te spreken, in plaats van op een forum waar ik geeneens lees (en ja hoor, mijn kennis van het Frans is goed genoeg om daar in discussie te gaan, maar ik denk er nog geeneens aan).
Ik heb dat zo duidelijk mogelijk uit de doeken gedaan in mijn laatste respons aan hem, waar hij ons, en de forumleiding onder de gordel trapt. En we weten allen waarom.
Mijn enige vraag aan jou, want waarom zou ik nog verder energie verspillen aan een club die ronduit leugens verkondigt en ons (de leiding hier) afdoet als geldwolven en dat aanhaalt als enige reden waarom hier slecht over hen geschreven wordt...precies of ik heb wat aan die sponsorinkomsten.... dus mijn enige vraag aan jou ....waarom zou je in hemelsnaam stoppen met ervaringen neer te pennen en hem/hen zo ook zijn zin te geven.
Wees nu eens voor een keertje de rebel die je altidj al geweest bent, en laat je tanden zien.
En begin maar met een recensie over Sylvia neer te pennen, of ik ga het vertellen tegen Antoinnete ;)
"Wie schrijft die blijft"!
De kern van dit forum is en blijft het schrijven van recensies over dames waar dan ook werkzaam, dan wel het schrijven van algemene ervaringen opgedaan tijdens een club bezoek dan wel een bezoek aan een ramenbuurt of een privehuis.
Ik kan me daarbij heel goed voorstellen dat je wat minder snel wat zult schrijven als je voor de zoveelste maal een bepaalde dame of club hebt bezocht!
Overigens kijkende naar de statistieken moet juist geconstateerd worden dat het aantal recensie berichten op dit forum een mooie continu stijgende curve laat zien met (voor de liefhebbers) al maanden lang een tweede afgeleide groter dan nul! Dat is verheugend nieuws.
:wink::wink:
Redbull
25 juli 2008, 01:18
Tja rplover,
Als JIJ nu ook geen zin meer hebt om mij en Sub te overtuigen, tja dan sterft het Antwerps gedeelte van het forum een stille dood. :
enz. enzoverder...
wico
Zie dat nu toch eens los van elkaar Wico... Als jij morgen om wat voor reden dan ook besluit om hier niet meer te posten (wat ik zeer jammer zou vinden(dat andere .nl forum heeft een gestappo leiding die alles wist als er geen prijs/naam of handeling bijstaat en op het .be forum wordt (werd?ik kom er niet meer) veel te veel geschreven door de pimps zelf)) dan zou je het toch ook niet leuk vinden dat iemand jou info hier gaat knippen/plakken.
Dit is nog altijd het forum waar ik me thuis voel, juist omdat ik me hier nooit op m'n vingertjes getikt voel als ik de naam of het adres van de dame niet weet, of als ik alleen maar over het massagesalon en niet over de dame schrijf die er werkt.
Azrael
28 juli 2008, 13:29
Tsja, waarom niet meer schrijven. Ik persoonlijk ben al meer dan 1 1/2 jaar niet meer bij een DVP geweest. Dus er is gewoonweg niets om over te schrijven. In ieder geval niet iets wat hier op het forum thuis hoort. Dus vandaar dat er al lang geen echte recentie van mij is geweest. Maar als ik nog steeds actief de clubs langs zou gaan, zou ik er zeker nog over schrijven. :green_smi
little diablo
7 november 2008, 23:53
Veel geschreven vanaf 2005;) Maar het laatste jaar helaas door omstandigheden minder op jacht in de wei. Dus geen schrijf stof. Komt wel weer :teuflisch
Salut L Diablo
bootyfan
25 maart 2009, 21:50
Ik deel ook graag mijn ervaringen. Mijn recensies zijn nog steeds talrijk, maar ik heb besloten om mijn ervaringen met Flo (eventueel tijdelijk) toch stop te zetten.
Reden? Tja, zoals reeds in een eerder bericht aangegeven, ben ik bij deze DVP op een serieus niveau geraakt.
Serieus, in de zin van, behoorlijk hoog. Het lijkt me daarom niet realistisch om een sessie met haar te verwoorden en hierdoor misschien valse verwachtingen te scheppen bij andere beren.
Nieuwe/andere dames krijgen hun normale beoordelingen verder.
RAUL7
26 maart 2009, 15:16
Alles wat u schrijft kan tegen u gebruikt worden :cool:!
foots
26 maart 2009, 16:42
Heren, beren,
Ik schrijf niet alles, want niet alles is interessant.
Ook kost het veel tijd en veelal brengt het schrijven over alle andere dingen dan een recentie vaak een hoop gezeik met zich mee.
Bovendien wordt er door veel verschillende soorten beertjes gebruik (is prima) of misbruik van gemaakt.
Dat laatste is erg zuur en daardoor verlies ik wel eens de zin om ergens op te reageren, ik houd het liever gezellig, informatief maar dat is helaas niet altijd mogelijk gebleken.
Groet, Foots :wink:
voorlopig schrijf ik nog vrijwel alles neer.
vooreerst , omdat ik bepaalde dingen van me af wil schrijven, en ze zo nog eens als het ware herbeleef, (las ik hierboven ook ergens...)
anderzijds... omdat er door sommigen van genoten wordt.
mijn verhalen zijn meestal vrij lang, ik weet het, omdat ik als het ware de ganse atmosfeer die ik beleefde in woord wil brengen.
sommigen, en ook ik.. vinden ze te lang, maar ik heb dan meestal geen zin/energie meer om dit te gaan inkorten. dat kost weer eens tijd en moeite.
maar vooral schrijf ik, omdat ik op quasi toevallige wijze in een ware "recensie-strijd" verwikkeld raakte met mijn gouw-genoot , de grote Saruman.
Eens maart voorbij , en de strijd gestreden, zal ook die fun er misschien een beetje af zijn. want aan dit tempo schrijven en clubben kan ik op mijn leeftijd niet lang volhouden :D
vanaf april ben ik beroepshalve 7op7 bezet, sporadisch in de week nog eens naar een club, dus ook minder "schrijfstof"...
andere en betere dan... maar voorlopig... schrijf en lees ik graag mee... :wink: