PDA

Volledige versie bekijken : Christina (Duits) (Fun Garden)

Flowerdragon
20 juli 2008, 18:58
Naam : Christina

Nationaliteit /taal : Duits/Duits

Leeftijd : 20 jaar

Haarkleur/lengte : Donkerblond

Lengte : 1.70m

Postuur / Cupmaat : normaal/85c

Tatoeage/Piercing :

Service : PMC, NMC

Extra : Zoenen zonder tong

Flowerdragon
20 juli 2008, 18:59
Gisteren met een vriend naar FG gegaan om lekker te relaxen.

Een hele erge gezellige dag tot in de vroege uurtjes. Met 2 verschillende dames op kamer geweest. Maar eerst de recensie over Christina.

Op de website van FG staat een foto collectie van een aantal dames, daarbij ook een Christina. Daarover gaat deze recensie niet. Deze gaat over een andere Christina.

Bij binnenkomst altijd even alles observeren en een bakje koffie erbij. Gelijk kwam Renate op me af. Ik ben nooit met haar op kamer geweest en heb hier ook geen zin in.

Dus aangeschoven bij, een voor mij, nieuwe dame. Ze stelde zich voor als Christina. Ze is een 20 jarige meid uit Duitsland... Dus geen probleem om te communiceren.

Omdat ik, voordat ik op kamer ga, wel benieuwd ben wat wel en niet mag toch maar even gevraagd... Niets zonder condoom, geen anaal en kussen wel maar niet met de tong...

Gezien ik erg benieuwd was naar deze dame toch maar een uurtje op kamer...

Zeker geen spijt... zoenen zonder tong is ook erg lekker en wat heeft deze meid een figuurtje... heerlijk....

Lekker op haar buik klaargekomen...

Later in de avond of liever in de vroege ochtend wederom met Christina op kamer geweest... Ze zegt dat ze maar 3 weken in het vak zit, maar dit straalt ze niet uit.
Afgelopen zaterdag met mijn gewonnen tombolakaart naar FG gegaan (zie recensie over christina)

Flowerdragon
25 juli 2008, 10:17
Vernomen dat deze dame, helaas, vertrokken is... Midden in de nacht weg gelopen....