PDA

Volledige versie bekijken : Bella!



Snoepveter
21 juli 2008, 13:11
Haarkleur/-lengte : zwart / lang

Lengte dame : 1.70

Postuur/Cupmaat : slank / B 80

Ogen: Blauw

Nationaliteit/Taal : Litouwen / Duits

Leeftijd :27

Tatoeages/Piercings : niet ontdekt

Service: PZC/ NMC/ beffen / Pijpen / Vingeren (voorzichtig)

Voordelen: zeer aantrekkelijke meid, donker haar en mooie blauwe ogen

Nadelen: ?

Tijdsduur : 60 minuten

Prijs : 75 euro


Ze ziet er zo uit als ik me haar het beste herinner:

http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=563&pid=1714

Snoepveter
21 juli 2008, 13:19
later op de avond bij mijn bezoek aan Samya (19.7) om een uur of 20:00 haar al een paar keer gespot, maar vooral toen ze op de toog van de bar stond te dansen en te draaien met haar lekkere billen.

Ze pakte aan het einde van de bar wat te drinken en liep toen om de toog heen, toen ik haar aansprak en vroeg hoe het met haar ging. Ze kwam bij me zitten en we waren gezellig wat aan het kletsen. Toen de sleutel gevraagd en met haar een heeeerlijk uur doorgebracht. In mijn rating van dit weekeinde (2 vrouwen gehad in Samya waaronder Evita en 2 vrouwen in GT waaronder Eva), komt Bella bij mij - no doubt - op de eerste plaats.

Ze ziet er uit als een 'girl next door' en heeft heerlijke billen, borsten en benen (zeg maar de drie B's :D). En een sympathiek gezicht met mooie ogen/vriendelijke open lach.

Heerlijk klaargebeft en daarna heeft ze mij heerlijk verwend met een gevoelige pijpsessie. Toen zij bovenop en in rustig tempo bewogen. Ik hield het niet lang uit en kon het niet meer inhouden....:rubbel:

Herhalingsgevaar: GRAAG! Ze ziet mij nog zeker eens terug.:rolleyes: