PDA

Volledige versie bekijken : Spanje. Costa Blanca. Benidorm. Club & Spa Benimont.



Carpe Momentum
21 juli 2008, 16:27
Deze reeds jarenlang bestaande club is gedurende de laatste jaren aan veel veranderingen onderhevig geweest. Dit betreft zowel de clubleiding, de damesbezetting en het interieur. Waar het voorheen zich allemaal afspeelde in een normale luxe villa, vindt je tegenwoordig naast een binnenzwembad ook een afgezonderd spa gedeelte. Voor het zachte prijsje van 300 eur/uur kun je daar met de dame van keuze gebruik van maken. Ik heb even gevraagd of ik een kijkje mocht nemen en moet toegeven dat het het geheel er fantastisch uitziet met een enorme jacuzzi, sauna, turks bad, een prive bar en 3 dubbele bedden. Natuurlijk zeer geschikt voor een private party. Helaas is het nivo van dames op dit moment bedenkelijk, naar mijn smaak althans. Geen entree. Consumpties vanaf 15 eur. Aantal dames afgelopen zaterdag 15-20. Prijzen dames: 60 eur/30 min. Mogelijkheid om te verlengen per 15 min/30 eur.

Snoepveter
22 juli 2008, 11:42
Ik ben blij dat Carpe gewoon stug doorgaat met zijn recenties...:D In september ga ik naar (ik denk Barcelona) om eens te genieten...:D

Ga vooral zo door...

Carpe Momentum
16 juli 2009, 17:26
Even een korte update. Het damesaantal is nog gelijk. Het damesnivo (het oog wil ook wat) duidelijk beter dan een jaar geleden. Voornamelijk russisch en roemeens. Prijzen zijn veranderd: 70 eur/30min. Consumpties nog steeds min. 15 eur. Geen entree.

Carpe Momentum
16 juli 2009, 17:34
Naam : Laura

Nationaliteit/Taal : Roemeens/Spaans

Leeftijd : 26

Haarkleur/-lengte : Halflang/Zwart

Lengte dame : 1.60 - 1.65 m

Postuur/Cupmaat : Slank/B-cup

Tatoeages/Piercings : Geen

Service: TZ, PZC, BEFFEN, NMC

Voordelen: Mooie dame

Nadelen:

Tijdsduur :45 min.

Prijs : 100 eur.

Na door wat russische dames benaderd te zijn, kwam ik in gesprek met Laura. Al snel wist ik dat zij mijn slachtoffer zou worden (of was het juist andersom ? :wink:). Een degelijke service. Niet super, niet slecht. In alles redelijk overtuigend. Mocht ik haar ooit weer eens tegenkomen dan is herhaling niet uitgesloten.

:flatto-bye: