Volledige versie bekijken : geen discussie, wel een verhaal van Mars 1
Na zeer zeer zeer lang over nagedacht te hebben heb ik toch maar besloten om een verhaal te delen wat mij zelf overkomen is in onze (ijsberenwereld). We hebben het bijna allemaal wel een keer meegemaakt dat we een GFE ervaring hebben tijdens een van de bezoeken. Leuk maar het houd je leven verder niet in de greep. Totdat, zoals de CUUP soap ook veel laat lezen komen dit soort dingen voor. Het was een zaterdag en het was erg warm en ik was met een groepje vrienden in GT. Aan het einde van de dag, we zouden eigenlijk naar huis gaan zag ik haar zitten. Bloedmooi, erg op zichzelf, gekleed in een geel soort van bikini outfitje. Ik wenkte haar om uit te nodigen om bij me te komen zitten maar het werd een spel van wie naar wie zou komen. Uiteindelijk heb ik maar besloten om naar haar te gaan en van wat dichterbij te aanschouwen en of ze van dichtbij net zo mooi was als van afstand. Ja dit was zo. Na een wat moeilijke conversatie omdat haar Duits en engels zeer slecht was vertrokken we naar een tuinhuisje alwaar een geweldige sessie plaats vond. Haar inzegening in de saunaclub was een feit en ik was de gene die dit gedaan had. Een weekje later was ik voor een kort bezoekje in GT en daar zat ze op de kruk bij het raam. We zagen elkaar en zonder veel te zeggen belande we snel op de kamer. Een korte maar heftige sessie volgde en we spraken af een zaterdag een week later. In de week voor die bewuste zaterdag ging ik even met een zakenrelatie een biertje pakken in GT. Ik zag wel dat ze aan het werk was maar ze had mij niet gezien, na een uurtje of 3 zag ze me en kwam direct naar me toe en vroeg of ik er al lang was. Dit was zo en ze zei dat ik mee naar de kamer moest om te praten. Ik volgde haar en ze was zeer boos omdat ze van mening was dat ik alleen voor haar naar de club kwam. Ik heb haar heel duidelijk gemaakt dat dit niet het geval was en indien zij nog wilde de afspraak gewoon door kon gaan. Zij verontschuldigde zich en de afspraak wilde ze graag door laten gaan. Vanaf dit moment waren het eigenlijk alleen nog maar bezoekjes op afspraak met haar. Leuk totdat de dag kwam dat ze me vroeg te komen buiten onze afspraak om. Ik ben gelijk gegaan omdat ik dacht dat er iets ernstig aan de hand was. We gingen de kamer op en ik vroeg haar wat er aan de hand was, ze begon te huilen en was erg overstuur. Eenmaal uitgehuild kon ze weer praten en vertelde dat ze een probleem had. Het kon niet maar het was toch gebeurd, ze was verliefd op mij. Ja en nu, ik getrouwd, zij een dvp. Dit gaat nooit wat worden. Alles moest een plekje krijgen en ik besloot even met vakantie te gaan om over het een en ander na te denken. Op mijn vakantie adres kon ik aan niets anders denken dan aan haar. Mijn gevoelens voor haar waren erg sterk. Was ik ook verliefd? Dit kan toch niet.Terug in Nederland haar gebeld en we spraken af om een en ander goed door te nemen. Ik wilde niet dat als zij mijn vriendinnetje werd, zij dit werk bleef doen. Maar de situatie was zo dat ze er voorlopig nog niet uit kon. Na een paar maanden kon ik er niet meer tegen en besloot er een punt achter te zetten. Met tussenposes van een paar maanden kwam er telkens toch weer kontact en gingen we weer op de zelfde voet verder. In 2006 moest ze GT verlaten (zakelijke redenen) en verkaste naar een andere tent. Het niet meer wederzien was zwaar we wisten dit beide dus de laatste avond was zeer zwaar. In het begin hebben we telefonisch contact gehouden maar later verwaterde dit. Begin 2007 belde ze me zeer overstuur op om hulp te vragen. Op dat moment kon ik zelf ivm zakelijke drukte haar niet direct ter hulp zijn. In haar paniek heeft ze besloten ruzie met me te maken en was alle contact verbroken. Jammer ik heb nog veel aan haar gedacht en vroeg me ook regelmatig af hoe het haar zou vergaan. Maar het enige lijntje wat er was (telefoon) was er niet meer en op het forum las ik ook niets over haar.
Heel 2007 weer op ouderwetse wijze de diverse clubjes bezocht, mss wel in de hoop haar een keer tegen het lijf te lopen. Tot ik eind 2007 haar naam op het forum weer een keer voorbij zag komen. Maar ja, een jaar is een lange tijd en in een jaar gebeurd er veel dus ik gaf er verder dan ook geen aandacht aan. Per slot van rekening waren we met zeer veel boosheid en onbegrip uit elkaar gegaan. Gevoelens van boosheid en nieuwsgierigheid liepen door elkaar. Koppig als ik ben liet ik toch alles zo als het was en ging niet naar de club waar ze werkte.
Begin 2008 kreeg ik een telefoontje met een Duits voor mij onbekend nummer. “ hallo mit Mars”>>>> “Ja hallo ich bin” klonk het aan de andere kant. Het was een lief zacht vrouwen stemmetje dat ik niet thuis kon brengen.” Schuldigung, aber ich ken gein ich” zei ik zeer gevat. Ze begon zachtjes te lachen en met een trilling in haar stem zei ze “ich bin es, deine kleine” Op dat moment knalde ik mijn auto aan de kant en vroeg verbaasd en blij tegelijk, hoe gaat het met je en waarom bel je me, je wilde toch nooit meer iets met me te maken hebben. In m’n hoofd was het een carrousel van vraagtekens, wat moest ik doen? Boos zijn? Blij zijn? Ze informeerde naar mijn privé leven en hoe het verder met me ging. Ze wilde erg graag een keer met me afspreken om te praten. Er was per slot van rekening veel gebeurd en we hadden daarom natuurlijk erg veel uit te leggen en te vertellen. We spraken af in de club waar ze werkte en in de week tot dat we elkaar zouden treffen spookte er van alles door m’n hoofd. Hoe zou ze er uit zien? Zou ik nog gevoelens voor haar hebben als ik ze zie? Word ik hier niet ergens ingeluisd? Kortom veel vragen hielden me bezig. Uiteindelijk was het zaterdagavond en koerste ik richting Duitsland. Met een soort van steen in de buik gevoel stapte ik de club binnen. In de bar aangekomen zag ik haar nog niet, binnen 1 minuut stapte ze op me af. Nog net zo mooi als ik haar in gedachte had van toen. We gaven elkaar een begroeting kus op de wangen en ik zij tegen haar dat ze er super uit zag. We namen plaats in de bar maar door de luide muziek verplaatste we ons naar de kamer. We spraken alles goed uit zonder 1 woord van ruzie, haar Duits was inmiddels erg goed geworden. Het gesprek nam van 19:00 tot 02:00 in beslag. En geloof het of niet ik zat voor mij met de mooiste vrouw van de wereld op de kamer en we hebben niets gedaan. Dit gesprek kreeg een vervolg een week later en in de tussentijd werd er natuurlijk wat af ge sms’t. Ook deze avond werd louter en alleen gevuld met praten. Onze derde ontmoeting liet weinig ruimte voor praten, als of we de sex van afgelopen tijd in 1 dag moesten inhalen. Ja erg leuk allemaal maar nu? In de tussentijd ben ik gescheiden dus ik ben vrij. Hoe zit dit met haar? Ze moest nog een paar maandjes werken en dan zou ze ook vrij zijn. Wantrouwig als ik ben moest ik alle bewijsstukken eerst zien, deze heb ik ook gezien en het klopte allemaal. Goed zei ik haar vanaf nu treffen we elkaar niet meer in de club. En zo gebeurde het ook. We zagen elkaar privé en af en toe in de club. In de club kwam ik alleen voor haar en zat ze altijd op de afgesproken tijd te wachten. Want ik wilde niet geconfronteerd worden met haar werk. Hoe lastig dat ook is in een club. Tot ik op een dag iets vroeger daar was dan wij afgesproken hadden. Ze zat niet op haar vaste plekje waar ze altijd zat en was dus nog even aan het werk. Een gons van hitte voelde ik door me heen gaan, ik liep een partij te stuiteren waar de honden geen brood van lusten. Elke minuut duurde wel een uur en om even af te koelen besloot ik buiten te gaan zitten. Na een half uur ben ik naar binnen gegaan en ik weet niet wat me bezielde maar ik negeerde haar totaal en bestelde terwijl ik naast haar stond wat te drinken. Ik had ook ineens sterk het gevoel om voor haar een andere dame te pakken maar door mijn boosheid zou ik daar toch niets mee kunnen doen. Toen ik mezelf weer vermand had spraken we elkaar. Ik zei het maakt niet uit, moest toch een keer gebeuren! Ze voelde zich zichtbaar bezwaard en we gingen naar de kamer. De sfeer was totaal kapot en we spraken over de toekomst en dat ze het gehad had met werken en dat de laatste loodjes zo zwaar wogen. Opeens wist ik het. Dit wilde ik niet, ik ben weggegaan en besloot een pauze in te lassen voor mezelf. Dit was niet naar tevredenheid van haar en ze verweet me dat als het moeilijk werd ik er altijd tussenuit kneep. Kut dit klopt daar heeft ze gelijk in, maar niet toegeven. Toen ik terug kwam van mijn buitenland tripje hebben we nog 1 maal privé afgesproken. Mijn beslissing heb ik genomen en daar blijf ik nu bij. Een relatie met een dvp. Is zo zo zo verschrikkelijk zwaar. Het is niet mijn ding en ik denk niemands ding. Nu ga ik lekker weer een beetje wandelen en begeef me tussen de beren in de club. Deze gezelligheid is voor mij nieuw omdat ik mezelf eigenlijk nooit ophield met andere ijsberen. Ik moet zeggen dat het mij goed bevalt en ben al een paar beren tegen gekomen waar ik het erg gezellig mee heb. Mijn verhaal heb ik willen ventileren om het van me af te kunnen schrijven want in het normale leven kan je hierover toch met niemand spreken en ik ben er van overtuigd dat er beren zijn die min of meer zich ook hierin herkennen( details uitgezonderd natuurlijk)
Ik bedank daarom ook het forum voor deze mogelijkheid,
Voor iedereen super veel fun in de clubs en mocht het zijn dat er iemand is die ooit met lastige vraagstukken zit over dit onderwerp. Ben ik altijd bereid om een luisterend oor te zijn/te hebben.
Mars :wink:
bergm550
23 juli 2008, 06:17
Hallo Mars,
Ik heb je bericht met interesse gelezen. Ik kan alleen maar zeggen dat je een ervaring rijker bent, koester deze ervaring en het duurt altijd even voordat je er over heen bent, maar op een gegeven moment komt er een moment dat het een plaats krijgt en je verder kunt.
Bergm550
bergm550
23 juli 2008, 08:23
Ik denk dat een relatie best mogelijk is met een DVP, zolang beide personen er wel voor gaan en de relatie serieus nemen. De wil moet er zijn, maar als je om elkaar geeft, dan gaat de rest van zelf.
Wat de relatie vaak bemoeilijkt met een DVP, is dat ze vaak uit het buitenland komt, en dat brengt ook weer culturele obstakels met zich mee. Interculturele relaties zijn vaak lastiger dan een relatie met iemand uit hetzelfde land.
Een van de personen moet zijn vaderland verlaten, en verhuizen naar het land van de partner. Hier is geld en tijd voor nodig, en brengt ook veel stress met zich mee. De DVP zal de taal moeten leren, wellicht opleiding moeten volgen om een baan te krijgen, tenzij de partner toestaat dat ze het werk als DVP kan voortzetten, maar de meeste mannen hebben dit liever niet.
Ik denk ook dat de meeste DVP's het moeilijk zullen vinden met het beroep op te houden. Ook al vinden niet alle DVP's het werk prettig, toch realiseren velen ook dat het beroep goed verdient. De meeste DVP's keren altijd weer een keer terug in het beroep, al is het maar tijdelijk.
Dus alle deze factoren maken de relatie veel moeilijker, en de liefde moet dus voor elkaar heel sterk zijn.
Zou ik een relatie met een DVP beginnen? Ja. Als de DVP met me verder wilt, ja, dan zou ik het zeker doen. De kans dat de relatie eindigt, is groot, maar toch zou ik het doen.
Bergm550
...
Interculturele relaties zijn vaak lastiger dan een relatie met iemand uit hetzelfde land.
...
Om nog maar te zwijgen over de afstand... :o
Valide punten allemaal, trouwens.
@Mars, heftige ervaringen man! Wat er verder ook gebeurt, veel sterkte en wijsheid!
@Mars, heftige ervaringen man! Wat er verder ook gebeurt, veel sterkte en wijsheid![/QUOTE]
bedankt, ik heb het in grote lijnen gehouden om er niet zo'n gedetaileerde soap van te maken, natuurlijk is het hard en pijnlijk om dit soort beslissingen te nemen. Ik ben er van overtuigd dat ik nu de juiste beslissing heb genomen.
rplover
23 juli 2008, 11:11
Ik ben er van overtuigd dat ik nu de juiste beslissing heb genomen.
Wordt vervolgd....de wegen van een ijsbeer en van een (pseudo)verliefde DVP zijn ondoorgrondelijk......
Veel sterkte toegewenst ;)
Misschien is de raad die je gaf aan andere beertjes (dat praten) ook een goede raad voor jezelf, want als ik dit lees is het einde van "je tunnel" nog niet in het zicht
:wink:
Wordt vervolgd....de wegen van een ijsbeer en van een (pseudo)verliefde DVP zijn ondoorgrondelijk......
Veel sterkte toegewenst ;)
Misschien is de raad die je gaf aan andere beertjes (dat praten) ook een goede raad voor jezelf, want als ik dit lees is het einde van "je tunnel" nog niet in het zicht
Fout gelezen beste collega, we zijn al aan het einde van de tunnel aan beland.
het duurde al een paar jaartjes met pauzes meegeteld. Ik ben er nu echt klaar mee. komt niet meer goed, geen wordt vervolgd. Dit is geen emotionele beslissing geweest maar een wel overwogen aktie.
seqoya
23 juli 2008, 13:06
wow mars .. wist dit niet... moeilijke maar dappere beslissing van je.... lijkt me ook ontzettend moeilijk om met een dvp te gaan.... ik zou er ook niet tegen kunnen om haar met de andere ijsberen te moeten delen daarom probeer ik altijd mijn hoofd koel te houden...
wens je sterkte man !!
NikXXX
23 juli 2008, 14:37
Heb je verhaal aandachtig gelezen mede-ijsbeer. Vond het tof dat je het met ons deelt. Laat toch zien dat er ook ijsbeertjes zijn met gevoelens. Hoop voor je dat het allemaal goed komt.
Veel ijsbeertjes maken dezelfde fases door. Edoch ben ik mij er wel van bewust dat dit alles zich afspeelt in een club. Dat duurde even voor dat ik dat door had. Die club is niet de echte wereld. Gevoelens? Verliefdheid? Geniet ervan maar laat het niet zover komen dat het je leven gaat beheersen. Dwangmatig gedrag etc.
Zelf was ik ook gesteld geraakt op een dvp. Ben ik nog steeds. Ik ben wel gek op haar, maar alleen in de club. Ik hou het clubleven gescheiden van mijn priveleven. Althans dat probeer ik. Mijn vriendschap met haar koester ik. En ja, over een tijdje is ze ws voorgoed weg. Ik hoop dat ze verder gaat met een normaal leven. Toch hoop ik dat ze ooit nog eens aan mij denkt. Dat ze mij dan niet als pure klant zag maar ook als vriend.
Was ook superpissed als ze op de bank aan de overkant klef zat te doen met een andere klant. Dan had ik zin om met een riotgun haar mee te nemen. Het is haar werk. Ik ging dus lekker ergens anders koffie zuipen. Of met een andere dame praten om haar jaloers te maken. Ai ai ai... die ogen van haar spraken dan oorlog.
Het kwam ook zo uit dat ik haar niet meer zag een tijdje. Ik was in de club als zij een dagje vrij had. Dat gaf mij rust. Ging ook lekker met andere dames naar de kamer. Dat is nu ook mijn uitgangspunt. Ik vergeet niet de reden waarom ik naar een club ga. Gisteren was ze er wel en ze kwam direct bij mij op de bank zitten. De conversatie liep niet gesmeerd. na 5 minuutjes vroeg ik haar of ze mij alleen wilde laten. Fuck it. Anyway,... de pizza arriveerde een uur later en mevrouw kwam op mij afgelopen en ging op het bankje naast mij zitten. She dares... Ik dacht die heeft wel ballen. Daarna heb ik alles bijgelegd met haar en we koesteren onze vriendschap. En daar hou ik van!
Sorry dat ik ook over mijn persoonlijke situatie vertelde en als dit niet gewenst was/is.
This is the life...
seqoya
23 juli 2008, 15:43
toch wel apart dat veel mannen dit soort ervaringen hebben met deze dames... lijkt me dat dit vaker in saunaclubs gebeurd dan bijv in andere sexclubs of dames achter de ramen... t zal het gemoedelijke sfeertje wel zijn en drankje er bij... en ff keuvelen... dat de gevoelens gaan opspelen...
ben blij dat mij dit nog niet is overkomen en hoop ook dat ik me hoofd koel kan blijven houden.. vind het wel lekker op deze manier...
je ziet in deze verhalen toch wel veel overenkomsten met Cuup !
CLUBSPORT
23 juli 2008, 18:41
ik heb jou verhaal gelezen mars poeh dat zal niet makkelijk zijn geweest om er een punt achter te zetten .
mooi dat je dit verhaal hebt willen delen .
Ook ik ben wel eens verliefd geweest op een dame maar dat was niet wederzijds ik wist dat diep van binnen wel maar wilde dat niet weten natuurlijk
ik ben er nu overheen maar dat heeft me wel flink wat tijd gekost .
Bedankt dat je ons laat meekijken in je persoonlijke leven.
Verliefd worden lijkt wel wat er bij hoort in saunaclubs. Wie is het niet geweest?
Je wordt verliefd en soms wordt het beantwoord, maar is het dan een spel of niet. Dat is altijd de vervelende vraag die boven een dergelijke " relatie" blijft hangen. Vaak zit er meer achter, maar ik ken genoeg voorbeelden dat het niet (zo) zakelijk is. En is een dame die een ijsbeer buiten de club wil ontmoeten verliefd op die ijsbeer, of wil ze gewoon plezier maken met een gezellige vent?
Ik weet dat dames ook ijsberen buiten de club zien of ontmoeten. Misschien is het leuk dat over die ervaringen (zonder namen te noemen) ook eens wat meer wordt geschreven.
Bij Mars is die vraag eenvoudig te beantwoorden, want dat doet hij zelf al. Er was sprake van liefde. Maar liefde in het dvp-wereldje is niet eenvoudig, blijkt al weer. Jammer dat het op niets is uitgelopen. Ik zou bijna willen zeggen: een volgende keer beter, maar ook dat weet ik beter (dat Mars dat niet wilt)
Sorry dat ik ook over mijn persoonlijke situatie vertelde en als dit niet gewenst was/is.
This is the life...
@NikXXX,
Je hoeft geen sorry te zeggen! Dit forum is er niet alleen voor recensies over dames en club bezoeken maar ook voor verhalen zoals die van jouw en het verhaal van mars!
Het siert je dat jij en andere leden hier over je gevoelens wat vertelt!
Zoals Ace2 reeds memoreerde,
Bedankt dat je ons laat meekijken in je persoonlijke leven.
Verliefd worden lijkt wel wat er bij hoort in saunaclubs. Wie is het niet geweest?
:wink::wink:
@NikXXX,
Je hoeft geen sorry te zeggen! Dit forum is er niet alleen voor recensies over dames en club bezoeken maar ook voor verhalen zoals die van jouw en het verhaal van mars!
Het siert je dat jij en andere leden hier over je gevoelens wat vertelt!
Zoals Ace2 reeds memoreerde,
:wink::wink:
Hier sluit ik me volledig bij aan. De reacties tot nu toe vind ik geweldig. Ja klote is het allemaal maar ik heb zelf deze beslissing genomen en dan is het toch iets minder zwaar om het een plekje te geven. Ik koester de mooie momenten die we gehad hebben en heb ook nergens spijt van. ondanks dat alle kontact verbroken is, hoop ik oprecht dat zij ooit in haar leven krijgt wat ze graag wil. Ik vind wel dat ze dat verdiend. zij zal altijd als een mooie herinnering in mijn geheugen blijven. Het heeft helaas niet mogen worden waar we op gehoopt hadden. ( het is net de echte wereld :rolleyes:)
Toppie
24 juli 2008, 07:42
mooi verhaal mars, maar wie wordt er ook verliefd op een dvp??? ;)
mooi verhaal mars, maar wie wordt er ook verliefd op een dvp??? ;)
Dit zijn de zwakste beren die het minst sterk in hun slippers staan!!!!:thefinger:thefinger. jij kent er ook wel een paar, toch;);)
Ik zie je snel weer.:wink::wink:
rplover
24 juli 2008, 12:05
( het is net de echte wereld :rolleyes:)
Het is gewoon de echte wereld. En willen wij wel alles weten wat in hun (mooie) hoofdje omgaat? :rolleyes:
Tenslotte bekijken wij hen als hoertjes (die visie verandert als we verliefd zijn, maar komt snel terug), en wij zijn gewoon hoerenlopers (en daar houden we soms te weinig rekening mee) ;)
ilovethaigirls
24 juli 2008, 12:15
Tenslotte bekijken wij hen als hoertjes (die visie verandert als we verliefd zijn, maar komt snel terug), en wij zijn gewoon hoerenlopers (en daar houden we soms te weinig rekening mee) ;)
Sorry Rplover maar je kan die WIJ misschien beter vervangen in IK.
Ik beschouw eenieder nog steeds als MENS.
rplover
24 juli 2008, 12:39
Sorry Rplover maar je kan die WIJ misschien beter vervangen in IK.
Ik beschouw eenieder nog steeds als MENS.
Je begrijpt me verkeerd, neen, je begrijpt me niet verkeerd, je wil het verkeerd interpreteren.
Ik zal me anders formuleren: tenslotte zijn het Meiden die ons plezier verschaffen, en zijn wij hoerenlopers (en wij moet ik niet vervangen door ik, ilovethaigirls)
Ik beschouw hen als mensjes, wees gerust.
Maar wat als je er een relatie mee hebt, en je een afspraak maakt in de club, wat vroeger toekomt, en ze andere ijsberen wel heel lief behandelt?
Dan ontspruit uit je jaloerse mond wel het woord "hoer", en dat is inderdaad haar job, draai of keer het zoals je wil, de job van het mensje.
Mensjes die het beroep van hoertje uitoefenen, en door meerdere ijsbeertjes naar de kamer genomen worden. Dus uiteindelijk hoertjes, ilovethaigirls.
En ik snap niet wat jij verkeerd zien aan het woord hoertjes, alsof hoertjes geen mensen zouden zijn. Is dat wat je wil zeggen? :rolleyes:
seqoya
24 juli 2008, 13:02
je kan als je zo'n relatie hebt beter die club waar je meisje werkt beter vermijden... dan doe je jezelf ook geen pijn om dat aan te moeten zien dat ze met andere beertjes aan het spelen is .... ga lekker naar een andere club dan maak je het jezelf en haar makkelijker en wie weet kan je relatie toch wat worden...who knowsssssssssssssssssss
CLUBSPORT
24 juli 2008, 13:33
je kan als je zo'n relatie hebt beter die club waar je meisje werkt beter vermijden... dan doe je jezelf ook geen pijn om dat aan te moeten zien dat ze met andere beertjes aan het spelen is ....
Lijkt me een goed advies zeker als je snel jaloers bent
Lijkt me een goed advies zeker als je snel jaloers bent
Natuurlijk niet, het zal nooit goed gaan zolang de dame het werk blijft doen.
Wie kan uberhaubt goed vinden dat zijn meisje dit werk doet. Ik bedoel niet dat het je club vriendinnetje is maar wanneer ze echt je vriendin wordt/is.
Het zal altijd op bepaalde momenten in je relatie een rotte plek zijn. De gene die zegt dat het wel kan of denkt dat het wel kan geloof ik niet.
CLUBSPORT
24 juli 2008, 23:12
als je heel veel van die bewuste dame zou houden zou je het mischien een tijdje kunnen slikken maar uiteindelijk zal het toch een probleem gaan worden denk ik .
maar mischien zijn er anderen die het niet uitmaakt maar dat zullen er maar zeer weinig zijn lijkt me
seqoya
25 juli 2008, 08:15
schijnt dat er toch relaties zijn waar het wel goed gaat.... schijnen mannen te zijn die het niet erg vinden.... kijk maar eens naar die parenclubs... daar laten mannen hun vrouwen ook gewoon door andere mannen uitwonen en vinden het nog gezellig ook...
schijnt dat er toch relaties zijn waar het wel goed gaat.... schijnen mannen te zijn die het niet erg vinden.... kijk maar eens naar die parenclubs... daar laten mannen hun vrouwen ook gewoon door andere mannen uitwonen en vinden het nog gezellig ook...
Ja dat dit bestaat en gebeurd is algemeen bekent, nu ging het in mijn verhaal niet over algemeen wat wel of niet kan, Maar mannen die niet voor vrije relatie's kiezen. Daar zitten onder de beren toch heel veel onder die zich in mijn verhaal herkennen of het zich heel goed kunnen voorstellen/inleven. Ik heb erg veel IM gehad en het voelt goed dat veel mensen vinden dat ik een moeilijke maar waarschijnlijk juiste beslissing heb genomen. Het gaat vaker niet goed dan wel. heeft volgens mij hiermee te maken;)