PDA

Volledige versie bekijken : Gent,Vanderdonckt doorgang 19 Bar : Betty BOOB, Anna



JohnnyBembwebe
28 januari 2006, 16:32
Haarkleur/-lengte : zwart krullend haar
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : normaal, D cup
Nationaliteit/Taal : Italiaans, frans
Leeftijd : midden à eind de 30
Shift: dag

Tellme
23 april 2011, 08:12
Vorige week nog opgemerkt
Deze dame is nog steeds actief.
Moet dus niet in het archief plaats nemen.
Zit nu wel op adres : Vanderdonckt doorgang 19 Bar : Betty BOOB

Tellme
19 februari 2012, 08:50
Ik had een dagje verlof en met het stilaan beter wordende weer een uitstekende gelegenheid om nog eens naar Gent te gaan.
Ik kwam er aan rond 11:30 en zoals al aangehaald, is er op dat uur nog niet veel te zien.
Eerst dus al rijdend de boel in oogaanschouw genomen en opgemerkt dat Carolien al aanwezig was.
Zij zat rustig een boek te lezen.
Ik was een man met eenn missie vandaag en zou Anna nog eens een bezoekje brengen.
Het was rustig in de buurt en aan veel bars branden de lichtreclames wel maar waren nog geen dames te zien.
Zo ook bij Anna, ik moest dus nog even geduld uitoefenen.
Dan nog maar wat gewandeld.

Zoals al gezegd, niet veel volk achter de ramen, wel een aantal ouwe getrouwen zoals er zijn, Bonnie/Bonny, Roxanne, Kim, Elvira, Sofie, Farrah en Kathy (beiden kwamen aan toen ik huiswaarts keerde), Monika, Carolien natuurlijk, Zagira, Luna NL en nog een aantal wiens naam ik niet ken.
Toen ik huiswaarts keerde tekenden ook Maya, een Poolse collega (niet Carolien) en een andere blondine (vermoedelijk Anastacia present in bar Crystal.
Ook Peggy was toen ten tonele verschenen toen ik huiswaarts keerde.

Na wat wachten kwam Anna dan toch uit het achterliggende deel van de bar tevoorschijn.
Ik stapte op haar af en ging binnen.
De begroeting was hartelijk te noemen en ik kreeg een kus op de wang.
Ze kan het niet laten en zji dadelijk "Il y lontemps que vous n' êtes plus entrée chez moi. Les dernières semaines je t' ai même plus vue du tous.", waarop ik reposteerde dat dat door de vrieskou kwam en het niet de ideale omstandigheden zijn om een stapje in de wereld te zetten.
Zij antwoorde "Oui ça c'est vrais, il n'y avais pas beaucoup de passage les dernièrers semaines."
We gingen naar haar kamertje maar voor binnen te gaan vroeg ze of ik een frisdrankje wilde.
Dat sloeg ik niet af.

Eens in de kamer ontdeed ik me van mijn jas en nam mijn geldbeugel.
Ik gaf haar 100 € voor een half uurtje, ze antwoordde echter "Pour combien de temps vous voulez rester avec moi chérie ?", ik antwoorde voor een half uurtje natuurlijk waarop ze zei "C'est 150 € allors.".
Ze zag dat ik schrok (tenslotte is dat een boel geld voor een half uur en boven de gangbare prijs.
Ze zag dat en ze haastte zich om te zeggen "Mais tu peux rester 45 minutes d' accord ?" (een belofte die ze nagekomen is.
Ik ben er inderdaad tussen de 40 en de 45 minuten binnen geweest.
Ik betaalde dus het supplement van 50 €.

Eens de financiele kant achter de rug kon de pret beginnen.
Het volgende kwartier had ik mijn handen vol met zuigen, beffen en likken op al haar plaatsen.
Ze bood tegenstand wat de erotische spanning ten top dreef.
Na een poos ging ik liggen en gaf ze me een deugd doende pijpbeurt.
Standje 69 natuurlijk zodat ik ook volop mijn bezigheid had.
Terwijl ik haar kutje een likbeurt gaf, schoof ik mijn vinger in haar kont. Iets waar ze blijkbaar nog zotter van werd.
Toen de spanning ten top steeg gaf ik aan dat ze op mij moest komen.
Leuk die supergrote borsten van haar voor mijn neus terwijl zij me naar het hoogtepunt reed.
Lang kan je dat niet volhouden en dus kwam het eindsignaal.
Anna nam een doekje en verloste me van het condoom.
Ze kwam naast mij liggen om te relaxen en na een paar minuutjes vroeg ze of ik "in the mood" was voor een relaxe massage.
Daarop zeg je natuurlijk geen neen.
Ze vroeg, wat ik personlijk tactvol vind, of ze gebruik mocht maken van massage olie.
Ik antwoorde negatief (dat gaat in je kleren kruipen nietwaar) en ze zei zelf ook "Oui je comprends bien, tu sens ça".
De daarop volgende 10 minuutjes genoot ik van een relaxe massage.
Ik lag op mijn buik en Anna kwam languit boven op mij liggen. Ze fluisterde "Tu dors cherie ?", wat het teken bleek om op te staan en ons aan te kleden.
Na een dikke 40 minuten stond ik met een welgemeende "A la prochain, chérie ?" terug op straat.

Voor wat mij betreft, denk ik niet dat die "A la prochain" er zal komen.
Niet tegenstaande ze toch haar belofte is nagekomen.
Bij het naar huis gaan zag ik onder meer Peggy, Carolien en Agnes staan.
Meer dan genoeg andere meiden die niet zo'n hoge prijzen hanteren.
Bovendien had ik, veel meer dan anders, fake geluiden opgemerkt en deed ze alsof ze klaar kwam.
Vroeger, toen ik nog een regelmatige bezoeker was, was dat geen fake, vroeger was dat een feit.