Volledige versie bekijken : Gastroseksueel
Willem2
24 juli 2008, 11:12
AMSTERDAM - Het aantal mannen dat via hun kookkunsten vrouwen probeert te verleiden is in opkomst. De nieuwe generatie wordt gastroseksueel genoemd. Deze mannen beschouwen koken niet als een hobby of als verplichting, maar als prestigemiddel om indruk te maken op vrouwen, vrienden en familie.
http://www.telegraaf.nl/etenengenieten/1547443/__Gastroseksueel_doet__t_in_de_keuken__.html?p=8,1
facial
25 juli 2008, 10:19
Wat is er eens mis met de Mc Donalds:rofl:
Flurkman
25 juli 2008, 11:57
Misschien kan dit eens doorverteld worden aan de caterers van sommige clubs. Die blijken immers niet te weten dat lekker eten maken wel eens een gratis beurt zou kunnen opleveren...
Goedemorgenallemaal
25 juli 2008, 14:38
Misschien kan dit eens doorverteld worden aan de caterers van sommige clubs. Die blijken immers niet te weten dat lekker eten maken wel eens een gratis beurt zou kunnen opleveren...
Hallo zeg, liever niet, dames gratis beurten voor de clubkoks?
Liever ons, misschien dat clubs eens kookworkshops kunnen organiseren.
Overigens ik kook graag en de dames lusten er wel pap van maar voor zover ik me kan herinneren heeft alleen het koken mij geen seks opgeleverd.
longdivision
25 juli 2008, 15:13
Nou, het eten in YinYang is anders goed te doen :)
Goedemorgenallemaal
25 juli 2008, 17:20
Nou, het eten in YinYang is anders goed te doen :)
Ik was niet echt onder de indruk maar wat me helemaal stoorde, toen ik een bord van de stapel wilde pakken zaten er nog allemaal opgedroogde etensresten op. Ook het tweede bord. Natuurlijk even bij vertrek gemeld dat ze eens op de afwas moesten letten.
Zijn er vrouwen te versieren met afwaskunsten?
longdivision
25 juli 2008, 20:51
Dat heb ik (gelukkig) nog niet meegemaakt. Wou ik graag zo houden :)
Flurkman
25 juli 2008, 23:40
Zijn er vrouwen te versieren met afwaskunsten?
Ja. Beloof hen 's avonds dat je morgenvroeg zal afwassen...
Goedemorgenallemaal
26 juli 2008, 00:09
Ja. Beloof hen 's avonds dat je morgenvroeg zal afwassen...
Ik knap op twee dingen af bij een eerste etentje thuis...
Bij mij: ze vraagt niet of ze kan helpen afwassen (natuurlijk niet ik heb een masjien en donder alles de volgende dag er in, maar je kunt het toch vragen).
Bij haar: Ik bied aan mee te helpen en ze zegt "ja graag"in plaats van , nee dat doe ik morgen zelf wel...
The Joker
26 juli 2008, 01:40
Ik zorg dat ik in mijn GSM minimaal 3 nummers van een lokale pizzaboer heb staan...
Knabbel
26 juli 2008, 11:35
Ik zorg dat ik in mijn GSM minimaal 3 nummers van een lokale pizzaboer heb staan...
Precies en dan net als een maat van mij vrij recent een pizza bestellen, middels het gerechtennummer op de kaart, en dan na aflevering erachter komen dat je de kaart van die ander voor je had liggen... :D
The Joker
26 juli 2008, 12:54
Ik bestel altijd Tonijn dus dat komt wel goed.
Heb overigens ook al het nummer van de pizzahut in Grefrath, dus mocht het voedsel in de villa weer eens op zijn, hoef ik niet dood te hongeren...
rplover
27 juli 2008, 09:41
Ik bestel altijd Tonijn dus dat komt wel goed.
Heb overigens ook al het nummer van de pizzahut in Grefrath, dus mocht het voedsel in de villa weer eens op zijn, hoef ik niet dood te hongeren...
Ga eens op tijd eten, in plaats van liggen te laptoppen of ergens in een tent te rukken :teuflisch, Italiaanse Hollander met een wel zeer slechte smaak voor eten.
Gisteren weer eens "topverwend" door de Villa, met een lekkere erotische massage erbij. Wat kan het leven mooi zijn (lees: wat is het eten daar toch lekker ;))
:wink:
Flurkman
27 juli 2008, 22:24
Vooraleer je aanbiedt om af te wassen : altijd eerst even vanuit 'n ooghoek checken of er een vaatwasser voorhanden is...
Goedemorgenallemaal
27 juli 2008, 23:15
Vooraleer je aanbiedt om af te wassen : altijd eerst even vanuit 'n ooghoek checken of er een vaatwasser voorhanden is...
Ach, als ze een vrouw naar mijn hart is zal ze zeggen "nee hoor schat, dat hoeft niet"