PDA

Volledige versie bekijken : Julia (Duitse)

Moeke1
26 juli 2008, 21:52
Naam : Julia
Nationaliteit/taal : Duitse / Duits en goed Engels
Leeftijd : 20 jaar
Haarkleur/lengte : Bruin/ tot op schouder licht golvend / 1.65m
Postuur /Cupmaat : zeer mooi slank / B-cup
Tatoeage /Piercing : 1 op buik links onder/ navel
Service : zeer goed PZC, zeer goed NMC, knuffelen (niet TZ), beffen, vingeren
GFE (ondanks niet TZ)
Extra : zeer sympathiek en lief
Nadeel: vraagt 100/u
1/2 u is 50

Big30
26 juli 2008, 23:09
Niet zo belangrijk maar volgens de VV Blog is ze Zwitsers ;)!

http://blog.villavertigo.de/?p=248

:wink::wink:

Moeke1
27 juli 2008, 22:20
Niet zo belangrijk maar volgens de VV Blog is ze Zwitsers

Ze heeft wel enkele maanden dit jaar in een Zwitserse club gewerkt, maar ze beweert Duitse te zijn en in K***** te wonen.
Ze heeft trouwens van oktober 2007 tot februari 2008 in GT gewerkt.

Het is een geweldige meid. Ik ben zaterdag 2x met haar naar de kamer gaan :fuck: en :blow2:.

Jorah Mormont
27 juli 2008, 23:58
Wat Eskimo hierboven schrijft kan ik beamen. Dit hoorde ik ook uit haar mond.

Ach wat maakt het uit, ik heb in ieder geval gisteren een leuke sessie met haar gehad. Wat een leuke meid deze Julia. Een week eerder op vrijdag was ze een beetje dronken en was zo maf als een deur aan het dansen in de bar.

Gisteren tijdens de poolparty spotte ik ze alleen bij de bar in het welness gedeelte. Ze trekt veel op met Noëlle en Fiona. Het sympatieke wat ze uitstraalde tijdens de ontmoetingstalk gaf mij het groene licht kwam voor een kamer sessie. Ik kan wel zeggen dat het een "Sonny meisje" is. Ze heeft een prachtig mooi slank lijf met een leuk B-cupje. Verder heeft ze een wat nonchelante uitstraling, maar grappig:hah:

Op de kamer een dikke voldoende. Goed pijpen zonder condoom, ze liet zich gewillig beffen, kussen niet uitbundig, wel kan ze heerlijk geil uit haar ogen kijken wanneer ze een beetje in de stemming komt. Verder is ze ook op de kamer zeer humoristisch, we hebben wat afgelachen tijdens de sex. Uiteindelijk toch nog aan het neuken toegekomen en hiermee scoort ze ook een dikke voldoende. Ik weet niet of ze FT doet, want ik schoot al af tijdens het neuken.

Leuke meid, zal ik zeker nog eens uitnodigen voor herhaling.

Sonny:wink:

Moeke1
9 augustus 2008, 21:55
Vandaag nog eens een lekkere sexpartij :fuck: gehad met Julia.
Intussen zijn haar bruine haren afgebleekt tot donker blond. De bedoeling is dat ze binnenkort lichtblond haar heeft. :cool:

Manni1A
16 augustus 2008, 13:05
Dieser Blick von Julia beim Blasen...

Der raubt einem Dreibeiner den Verstand ;)

Ein ganz kleines bisschen erinnert sie mich dabei an die gute, alte Ex-PHG-Sammy (allerdings küsst Julia nicht - in diesem Fall fast egal)

Manni1a

Moeke1
17 augustus 2008, 16:03
Ze kijkt je inderdaad zeer geil aan tijdens het pijpen, en ze heeft zo'n fantastisch lichaam. Ze heeft me de vorige 2 sessies (Julie en Dodo) al snel doen vergeten. Volgende keer pak ik haar meteen weer :cool:

RAUL7
24 augustus 2008, 02:01
Gisteren present in GT :eek:!

Moeke1
26 augustus 2008, 09:25
Maandag met Julia gekamerd in GT. Voorlopig blijft ze hier werken, maar ze zal ook nog sommige weekenden naar VV gaan. 't was in alle geval weer een topsessie met een super mooi meisje.

hara1d
26 augustus 2008, 23:26
:D:Engelchen

Manni1A
27 augustus 2008, 00:35
Julia sitzt in der Villa neben mir
:D:Engelchen

Gute Nachricht :freu:

Ich saß um die gleiche Zeit neben Fiona im GT (nur für die Abwechslung - in der Villa bin ich am Donnerstag) ;)

Fiona sagte mir schon, dass Vanessa und Julia wieder in der Villa sind :freu:

Zu Hause ist es halt doch am schönsten :D

PELICAN
28 oktober 2008, 01:09
I was last Saturday at Burgholzhausen and I saw Julia. She is now blond haired and she was with a gorgeous curly blond haired girl who has also worked at Villa Vertigo. She told me her name was Nora.
Two mongers of Youppie had a session with Julia and one of them was very satisfied.

Big30
2 november 2008, 05:27
Julia was vrijdag 31 Oktober ook weer in de Oase te bewonderen. Nu inderdaad met geblondeerd haar en omdat ze voor als nog geen terug keer plannen naar de Villa heeft zal ik dit topic dus maar verplaatsen!

Haar blonde Duitse vriendinnetje Nora, was er ook weer. Erg mooi en lief moet ik zeggen. Ze sprak me aan en zei dat ze mij nog uit de Villa kende, om eerlijk te zijn ik haar niet ;). In de Villa zo vertelde ze me heette ze Louisa, voor de duidelijkheid dus niet de (Roemeense) Louisa.

:wink::wink:

Jorah Mormont
17 november 2008, 01:49
Volgens eigen zegge komen Julia en Nora a.s. donderdag weer naar Grefrath:freu::freu:

Jorah Mormont
24 mei 2009, 16:33
Julia werkt as we speak in The Paradise in Stuttgart.