PDA

Volledige versie bekijken : Verleid vrouwen met zelfspot!

RAUL7
28 juli 2008, 12:34
De versiertrucs die Hugh Grant in zijn films gebruikt, zijn de meest effectieve manieren om het hart van een vrouw te veroveren. Uit onderzoek blijkt namelijk dat een cynische en zelfafkeurende humor de beste methode is om een vrouw in bed te krijgen.

Humor
Jezelf neerhalen werkt beter dan gevatte mopjes om een vrouw te verleiden. Dat laatste komt namelijk als opschepperig over en kan daardoor juist een afknapper zijn voor vrouwen. Het onderzoek werd gevoerd door antropoloog Gil Greengross, die twee jaar de rol van humor bij verleiding bestudeerde. Greengross ontdekte dat het soort humor dat Hugh Grant in de film Notting Hill gebruikte, de beste manier is om het hart van een vrouw te veroveren.

Risicovol
"Veel studies tonen aan dat een gevoel voor humor seksueel aantrekkelijk is, een zelfafkeurende humor is de meest effectieve van allemaal," vertelt Greengross. "Het is wel een risicovolle vorm van humor omdat het de aandacht kan trekken naar iemands fouten, waardoor het de sociale status van de persoon naar beneden kan halen. Zelfspot kan wel een indicator zijn van intelligentie, verbale creativiteit en andere waarden zoals nederigheid."

Nog zieliger
Sommige Amerikaanse relatie-experts zeggen dat deze versiertruc ook gevaren inhoudt. Mensen die onpopulair zijn gebruiken hem best niet, want het kan je nog 'zieliger' doen voorkomen.

Toppie
28 juli 2008, 13:36
poepoe hebben ze daar twee jaar voor nodig? Maar nu snap ik waarom Ace2 zo populair is bij de vrouwtjes ;)

Snoepveter
28 juli 2008, 14:58
over verleiden gesproken...

Als je 'succes wil hebben' bij de dames, ga dan in godsnaam niet de bedelaar uithangen. 'ik vind jou heel mooi', ik vind jou heel leuk' :kotz: etc. dat is killing. Vrouwen willen een man, geen bedelaar...

kijk, als je bij een DVP bent en je betaalt, zal ze toch wel even met je meeveren, maar als je echt plezier wilt hebben....gedraag je dan iig niet als een bedelaar...

Ace2
28 juli 2008, 15:37
poepoe hebben ze daar twee jaar voor nodig? Maar nu snap ik waarom Ace2 zo populair is bij de vrouwtjes ;)

Vergeet mijn prachtige lijf niet. :rolleyes:

Horny_one
28 juli 2008, 17:33
naar mening onzin. vrouwen willen een zelfverzekerde man zien. met zelfspot bereik je het tegenovergestelde.

maar: iedereen heeft het recht om het zo te proberen.

grtz, H1

Randy
28 juli 2008, 17:56
Juist een zelfverzekerde man durft met zichzelf te spotten! Onzekere mannen niet, die zijn als de dood dat anderen hun onzekerheid zien, en verbergen dat achter bluf, opschepperij, arrogantie en een opgepoetst zelfbeeld. Jammer dat vrouwen dat vaak niet zo snel zien (zie topics over foute vriendjes).

Maar 'zielig doen', kleven en je minderwaardig opstellen naar vrouwen werkt zelden, en zeker niet lang. Tenzij de dame een moedercomplex heeft, dan kan het nog een mooie relatie worden.:D

facial
11 augustus 2008, 22:01
gewoon zeggen dat je er 50 euro voor betaald en 25 extra als je in haar mond mag klaarkomen werken sneller en je hebt na afloop geen gezeik meer aan je kop:thefinger

Horny_one
12 augustus 2008, 10:33
gewoon zeggen dat je er 50 euro voor betaald en 25 extra als je in haar mond mag klaarkomen werken sneller en je hebt na afloop geen gezeik meer aan je kop:thefinger

@ facial,

ik ben benieuwd hoeveel vrouwen jij hebt verleid met jou takt buiten het paysex gebeuren....

Goedemorgenallemaal
13 augustus 2008, 09:25
Juist een zelfverzekerde man durft met zichzelf te spotten! Onzekere mannen niet, die zijn als de dood dat anderen hun onzekerheid zien, en verbergen dat achter bluf, opschepperij, arrogantie en een opgepoetst zelfbeeld. Jammer dat vrouwen dat vaak niet zo snel zien (zie topics over foute vriendjes).
Ben ik met je eens want het gaat in mijn geval natuurlijk op. ik ben zelfverzekerd en nog echt goed ook.
Maar mensen die niet zelverzekerd zijn en aan zelfspot doen zijn er ook, die doen het omdat ze denken dat het later dan echt meevalt. Jaja.
En pas op met zelfspot als je je ook nog wilt veronstchuldigen voor een later de kop opstekend probleem.
Zo heb ik van die buien dat ik, zeker de eerste keer , snel klaarkom.
Altijd netjes om daarvoor te waarschuwen maar bega dan niet de fout om daarvoor met zelfspot jezelf opgehemeld te hebben.

En wat betrfet Hugh Grant, da's een slecht voorbeeld. bijna alle vriendinnen die ik gehad heb, althans zinds hij bekend werd, vonden meneer Grant een "ei", een beetje een zielige man.