PDA

Volledige versie bekijken : Stoeimapje



Flipper
27 juli 2008, 17:46
Rp.. als grote mensen praten moet jij niet op dat knopje "antwoord versturen" klikken..

Malle jongen toch.. Je weet toch dat ik je niet serieus neem..

:D

PS.. je staat op mijn blocklist nu..

je maakt van een goed stuk opbouwende kritiek een beerput, ik vind dat jammer. Ik hoef het niet meer te lezen en ben ook klaar met jou.

rplover
27 juli 2008, 19:15
Rp.. als grote mensen praten moet jij niet op dat knopje "antwoord versturen" klikken..

Malle jongen toch.. Je weet toch dat ik je niet serieus neem..

:D

PS.. je staat op mijn blocklist nu..

je maakt van een goed stuk opbouwende kritiek een beerput, ik vind dat jammer. Ik hoef het niet meer te lezen en ben ook klaar met jou.
hoor hem, als grote mensen praten...
Ben ik blij dat ik op je blocklist sta, prettig gevoel.

Wat neem je niet serieus, malle grote jongen? Weet maar best dat ik jouw manier van bekritiseren niet apprecieer.
Als het dat is wat "grote mensen" te zeggen hebben, Flipper, kunnen die "grote mensen" beter zwijgen en ergens anders naartoe gaan.
Ik zoek en zoek en zoek, en vind geen enkel opbouwend feit in je kritiek, waar, vertel me toch waar. Misschien was jij wel een van de VEEL te VEEL..... trek zelf je conclusies maar, maar breek die tent toch niet af, dat verdient een tent als VV niet, zeker niet na wat ze gisteren hebben gedaan. 't Zal ook nooit goed voor je zijn, ben jij die "prins" die steeds komt? :lostit:

P.S. ik hou niet van mensen met blocklists, zwak, en nog steeds heb ik geen woord van uitleg gekregen wat er nu precies slecht was, Flipper:hammer:

seksenfun
27 juli 2008, 20:54
..op enkele mierenneukers.
Wat komen jullie toch in die "gribustent" doen?

De line-up van de vrouwen laat te wensen over, veel te veel beertjes (en ik zal effe aanpassen, het waren er minimum 32 van dit forum), de muziek trok op de ballen, de kwaliteit van de Meiden laat te wensen over, het eten om van te kotsen, de sauna te koud, het broebelbad te vol, de vloer te nat, de muziek te luid, het regende net iets te veel, de blikseminslagen waren te ver af, de donderslagen niet luid genoeg :confused:

Kortom, een gribustent, waar het niet eens waard is te vertoeven :green_smi

Dan vraag ik me af waarom er dan toch telkens 32 beertjes van dit forum rondhollen?

Mij zien ze er nooit meer :teuflisch
















Dit is natuurlijk overdreven. Maar feit is dat de HWP's nooit werken en dat de sauna kortstondig (enkele uurtjes) een aanvaardbare temperatuur heeft. Het eten is goed, maar niet meer zo uitstekend als de eerste weken (so what).
Wie voor het totaalconcept komt, kiest dus beter een andere club. (oeps, nu krijg ik wel nooit meer een vrijkaartje zeker) Ik hoef mijn woorden niet meer te wikken en te wegen in feite. Ik krijg toch al via via het geroddel in mijn IM. Seksenfun gaat dik onder de gordel.
Seksenfun helpt YY niet in het verdommenhoekje omdat YY het wil houden bij de sponsoring bij Hookers, omdat ze daar meer dan voldoende respons hebben.
Seksenfun hemelt VV niet meer op dan nodig.

Seksenfun komt nog in de villa niet omwille van het manke totaalconcept maar omwille van Sabina.

seksenfun
27 juli 2008, 20:56
Je kunt me veel zeggen en ik hou van een feest als ieder ander!!. De dagen voor gisteren was ik 2x in de villa dus 3 dagen totaal deze week. Maar ondanks dat ik me de dagen ervoor super vermaakt heb. En hele mooie goede dagen gehad heb vond ik het feest niet goed.

Er waren VEEL te VEEL beren binnen, Door het flinke aantal mannen gaan er een aantal dingen fout met:

vrouwen,
catering,
drinken,
personeel..

En dat is jammer.



Dit is géén gelul, dit was vorige keer idem. De reden waarom ik er niet was.

rplover
27 juli 2008, 21:11
Het eten is goed, maar niet meer zo uitstekend als de eerste weken (so what).
De afwezigen gisteren hebben ongelijk. Het eten was van topkwaliteit.

Wie voor het totaalconcept komt, kiest dus beter een andere club. (oeps, nu krijg ik wel nooit meer een vrijkaartje zeker) Ik hoef mijn woorden niet meer te wikken en te wegen in feite. Ik krijg toch al via via het geroddel in mijn IM.
S&F, je weet dat ik niet roddel, ik zeg je vlakaf mijn mening. Je bent duidelijk het noorden kwijt, en dat heb je getoond in je reacties, redelijk flauw nog even komen na te trappen;) Onder de gordel trappen is makkelijk, en geloven wat YY je vertelt nog makkelijker.


Seksenfun gaat dik onder de gordel.
Seksenfun helpt YY niet in het verdommenhoekje omdat YY het wil houden bij de sponsoring bij Hookers, omdat ze daar meer dan voldoende respons hebben.
Seksenfun hemelt VV niet meer op dan nodig.
Hier ben je weer met je ongenuanceerde uitspraak.
We hebben intussen allen de reactie van YY gelezen op youppie. Ze slaan de bal mis. En ze verkondigen gewoon leugens. En jij gelooft die maar al te graag. Moet ik hier even gaan posten wat ze beweren? Of doe jij dat met veel plezier? Je bent gewoon echt goed nuts als je dat gelooft.
Beste S&F, het hoort eigenlijk niet onder dit topic, maar wat bezielt je toch een club te blijven verdedigen, waar Stiffie een Meid ziet aftuigen, waar ik duidelijk de activiteiten heb gezien op kamer 21 (of was 't kamer 20), waar een lid van youppie fysiek bedreigd wordt door 3 pooiers (en ja, dat weet jij ook), waar er geladen wapens in de lockerrooms liggen, ........
Totaal aan het doorslaan, en jij gelooft dat wij hier YY boycotten? Daar heeft enkel YY zelf voor gezorgd.
Ik hemel VV niet op, ik vind het gewoon een zeer goede club, en ik vind dat gemuggzift een beetje flauw. Als ik gewoon lekker eten krijg, heel lekker, kan gaan zwemmen, deftig douchen, er mooie kamers zijn, en vooral goede of goed foute Meiden, die me plezier gunne, zonder dat er pimps om me heen draaien, ben ik tevreden, ja, en dan zeg ik dat met plezier.
Lees mijn verslagen maar eens van YY voor ze onze vraag tot sponsoring geweigerd hebben (lees: vooraleer de club vergeven was van de pimps), en je zal merken dat ik er geen slecht woord over kwijt wou, tot ik merkte wat jij blijkbaar nooit wil inzien.



Seksenfun komt nog in de villa niet omwille van het manke totaalconcept maar omwille van Sabina.
Het manke totaalconcept? Wat verwacht jij dan van een club? Nog beter eten? Een olympisch zwembad? VV is niet perfect, dat niet, en op vele punten verbeterbaar, maar zijn wij dat niet? Ze werken aan de zwakke punten die aangehaald worden op het forum, zij doen tenminste hun best, en luisteren naar hun klanten. Ik ken helaas andere tenten :green_smi


Dit is géén gelul, dit was vorige keer idem. De reden waarom ik er niet was.
Hoe kan jij nu weten hoe het was S&F, je was er niet, er waren 32 beertjes, waarvan er 25 tevreden waren, meer dan tevreden. Waarschijnlijk alle 25 fout, en jij alweer bij het rechte eind, pfffffffffffff. En dat allemaal omdat we de waarheid neerschrijven over je favo clubje, en je dat niet kan hebben.
Nu ga je wel heel eg ver hoor ......

:wink:

seksenfun
27 juli 2008, 21:22
maar wat bezielt je toch een club te blijven verdedigen, waar Stiffie een Meid ziet aftuigen, waar ik duidelijk de activiteiten heb gezien op kamer 21 (of was 't kamer 20), waar een moderator van youppie fysiek bedreigd wordt door 3 pooiers (en ja, dat weet jij ook), waar er geladen wapens in de lockerrooms liggen, ........

Ik hemel VV niet op, ik vind het gewoon een zeer goede club zonder dat er pimps om me heen draaien

Zei iemand die er al een half jaar niet meer was.

Gek dat dat van dat aftuigen niet vermeld wordt op dit forum als het een gesponsorde club betreft. Dat van die kamer 21 (of 20, je weet het gewoon niet)... als dat mijn club was had ik jou al lang laten opsporen en gedagvaard....

Ha, jij bent de concièrge van YY en hebt een pass partout.

Over dat geen pimps, dream on :sleep:.

rplover
27 juli 2008, 21:52
Zei iemand die er al een half jaar niet meer was.

Gek dat dat van dat aftuigen niet vermeld wordt op dit forum als het een gesponsorde club betreft. Dat van die kamer 21 (of 20, je weet het gewoon niet)... als dat mijn club was had ik jou al lang laten opsporen en gedagvaard....

Ha, jij bent de concièrge van YY en hebt een pass partout.

Over dat geen pimps, dream on :sleep:.
seks en Fun, je bent het echt kwijt hoor, ga toch het topic van YY vervuilen met je onzin.
Natuurlijk kom ik er een half jaar niet meer, sinds ik dat geladen wapen heb zien liggen in een lockerroom. Ik kom voor te neuken, niet voor door pipms geterroriseerd te worden, afgetuigd, of in de loop te moeten kijken van een geladen wapen?

Nu komt het. Mij laten opsporen en dagvaarden? Komaan, S&F, waar haal je het toch. Waarom? Stel het voor aan het management, ik lach me een kriek. En waarom? vertel het me eens...we zitten op een forum he vriend, waar we mogen schrijven wat we zien, en ik leef in een democratie. ik weet ook wel dat ik niet meer in YY moet komen, maar dat was ik echt niet van plan. ik wil tetten zien, geen pooiers hoor.

Jij ziet dus die pimps niet? Jij gelooft je eigen vriend Dupke niet, als hij je vertelt wat er aan de hand is? jij gelooft niet dat pimps een moderator van youppie hebben bedreigd, en dat die de schrik goed te pakken heeft? jij gelooft niet wat er zich afspeelt op kamer 20 of 21? ik zal ej effe helpen, die luxe kamer, waar je als ijsbeer 20 euro extra voor moet betalen, ze heeft een whirlpool.

Jong toch, ik heb nog geen enkele dusitere gast zien rondlopen in de Villa, en ik zou dat ook niet aanvaarden. pimps buiten, ijsbeertjes binnen, dat is mijn motto.

neen, ik ben de concierge niet van YY, maar ik heb wel ogen in mijn hoofd, en sluit ze niet. Word jij vanaf heden betaald door YY om de andere clubs en het ijsberenforum wat onderuit te halen. Oops, ga je me nu ook dagvaarden?

Note rplover : en kan je het eens laten andere leden rplover te laten citeren op youppie.net, dat heb jij ook niet graag, ik vraag het je hier en nu, heel beleefd, en ik dank je voor je begrip. Dus hold your horses (hou Farid dus een beetje in daar als hij weer eens buiten mijn weten om me daar citeert);)

seksenfun
27 juli 2008, 23:10
Jij ziet dus die pimps niet? Jij gelooft je eigen vriend Dupke niet, als hij je vertelt wat er aan de hand is? jij gelooft niet dat pimps een moderator van youppie hebben bedreigd, en dat die de schrik goed te pakken heeft? jij gelooft niet wat er zich afspeelt op kamer 20 of 21? ik zal ej effe helpen, die luxe kamer, waar je als ijsbeer 20 euro extra voor moet betalen, ze heeft een whirlpool.



Jouw giftige zinssneden en het feit dat je niet leest wat ik schrijf en dan wat larie-veronderstellingen neerpent hangt me de keel uit.

En in een kamer met HWP, HWP ik met een dame.

rplover
27 juli 2008, 23:24
Jouw giftige zinssneden en het feit dat je niet leest wat ik schrijf en dan wat larie-veronderstellingen neerpent hangt me de keel uit.

En in een kamer met HWP, HWP ik met een dame.
Dat is uw probleem en niet het mijne, S&F.
Jij moet eens ophouden met de forumleiding te beschuldigen van partijdigheid, en daarbij zwaar onder de gordel te trappen, en dan nog wat links en recht onnozeliteiten liggen te schrijven. Een mooi voorbeeldje hiervan is bij Sabina.
Ik niet lezen wat jij schrijft? komaan, S&F, we weten allemaal je achterliggende redenen, en die zijn heus niet ijdel, of in het belang van dit forum. In het belang van YY, en daar houdt het op.
Spijtig maar helaas. ik vraag je niet me lief te hebben, zover moet je echt niet gaan :D

Over die larieveronderstelingen, je wil niet lezen, maar het is niet aan mij om namen te noemen hoor S&F. Ik veronderstel niks, ik heb het met mijn eigen ogen gezien, en ik ben heus niet alleen. Het was trouwens dupke die ooit kwam aandraven met het verhaal van die kamer in YY. En Stiffie die een vrouw heeft zien aftuigen. Vraag hen maar om bevestiging. Maar let op, want straks ga je hen ook nog laten opsporen door YY, ga je je eigen vrienden verraden voor een club? :green_smi:confused:

:wink:

seksenfun
27 juli 2008, 23:47
ga je je eigen vrienden verraden voor een club? :green_smi:confused:

:wink:

Je probeert niet 2 maar 3 en meer stenen met mekaar te laten vechten, moet je héél fier op zijn :green_smi. Hier zijn woorden voor, die ik nu inslik.

Donderdag en zaterdag, samen met vele vriend-ijsbeertjes in YY 2 prachtige dagen gekend. Er is veel geschoten, het was leuk :thefinger.

rplover
28 juli 2008, 00:12
Je probeert niet 2 maar 3 en meer stenen met mekaar te laten vechten, moet je héél fier op zijn :green_smi. Hier zijn woorden voor, die ik nu inslik.

Donderdag en zaterdag, samen met vele vriend-ijsbeertjes in YY 2 prachtige dagen gekend. Er is veel geschoten, het was leuk :thefinger.
Doe ik niet, maar jij zou iedereen verraden voor een club, en dan nog wel voor YY.
Ik zet niemand tegen je op. En slik die woorden maar in, ik maak hier geen insinuaties dat YY me zou moeten traceren. Daar zijn heel andere woorden voor. Verrader zou ik dat zelfs durven noemen.

Ik begrijp niet dat ik nog energie in je steek, eigenlijk, want je enige bedoeling is nu dit forum schade berokkenen, door je beschuldigingen aan de forumleiding.
En zolang je je excuses daar niet voor aanbiedt, toon ik je geen enkel respect meer.
In plaats van koppig te blijven volharden in je waanideetjes, zou je beter eens bij jezelf te rade gaan.

Dat er veel geschoten is en leuk was, tja, S&F, trek het maar in het belachelijke, dat wapen was wel degelijk van de cokedealer, en die schiet als 't nodig is. Man, ik kan echt niet begrijpen dat je dat zo licht kan opnemen. ik mag hopen dat je toch gaat voor je te amuseren, end at je veilig wil voelen, daar waar je gaat neuken. Ik begin echt te twijfelen of je goed beseft waar je je in begeeft tijdens je zalige dagen.
Ach, ik heb nog een bevriend beertje van je gesproken zaterdag, en die zei me dat je het wel begon te beseffen, maar klaarblijkelijk kent hij je ook zo goed niet als ik dacht.

Johnny99
28 juli 2008, 07:44
Hey,

Zouden we geen apart mapje maken waar S&F en RPlover lekker kunnen stoeien??

RAUL7
28 juli 2008, 07:53
Donderdag en zaterdag, samen met vele vriend-ijsbeertjes in YY 2 prachtige dagen gekend. Er is veel geschoten, het was leuk :thefinger.


Tja, en misschien moeten we seksenfun nu relnicht gaan noemen, hij had een paar dagen :sleep:, maar heeft nu precies zin om te :Big_gun:!

Ace2
28 juli 2008, 08:08
Hey,

Zouden we geen apart mapje maken waar S&F en RPlover lekker kunnen stoeien??

Ik kom eigenlijk nauwelijks in YY, maar ik ken wel een paar dames daar vrij goed. In de afgelopen weken/maanden heb ik van hen (korte) verhalen gehoord die je, als je ze aan elkaar plakt, aardig overeen komen met wat RPLover afschildert.

Ben ik nu een relnichtje in wording?

seksenfun
28 juli 2008, 10:32
ik mag hopen dat je toch gaat voor je te amuseren,

De nagel op de kop vriend! Ik ga dus niet op onderzoek uit. Ik speur geen onprettigheden op. In geen enkele club. Ik heb geen zin om hier eindeloos te blijven discussiëren met een aantal ijsberen die aan één zeel trekken en blijkbaar niet willen zien dat ook in andere clubs 'pooieractiviteiten' en al wat daar mee samengaat plaatsvinden. Ik grap met de dames. Ik ondervraag ze niet naar hun (slechte) belevenissen.
Toch vertelt er eentje (donderdag nog) dat ze na een kort bezoekje aan PHG maar snel terug naar YY kwam, gezien... ja ook in andere clubs krijgen meiden standjes van pooiers. Ook in GT vertellen beertjes dat ze al gezien hebben dat meisjes geslaan worden. Pooiers doen dit nu eenmaal, of je dat nu wil zien of niet. Maar omdat YY niet wil sponseren dat bij die club uitgebreid in de verf zetten zijn verfoeilijke praktijken. Alle clubs zijn gelijk en ik ga niet omwille van een extra vrijkaartje mee doen aan deze partijdigheid. 7 sponerende clubs met 5 vrijkaartjes per maand = 35 kaartjes per maand. Naar waar/wie gaan die allemaal? Niet via het forum in elk geval. O ja, het helpt allicht als je mee YY in de verdoemenis tracht te helpen. Doe ik lekker niet voor 50 eurokes.
En de oproep om niet meer naar YY te gaan vindt blijkbaar weinig gehoor, buiten de harde kern, gezien de gezellige drukte.

Een kanttekening: er is bij mijn weten maar één club waar de pooiers niets in de pap te brokken hebben en dat is Sans Soucis. Dat weet ik sinds een week of wat van betrouwbare bron. Keerzijde van de medaille: veel minder meiden, moeilijk om aan meer meiden te geraken, omdat de bus, afgezet door de pooiers, niet welkom is, met Oost-Europese meiden. Hopelijk kan het management dat zo houden.

Eigenlijk zou er dus een oproep gedaan moeten worden om met z'n allen naar SS te gaan gezien de polemiek hier. Die club is vrij van zonden. Maar ja... weinig meiden... dan gaan we niet hoor. We gaan liever naar GT, bussen Oost-Europese meiden. Dat de pooiers zich dan onder het publiek mengen om hun geldmachienes in het oog te kunnen houden, nemen we er maar bij.

Als de nevenactiviteiten gekoppeld aan meiden met pooiers jullie immoreel stoort moet je stoppen met wandelen.

rplover
28 juli 2008, 10:50
"Te druk", "Geen meiden"


Ik hou er nou over op.. Ik las maar weer eens een schijfstop in.. onzin hier allemaal..
Flipper, dat is niet nodig, ermee ophouden ;)

Gezond redetwisten mag wel, ik heb nog steeds geen plausibele uitleg wat je eigenlijk slecht vond, tenzij dat zinnetje dat ik nu heb gequote....


Te druk: tja, dat weet je als je naar een poolparty komt, op alle feestjes trekt VV ongeveer een 150 beertjes, dus dat weet je, en dat kan je moeilijk aanhalen als slecht.

Geen Meiden: nu ben ik de eerste om toe te geven dat er iets meer Meiden mochten zijn (toch in de namiddag), maar dan ga ik zelf in de fout. En wel om de volgende redenen.
Waarom klagen over te weinig Meiden als er de ganse dag door, van 15u tot middernacht MINSTENS 15 tot 20 Meiden werkloos in de club zitten. En kom nu niet aandraven dat dat allemaal slechte Meiden zijn.
Ik heb nooit minder dan 15 Meiden gezien, dus buiten de kamer om, en daar zitten best wel aantrekkelijke Meiden bij.
Als je aanhaalt dat in GT veel meer Meiden zitten, ok, daar heb je gelijk in, maar willen de meeste klanten dat wel? Of is dat net het verschil tussen GT en VV.
Ikzelf wil geen 80 Meiden die een erehaag vormen als ik dor de zaak loop. Geef mij maar de relatieve kalmte van de Villa, dat maakt het nu net aantrekkelijk.

Als ik met iedere Meid had moeten naar de kamer gaan die vrij was EN waar ik echt zin in had, tja, dan had ik een twaalftal keren een sleutel moeten gaan vragen. Voor mij dus geslaagd.

Ik begrijp heus wel dat sommige beertjes meer Meiden willen, van het kaliber GT . Als dat al een referentie is, want dan gaan we over persoonlijke smaak praten, welke Meiden zijn aantrekkelijk, welke niet, welke goed, welke fout, welke goed fout.

Ik blijf erbij, dat de Villa goed op weg is om een topclub te worden, en ja, er is nog werk aan de winkel.
Maar dat is er nu eenmaal in iedere club, Rome is ook niet op één dag gebouwd.

Voor mij en zalige plaats om te vertoeven, heeft me niet die drukte van GT, en wel de gezelligheid van PHG. Voor dit beertje de ideale combinatie voor een dagje te relaxen en te genieten.

En over smaken en kleuren valt niet te twisten, maar aan het aantal aanwezige beertjes die nog na middernacht aanwezig was te zien, hebben de meesten zich heel goed geamuseerd.

En tot slot dit, jij praat met de ontevreden beertjes die weggegaan zijn, en je bent bevooroordeeld (in de negatieve verhaaltjes van weglopers), want ook jij bent weggelopen, dus normaal dat je mindere reacties hoort en die ook weergeeft.En ik ben weer geneigd naar de blijvers over te hellen (end at is ook bevooroordeeld).
Ik ben gebleven, net als 100 anderen, en die waren stuk voor stuk zeer tevreden.

Hoop dat dit wat respectvoller naar je toe geschreven is, want het laatste wat ik wil is mensen aanzetten tot een schijfstop. En tussen ons, als je schrijft, schrijf je, en als je stopt, stop je, maar je moet dat niet aankondigen, dat zien we vanzelf wel ;)

Het wordt pas onzin als er niks zinnigs meer gezegd wordt, en dan weet je wat je moet doen he Flipper, meer zinnige dingen inbrengen op dit forum:D

:wink:

Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik op de "verzendknp" heb gedrukt :hammer:

rplover
28 juli 2008, 11:12
Maar omdat YY niet wil sponseren dat bij die club uitgebreid in de verf zetten zijn verfoeilijke praktijken. Alle clubs zijn gelijk en ik ga niet omwille van een extra vrijkaartje mee doen aan deze partijdigheid. 7 sponerende clubs met 5 vrijkaartjes per maand = 35 kaartjes per maand. Naar waar/wie gaan die allemaal? Niet via het forum in elk geval. O ja, het helpt allicht als je mee YY in de verdoemenis tracht te helpen. Doe ik lekker niet voor 50 eurokes.
Als de nevenactiviteiten gekoppeld aan meiden met pooiers jullie immoreel stoort moet je stoppen met wandelen.
Zegt het speurbeertje:D
Wat ik gewoon fout vindt van je, je gaat weer kappen op het forum, de forumleiding, en herhaalt steeds dat het door de niet-sponsoring komt. Duidelijk een nieuwe aanval van je op de forumleiding, en eigenlijk op ALLE leden.
Je speurt weer, en je gaat je nu ook al openlijk vragen stellen waar al die vrijkaartjes naartoe gaan ook. Waar wil je naartoe?
Al gebruikt Willem2 AL die vrijkaartjes zelf, dan nog zijn het uw zaken niet, en je doet daar toch niet aan mee :confused:
Lees ik nu niet onder alle topics waar er een tombola plaatsvindt, de naam S&F, zowel op dit forum, als op youppie.net? :rolleyes:

Denk jij nu echt dat Willem2 vrijkaartjes geeft aan mensen die "YY mee in de verdoemenis willen helpen".
Ik zou zelfs meer zeggen, S&F, door je gedrag en je valse beschuldigingen hier, breng je leden en de forumleiding in discrediet, en je zet aan tot een jacht op enkele leden. Ja, jij. Je opmerking over dat traceren zint me helemaal niet, en neem ik redelijk zwaar op. Redelijk? eigenlijk neem ik dat op als een aanval van je, in samenwerking met YY, op mijn persoontje, en zou ik graag hebben dat je die woorden met onmiddellijke ingang inslikt, want ik laat me niet bedreigen, niet door jou, of door niemand.
Als beertjes al gaan stellen dat een club andere beertjes moet opsporen, dan ben jij voor mij volledig ontspoord. Laat mij maar rellen, maar jij gaat hier leden als het ware intimideren. Hou daar maar een keertje mee op.

In plaats van gewoon je ogen te openen, ga je dus nog een stapje verder, en stel je nu heel duidelijk dat:
- de forumleiding YY kapot wil schrijven door niet sponsoring
- de forumleiding corrupt is
- de forumleiding niet correct omspringt met vrijkaartjes
- de leden hier door de forumleiding aangespoord worden om YY naar de vedoemenis te helpen
- YY bepaalde leden zou moeten aanklagen, omdat ze onwaarheden neerpennen, en hen vervolgen.

Ik vind dat je wel heel zware beschuldigingen uit naar zowel de forumleiding als de leden hier. En ik dacht dat net jij gezond verstand tentoonspreidde, maar blijkbaar heb ik me zwaar in je vergist, heel erg zwaar.
Ik zou kunnen stellen dat jij nu lekker door YY gesponsord wordt om hier wat keet te schoppen, maar zover wil ik niet gaan. Wat me wel opvalt is dat het account yinyang2 een wel heel erg grote interesse toont in dit topic, en we schrijven dit nochtans onder VV, net zoals ze constant op youppie constant onder "proxénétisme" hangen. Maar geen enkele reactie. Zelfs geen ontkenning, of een uitleg. Spijtig maar helaas. Of hebben ze in jou een perfecte spreekbuis gevonden. Toch niet voor enkele vrijkaartjes, hoop ik S&F, want daar beschuldig jij anderen nu net van :D

:wink:

frankkinky
28 juli 2008, 11:35
ik begrijp de ophef niet helemaal. Ik kom in Villa Vertigo en in Yin Yang en vind beide tenten plus en minpunten hebben, heb nooit wapens gezien, beide tenten goed eten al moet je bij VV snel zijn en haasten en is het iets minder dan in het begin, maar nog steeds prima.

De aankleding van VV vind ik fraaier echter ook sterieler en minder sfeervol, weet niet precies waar dat in zit. De sauna vind ik matig bij VV en ook de jacuzzi's in die open ruimte. Muziek vind ik te loungeachtig en te stil, maar verder is de service goed en qua meisjes heb ik wisselende ervaringen maar dat heb ik bij YY ook. Waar ik het natte gedeelte + suan veel beter vind, groter en apart. Eten prima en lekker zelf aan de gang kunnen gaan tot 22 uur. Personeel net als bij VV hardwerkend en verder nooit last gehad van pooieractige types, vroeger weleens kleine groepsvorming gezien maar dat zie ik nu nooit meer, en foute types zie ik overal in die tenten lopen, en overal zal wel een keer wat gebeuren zeker als je al jaren open bent is die kans groot.

Dat gedoe met sponsering raakt mij als klant niet, ja dat bepaalde mensen daarvan profiteren lijkt mij logisch heb ik ook geen moeite mee en inderdaad heb ik ook dat gehoord en mag een potentiele adverteerder een prijs te hoog vinden voor een bepaalde site, dat is toch zijn keuze. Ik neuk er niet minder om als klant. Ik zou me als exploitant ook niet afhankelijk willen laten maken van een groep leden van de ene of andere site. Iedereen is klant en gelijk , en de meeste klanten zijn nog altijd geen leden van een site, hooguit lezers.

Laat iedereen toch in zijn waarde waar hij het liefst gaat of je nu een x een gun hebt gezien of niet, wie weet hebben meer gasten bij andere clubs ook hun gun in de locker liggen, maar dan moet je dat net wel gezien hebben dat hij zijn locker opendoet etc etc. is daardoor de club gelijk niet fout, als ik een gun meeneem naar VV en leg hem in de locker kan de club daar niets aan doen en als niemand het weet is het niet eens een issue. En of die eigenaren van die clubs nu allemaal zo fris zijn....;)

Ik wil ook eens dieper Duitsland in daar schijnt de kwaliteit aan vrouwen beter te zijn, kunnen jullie dat beamen?

Flipper
28 juli 2008, 12:42
hoor hem, als grote mensen praten...
Ben ik blij dat ik op je blocklist sta, prettig gevoel.

Wat neem je niet serieus, malle grote jongen? Weet maar best dat ik jouw manier van bekritiseren niet apprecieer.
Als het dat is wat "grote mensen" te zeggen hebben, Flipper, kunnen die "grote mensen" beter zwijgen en ergens anders naartoe gaan.
Ik zoek en zoek en zoek, en vind geen enkel opbouwend feit in je kritiek, waar, vertel me toch waar. Misschien was jij wel een van de VEEL te VEEL..... trek zelf je conclusies maar, maar breek die tent toch niet af, dat verdient een tent als VV niet, zeker niet na wat ze gisteren hebben gedaan. 't Zal ook nooit goed voor je zijn, ben jij die "prins" die steeds komt? :lostit:

P.S. ik hou niet van mensen met blocklists, zwak, en nog steeds heb ik geen woord van uitleg gekregen wat er nu precies slecht was, Flipper:hammer:

Kijk als ik een discussie aanwakker met jou over wat wel of niet goed was doe ik afbreuk aan de mooie dagen voor de party. DAN ben ik een zeikerd DAN maak jij je beweringen waar. NU som ik een aantal probleempunten noem het van mijn part "pijnpunten" op. Met suggesties tot verbetering. Ik ben CONSTRUCTIEF bezig op die manier.. Daar heb ik bewust voor gekozen omdat ik vind dat ze het goed doen en het makkelijk nog veel beter zouden kunnen doen!!!

RP,.. ik mag je best, maar als ik iets neerpen, met alle goede bedoelingen wil ik niet dat er een kwade spin aan mijn woorden gegeven wordt. Ik ben jou en niemand hier enige uitleg verschuldigt!! Als je reageert op posts van mij wil ik dat je dat netjes doet. Zoals ook ik netjes op jou reageer! Inhoudelijk normaal en zonder gezeik en geziek.

Als ik jou op mijn blocklist zet, is dat niet zwak. Dan is dat omdat ik je manier van commentaar geven niet kan waarderen.. En het beter is voor mij dat ik niet verder met je communiceer. (ik hou er niet van om me druk te maken om niets..)

rplover
28 juli 2008, 13:11
Je schrijft nog, dat is mooi, Flipper.
Laat ons er maar over ophouden, niet iedereen kan tevreden zijn over bepaalde zaken, dat is duidelijk genoeg.

Ik reageerde vooral op je 'grote-mensen-praat" :D;)
Ach voorstellen, he Flipper, hoe goed bedoeld ook, dat moet de Villa zelf maar oplossen, neen? Zij verdienen en wij spenderen er ons geld, dus laat zij er maar over nadenken :teuflisch

Voor de rest zullen we maar verder genieten zeker, van de Villa, van PHG, GT en alle andere paradijsjes, waar overal wel iets negatiefs over te vertellen valt, en heel veel positiefs.

Ik probeer nog altijd het positieve in de meeste clubs te zien, en zelfs bij heel slechte Meiden probeer ik het positieve uit te halen, en dat lukt me nog ook :lostit:

Amuseer je, en ik loop je wel tegen het lijf, een dezer dagen.

groetjes,

:wink:

seksenfun
28 juli 2008, 13:37
Lees ik nu niet onder alle topics waar er een tombola plaatsvindt, de naam S&F, zowel op dit forum, als op youppie.net? :rolleyes:





Je bent een krak in het quoten en dingen anders te laten uitschijnen dan ze geschreven zijn door mede-leden. Proficiat, hoewel ik dat verrevan meen.

Ik zal dat hierboven dan maar correct aanvullen zeker: de inschrijvingen dateren van vóór deze heisa ;). Zijn Youppie en Ijsberenforum toevallig niet twee verschillende forums :rolleyes:.

Verder stel ik van in het begin dat er in alle clubs gelijkaardige taferelen afspelen, ook al heb jij ze toevallig niet gezien. Maar rplover pikt graat één enkel zinnetje uit een tekst en sleurt er dan zaken bij die niet gezegd zijn.

Dus eigenlijk meld ik iets neutraals. Jij bent er in geslaagd om mij deel te laten nemen aan een hele discussie en om mijn gedacht neer te pennen zonder wikken en wegen. Je bent de eerste. Fier zou ik daar niet op zijn.

Willem2
28 juli 2008, 14:00
Hey,

Zouden we geen apart mapje maken waar S&F en RPlover lekker kunnen stoeien??

Er is dus nu een apart Stoeimapje.............

Maar bedenk goed wat jullie schrijven ( regels, fatsoen, waarheden) want mijn geduld raakt bijna op.
Enkele leden kunnen straks al een waarschuwing verwachten :cool:

:wink:

rplover
28 juli 2008, 14:28
Ik zal kort zijn, en de (seks en) fun is er ook voor mij al lang af.
S&F, je draait er volledig rond..
Ik schrijf niet dat de forumleiding corrupt is in het bedelen van vrijkaartjes (voor het uitdelen van kaartjes als we YY kapotschrijven, of het aantal kaartjes dat verduisterd wordt).
Ik schrijf niet dat de forumleiding YY wil kapotschrijven.
Ik schrijf niet dat YY me zou moeten traceren.
Ik schrijf niet dat YY benadeeld wordt, enkel en alleen omdat ze niet dit forum wensen te sponsoren.

Dat zijn allemaal kronkels, die zich hebben ontsproten in jouw gedachtengang, sinds, ja, zeg jij maar sinds wanneer (ik denk sinds het management van YY er zich persoonlijk mee heeft bemoeid)......

Wat ik wel heb gedaan, is telkens neergeschreven wat ik PERSOONLIJK heb gezien en ervaren, tesamen met dingen die door een hele meute ijsberen werden ervaren als waarheid, en door Meiden van YY bevestigd.
En die wil ik graag nog herhalen.
Na achten 's avonds trekken de lieve Meiden zich terug op de zitbanken, en gunnen ze hun klanten geen blik meer waardig, en houden ze zich enkel bezig met duistere heerschappen die hen dan nog afzuipen ook.
Kamer 21, of kom, die met de whirlpool, om zeker te zijn, had wel veel beloop, een heengaan en binnenkomen van bruine beertjes en meiden, het was er precies een drive-in, en ja, ik heb geregeld personeel van YY daar zien in- en uitlopen, tijdens de late uurtjes.
Een geladen wapen in de lockerroom, waar diegene die zich uitgeeft voor cokedealer mee staat te pronken.
Het aftuigen van Meiden, in de lockerroom.
Het bedreigen van een lid van youppie.net door 3 pooiers, omdat een meid een ring kwijt was, en ze dachten met wat dreigementen het adres van een wandelaar vast te krijgen.
Het ontolereerbaar gedrag van bruine beren in de club, in het natte gedeelte, EN in het restaurant, van alle drie ben ik persoonlijk getuige geweest. (en ik kan je best zeggen dat je je dan niet meer goed voelt, en hoe lekker die dag ook was, dan is hij onmiddellijk om zeep).

Om al deze redenen, en NIET om de reden die jij aanhaalt, schreef ik dit over YY.
Want zowel de wantoestanden als de goede dingen mogen duidelijk vermeld worden, tenslotte is dit een forum voor ijsbeertjes, en niet voor bruine beertjes en clubeigenaars, en zijn we er om mekaar in te lichten.
Als jij dan die beschuldigingen omdraait, en de schuld in de schoenen van de forumleiding en "omgekochte beertjes voor wat vrijkaartjes" wil steken, dan behoor je tot de groep die andere belangen heeft dan wij, beertjes.

En dat kan ik alleen maar ten zwaarste betreuren.
heb jij trouwens al een plausibele uitleg gekregen van YY op dit alles? Wij alvast niet. en als het geen waarheid was, en is, waarom hebben ze dan nooit gereageerd op die zware aantijgingen die we hebben geuit aan hen op dit forum?

Ik hoop dat ik me duidelijk heb gemaakt waar het al maanden om draait, en dat je ook eens deftig op al deze dingen gaat antwoorden.
:wink:

Ace2
28 juli 2008, 14:36
. ...... gezien... ja ook in andere clubs krijgen meiden standjes van pooiers. Ook in GT vertellen beertjes dat ze al gezien hebben dat meisjes geslaan worden. Pooiers doen dit nu eenmaal, of je dat nu wil zien of niet....................

Als de nevenactiviteiten gekoppeld aan meiden met pooiers jullie immoreel stoort moet je stoppen met wandelen.

Mij zul je niet horen zeggen dat het in GT anders of beter gaat. GT weet het wel beter uit het zicht te houden (net als waarschijnlijk andere clubs). Dat zal niet zijn omdat ze moreel gezien problemen hebben met pooiers, maar eerder omdat ze snappen dat hun klanten dat niet willen zien. Als voorbeeld kan ik geven dat ooit een dame in GT kwam met blauwe plekken op haar bovenarm. Ze werd na een half uur naar huis gestuurd, omdat de leiding in GT het geen gezicht vond en ze "bang" waren daar reacties van klanten op te krijgen. De dame mocht terugkomen als de plekken zouden zijn verdwenen en ze kreeg de tip mee dat haar vriend rustig aan moest doen. Dat zegt iets over het klantgericht zijn van een dergelijke club.

En ja, dat is je ogen sluiten. Maar als je moreel problemen hebt met de rand toestanden dan kun je of wegblijven of moet je je ogen sluiten. De meeste van ons sluiten hun ogen of doen alsof ze niets zien (sommigen lukt dat aardig goed). Zelf denk ik dat wegblijven geen oplossing is (al is dat een zwak excuus) en daarom blijf ik ook naar clubs als GT gaan en een club als YY is voor mij ook een club waar ik naar toe zou kunnen gaan. Toch heb ik liever dat ze bepaalde zaken beter regelen.

dupke
28 juli 2008, 16:11
Het was trouwens dupke die ooit kwam aandraven met het verhaal van die kamer in YY. En Stiffie die een vrouw heeft zien aftuigen. Vraag hen maar om bevestiging.

Even ter verduidlijking Rplover: Ik ben nooit met dat verhaal van die kamer komen aandraven: dat moet je van ergens anders hebben. :wand:
Ik wil mij hier duidelijk van distancieren en wil me verder niet mengen in deze discussie.

rplover
28 juli 2008, 16:21
Even ter verduidlijking Rplover: Ik ben nooit met dat verhaal van die kamer komen aandraven: dat moet je van ergens anders hebben. :wand:
Ik wil mij hier duidelijk van distancieren en wil me verder niet mengen in deze discussie.
Petrus indachtig, vooraleer de haan zal kraaien.......
Lap, voila, eentje die al gaat lopen, en terugkomt op zijn beweringen.
Komt nog teveel in YY en wil dat ook zo houden, ons Dupke, bij deze is het je vergeven. Weet je echt niet meer dat we nog gediscuteerd hebben over de prijs van die kamer per avond? ik beweerde 800 à 1000 euro, jij dacht toen 600 euro :hammer:
Dupke, sorry, maar ik moet gedroomd hebben, toen je me dat verteld hebt aan de pool van VV, Seks en Fun was daar trouwens ook die dag........
Dupke toch, niet mooi van je, maar ja, ik had niet anders verwacht :heul:

Het is zoals Raul7 het zo mooi verwoorde zaterdag. Een pak liggen te kappen op YY, maar ze hangen er wel drie keer per week, dan kan je beter zwijgen en geen mening hebben.

Tot zover mijn bijdrage aan dit topic, en nu stop ik ermee.
Had niks anders verwacht ;)

Note rplover: vooraleer je zoiets afstrijdt, moet je wel zien dat er geen andere beertjes bijzitten, als je erover met me aan het praten bent. Rijn en Maas, vergadering SKW, Willem en Wico zaten bij aan tafel

Goedemorgenallemaal
28 juli 2008, 17:32
waar gaat dit over?

RAUL7
28 juli 2008, 17:42
waar gaat dit over?

Goeiemorgen :D!

Jan_Wandelaar
28 juli 2008, 18:46
Nederland, Belgie of Duitsland. Nergens zijn banken bereid kapitaal te verstrekken aan seksinrichtingen. Ook zijn seksinrichtingen jaren- (eeuwen-) lang illegaal geweest. Hierdoor is vrijwel iedere seksinrichting in NL, BE of D gefinancierd door de onderwereld, en worden ze gerund door zetbaasjes van diezelfde onderwereld.

Kortom: of je nu wandelaar, ijsbeer of beide bent. Om je hobby uit te oefenen ben je gedwongen je te begeven in die onderwereld, en, al dan niet indirect, zaken te doen met hun zetbaasjes. Vuurwapens, drugs, mensenhandel, geweld: allemaal heel gewoon in die onderwereld.

Het is niet gek dat je als regelmatig bezoeker wel eens een glimp opvangt van die onderwereld. Ook Jan heeft in zowel Duitsland als Nederland wel eens gezien dat iemand een vuurwapen droeg. In Nederland betrof het iemand die betrokken was bij het privehuis. In Duitsland betrof het een taxi-chaufeur, schoenenverkoper, waspoeder-vertegenwoordiger, bruine beer, of hoe je ze ook wilt noemen.

Het enige verschil tussen seksgelegenheden is hoe goed ze het onderwereld-aspect kunnen verbergen. De zetbaasjes bij YY genieten klaarblijkelijk dermate weinig respect in 'het milieu' dat collega-criminelen daar openlijk met wapens paraderen, of in het zicht van klanten hun 'handelswaar' een corrigerende tik uitdelen. Dat maakt YY niet meer of minder crimineel danwel vrouwonvriendelijk dan andere gelegenheden. Wel is het voor de gemiddelde wandelaar of ijsbeer een net iets te directe confrontatie met het immorele aspect van de hobby.

Trouwens:
Als de bruine-beren poep de ventilator raakt, dan is het in iedere seksgelegenheid een reële mogelijkheid dat er vuurwapens gebruikt worden.

Aldus,
Jan Wandelaar

Goedemorgenallemaal
28 juli 2008, 20:04
Trouwens:
Als de bruine-beren poep de ventilator raakt, dan is het in iedere seksgelegenheid een reële mogelijkheid dat er vuurwapens gebruikt worden.

Aldus,
Jan Wandelaar
Ik ben voor ijsberevelletjes zonder zakken

Horny_one
28 juli 2008, 23:26
waar gaat dit over?

Moddergooien naar elkaar.....

Voor 50 Euro mag je meedoen.... van de inleg geeft Willem2 vrijkaarten weg.

Grtz, H1

Carpe diem
29 juli 2008, 00:14
Ik ben voor ijsberevelletjes zonder zakken

Of ijsberevelletjes gemaakt van kevlar!!

http://cgi.ebay.nl/KOGEL-STEEKWEREND-KEVLAR-VEST-KLASSE-3-ALLE-maten_W0QQitemZ270258358665QQihZ017QQcategoryZ2871 6QQcmdZViewItem

Carpe diem
29 juli 2008, 00:37
In alle clubs waar wij als ijsbeertjes komen lopen ook genoeg duistere figuurtjes rond. In GT, PHG,LR,YY,BB,Freude,VV etc

Pooiers zullen altijd rond zwerven bij clubs en soms ook in clubs.

Bij alle clubs gebeuren wel ongeregelde heden en beste RPlover.... zelfs in jouw geliefde clubje. Je hebt hetzelf gezien afgelopen zaterdag dat ook bij VV ongeregelde hebben plaats gevonden.

Dus om nu alles op YY te projecteren vind ik volledig ongepast.

Ik heb zelf genoeg andere gezien in diverse clubs in Duitsland en Nederland.

Maar ik vind het absoluut geen thema om hier over te gaan discusseren met zijn allen.

Laten we gewoon over leuke en gezellige dingen hebben op het forum.

Dus niet lullen maar kutten vullen!!!!

Picasso 1
29 juli 2008, 08:30
In alle clubs waar wij als ijsbeertjes komen lopen ook genoeg duistere figuurtjes rond. In GT, PHG,LR,YY,BB,Freude,VV etc

Pooiers zullen altijd rond zwerven bij clubs en soms ook in clubs.

Bij alle clubs gebeuren wel ongeregelde heden en beste RPlover.... zelfs in jouw geliefde clubje. Je hebt hetzelf gezien afgelopen zaterdag dat ook bij VV ongeregelde hebben plaats gevonden.

Dus om nu alles op YY te projecteren vind ik volledig ongepast.




Helemaal mee eens met Carpe.
Afgelopen vrijdag vielen klappen heen en weer buiten op het terrein tussen de eigenaar van VV en een buitenlands type (damesophaler? :rofl: schoenenverkoper? :green_smi) die de uitgang met zijn auto leek te blokkeren. S. kwam met een gescheurde t-shirt terug en politie is gebeld. Is dit nou een ervaring die we niet hadden willen zien?

Dames club-hoppen continu tussen YY/GT/PHG/VV. Dezelfde dames die pooiers hebben in YY zijn niet opeens pooierloos elders. Als ze een klap krijgen wanneer ze bij YY werken dan gebeurt hetzelfde wanneer ze elders werken.

Heb je wel eens rare dingen gezien in YY, nou er zijn weer anderen die rare dingen hebben gezien in GT, Freude, etc. Over Freude en GT zijn de zichtbare taferelen ook talrijk.

Hou dus op met dat bevooroordeelde gekut over YY! YY is gewoon een club exact hetzelfde zoals alle anderen. Niks meer en niks minder.