PDA

Volledige versie bekijken : Joy (Poolse)



Moeke1
29 juli 2008, 16:50
Naam : Joy
Nationaliteit/Taal : Poolse / goed Duits (woont al tijdje in Duitsland) en Engels
Leeftijd : 21 j.
Haarkleur/-lengte : blond strak en lang
Lengte dame : ca 1m70
Postuur/Cupmaat : zeer slank, mooie lange benen / grote B , zeer mooie stevige natuurlijke borsten
Tatoeages/Piercings : 1 op schouder
Service: zeer lief, GFE, TZ, vingeren en beffen, PZC, NMC
Voordelen: zeer mooi en lief meisje
Nadelen: geen
Tijdsduur : 1/2 u
Prijs : 50
Een toppertje waar ik zeker voor terug ga.

Moeke1
1 augustus 2008, 18:28
Donderdag de daad bij het woord gevoegd en terug met dit gfe toppertje een hutje met airco ingedoken. Ik heb echt genoten van haar prachtig lichaam, lekkere tongzoenen en pijpkunsten. Al :fuck: in haar nauwe kutje klaar gekomen (nmc). 200% herhalingsgevaar.

adje10
1 september 2010, 21:00
hele goede sessie met haar gehad, echte gfe ervaring, heel vriendelijk en toch geil meisje

bergm550
24 april 2011, 18:43
Ik was op 23 april met Joy op de kamer. Inderdaad, een vriendelijke vrouw met een goede service. Je kunt heerlijk zoenen met haar, een goede GFE.

BSesamstraat
25 april 2011, 11:47
Afgelopen vrijdag was dicht echt de enige waar ik een erectie van kreeg. Toen haar maar gauw een sleutel laten halen. Was een korte maar wel lekkere sessie. Volgende keer ga ik er meer tijd voor vrij maken ;)

ketserr
11 juli 2011, 20:26
Joy viel me al een tijdje op en een paar maanden geleden met Joy leggen ketse en dat was lekker met een ketszwans explosie vlak voor haar gezicht waardoor de ketslava eerlijk verdeeld werd over haar gezicht, in haar mond en in haar blonde haren.

BSesamstraat
12 juli 2011, 07:31
Dit is wel erg... Zie dat ik er mee geweest bent. Maar weet niet meer hoe ze er uit ziet.

Carlitos
12 juli 2011, 10:32
Ouderdom Bbertb ouderdom. Of je gewoon sufgeneukt de laatste tijd....:rofl:

BSesamstraat
12 juli 2011, 21:05
Ja dat laatste denk ik ;)

Carlitos
13 juli 2011, 02:16
Dat hoopte ik al voor jou.... En daarom ben ik toch wel jaloers op jou. Zo jong EN helemaal suf geneukt....

BSesamstraat
13 juli 2011, 07:52
Maar wat doe jij dan om 03:15. Net terug van GT ???

Carlitos
13 juli 2011, 12:55
Bijna, misschien was ik op stap met een van de dames....:gruebel:

Je weet hoe ik ben!

Jari
7 november 2011, 20:11
Weet iemand of Joy nog werkzaam is in GT? Heb haar al een hele tijd niet gezien.

Ace2
7 november 2011, 20:56
Weet iemand of Joy nog werkzaam is in GT? Heb haar al een hele tijd niet gezien.

Volgens mij heb ik haar vorige week nog gezien of de week daarvoor

bosbeer
10 november 2011, 08:37
Weet iemand of Joy nog werkzaam is in GT? Heb haar al een hele tijd niet gezien.

Gisteren mee op kamer geweest, is een toppertje.

Carlitos
10 november 2011, 09:09
Nou Bosbeer, na je goede informatie betreffende de dameslijst iedere week. Stel je nu eigenlijk teleur..... Meer info over de sessie is misschien wel handig.

bosbeer
10 november 2011, 09:43
Nou Bosbeer, na je goede informatie betreffende de dameslijst iedere week. Stel je nu eigenlijk teleur..... Meer info over de sessie is misschien wel handig.

Waarom vroeg je dat vanmorgen niet direkt in je IM? Nu zou ik al mijn taktieken en technieken waarmee ik de meiden gek krijg voor het hele forum moeten gaan prijsgeven? Nou, in elk geval heb ik haar zeker bij elkaar 20 minuten gelikt waar ze helemaal gek van werd en 2 x klaarkwam. Uiteraard heeft ze me lekker gepijpt ZC, we hebben 69 gespeeld, ik heb haar kont gemasseerd, en ze heeft een heerlijke cowgirlrit gemaakt. De overige aktiviteiten vallen onder het hoofdstuk schunnigheden en kan ik dus niet vermelden omdat ik dan oorlog krijg met de moderators en het risico loop nooit meer op het forum te mogen schrijven, dus sorry....

Tiga
11 december 2011, 15:41
=> Nu in LR (tijdelijk?)

bosbeer
11 december 2011, 15:48
=> Nu in LR (tijdelijk?)

De concurrentie met steeds weer nieuwe jonge meiden wordt zwaarder in GT, dus af en toe een uitstapje kan goed uitpakken.

Qiebus
29 december 2011, 23:08
Joy was er vandaag weer. En wat een mazzel! We moesten even op een sleutel wachten (wat was het druk!) en hebben gezellig zitten kletsen.
Op de kamer een prima tijd gehad.

Lieve, schone en vrolijke vrouw. Een aanrader.

marcuswally
23 maart 2012, 18:11
Even een schop geven aan deze recensie, want dat verdient ze wel.

Relax in omgang, lekkere poes met lange lippen en heerlijke lange benen. 69 was genieten, ik zei nog bij het beffen dat ze een heerlijke poes heeft, waarbij ze zei, dan ga maar door! :)

Uurtarief: 100