PDA

Volledige versie bekijken : Masturberende man: Ik droog mezelf af



Azrael
30 juli 2008, 14:07
AMSTERDAM - De Dordtse rechtbank heeft een 33-jarige Numansdorper veroordeeld tot een voorwaardelijke gevangenisstraf. Zijn overbuurmeisje en haar moeder hadden aangifte gedaan tegen de man, omdat hij voor het raam stond te masturberen.

De schennispleger zelf ontkent de seksuele handelingen. Hij was was zich niet aan het aftrekken, maar aan het afdrogen. "Ik had gedoucht en stond me af te drogen. Ik had niet verwacht dat er bij me naar binnen zou worden gekeken." Er zou bovendien sprake zijn van "de pot verwijt de ketel", zo stelt de man. "Ik heb mijn overbuurmeisje ook wel eens gezien, terwijl ze zich stond om te kleden voor het raam. Ze stond er zelf ook wel eens naakt."

De rechter acht de schennispleging desondanks bewezen, mede omdat een politieman de man bloot had gezien. Daarbij werd hij al drie keer eerder veroordeeld voor schennispleging of iets soortgelijks, meldt het AD. Ondanks dat de officier van justitie vond dat het niet kon blijven bij een voorwaardelijke straf, heeft de Numansdorper een proeftijd van twee jaar gekregen. Als hij in die periode nog eens in de fout gaat, moet hij alsnog een week de gevangenis in.

Link naar artikel (http://www.telegraaf.nl/binnenland/1586103/__Masturberende_man__Ik_droog_mezelf__.html)