PDA

Volledige versie bekijken : Robin (Duitse) ex-Latoya/Xenia PHG



Willi69
31 juli 2008, 21:08
Name: Latoya
Haarfarbe/-länge: braun, halblang
Größe: ca. 170 cm
Figur: schlank, größere Oberweite (C-Cup, Silikon)
Herkunft/Sprache: Deutschland
Alter: circa 26 (?)
Tattoos/Piercings: Zungenpiercing
Service: ZK, gutes Französisch mit Blickkontakt, AV möglich, kein FT, Fingern sehr eingeschränkt
Sonstiges: Freundin von Franceska (Polen) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=8120)
Lebenslauf: früher als Xenia im PHG und der Villa Vertigo (http://www.villavertigo.de) tätig

Trotz Lobeshymnen und Reisetätigkeit habe ich noch keinen paspoort von Latoya/Xenia gefunden. :confused: Manni1A und alle anderen mögen Fehler korrigieren bzw. Daten ergänzen. :wink:

Ich finde Latoya (mir kam sie übrigens nicht bekannt vor) sehr nett und humorvoll :), einziges echtes Manko ist der Preis von 50 € je 30 min. (wie bei Franceska), immerhin bot sie auch 45 min. für 75 € an. Eigentlich würde ich sie gerne wieder buchen, wenn da nicht die eigenen Preisvorstellungen wären. :o

Manni1A
31 juli 2008, 21:47
Ach Willi69, beim Meister des paspoorts gibt es doch nicht viel zu ergänzen :D

Nur mit dem Alter hast du ihr Unrecht getan - nach ihren Angaben ist sie, glaube ich, 21 :zauberkis

Die C-Cups sind übrigens brandneu :tietjes:

Das mit den eigenen Preisvorstellungen hab ich noch gar nicht mitbekommen, da ist sie eher flexibel :rofl:

Willi69
31 juli 2008, 22:17
Nur mit dem Alter hast du ihr Unrecht getan - nach ihren Angaben ist sie, glaube ich, 21 :zauberkis
Wenn man da die üblichen 5 Jahre draufpackt, stimmt´s ja doch wieder... :rolleyes:

Big30
1 augustus 2008, 00:32
Woensdag was ze nog in Happy en Donderdagavond alweer in LR ;)! Gaat binnenkort op vakantie en dan maar afwachten waar ze zal opduiken.

:wink::wink:

Knabbel
1 augustus 2008, 10:02
Eigentlich würde ich sie gerne wieder buchen, wenn da nicht die eigenen Preisvorstellungen wären.

Hab sie gestern getroffen in LR.

Mich auch mit Ihr unterhalten über die Preise und ihr auch deutlich die Meinung der Eisbären mitgeteilt. Sie findet Sie ist es wert und teilt es vorher mit. Konzept 50+25 erste Stunde plus 50+25 zweite Stunde kommt auch in Frage. War allerdings Halbe Stunde mit Ihr auf Zimmer, und sehr zufrieden.

Schijnt dus vroeger in PHG gewerkt te hebben echter nog voorzien van korter donker haar en aanzienlijk kleinere borstomvang. Neig normaal niet zo snel naar vrouwen van dit formaat met grote onnatuurlijke borstomvang, maar kennismaking met haar was zeer aangenaam. Komt heel natuurlijk over, maakt een rustige indruk en is wel in voor een geintje.

Dit samenzijn even later op de kamer voortgezet. Over en weer gefriemeld en gestreeld tot beider tevredenheid, en flink liggen zoenen. Daarna heeft ze me heerlijk zacht gepijpt en prima sessie in stijl met een kanonschot afgesloten. Voordeel: ze is leuk en vriendelijk en maakt het je echt naar de zin en pijpt en zoent prima. Nadeel: beperkt tot geen vingeren, afwijkend prijstarief en gebruik van glijmiddel. Nadat ik hier vooraf opmerking over maakte bleek ik eerste van de dag te zijn bij haar en dan loopt het allemaal iets stroever. Volgende keer laat ik het voorwerk dus door Jansen uitvoeren. Desondanks leuke meid en aanrader voor een half uur. Ze neemt ook voor- en nadien ruim de tijd voor je.

jeroen
10 oktober 2008, 08:20
was afgelopen woendag in yin yang aanwezig

HW1
11 november 2008, 08:29
Was gisteren met deze dame op de kamer (in YY). Ze is nu blond, en had haar haar in twee vlechtjes. Ze noemt zich in YY Xenia, is naar eigen zeggen 21 jaar, en meet 1.74m. Ze zoent niet, en heeft een kleine piercing (knopje) in de bovenlip. Ze hanteert inderdaad 2x 50 voor een uur, en komt daar eerlijk vooruit.

Een leuke meid die graag wat knuffelt, lekker zacht en met gevoel pijpt, en goed meegaat in diverse standjes.

Kwam haar tegen in het restaurant. Na het eten kwam ze direkt naar me toe, en nestelde zich lekker naast me in de bank. Ondanks dat ze tijdens onze kennismaking mededeelde dat ze niet zoent, toch de sprong gewaagt om met haar naar een kamer te gaan. Daar zeker geen spijt van gehad. Xenia is een leuke en spontane dame.

Jack1987
14 november 2008, 17:18
ich würde zu Xenia gerne etwas korregieren, sie ist 176cm und hat D Körbchen! 75d! Sie IST 21 Jahre und arbeiten eigentlich nur im Yy mit gelegentlichen Ausnahmen. :-)

BSesamstraat
3 februari 2009, 17:28
vandaag met xenia meegeweest. Hele spontane meid met een leuk figuur. Wel jammer van de siliconnen. Die chirug moet gelijk stoppen met zn werk. Ja en op de kamer vond ik het minder. Gelijk condoom terwijl we samen gedoucht hadden en mn eigen zeep zo lekker vond. Ze wou snel klaar zijn. Maar helaas door mn 2 vorige sessies moest aardig werken. En de grote tube met glijmiddel moest er ook aan geloven. Toen was het klaar voor mij. Herharling ?? Nee wel voor een praatje

egon, Dr. Rammler
22 februari 2011, 19:38
Woensdag was ze nog in Happy en Donderdagavond alweer in LR ;)! Gaat binnenkort op vakantie en dan maar afwachten waar ze zal opduiken.

:wink::wink:

ist doch klar, im LR wird sie ja auch nicht dauernd von Mö.Gladbach - und Schalkefans belästigt :biggrin:

ganz klar, das ist sie. Sie weis eben, das die Jungs sie nicht ins YY und LR verfolgen

Tiga
2 september 2011, 10:08
Gisteren in YinYang...heeft nu lang blond krullend haar.

Willi69
7 december 2012, 21:34
Eigentlich würde ich sie gerne wieder buchen, wenn da nicht die eigenen Preisvorstellungen wären. :o
Ich glaube, gestern habe ich sie wieder gebucht... :hammer:

Badslippers
20 juli 2013, 00:06
Haarkleur/-lengte : blond, halflang, opgestoken tot staartje
Lengte dame : 1.75
Postuur/Cupmaat : stevig/Een gok, dubbel D (siliconen)
Nationaliteit/Taal : Duitse/Duits, Engels, beetje Nederlands, beetje Turks, beetje Frans
Leeftijd : 27
Tatoeages/Piercings : ja/ja
Service: -
Voordelen: Zij houdt het gesprek wel gaande
Nadelen: Hopelijk kwebbelt zij niet zoveel op de kamer maar is ze daar ook oraal begaafd
Tijdsduur : -
Prijs : -
Extra’s bij het bezoek: -

Toch maar even een paspoort aanmaken. Soms tref je van die opvallende verschijningen in een club die meer te bieden hebben dan hun lijf. Deze uit de kluiten gewassen jonge dame met een indrukwekkende voorgevel en een sympathiek gezicht zat opeens op een van de stretchers te keuvelen met Wijze Grijze. Ik kwam erbij zitten en had al snel in de smiezen dat dit geen dame was met de beperkte vocabulaire: "Hallo Schatzi, Ficken, blasen, Zimmer?" Hier zat een dame met inhoud. Zowel aan de voorzijde als in haar bovenkamer. Ik liet WG het gesprek voeren want die man kan dat als geen ander terwijl ik mijn ogen liet glijden over haar forse gestalte. Die gestalte was gedrapeerd in slechts een lange doek die vernuftig haar borsten en haar stevig achterwerk sexy verpakte. Hier werd op hoog niveau geconverseerd en ik wilde dit idyllisch tafereel niet verstoren met een obligaat: "Du bist ein geiles Luder. Wollen wir ficken und kann ich dann meinen Schwanz zwichen deine Titten spritzen lassen?". Nee, ik bleef maar luisteren en loeren. Ik vroeg haar naam en ze zei gevat: "Robin ohne Hood". Ze heeft behoorlijk wat kennis in huis en is spiritueel aangelegd. Nou werden wij 's middags/'s avonds geregeld opgeschrikt door mannen die hun orgasme bereikten en daarbij zo hard krijsten dat het tot "Neuss" te horen was. En wie zorgde voor die orgasmen? Robin! Blijkbaar dus ook veel vakkennis op de kamer. Voor heren die van een maatje meer houden en voor ijsberen die om gespreksstof verlegen zitten zou ik deze dame willen aanraden.

Cupido
20 juli 2013, 07:56
Je moet dan wel goed luisteren he. Het was robyn met griekse y. Zo gaf ze dat meerdere keren aan in dat gesprek.

Ma doare in pula
20 juli 2013, 18:23
4664

Willi69
21 juli 2013, 02:32
Das ist vermutlich diese Robin (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=294328#post294328), also ex-Latoya / ex-Xenia (Duitse) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12379-Latoya-Xenia-(Duitse)). :wink: Habe sie kurz nach meinem damaligen PHG-Bericht im LR getroffen.

Wijze grijze
21 juli 2013, 06:05
Das ist vermutlich diese Robin (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=294328#post294328), also ex-Latoya / ex-Xenia (Duitse) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12379-Latoya-Xenia-(Duitse)). :wink: Habe sie kurz nach meinem damaligen PHG-Bericht im LR getroffen.

Das kann ich so 100 % bestätigen. Genau diese Namen nannte sie mir auch als ich mit ihr über ihre Vorgeschichte sprach. Zu jedem dieser Namen hatte sie auch eine Erklärung warum sie genau diese Namen gewählt hatte. Cupido hat recht: ihr Name lautet hier in Living Room tatsächlich Robyn.