PDA

Volledige versie bekijken : Schiedam, via Kinky, Douwnie (Thais)



Ace2
3 augustus 2008, 08:28
Naam : Douwni

Haarkleur/-lengte : zwart/kort

Lengte dame : 1.55

Postuur/Cupmaat : slank/B-tje

Nationaliteit/Taal : Thais/Engels

Leeftijd : 20

Tatoeages/Piercings : ?

Service : Beffen, NMC, PZC, FT

Bijzonderheden : Sympathieke meid die zeer knap is.

Douwni heb ik op een aparte manier leren kennen, terwijl dat op een eenvoudige manier had kunnen gebeuren: http://www.kinky.nl/adver.asp?show=foto&id=86625

Afgelopen week werd ik gebeld door een Thaise dame die wilde weten waar ik was gebleven. Ik had het contact een maand of twee geleden een beetje (veel) verbroken. Ze had nog geprobeerd contact te leggen, maar daar had ik, dapper als ik ben, niet op gereageerd. Nu had ik echter niets vermoedend de telefoon opgenomen. De dame wilde weten of alles goed met mij was omdat ik niet meer had gereageerd. Ik vroeg hoe het met de zaken ging, maar er waren geen zaken meer, want ze had nu een vriend. Ik vond dat wel jammer, maar dat had het meisje wel een oplossing voor: haar vriendin Douwni was aan de slag gegaan.

Ik ben Douwni in Schiedam gaan opzoeken en toen ik haar zag spreidde mijn ogen zich weid open. Een schitterend mooi Thais poppetje die nog maar zelden ziet. Klein, slank, strak, zachte huid en alles in de juiste verhoudingen.
Douwni is echter nog niet zo ervaren, maar dat heeft de pret bij mij niet mogen drukken.

Na het douchen gingen wij op bed liggen, waarbij Douwni direct tot pijpen wilde overgaan. Ik heb dat maar even tegengehouden en ben langzaam aan begonnen (ik ben immers al wat ouder): kussen, strelen, likken enz……
Hierbij moet ik wel zeggen dat het kussen niet zoveel voorstelt. Het waren meer mijn pogingen om te zoenen. TZ doet ze dus niet (althans niet bij mij).
Na een minuut of 5 gleed mijn hand voorzichtig over haar poesje en tot mijn verbazing was haar poesje al kletsnat. Dat liet ik mij geen 2 keer voelen en ik gleed likkend naar beneden om Douwni lekker te beffen. Een mooi fris poesje werd mij aangeboden en daar genoot ik van, net als Douwni. Maar Douwni is niet gek, want ze maakte mij ook opmerkzaam dat de tijd liep en ze wilde nog neuken. Dat deed ik een paar minuten later ook. Hoe het condoom om mijn penis moest wist ze niet, maar ik gelukkig wel. Douwni is nog strak en dus begon ik wederom rustig. Na een heerlijke sexpartij werd het tijd om klaar te komen. Dat deed ik uiteindelijk, conform afspraak, in haar mond. Ook dat ging ietswat onhandig, maar dat maakte het ook wel weer leuk.

Kort samengevat vond ik het een heerlijke sessie, met name omdat Douwni heel mooi is en ook nog onervaren overkomt. Daardoor kwam alles wat oprechter over (ook wat ze niet wilde).

Douwni gaat het nog druk met mij krijgen, de komende weken.

Rene1022
6 augustus 2008, 19:08
Hi Ace,
Het meisje aan de telefoon wie was dat als ik vragen mag?
Groetjes Rene