Volledige versie bekijken : Villa Vertigo, Algemeen Geleuter, Mei 2008
Aangezien de vrijkaart die ik gewonnen had alleen op 30 april geldig was heb ik die middag een bezoek aan VV gebracht. Het was een ongedwongen sfeer en er waren circa 25 dames in de namiddag. Op het eind van de middag was ik verrast Shela weer te zien die vorig jaar september/december in phg had gewerkt. Samen met enkele andere (waaronder Raluka) was dit haar eerste dag in VV. Na lekkere sex met haar te hebben gehad en na het eten (barbeque en zalm hetgeen goed was) heb ik VV voldaan verlaten.
Het was een mooie dag om van de dames te gaan genieten,
binnen kwam ik eerst GT Junky tegen die er al een goede kamersessie op had zitten.
Daarna Willem2, Big 30,Dupke en Tiga ook de dames bezetting was gewoon heel goed te noemen met voor mij ook nog de oude bekende Kira GT nu Vanessa.
Zelf heb ik een met Enni een leuk samenzijn gehad en ook met Vanessa.
De Barbeque was super,deze catering is dan ook van een hoog niveau.
Foots zou het niet zo veel vinden omdat er met mes en vork gegeten werd.;)
Het leek opeens heel druk te worden maar dat was schijn het kwam omdat Bonky met vriend binnen kwam en door zijn gezelligheid leek het meteen veel drukker.
Ook Deux Deux was weer eens aanwezig en kon de lol van Bonky ook wel waarderen sommige dames werden dan ook aardig voor de gek gehouden.
Het was een geslaagde avond.
GT-junky
1 mei 2008, 13:07
Gisteren onverwachts voor het eerst Villa Vertigo bezocht. Aangezien het voor mij op de route naar een andere club ligt was het makkelijk te vinden. Rond 12.30 u werd ik uiterst vriendelijk ontvangen door Maggie, die me de benodigde attributen overhandigde. Op naar de kleedruimte en douches. Vervolgens de club maar eens gaan verkennen. De eerste indrukken waren goed. Mooie locatie en totaal anders dan de mij reeds bekende clubs. Aan de bar nader kennis gemaakt met Poolse Renata en na een leuk gesprekje maar eens verder gaan kijken. ’t Was nog vrij rustig maar er liepen toch al wel een aantal leuke dames rond. Na wat oogcontact en wat non-verbale communicatie op afstand kwam Jana (Oekraïne) naast me zitten. Jana is een leuke goedlachse 25-jarige vrouw en het was aangenaam gezelschap. Paspoort volgt later wel.
In de loop van de dag was het met diverse ijsberen, zoals Jansen, Willem2, Big30, Tiga, Dupke, DeuxDeux en anderen gezellig in VV. Rond 18.00 u. was het tijd voor de BBQ. Het was lang geleden dat ik in een sauna-club zo goed heb gegeten. BBQ was prima verzorgd en er was keuze genoeg, variërend van garnalen tot een stukje lamsvlees.
Hoewel er minder vrouwen waren dan in mijn ‘stamkroeg’ stonden er in de loop van dag toch zo’n 7 á 8 dames op mijn verlanglijstje.
Conclusie: in VV gaat men mij zeker vaker zien, zeker zodra de tuin en het zwembad klaar zijn.
The Joker
4 mei 2008, 01:31
Samen met een vriend richting Duitsland gereden om deze feestdag door te brengen in de Villa.
Rond 14:00 arriveerden we op een nog vrij lege parking.
Binnen ws het ook nog rustig, maar eigenlijk bleven er sinds onze aankomst groepjes beren arriveren.
Dit zal wel mede komen door de entree actie 3 halen, 2 betalen.
Opvallend detal ws een groep jngere beren die de hele dag heeft zitten pokeren.
Uit angst om mijn berenbudget te vergokken maar wijselijk hun uitnodiging afgeslagen om mee te doen, wellicht dat ik 13 april nog eens ga kijken als er een pokertournooi is waar je gratis aan mee kunt doen.
Qua vrouwen groeide het aantal langzaam gedurende de dag, maar de mannelijke bezoekers stegen nog veel rapper in aantal.
Uiteindelijk rond 21:00 na een kort praatje met Verena naar de kamer vertrokken.
Helaas viel het avond eten mij flink tegen en toen er om 22:00 ook geen pizza bleek te zijn besloot ik van pure ellende toch maar wat te gaan kanen.
En je raadt het al, zodra ik mijn bord leeg had, kwam de pizza binnen :(
Zwaar gefrustreerd tegen 23:00 dus naar huis gereden :roll3:
Hallo an alle war die letzte woch in der villa habe da eine Dame gesehen aber war leider zu spät sie ging mit einen anderen auf das Zimmer kann mir jemand was über diese Dame was sagen ? sie hat 2 tatoos vorne rechts einen scorpion auf der Brust und am rücken ein triabel rechts ihr name ???? zungenpiercing 2 und sie tanzt gerne an der stange blondes halb langes haar gelockt erstmal danke für die antwort
Ich schenk Dir mal erstmal einen Satz Satzzeichen....,?!:
Hatte nicht so viel Zeit gestern aber Danke für die Satzzeichen .Das nachste mal wird besser
Na das mit den satzzeichen ;)
:ola2::ola2::ola2:
Kleine vertaling ;) :
Met Pinksteren is er een speciale aanbieding :freu:
Slechts voor 100 euro kan je 4 dagen naar Villa Vertigo :eek:
De aanbieding geldt van 9 Mei tm 12 Mei 2008 !
zie ook : http://blog.villavertigo.de/?p=109
:ola2::ola2::ola2:
Kijk, en er zijn ook weer mogelijkheden tot overnachting. Als dat geen avonturen, verhalen, discussies en klaagzangen gaat opleveren dan weet ik het ook niet meer.
naughtyboy
5 mei 2008, 20:44
Nou ja als er nu nog een is die zich gaat beklagen, wodt het echt wel te bont. Men is in ieder geval gewaarschuwd om vooraf te vragen wat de kosten zijn voor een overnachting. Dus die discussie is nu wel gesloten en tja over de persoonlijke ervaring mbt een bepaalde dame dat is ieder voor zich...:sleep:
Willi69
5 mei 2008, 20:58
Kijk, en er zijn ook weer mogelijkheden tot overnachting.
=> http://www.grefrath.de > Tourismus > Unterkünfte ;)
The Joker
6 mei 2008, 00:25
=> http://www.grefrath.de > Tourismus > Unterkünfte ;)
Prijzen vanaf 25 euro pp.
Moet te doen zijn aangezien je er maar van 01:00 tot 11:00 hoeft te verblijven....
Voordeelkorting VV: 100 euro.
3x overnachten + eindreiniging 90 euro.
Uw winst: 10 euro.
Alle Hollanders nu inschrijven!
Willem2
7 mei 2008, 01:19
Op Koninginnedag ben ik mijn vakantie begonnen in Villa Vertigo.
Na de gebruikelijke en extra inkopen en de lange reistijd arriveerde ik iets over 4 bij de Villa. Zoals je kunt zien op de foto is de voorkant van de Villa al redelijk klaar.
http://i255.photobucket.com/albums/hh131/Willem2_photo/20080501_IMG_0754.jpg
Een gedeelte van de grasmatten lag nog bij de ingang maar ik zag ook dat een groot gedeelte van de tuin al van gras was voorzien. En zag ik dat nou goed ? Hadden ze oranje-slingers opgehangen ? Bij nader onderzoek bleek dat niet het geval. Het waren luifels van bedbanken die op het terras staan. Die bleken uitermate comfortabel.
Maar goed ik ging naar de ingang en belde eens aan. De deur stond al open maar het hekwerk was gesloten. Niet veel later deed Maggy de deur open. En na het overhandigen van het snoep en geld kreeg ik een badjas, slippers en handdoek overhandigd. De ene na de andere ijsbeer komt je dan al wel begroeten want je staat op een redelijk strategisch punt. Na verloop van tijd kan je dan wel gaan verkleden als rode ijsbeer. In het kastje lagen twee magazines voor de ijsbeer ( Penthouse en ... (algemeen stuk VV)). Waar had ik dat eerder meegemaakt de afgelopen tijd :rolleyes:. De bladenman had goed zijn werk gedaan en weer wat verkocht ;).
Toen ik binnenkwam schatte ik het aantal dames na een kleine rondgang op zo'n 25-30 dat werden er zo'n 40 in de loop van de avond. Lijstjes maken is nog altijd lastig vanwege het iedere keer toch grote aantal nieuwe dames. Er zijn wel veel dames die in Villa Vertigo blijven maar er zijn nog steeds erg veel ééndagsvliegen. Dames die onderandere wel aanwezig waren : Gaby, Laura, Sabrina, Wan Li, Ginger, Madlene, Enny, Renate, Sina, Verena, Desiré, Monique, Samantha, Jana, Vanessa, Anna, Gina, Tisa, Emmy, Carmen, Raluka, .....
De keuze was gezien het aantal ijsberen in eerste instantie goed tot zeer goed. Echter na het eten werd dat een ander verhaal. Alle kamers waren toen wel bezet en veel keus was er toen niet.
Maar goed ik had al voor het eten een kamer gedeeld met Sabrina. En na het eten heb ik mij onderhouden met de vele ijsberen waaronder Manni1a, Tiga, Dupke, Deuxdeux, GT-junky, Theo-loge, Big30, Bokito8 en kornuiten,Jansen,....
Ik noemde daarnet het eten even terloops. Nou foots goed opletten !!!
Jansen heeft er met toestemming van Villa Vertigo zelfs een filmpje van gemaakt :
http://i255.photobucket.com/albums/hh131/Willem2_photo/th_30042008009.jpg (http://s255.photobucket.com/albums/hh131/Willem2_photo/?action=view¤t=30042008009.flv)
Het was één van de beste BBQ's die ik ooit in een saunaclub heb mogen krijgen. Na het eten nog redelijk wat gedronken en geluld en uiteindelijk gaan slapen in de Etap-hotel in Willich.
Ik had in eerste instantie wel aangevraagd om in Villa Vertigo te slapen maar daar heb ik maar van afgezien want ik wilde slapen ;)
:wink:
PS ksie,ksie wat jij niet ziet heb ik uiteindelijk pas de volgende dag gezien en daadwerkelijk ontmoet :D;)
PS2 Morgen nog een filmpje voor foots :D;)
Willem2
7 mei 2008, 12:51
Nadat ik geslapen had in het Etap-hotel in Willich-Münchheide vroeg ik aan de receptie of ik ergens in de buurt een fiets kon huren om de omgeving te verkennen :rolleyes: Hmmm hij had nog wel een oude fiets staan die ik gratis kon gebruiken. En zo vertrok ik dus eerst richting Willich op mijn fietsje, daarna naar Anholt. Daar tankte ik even geld en bezocht ik een stadsbrouwerij. Daarna door de bossen en langs het kleine riviertje de Niers naar Grefrath / Oedt.
http://i255.photobucket.com/albums/hh131/Willem2_photo/20080501_IMG_0750.jpg
Hier mijn tijdelijke fietsje
Aangekomen in Oedt ben ik langs de burcht en het vliegveldje naar de Villa gereden. Bij de Villa was het nog heel rustig om een uur of 1. Dames waren nog aan het ontbijten en het geheel werd nog opgepoetst. Tuinmannen waren bezig nog meer graszoden te leggen.
De reden waarom ik toch even langs Villa Vertigo was gereden was ksie. Ik had ksie niet gezien en die had wel een kaart gewonnen die alleen geldig was op koninginnedag. Maar goed ik ksie hem wel, ksie hem niet. Alles geregeld met de andere vrijkaarten en verder opzoek naar ksie .......
( lees daarvoor bij de PHG ;) )
kingwenslas
7 mei 2008, 14:40
This continues on from the Golden Time thread. GETTING THERE: when you turn off the main road onto Bahnstrasse, number 90 is right there on the opposite side of the road from the industrial estate.
This was my first ever visit to VV, so I was particularly keen to get cracking. Once again I arrived at 11.01 in the morning. After showering, I encountered 8 or 12 fully clothed men walking around (rather like in a “Carry On” film, except no one was smiling). I later found out that this was a police raid in progress and they stopped other punters from entering the club. So I had the whole place to myself for 45 minutes – well, me and 7 or 8 young ladies, all with their trademark sun-tans.
Having been spoilt rotten the previous day in GT, none of the girls stood out, so I settled in with a drink and a magazine for the long haul.
A tall, 32 year old Croatian called Annabel struck up a conversation with me and I ended up taking her to a room. She was nice and friendly before we went to the room (and during and after for that matter) but her heart was not in the sex. I wouldn’t really advise people to ignore her, but then again she’s not a hot tip either. I did not extend to one hour.
Later on, I had a similar experience with Madeline – a short, busty blond from St Petersburg. She was pleasant, friendly, good-looking, her boobs were large and firm, but the sex was mechanical and her heart was not in it. She wanted €50 for a CIM finish. I declined. Once again I did not extend to one hour as she was getting bored.
My final (and best by a long margin) session of the day was with Maya (pronounced My-ah) – a 32 year old, leggy Polish girl. Her face was certainly not the prettiest, and her boobs were certainly not the largest and firmest around that day, but her legs were unbelievable. I think I have a fetish for girls who have long legs as a proportion of their total height – and funnily enough all the ones I have met over the years have been either Polish or of Polish origin. Maya was genuinely pleasant and willing to share, although there was a slight undercurrent of something that I could not quite put my finger on. She said that she had only done this job for four days and that the next day she would be going back to Poland. She had heard about VV after watching a program about it on Pro7, but had not quite heard the name correctly and had spent a long time on Google trying to find it. She wanted to charge me €70 for the full hour and not €75 or €100 – so this was something else I appreciated, as I felt generous when I gave her €90. She said that as a teenager she had done a bit of modelling but had quit when told that she should get her weight down to 45kgs. “Bloody hell”, I thought, “I’m shagging a model”.
Maya is now the second Polish girl in her 30s that I’ve had fantastically good sessions with this year and I’m beginning to form the hypothesis that just sticking to Poles is not a bad strategy to follow in order to maximise the chances of a good session.
Later in the afternoon a group of Dutch guys who use the ijsberenforum arrived and we were able to compare notes. This was good. It’s always fun to hook up with fellow punters, especially the ijsberen guys. I told one of them that I’m going through a doubles phase at the moment and our good-natured conversation went something like this: -
“What? Are you crazy? You get pairs of girls going around asking for trios and then when you are in the room one just stands in the corner and watches. Then they kiss each other once and demand extra money for a lesbie show.”
“Well, that’s never happened to me.”
“You’ve been lucky.”
“I always negotiate up-front what I want. Not very romantic, I know, but that’s what I do.”
“Ah, don’t feel that way. This is a business and romance doesn’t come into it.”
And THAT’S the point you have to always bear in mind.
And another thing – over my two days none of the girls would DFK me, not even Maya. What’s going on there?
Kingwenslas
Ziet er goed uit het eten op dat filmpje, snel eens gaan proberen!
Als je er toch bent zou ik ook wat aandacht aan de dames schenken ;)
Ik heb ook een keer geslapen in Villa Vertigo. Ik deed dat omdat ik de volgende dag een dame naar het vliegveld zou brengen. Ik kreeg daarom een enorme korting op het standaardtarief van een overnachting. Die is namelijk 150 euro.
De kamers zijn uiteraard mooi maar de sfeer kan nog wel verbeteren in Villa Vertigo. Maar ook hier vind ik wel dames waarmee ik de kamer op kan gaan. Als dat maar de kamers boven zijn dan heb ik er geen enkele moeite mee.
bobdeloper
7 mei 2008, 20:48
Eten is zondermeer goed, zeker vergeleken met andere FKK's
Meerdere keren per dag komt de cateraar met nieuwe proviand.
citroen
7 mei 2008, 23:06
Ontving heden prive-mailtje van Willem2, waarvoor dank.
Daar ik 1.) niets te verbergen heb, 2.) me steeds meer begin af te vragen wat de functie/bevoegdheid van een administrator is:confused:, 3.) me oprecht zorgen maak over de stortvloed van kritiek die je over je heen krijgt als je voor het eerst waagt een minder positieve ervaring met een dame publiekelijk te maken:huch: en 4.) Willem2 in zijn (ongevraagde en onaangekondigde) pogingen om de "waarheid" boven tafel te krijgen de versie van de dame in kwestie (ondanks evident objectief onwaarschijnlijke statements van haar kant) gemakshalve maar meteen voor waar aanneemt (en mij daardoor indirect van leugens beticht):mad:, wil ik bij deze onze gedachtenwisseling in deze publiekelijk ter discussie stellen (kan MiniME tenminste ook vanaf de zijlijn meegenieten:freu:).
Ik heb één en ander nog eens nagevraagd bij Ginger.
Ginger heeft vooraf aangegeven dat een nachtje 500 euro zou gaan kosten. Dat was exclusief de kamer en de drankkosten. De kamer kostte 150 euro voor een nacht en de bacardi was 100 euro. Je hebt uiteindelijk 290 euro aan Ginger betaald. Die zit dus nog te wachten op 210 euro en niet op een negatief verhaal. Jij bent wel degelijk om 11 uur 's avonds met haar naar de kamer gegaan en hebt de hele nacht een feestje gevierd. Daarbij heeft ze jou meerdere keren gepijpt en gemasseerd.
Ik vind het daarom eigenlijk beneden alle peil om zo een bericht te schrijven.
Groeten Willem
:blabla[1]:blabla[1]:blabla[1]:blabla[1]:blabla[1]:
Beste Willem, met verbazing:confused: van je mailtje kennis genomen maar stel wel op prijs:goodjob: dat je eea aan mij voorlegt.
Zoals door mede-ijsberen opgemerkt heb ik ondanks enkele jaren lidmaatschap mij nog nooit negatief over een dame uitgelaten, ondanks, zoals iedereen af en toe overkomt enkele minder positieve ervaringen. Heb dan ook geen enkele reden om deze dame, van wie ik ook heb aangegeven dat ik de sociale interactie aangenaam vond, naar beneden te halen.
Feit is en blijft echter, zoals door mij eerder aangegeven, dat ik 500 euro direct aan de dame mocht betalen en dit was zeker niet vooraf overeengekomen:ranting2:. Drank wordt zoals je weet op je kaartje gezet en dien je bij vertrek af te rekenen (inderdaad 100 euro voor genoemd flesje alsmede 40 euro voor enkele cocktails), hetzelfde geldt voor de 160 euro voor de kamer, ook die bij vertrek beneden aan de kassa afgerekend en natuurlijk niet bij de dame:exactly[1.
Het blijft natuurlijk haar woord tegen het mijne:motz3:: maar allereerst heb ik geen enkele reden om deze dame in een kwaad daglicht te stellen (heb ik ook nooit eerder bij andere dames gedaan zoals je weet). Ten tweede weet eenieder dat de drankjes op je kaart worden gezet en door jezelf bij vertrek dienen te worden betaald. Tenslotte zou het erg vreemd zijn indien de kamerprijs aan de dame zou moeten worden betaald en niet direct aan het management (zou potentieel misbruik hiervan wel erg makkelijk maken).
Hoe dan ook, mijn enige doel was om andere ezels zichzelf niet aan dezelfde steen te laten stoten als ondergetekende ezel:wand:. Heb dit voor het eerst gedaan en zeker ook voor het laatst, mijn integriteit word in twijfel getrokken:angryfire, diverse mede-ijsberen gaan natuurlijk weer beweren dat zij nooit een minder positieve ervaring hebben gehad omdat ze zelf zo geweldig zijn:regionen0, de administrator gaat op eigen houtje op waarheidsvinding uit:confused: (doe je dit bij alle gerapporteerde ervaringen?), neemt automatisch de versie van de dame voor waar aan:ntc[1]: (want zij heeft natuurlijk geen enkel belang om een negatieve ervaring met haar te ontkrachten:tw[1]:) en dit terwijl enkele objectieve feiten (zoals betalen van drank en kamer aan management en niet aan de dame) toch op zijn mijnst suggereren dat de dame het niet zo nauw neemt met de waarheid.
En oh ja, als je mijn berichten zorgvuldig had gelezen had je zelf ook al geweten dat PZC heeft plaatsgevonden maar dat de dame NMC omwege anatomische redenen?! :tw[1]:geen goed plan vond. Ook hierin was ik dus al volledig oprecht. Denk dat je als administrator dient te stimuleren dat ijsberen ook minder positieve ervaringen durven te rapporteren daar dit voor je eigen ego natuurlijk niet al te positief is (maar wel potentieel belangrijk voor andere ijsberen). In deze ben je denk ik ernstig tekort geschoten:protestie:. Wat mij betreft is dit einde discussie,
met collegiale groet,
citroentje:roll:
Willem2
7 mei 2008, 23:23
Indien ik tegen negatieve berichten was dan had ik het meteen weggehaald.
Het maakt mij niet zoveel uit als er negatief geschreven wordt maar indien iemand zo begint dan zoeken wij ( ik dus niet alleen) even verder.
En als iemand dan nog zo onbeleefd is om een interne mail openbaar te maken dan begin ik steeds meer aan zijn eerlijkheid en oprechtheid te twijfelen.
citroen
7 mei 2008, 23:50
Beste Willem,
Baal daadwerkelijk van het feit dat je mij van leugens blijft betichten:angryfire terwijl objectieve feiten iets heel anders suggereren; je stelt dat ik eerst drank en kamer heb betaald (natuurlijk; heel logisch, eerst naar beneden om om te kleden en aan de receptioniste drank en kamer te betalen, vervolgens terug naar boven om dame te betalen en dan weer terug naar beneden om de thuisreis te aanvaarden). Please wake up:hammer:. Het wordt steeds doller, heb, zonder morren richting Ginger, 800 euries achtergelaten en nu wordt door jou gesuggereerd dat ik nog geld schuldig ben. Het moet echt niet gekker worden:baeh:.
Het blijft toch woord tegen woord (heb helaas geen bonnetjes om mijn relaas te ondersteunen). Logisch denken over de sequentie van dingen wil in deze nog wel eens helpen maar schijnbaar weet jij precies wat zich heeft afgespeeld:regionen0. Kan me toch niet herinneren dat er naast Ginger ook nog een manspersoon in ons kamertje verbleef maar dat komt natuurlijk door de vele drank:sekt:. Denk in alle ernst dat je jezelf eens af zou moeten vragen waar jouw prioriteiten als administrator liggen; bekleed je deze functie alleen om af en toe prive-detective te mogen spelen en aanzien bij de dames en mede-ijsberen te verwerven of is je belangrijkste doel nog steeds om collega-ijsbeertjes te behoeden voor minder fatsoenlijke ervaringen die natuurlijk ook in de FKK wereld regelmatig voorkomen:goodjob:. In geval eigenbelang prevaleert zou je je functie wellicht beter ter beschikking kunnen stellen aan een collega die ten allen tijde het algemeen belang boven het prive belang stelt:urlaub[1] (just a hint).
Met dank voor je inbreng,
citroentje:wink:
Hoi,
Ik onderzoek pas iets als dat redelijkerwijs mogelijk is en als er een reden voor is.
Ik ken Ginger al redelijk lang en ben er vaak mee de kamer op geweest. Dus ik weet wat je aan haar hebt. Indien er dan iemand plotseling gaat schrijven, die daarvoor voornamelijk lezer was, dan wekt dat mijn interesse. En zeker als het zo'n verhaal is. Of het dan positief of negatief is dat maakt mij niet zoveel uit.
Ook als het verhaal namelijk positief was uitgevallen dan had ik namelijk nog navraag gedaan bij Ginger.
Het gaat namelijk om de afwijkende mogelijkheid en de daaruit voortvloeiende kosten die daarvoor in rekening worden gebracht.
Voor de rest vind ik die slaappartijen in VV helemaal niks. Er is namelijk totaal geen veiligheid.
Na jouw verhaal ben ik dus ook niet blijven slapen in VV maar gewoon naar de Etap gegaan. ( alhoewel ik er gratis kon slapen)
Ik denk echter nog steeds dat je eerst de rekening betaalde voor de overnachting en de drank en daarna de dame. En dat er toen niet genoeg overbleef....
rplover
8 mei 2008, 00:23
Citroen,
je hebt je nog nooit negatief uitgelaten over een Dame, in twee jaar lidmaatschap van dit mooie forum.
A neen, je hebt in twee jaren ook geen berichten geschreven.
IM's worden NOOIT openbaar gemaakt, en geloof maar, als Willem het navraagt, en je er een IM over stuurt, dat hij dit niet zomaar doet.
Hij zal zijn redenen wel hebben. En publiceren van een IM zegt meer over jou dan over Willem.
Je eerste bericht was trappen naar Ginger, en nu trap je hard naar Willem.
Hoe kan je het in dat hoofd van je krijgen dit op het forum te gooien, en hem nu betichten van partijdigheid. En aangezien ik ook al twijfelde aan je verhaal, doe je dat verhaal alle eer aan door de manier waarop je reageert.
Willem is geen privé-detective, maar hij mag toch verdorie wel bij Ginger informeren wat er nu aan is van dat nachtje. Hij is, zoals hij schreef, echt niet de enige, en alle "investigations", bij verschillende bronnen, bevestigen Willems IM aan je.
Als je de drank moet afrekenen aan de receptie, kan Ginger daar geen weet van hebben, dus die 800 euro, schrijf dat maar op uw....
Bij deze ben ik ook partijdig, en aangezien je 9 berichten hebt staan, gaat niemand me er nog van kunnen overtuigen dat je geen schade wou aanbrengen na het niet verkrijgen van je 'goesting'.
Wie een nacht wil zuipen en met iemand slapen, waar dan ook, moet betalen. Dat is het lot van iedere hoerenloper, blijkbaar doet het pijn.
Dan wat minder drinken en minder rap beslissen een nacht te blijven, of misschien een uurtje of twee vroeger komen, moet je niet doe drang voldoen om de ganse nacht te willen blijven (versta me niet verkeerd, maar als je wil blijven maffen en zuipen, wat jij best mag, moet je ook dokken, wat jij moest gedaan hebben, geen leugens vertellen over afrekeningen die niet kunnen)
En blijkbaar voel je je uitgeperst, maar zou je beter de rekening aan Ginger voldoen.
Straffe praat he, maar dat was jouw verhaaltje ook, en als ik de commentaar van Willem lees, ben je geen uitgeperste citroen, maar heb je de Meid nog bedot ook.
Aan Willems integriteit twijfelen als administrator van di forum, is laag bij de grond, en getuigt van weinig klasse (klasse die je laat uitschijnen wel te hebben), verras ons eens aangenaam.
Privéberichten daar reageer je toch weer op middels een Privébericht :eek::eek:??
Groet,
Big30
Was vanavond weer eens in de Villa :D!
- De tuin is nu zo goed als af!
- Begin van de avond werd begonnen met het vullen van het water in het zwembad. Eind van de avond was het zwembad met water gevuld.
ER KAN VANAF HEDEN GEZWOMMEN WORDEN IN DE VILLA!! :freu::freu:
(Water moet nog wel wat op Temperatuur komen maar dat zal gelet op de weersvoorspelling geen probleem zijn!)
- Er was als altijd zeer goed verzorgd avond eten en toen de zon achter de wolken verdwenen was begon Stephan de pas aangeschafte gril te gebruiken en daar heb ik van genoten! Van het op de gril klaargemaakte vlees bedoel ik dus :p.
- 's Avonds 25-30 dames in de Villa en voor de fans Louisa is weer terug!
- Gezellig bijgekletst met Jansen en Sonny, beiden had ik al in maanden niet gezien dus er viel veel bij te praten :D:nee:!
- Leuk om kennis te maken met Arabier!
- Op de kamer een degelijke ietwat profie sessie gehad met een bekende dame die eerst in Gt heeft gewerkt.
:wink::wink:
Big30
Daar issie weer de ijsbeerman.
De koffer uitgepakt, zooi opgeruimd, onkruid gedaan, helaas de vakantie zit er weer op.
Vandaag (07-05) zal ik weer richting de Villa gaan de tweede stad in Duitsland voor mij.
Nog snel even wat zaken afgehandeld en als de wiedeweerga vol goede moed afgezakt naar centraal Grefrath.
Het had zo mooi moeten worden maar het lood in mij schoenen verried anders, ik zou immers vandaag trachten mijn “relatie “ te lijmen in de Villa waarvan ik het waarom wist maar niet waarom
Op tijd aangekomen, ik wist hoe laat ze zou beginnen en ik was precies op tijd want ze zat buiten op een prachtig zonneterras te praten met haar vriendin, op dat moment viel het me op dat ik helemaal week werd en haar zelfs mooier vond dan het terras.
Het kan allemaal zo enorm prachtig zijn, maar het leven van een ijsbeer gaat niet over rozen en het sprankje hoop werd al vlug een liter wanhoop.
Zo wordt er geboord en zo boren ze je de grond in… wat een farse hier was ik toch echt niet voor gekomen.
De gedachten om weg te gaan kwamen in me op ware het niet dat ik wist dat Sonny zou komen, nou dat moest wel lukken zo’n 3 uurtjes wachten.
Gelukkig voor mij bleef het wachten beperkt tot 1 ½ uur en na een tijdje buiten in het zonnetje bij het nog lege zwembad te hebben gezeten was ik het zat om mijn “vriendin” opzichtig bij een ander te zien zitten. Toch wel een hele verademing om deze middag een Sonny aan je zijde te hebben, deze geeft je op een of andere manier wat extra lucht, ook vanuit andere delen van zijn lichaam maar dat is weer een ander verhaal.
Mijn jachtinstinkt kwam weer boven en met de gedachte nu even iets anders stond ik op, de boven en onderkamer even leegmaken, me gaat jagen zei ik, ik zie je straks wel.
Vanuit het zwembad terras langs de jacuzzi door de gang naar de andere kant gelopen, niet naar links kijken want daar zit ze en dat doet pijn, rechtdoor dan maar. Ik draaide om en mijn kompas wees ineens naar links (dat is dus niet de ene links omdat ik nu omgedraaid was).
Daar zat weer iets moois met een tikje GFE, een dame die me bij het wachten op Sonny ook al opviel. Waar ik in eerste instantie aan een Russische dacht begon ik nu dan toch te twijfelen, want gezien de reactie die ze naar mij toe gaf kon dat haast niet waar zijn.
Ik ging naast haar zitten toen ze haar tas voor me wegzette, het bleek Jessica te zijn die al twee dagen in de Villa was en tataaa Poolse was (deja vu… terug naar Jadzia uit GT ook twee dagen Poolse..) dat heb ik weer en ik begon er zowaar weer plezier in te krijgen. Ze had lang haar, prachtige grote ogen en dito grote mond met Angelina Jolie lippen (yes) voor de rest leek ze er voor geen meter op.
We raakten verder aan de praat en ze vertelde dat ze eerst ergens in Griekenland had gewerkt en het nu hier ging uitproberen samen met wat vriendinnen. Deze zouden gezamenlijk beslissen of ze hier wilden blijven, of dat ze naar een ander land danwel club zouden gaan, een groepje van 3 besluiteloze dvp zal ik maar zeggen.
Ik zal maar proberen of ik haar op andere gedachten kan brengen en, hoe kan het ook anders, haar gevraagd om verder te praten op de kamer.
De kamer waar we heenliepen lag achter de massageruimte van Sonny, langs de jacuzzi linksaf, daarvoor ben ik alleen maar op de grootste kamers geweest, waar sommige dames blijkbaar voorrang op hebben.
De sessie begon zoals in een doorsnee clubje in Nederland, ik even naar het toilet en douchen dan kom ik zo terug en dat terwijl ze de tube motorolie op de plank naast het bed en haar telefoon op de tijdstand zette.
10 minuten hapte ik droge lucht in, hopelijk niet tegen een vergoeding want dan kent ze me nog niet. Ah daar is ze, .. eindelijk, even alleen maar praten en het ijs breken dat doet het volgens sommigen goed, maar als je zoiets bij je hebt weet je ineens dat je geen maatschappelijk werker bent.
Terughoudend werd de sessie ingezet, half zoenend en als een volleerde Monica Seles kwam de machine op gang.
Wederom zoals altijd kwam er weer een typische Ariebier opmerking uit die het ijs ook daadwerkelijk deed breken, You don’t have to do oehhh and Ahhh for me, I dont like that. “ok, that’s who I am, butt you’re the customer and you pay so I shut up than” :confused:
Oeioei een erg pijnlijk moment en met al het voorgaande in mijn achterhoofd en de vooruitzichten op de bank in mijn gedachten bleek dit dus een compleet fiasco te worden.
Toen ik vroeg of ik wat meer aan zoen mocht krijgen zei ze, als je zachtjes zoent dan wel, ja hallo wie denk je dat hier ligt, :mad: en ik moet zeggen dat het vanaf dat moment wel beter ging en ze nam er verder alle tijd voor. Natuurlijk is het voor zo’n dame leuk om te rekken, maar ze deed het lief en met steeds meer gevoel.:love:
Op zeer subtiele wijze werd de pijpsessie ingezet en die duurde behoorlijk lang, ik hield het deze keer behoorlijk lang uit, dat was toch zeker 40 minuten heipalen maar dan niet met heien maar met hele zachte halen waar de rest ook niet onafgewerkt bleef. Af en toe begon de tuinslang wat te lekken, het deerde haar echter niet want ze ging vrolijk door op een manier waar je alleen maar van kon dromen. Een van de weinige die precies weet wat de persoon in kwestie lekker vindt, daar kon zelfs mijn ex niet aan tippen.:nee:
Moe worden kwam niet in haar vocabulaire voor ze bleef maar doorgaan en nadat ik het wel welletjes vond heb ik haar op de rug gelegd en haar mond weer opgezocht.
Het kwam een beetje los daarbinnen en ik taste met mijn ene hand onder haar hoofd met de andere haar lichaam af.
Als een krols hondje gingen de benen open en ik mocht warempel heel ver gaan met mijn vingers, wat ik totaal niet had verwacht omdat ze me die gedachte geen moment had gegeven. Ze genoot er zichtbaar van en een langzame vinger en streel/masssage sessie werd haar deel.
Zoenend kon het niet meer op en ik verdween weer in die oh zo fijne afgrond die geen einde leek te kennen. Ondertussen werd ze natuurlijkerwijs nat en de motorolie mocht vanaf de zijlijn toekijken. Ineens schoot me te binnen dat ik mijn mond ook nog ergens anders voor kon gebruiken dan zoenen, en zo geschiede.
Nadat ik zelf ook maar eens op de klok keek en zag dat het tellertje al op 1:20 stond kreeg ik weer een idee van een nieuw record, goh hoe hield ik het uit.
Ik vroeg om het condoom, waar ze zelf geen moment om heeft gevraagd en dat zijn in mijn ogen de echte goede.
“Be carefull please he is not small” maar ja het was nou ook weer geen echt monster en zachtjes kwam ik weer op gang. Na zo’n lange tijd het noodlot te hebben getart duurde dit laatste verzet ook geen 5 minuten meer, de ontlading was dan ook meer dan geweldig.
Nog even liggen praten en voorgesteld om wat te gaan eten en daar begon ineens uit het niets het gezeur over de tijd. Als ik ergens een hekel aan heb…..:ranting2:hiermee doet ze zichzelf voor mij voor de rest van de dag de das om en het is al zo warm.
Ik heb de tijd afgerekend die ik vond dat ik gebleven was en gelukkig kon ze hier wel mee leven.
Weer buiten op het terras aangekomen waren ze het zwembad aan het vullen en zat Sonny met twee anderen in de zon te genieten. Even voorstellen, “dit is nu Jansen”, en de ander bleek naderhand Big30 te zijn. Erg leuk om weer twee nieuwe gezichten achter de legendes van het ijsberenforum te kennen.
Het zwembad liep langzaam vol en de maag begon te knorren, het was al 19:00 en even wat te eten halen zal dit lichaam niet schaden, of zoals Sonny tegen Anna zei, even de batterij weer opladen.
De rest van de avond werd eigenlijk hoofdzakelijk buiten al luierend en ouwehoerend doorgebracht waarna Sonny nog even onder de massagedame ging liggen.
De aanwezige dames verveelden zich opzichtig, want er waren maar weinig beren aanwezig en de vier meest sterke hadden even geen zin. Uiteindelijk dan toch de jacht maar weer geopend tegen een uurtje of 21:15, binnen aangekomen kregen we nog wat drankjes van het huis en deze lieten we ons goed smaken, tenminste ik wel, wat de rest ervan vond weet ik eigenlijk niet.
Na even wat bijgepraat te hebben op de bankjes bij de etenshoek kwam Sonny ons nog even gezelschap houden, met een strak gezicht van de massage en volgens mij een maskertje, scheelde het toch weer 2 dagen dat hij er jonger uitzag.
De stoet trok naar de andere kant van de Villa waar er nu geschreven diende te worden, tenminste wat ik uit de verhalen moest opmaken.
Daar zat ze weer, Jessica en voordat ik het wist zat ik weer naast haar. Stomme eikel dit zou je niet doen maar ja, het vlees is zwak en ik vertelde haar maar meteen dat de geld en tijdkwestie me heeft doen twijfelen.
Ze beloofde dat dit deze keer niet zou gebeuren en na nog een akkefietje over haar haar te hebben gehad weer naar de kamer vertrokken, pas nadat ik afscheid had genomen van Big30 en Sonny, ….Jansen was op dat moment trouwens in geen velden of wegen te bekennen.
De tweede sessie herhaalde ze hetgeen van de eerste, geen extra toevoegingen en geen echte GFE maar het zit er wel tegenaan te hikken.
Het beste wat ik achteraf kon doen was geen telefoonnummer meer vragen, en dit heb ik dan maar wel gedaan, sorry Willem;)
Het zwembad was vol en zoals Big 30 aangaf, er kan gezwommen worden wat ik normaal gesproken waarschijnlijk nooit zal doen.
Bij het aankleden liep ik Jansen nog tegen het lijf die er wel een heel aparte sessie op had zitten met een dito aparte dame.
Het was weer een leerzaam dagje en ik heb mezelf weer teruggevonden waar ik in eerste instantie niet meer wist van wat en hoe.
Nadat ik Jansen nog even te hebben laten zien hoe je nu definitief een nummer uit je telefoon wiste, zuhause dan maar, het was al laat en we moesten toevallig dezelfde richting in en daarom even een stukje achter elkaar aangereden.
Tot twee maal toe pakte Jansen de verkeerde afslag, ik vroeg me lichtelijk af of dit dan wel de echte Jansen moest zijn:p:wink:
Was vanavond weer eens in de Villa :D!
Big30
Jippie! de komende 4 dagen de hele dag zwemmen, eten, drinken, etc voor in totaal 100 euro! :freu:
Jippie! de komende 4 dagen de hele dag zwemmen, eten, drinken, etc voor in totaal 100 euro! :freu:
Ik vond de grill gisteravond ook niet zo slecht hoor :freu:! By the way er lopen ook veel schaars geklede dames rond in de Villa :D.
Ik neem dat dat allemaal badjuffrouwen zijn oder ;)??
Big30
Diamond blue
8 mei 2008, 19:28
Zwembad af?
Lekker, dat wordt zwemmen met Romy deze vrijdag en zaterdag!
Maak je borst maar vast nat!!!
Was vanavond weer eens in de Villa :
- Gezellig bijgekletst met Jansen en Sonny, beiden had ik al in maanden niet gezien dus er viel veel bij te praten :D:nee:!
Big30
Foutje maanden niet gezien :teuflisch
seksenfun
8 mei 2008, 21:32
Vandaag, 09:46
http://www.ijsberenforum.nl/forum/image.php?u=2452&dateline=1202291858 (http://www.ijsberenforum.nl/forum/member.php?u=2452)Carpe Momentum (http://www.ijsberenforum.nl/forum/member.php?u=2452) http://www.ijsberenforum.nl/forum/images/statusicon/user_offline.gif
ervaren ijsbeer
http://www.ijsberenforum.nl/forum/images/icons/icon1.gif
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big30 http://www.ijsberenforum.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=73973#post73973)
"Alleen als het ijs- en ijskoud is".........Seksenfun je kunt je gang gaan! :D
Nu net ik vandaag op mijn terras bij een goede Belgische trappist min of meer aan het snakken was naar een zwembad. Elke dag wordt het een graadje warmen... elke dag verlang ik een beetje meer naar een plons in het (koude) water :smile: (aanstaande zaterdag vind je me ergens in een zwembad ;))
Zoals door mede-ijsberen opgemerkt heb ik ondanks enkele jaren lidmaatschap mij nog nooit negatief over een dame uitgelaten, ondanks, zoals iedereen af en toe overkomt enkele minder positieve ervaringen. Heb dan ook geen enkele reden om deze dame, van wie ik ook heb aangegeven dat ik de sociale interactie aangenaam vond, naar beneden te halen.
met collegiale groet,
citroentje:roll:
Beste Citroen,
Zoals door mede ijsberen opgemerkt heb je eigenlijk ook bijna geen berichten geschreven.
Doe er ook nog eens deze negatieve berichtgevingen van af dan blijft er helemaal niets meer over.
Ik vraag me zelfs af of dat je berichten en discussies wel leest.
Een normaal denkend en schrijvende ijsbeer stuurt geen I.M. naar buiten.
Het onderwerp waar jij mee zit is iets wat jij zelf met de leiding van Vila Vertigo en de dame zelf moet regelen (spreek Stephan daar op aan die man is goud eerlijk en zoekt meteen voor een oplossing.
Omdan Willem2 hier een beetje schande te zetten omdat hij met een ander verhaal en mening rondloopt vind ik incorrect.
Je kan beter niet meer over schrijven in het openbaar maar eerst eens te rade gaan bij je zelf en bij de leiding van de club.
Los het zelf op waar je zelf mee in conflict bent gekomen.
Een ander laat je toch ook niet voor je neuken en dan klagen dat het hoogtepunt weg bleef ;)
Anders doe ik het wel voor je en mag je nog kijken ook (geintje)
Daar is dit forum voor ook negatief mag maar dan wel met een goede motivatie :o
zelfs rplover,rex en ik houden ons aan de regels.
Picasso 1
8 mei 2008, 22:09
Een ander laat je toch ook niet voor je neuken en dan klagen dat het hoogtepunt weg bleef ;)
Hahaha, hier zou ik nou nooit op gekomen zijn! :roll3: :teuflisch
Nou, ahum, met de hakken over de sloot dan...:D
Nu even wat anders;
Gisteren was ik op de middag al vroeg in de tuin,ik ben met mijn oude vriendin dan ook eerst wat gaan drinken lekker naakt in de zon,en heb daarna met haar een coctail genomen omdat ze daar geil van zou worden vertelde ze:cool:
Nou ik trap daar wel in dus ik maar met een extra red bull naar de kamer.
Maggy vond het geweldig om ons samen te zien en regelde kamer 2
groot met badkamer diverse bedden en spiegel langs het bed.
(ja ik had eigenlijk spiegel2 moeten heten:green_smi)
Na een super en spetterend hoogtepunt boven onder de nok van het dak werd zelfs Sonny wakker op zijn ligbed die daar net was gekomen om te rusten
De dakpannen schoven als een lawine iets omlaag vandaar er later een steiger is gelegd om deze weer terug te schuiven.
Na dat we een douche hadden genomen zijn we weer naar beneden gegaan om samen met Sonny en later ook Big30 (die ik enkele dagen niet had gezien);):D weer wat bij te praten.
Mijn vriendinnetje is na samen gegeten te hebben rond 19.00 u naar huis gegaan omdat ze nog vermoeid was van ons spel.
Wat later kwam sonny Ariebier aan mij voorstellen die had natuurlijk ook weer een totaal andere Jansen verwacht :eek: ( ik snap het niet maar vooruit)
We hebben het toen nog gezellig gehouden met zijn vieren totdat er weer gescoord moest worden.
Kiara/Vanessa vond dat ik nog wel even een half uurtje mee moest en ook Moniek later wou nog een donker Caribisch meisje met me mee maar ik vond dat zij te lang in de zon had gezeten :o en had meer oog voor de eeuwig mooie Louisa.
Maar na veel gesjans te hebben met Angelina (pools ) met heel lang zwart haar vond ik het tijd worden om nu maar eens wat hefftiger op de kamer tekeer te gaan met een dame die er behoorlijk vel uit ziet.
Dat is dan ook gebeurd ( zie Angelina) en beneden achter zodat er geen dakpannen meer zouden losraken.
Na deze hefftige ....... heb ik een douche genomen en ben Ariebier tegen gekomen die naar huis ging.
We hebben afgerekend en gingen naar buiten toen plots Angelina naar me toe kwam en niet wou dat ik wegging.:rolleyes:
Ze hield me vast en vroeg om nog een kamer bezoek of dat ik beloofde vandaag terug te komen. ( ik wou haar een handtekening geven maar had geen pen bij me).
De thekedame vond dat ze mij toch maar moest laten gaan en na flink wat zoenen en ik nog even voelen aan haar heerlijke borsten en poesje konden we Ariebier en ik toch nog naar buiten.
Ar(i)ebier schreef dat ik bijna twee maal de verkeerde afrit had genomen nou is maar goed dat hij de laatste meters niet gezien heeft :thefinger ik stond met mijn sleutel bij de buren in het slot :rofl:
Ook sonny stuurde me nog een sms en probeerde me te bellen ( Maar ik had niets ontvangen op mijn Ipod :D ) omdat hij en Big30 mij ook al kwijt waren en Angelina er vreemd bijliep. ja deze dame is echt gestoord en heeft mij op de tergweg gewoon in een roes gebracht.
Er staat volgende week bij haar naam (na gebruik niet meer autorijden!!!!!!!!!!!!)
Tot slot het was weer een geslaagde middag met mijn ijsbeer vrienden en beide dames.:green_smi
naughtyboy
9 mei 2008, 08:50
Donderdag 8 mei dan toch maar ff snel naar VV gegaan om alle frustratie van de afgelopen tijd kwijt te raken. Bij binnenkomst om 13.00 uur dacht ik in eerste instantie waar zijn al die mensen gebleven immers buiten op de parkeerplaats stond het vol met auto's en al snel werd me duidelijk waar iedereen zich bevond en jawel hoor in "le jardin", wat een fantastisch uitzicht zeg... De werklieden waren de laatste hand aan het leggen aan het zwembad en de stoelen en de sfeer was er in een woord SUPER... Ik heb het al eens eerder geschreven ben benieuwd wat er in VV gaat gebeuren als de tuin klaar is en tja kan niet anders concluderen dat met zo'n mooi weer er geen betere plek bestaat om te vertoeven. Ook aan 'n andere klacht van nogal wat ijsberen heeft het managment getracht iets te doen en dat is het aanbod dames; Men heeft nu een vaste groep die bijna dagelijks "acte de presence" geven en verder zijn er meermaals de zogenaamde "eendagsvliegen" die ff een keertje de sfeer komen proeven of die door andere zaken telkens maar heel even kunnen blijven maar al met al is het aanbod wat ik in de afgelopen weken heb gezien van een behoorlijk niveau geworden en dat niet te vergeten in 4 maanden tijd. Over het eten is al genoeg geschreven en getoond zie filmpje. Dus kan niet meer zeggen dat VV aan mij bewezen heeft dat ze er wel degelijk iets van maken en dat alles in positieve zin. Ook de stoelen en ligbedjes in de tuin zijn van groot formaat en uiterst comfortabel. Neem daarbij een lekkere cocktail, gemaakt door het barpersoneel en je waant je in "heaven'. En tuurlijk kon naughtyboy de verleiding niet weerstaan om ff een bommetje in het net geopende zwembad te maken, ik werd nog gewaarschuwd dat het water eerst nog een aantal dagen moest opwarmen, maar daar had deze ijsbeer geen boodschap aan, het was zo warm en ik moest en zou ff afkoelen, nou een aantal dames die lekker aan de rand van het zwembad lagen te zonnen hebben dat geweten. Die vinden mij nu opeens een stuk minder aardig net zoals een aantal van de werklieden die juist nog wat afdichtkit hadden aangebracht aan de rand van het zwembad met de gedachte nu gaat toch nog niemand niet het water in omdat het te koud is, nou dan kennen ze Naughtyboy nog niet, nu dus wel!!!
En nogmaals het blijft een Utopie om het voor iedereen goed te kunnen doen, vooral in deze business denk maar aan een of ander uitgeperst fruit wat dit allemaal anders ziet en die moet dan maar lekker naar elders gaan dan kunnen wij op ons gemak genieten in VV.:wink:
Manni1A
9 mei 2008, 10:12
Damit hier mal wieder was auf Deutsch steht...
einen kleinen Lagebericht aus der Villa.
Donnerstag wurde der Pool eröffnet - er hat ungefähr die Größe von dem aus dem Happy Garden. :freu:
Die Gartenanlage ist wunderschön geworden. Nächsten Mittwoch kommen noch weitere neue Möbel, aber schon jetzt sieht es klasse aus und ist absolut gemütlich. Was unschlagbar ist: Bei schönem Wetter scheint den ganzen Tag und bis in den Abend hinein die Sonne in den Poolbereich (die Bäume verdecken zwar die Sicht von draußen, stehen aber nicht der Sonne im Weg).
Ich fand die Atmosphäre am Donnerstag vergleichbar mit den PHG-Zeiten von vor zwei Jahren: Gemütlich in der Sonne liegen, im Pool planschen, nette Musik hören, und ringsherum schöne Mädchen angucken :luvlove:
An diesem Tag schätze ich, dass gut 35 Mädels anwesend waren. Auch Mittags bei meiner Ankunft um 13 Uhr waren etwa 20 da (so viel zu dem Gequatsche, dass tagsüber zu wenig Frauen da sind). Und es war mädelstechnisch sicher nicht mein bisher bester Tag in der Villa: Es fehlten doch einige TA's meiner letzten Besuche (Cindy, Ilze, Madlene, Jana, Indira, Svetlana).
Perfekt (und fast schon zu viel des Guten - da wird man zu dick!) war die kulinarische Versorgung. Um 18 Uhr gab es ein normales Abend-Buffet, und später wurde zusätzlich noch der Grill angeworfen. So soll es in Zukunft auch weiter laufen.
Abends hatte ich das Gefühl, dass sehr viele rote Eisbären da waren - der Club wird offenbar nun angenommen.
Das leidige Thema Sauna ist von der Clubleitung übrigens erkannt worden. Es wird nach wie vor an den Plänen festgehalten, dass es demnächst noch eine größere Außensauna zusätzlich geben wird.
Manni1A :wink:
thesickboy
9 mei 2008, 10:42
:D:D:D
In de meeste gevallen toch...
seksenfun
9 mei 2008, 22:05
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big30 http://www.ijsberenforum.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=73973#post73973)
"Alleen als het ijs- en ijskoud is".........Seksenfun je kunt je gang gaan! :D
Ik heb een maatje gevonden :rofl:. Alleen laat ik m'n bommetje als de dames aan de rand zitten. Ik heb liever dat ze lief tegen me doen :D.
Willi69
10 mei 2008, 11:30
Perfekt (und fast schon zu viel des Guten - da wird man zu dick!) war die kulinarische Versorgung. Um 18 Uhr gab es ein normales Abend-Buffet, und später wurde zusätzlich noch der Grill angeworfen. So soll es in Zukunft auch weiter laufen.
Also fast alles wie im PHG, nur dass der Garten des PHG nicht an einer vielbefahrenen Bundesstraße liegt. :green_smi Da geh ich doch lieber gleich ins Original. :D
Gestern flüchteten übrigens Scharen bekannter Eisbären aus der Villa ins PHG, sicher nicht, weil in der Villa zu viele Mädels anwesend waren. :rolleyes:
HotHHarry
11 mei 2008, 01:13
Als ik dit allemaal zo eens lees, wordt het hoog tijd dat ik eens kennis km maken met de villa, zeker nu het zwembad af is....:D
Ik wacht eigenlijk nog met spanning op de eerste foto'sssssssss van het zwembad
Is ie net zo mooi als die in YY ????
Vertel vertel aub :roll3:, is het diep genoeg voor het water trappelen :thefinger.....
Worden er ook nog speciale zwemwedstrijden :fuck: gehouden ???
Helaas moet ik nog ff 14 daag wachten voordat ik de reis naar huit zuiden kan maken:o, maar ik heb er wel al zin an :lostit:
Vertel vertel aub :roll3:, is het diep genoeg voor het water trappelen :thefinger.....
Worden er ook nog speciale zwemwedstrijden :fuck: gehouden ???
Veel mooier dan in YY :D! Het bad is exact 1m50cm diep. Zoals alle baden in Duitsland zonder Bademeister.
Er worden nog geen speciale zwemwedstrijden gehouden maar hedenmiddag vindt er het open WK "ik-zeg-nog-zo-geen-bommetje" plaats :D:freu::D.
http://www.nkbommetje.nl/fotos/IMG_3993.jpg
De Temperatuur van het water is een streng geheim. Dat is top-secret :cool:.
Big30
By the way:
Auf vielfachen Wunsch unserer Gäste haben wir unsere Öffnungszeiten ab sofort erweitert:
Mo – Do: 11.00 – 1.00 Uhr
Freitags: 11.00 bis 02.00 Uhr
Samstags: 13.00 bis 02.00 Uhr
Sonntags: 13.00 bis 01.00 Uhr
De Temperatuur van het water is een streng geheim. Dat is top-secret :cool:.
Big30
Een geheimpje dat begint met een 2 dankzij de verwarminsinstallatie van het zwembad die gisteren hulp kwam bieden aan het overvloedig aanwezige zonnetje
Uit betrouwbare bron aan de theke en eigen steekproeven vernomen dat gisteren zaterdag 43 dames kwamen genieten van het zonnetje :lostit:
Heren, beren,
Wat een ernorme aardige en sociale medeberen hier op het forum. Ik zie zelfs dat Jansen een hele korte video heeft gepost over het eten bij VV.
Nou dat verdiend van mij de aardigheidsprijs !!
Jansen, ik kom vanmiddag nog naar VV !
Groet, Foots :wink:
Hollandmale
11 mei 2008, 12:30
Gisterochtend besloten om met de wandelmaatjes naar VV te gaan, toen bleek dat daar inmiddels ook gezwommen kan worden. Om 11.05 aangekomen, L74 stond al te trappelen op de parking, dus samen naar binnen. Goed ontbeten met belegde broodjes en broodjes om zelf te smeren. Een half uurtje later waren Dupke, S&F, Raul7 en T998 er ook, later liepen we ook Oblix nog tegen het imposante lijf. Eerst terras, zwembad en tuin bekeken en geconcludeerd dat het mooi is geworden. Vooral de grote 3-persoons ligbedden met uitvouwbare cabrio-kap aan het zwembad zijn 'n voltreffer ! Op een van die bedden dan ook 'n groot deel van de dag doorgebracht, met Romy langdurig tussen ons (Dupke en HM) in. In de loop van de middag beide dus al flink wat tongzoenen en verdere erotische aandacht van Romy gekregen :green_smi.
Wat het damesbestand betreft, dat gaat absoluut de goeie kant op, zowel kwa aantal als kwa looks. Vond het gisteren gewoon goed;
aan het begin van de middag al zo'n 25 dames, oplopend naar 43 in de vooravond. Volop keus aan mooie en slanke blondines en brunettes, waartussen Russische beauty Marina-D-cup (ex-PHG/Oase/Artemis) helemaal niet zo opviel. Ook behoorlijk wat beertjes aanwezig, al vanaf de vroege middag, vanwege de Pinksterpromo 4x entree = 2x betalen. Dat is belangrijk om te vermelden, immers met voldoende beertjes zullen ook de dames blijven komen. Als club moet je die positieve spiraal op gang brengen, VV doet dat met uitgebouwde faciliteiten en promo-acties. Ook voor de dames, want ze hebben voorlopig nog steeds gratis entree en da's toch het eerste verdiend ;).
De Temperatuur van het water is een streng geheim. Dat is top-secret :cool:.Heb me 's-middags voor het eerst dit seizoen in het zwembad gewaagd, waarvan de temperatuur helemaal geen geheim is. De drijvende temperatuurmeter gaf 20c aan, maar op kruishoogte voelde het aan als 10c :eek:. Had het ook zeker niet gedaan als daar niet Sina zwom, die me uitnodigde met haar te komen zwemmen. Een maand of wat geleden in VV nog 'n topsessie met haar gedaan, hele leuke meid, heeft geen watervrees of zorgen over haren en make-up. In tegenstelling tot verschillende andere dames, die niet verder kwamen dan pootje baaien. Topless zittend op de rand, dat dan weer wel :smile:. Herkende o.a. Louisa (ex-PHG/etc) samen met 'n grotere knappe Roemeense genaamd Angelina, in het bezit van 'n paar imponerende siliconenborsten. Die van Louisa zijn overigens ook duidelijk 'n flinke maat vergroot :p.
In de loop van de namiddag werd op het terras bij het hoofdgebouw 'n geluidsinstallatie opgebouwd, waarna de partystemming erin kwam met dance-muziek. Een mooie jonge topless Braziliaanse (?) danste tussen de speakers en liet haar collegaatjes zien hoe je je op die muziek beweegt. De meesten kwamen op het terras niet verder dan wat zachtjes heupwiegen. Dat kan overigens ook heel erotisch zijn, als het mooie heupen, kontjes en benen zijn. Marina-D-cup deed het ook, liet zien waarom ze zo wordt genoemd, zonder bovenstukje :smkiss:.
Het avondeten was buitengewoon goed verzorgd, met 'n buffet binnen en 'n BBQ buiten. Daarom eerst binnen aangeschoven voor 'n hoofdschotel met runderlapjes en daarna naar de BBQ voor diverse vlees-, kip- en vissoorten. Bordje mee naar het ligbed bij het zwembad, als toetje verse aardbeien die oraal werden toegediend door Romy, tja, dan kom je wel in de stemming. Dus 'n passend vervolg gevonden op de luxe kamer 9 in het hoofdgebouw. Elders 'n recensie van 'n megalange topsessie, het overtrof m'n stoutste verwachtingen :p.
In de tussentijd lieten de medebeertjes zich ook niet onbetuigd. Hoop dat we daar nog wat van lezen (Raul7, S&F, L74 ?!)
want er liepen enkele hele lekkere snoepertjes tussen. Dat levert dan weer leuke ideetjes op voor 'n volgend bezoek :D.
Kwam rond 'n uur of 11 helemaal gesloopt van de kamer, Romy trouwens niet minder. Daarna geruime tijd uitgeblazen in de bar met 'n paar lekkere cappucino's en zware oogleden gekregen. Met Romy naar de Kino vertrokken en daar het laatste uur samen liggen nagenieten. Beetje slapen, knuffelen, beetje tongen, friemelen, er kwam onverwacht toch weer leven in kleine HM. Desondanks toch maar niet meer aan 'n Kino-sessie begonnen. Het was mooi geweest, bij de kleedkamer afscheid genomen, met 'n heel fijn gevoel de auto in gestapt :luvlove:.
't-Was 'n bovenstebeste dag gisteren in de Villa :freu:
In VV van het management vernomen dat er 2 party's gepland zijn tegen het eind van de maand en begin van Juni. Hm help even, mijn geheugen laat me in de steek.
Hollandmale
12 mei 2008, 00:19
In VV van het management vernomen dat er 2 party's gepland zijn tegen het eind van de maand en begin van Juni. Hm help even, mijn geheugen laat me in de steek......, had het nog in m'n verslag willen vermelden, maar vergeten.
Op 31 mei de .....-Party (naam ???) en op 7 juni de Hustler-Party.
Bij die laatste zullen wel dames van het gelijknamige blad horen :rolleyes:.
HotHHarry
12 mei 2008, 00:34
http://www.nkbommetje.nl/fotos/IMG_3993.jpg
Hahahaha bedankt Big voor deze visualisering van het NK bommetje ;), helaas mag er in VV alleen hier voor geoeffend worden, en ik kan het weten als ex-deelnemer :moon:.
Maar als het is zoals je zegt, zal ik een demo van mijn eigen kunsten laten zien als ik de Villa over 2 weken zal komen inspecteren :p
Voor diegene die zich aan de rand vestigen van dit mooie zwembad, u zijt gewaarschuwd :teuflisch
Het was gisteren middag weer een mooie zomerse zonnige dag met af en toe een schaduw van de vliegtuigen die net boven de tuin opstijgen.
Ik had al rond 13.45 u mijn plaats ingenomen op een van de banken boven.
Na een tijdje heb ik me maar wat ruimer aan het zwembad geplaatst in een groot rond buiten bed.
Babbel,knabbel,Carpedium,Big30,Foots en de parkplatzmeister waren ook al vroeg van de partij dus even bijgepraat.
Maar na de felle zon om mijn .... ja daar had ik toch wel zin in een stukje vlees.
Foots ging natuurlijk mee naar binnen om ook ven naar de vleesschaal te gaan kijken,maar ik bedoelde een ander levendig stukje vlees.
Dus na dat ik buiten al wat had bewondert stond ik ineens in oogcontact met een Philipijnse.
Of haar ogen nu ook verwondert nog verder open waren gaan staan bij het zien van mij dat weet ik niet meer maar ze ging wel meteen de sleutel halen waar ik om vroeg.
Foots is na enige twijfeling verder gelopen naar de vleesschaal.
Na ons heerlijke spel op de kamer kwam ik Tiga tegen die van zijn verjaardagsgeld ook nog even iets ging kopen in deze snoeptrommel.
Bij het betalen van deze dame was ook Picasso1 net binnen gekomen en ook hij vond het een zeer mooie schone (ook hij net als ik vallen niet zo vlug op Thaise of Philipijnse dames )maar het is ook een dame met een beetje Europesche inslag.
Rond de avond ben ik weer terug gereden met weer een big smile op mijn gezicht.
Heren, beren,
Nou hier komt dan eindelijk het verlossende woord van de freetbeer van het forum op het alom door iedereen zo gewaardeerde eten in VV.:confused:
Ik zeg "uitstekend":freu:, lekker smaakvol buffet, goed warm, zeker niet lauw wat je soms hebt met een buffet. Gekookte gemengde groenten met kaassaus, aardappel gratin (loeiheet) goed gekookt en een soort pasteitje en die smaakte zoals die altijd doen wat droog:p. Wel was de vis op het buffet snel op:huch:, maar het was gisteren ook druk (denk ik dan, want het was mijn 1e keer in VV).
Buiten waren ze aan het barbequeën, binnen aan de andere kant het buffet, zodat je wat op en neer moest lopen. (Is nadeel, maar ook voordeel, want beweging is goed voor de spijsvertering en het uitbuiken).
De BBQ was prima:freu:, de kok doet het voor je en je zegt maar wat je wil hebben:lostit:. Nou de garnalenspiezen waren erg lekker:freu:, en helaas ook snel op:huch:. Het allervervelendste was dat ik de mijne toen ik hem half op had per ongeluk liet vallen :motz:. Dat was inderdaad behoorlijk balen, want toen waren ze op !
De andere spiezen waren ook lekker:freu:, de worstjes ook wel, maar die waren zeker voor Duitse normen erg onder de maat. Waar ze zulke kleine worstjes vandaan hebben gehaald dat weet ik niet, maar zo'n kleine heb ik in gans Duitsland nog nooit gezien. (Zullen ze wel uit NL betrekken denk ik dan maar:hammer:.)
Op het buffet stonden ook desserts, een aardbeienbaverois van oma kwaliteit (prima dus:freu:) en een andere die ook al lekker was. De tiramisu heb ik wel gezien, niet geproefd was misschien op toen ik er was, ben ik vergeten:wand:, ik schaam mij diep:redface:.
Afijn het eten is er uitstekend en ik kom zeker nog eens terug om het nogmaals te keuren:luvlove:.
De heren waren gisteren met grote getallen uitgerukt om in VV buiten op het terras te zitten. Ik begrijp sommige toch niet helemaal, die gaan s'avonds naar de volgende tent (250 km verderop en weer 65 euro entree) of ongepopt naar huis. Komen die dan alleen om die vliegtuigen over te zien vliegen ?:confused:?
Ik snap er niets van, ok, er waren niet zoveel dames, maar genoeg om minimaal 1 mooie op de duikelen en te bonken op de kamer.
Groet, Foots :wink: !
P.S. Alle thekedames waren erg aardig:freu:, kost trouwens ook niets :rolleyes:en bij de entree stond ik zelfs in de ijsbeerfile;), want de thekefrau kon het even niet meer bijhouden:freu:.
Ik was nog een tip vergeten voor VV.
Zorg voor wat meer "kippetjes" want haantjes waren er genoeg ;)!!
Dan moeten er ook "haantjes" bij zijn die naar de kamer gaan :cool:. Deze eekhoorn heeft ook van de tuin, terras en het goede eten gebruik gemaakt maar ik ben uiteindelijk niet naar de kamer geweest. Op één of andere wijze is de sfeer soms zo dat ik niet zo'n behoefte heb om naar een kamer te gaan in Villa Vertigo. Misschien hebben ze het wel te mooi gemaakt.
In ieder geval waren er zondag ongeveer 20-25 dames en als ik echt gewild had dan had ik wel naar de kamer gekund. Echter andere dingen vond ik even leuker.
Zoals reeds uitvoerig en in alle details gememoreerd door Foots was het eten en de verzorging gisteren gewoon top in de Villa :freu:!
Het was samen met vele bekende Forum IJsbeertjes heerlijk vertoeven op het terras aan de rand van het zwembad.
Voor een normale zondagsdrukte was het dames aantal OK geweest. Maar ja het was geen normale zondagsdrukte het was nu eens zeer druk met de IJsberen aangetrokken natuurlijk door het mooie weer en het pas geopende zwembad.
Dus eigenlijk hadden er gelet op de toestroom van verkoeling zoekende IJsbeertjes wel wat meer dames aanwezig mogen zijn.
Desalniettemin was het een zeer geslaagde Pinksterzondag in Grefrath :lostit:.
De overvliegende vliegtuigen is een attractie op zich, hoewel dit feit alleen geen reden is de Villa te bezoeken :p!
Jammer wel dat 3 IJsbeertjes door de hitte bevangen een zonnesteek hadden opgelopen :p. Deze werden ter observatie opgenomen in een localiteit zo'n 250 km ten Zuiden van VV.
De observatie duurde tot 04 's ochtends en toen werden ze weer vrij gelaten. Dit nadat ze op een regime van water en blote dames werden gezet. Maar geen zorgen, het gaat weer goed met Kwikkie, Kwekkie en Kwakkie en 2 van de Heertjes hebben besloten Woensdag a.s. in de Villa weer op herhaling te gaan :D.
Big30
Dan moeten er ook "haantjes" bij zijn die naar de kamer gaan :cool:. Deze eekhoorn heeft ook van de tuin, terras en het goede eten gebruik gemaakt maar ik ben uiteindelijk niet naar de kamer geweest. Op één of andere wijze is de sfeer soms zo dat ik niet zo'n behoefte heb om naar een kamer te gaan in Villa Vertigo. Misschien hebben ze het wel te mooi gemaakt.
In ieder geval waren er zondag ongeveer 20-25 dames en als ik echt gewild had dan had ik wel naar de kamer gekund. Echter andere dingen vond ik even leuker.
Dat kan ik wel beamen Babbel, de sfeer is daar heel erg apart. Ik weet waarvoor ik daar kom, wil komen en dat ik kom, maar op een of andere manier is het op zich al heel relaxed om daar te vertoeven. Wacht trouwens maar tot het weer omslaat dan zullen de dames het vanzelf drukker krijgen. Trouwens, vorige keer waren er veel en veel meer dames dan heren.
Ik wacht eigenlijk nog met spanning op de eerste foto'sssssssss van het zwembad
Op de site staat één foto van het zwembad! :freu:
http://www.blog.villavertigo.de/ :wink:
http://blog.villavertigo.de/wp-content/uploads/2008/05/pool.jpg
Picasso 1
13 mei 2008, 20:55
Het werd buiten wat frisser en daardoor kreeg ik kippevel. Foots die keek me op dat moment op een aparte manier aan en ik ben maar snel naar binnen gegaan voordat die veelvraat me met ketchup insmeerde...:rofl:
Carpe diem
13 mei 2008, 21:08
Beste Babbeltje,
Ik weet niet hoe jij de dames telt. Tel je borsten van de dames want dan kom ik ook op ongeveer 20 borsten. Maar ja .....aangezien de meeste vrouwen 2 van die dingen hebben moeten we even het aantal door 2 delen en dan kom ik op ongeveer 10 dames. In de avond waren er nog maar 10 a 14 dames over en dat is gewoonweg erg weinig.
's Avonds was de sfeer erg erg rustig. Dit tot groot ongenoegen van een paar Nederlanders die daar met zijn drieeen behoorlijk in de barruimte aan over aan discussiëren waren. Ze hadden het niet zo naar hun zin daar binnen. Ze vinden alles wel mooi daar binnen maar ze komen voor de vrouwtjes om daar lekker mee te :fuck: en :rubbel: en nog meer te :fuck:
Toen ik vroeg weg ging hoorde ik ze nog hierover discussiëren in de tuin en ik kon alles goed horen op de parkeerplaats.
Ik kijk er heel anders tegen aan dan de meeste ijsbeertjes. Ik kom natuurlijk alleen voor het lekkere eten en lekker onderuit zitten in de mooie tuin. Dat daar toevallig een paar dames rondlopen vind ik eigenlijk helemaal geen toegevoegde waarde!!!:D:D:D
Maar blijkbaar vonden er paar andere oververhitte ijsbeertjes het ook niet zo geslaagd daar binnen zodat deze om 20.30uur alsnog in hun auto's stapten en met gierende banden naar Oase reden.
En ja............... ik was behoorlijk jaloers op deze ijsbeertjes, god allemachtig wat wilde ik graag met ze mee naar een oasa vol met dames. Maar ik kon spijtig genoeg niet mee want ik had andere verplichtingen.
Greetz
Beste Babbeltje,
Ik weet niet hoe jij de dames telt. Tel je borsten van de dames want dan kom ik ook op ongeveer 20 borsten. Maar ja .....aangezien de meeste vrouwen 2 van die dingen hebben moeten we even het aantal door 2 delen en dan kom ik op ongeveer 10 dames. In de avond waren er nog maar 10 a 14 dames over en dat is gewoonweg erg weinig.
De dag ervoor was jij in Living Room en daar waren wel wat meer dames. Misschien 30-35 waaruit jij geen keus kon maken. Maar in Villa Vertigo kon jij dat ondanks die zogenaamd 10-14 dames wel een keuze maken ;)
Kennelijk was er meer dan voedsel alleen...
Ik kijk er heel anders tegen aan dan de meeste ijsbeertjes. Ik kom natuurlijk alleen voor het lekkere eten en lekker onderuit zitten in de mooie tuin. Dat daar toevallig een paar dames rondlopen vind ik eigenlijk helemaal geen toegevoegde waarde!!!:D:D:D
Dat klopt dan voor wat betreft Living Room en gaat niet helemaal op voor Villa Vertigo waar jij wel degelijk een keer gescoord hebt :D
Maar blijkbaar vonden er paar andere oververhitte ijsbeertjes het ook niet zo geslaagd daar binnen zodat deze om 20.30uur alsnog in hun auto's stapten en met gierende banden naar Oase reden.
En ja............... ik was behoorlijk jaloers op deze ijsbeertjes, god allemachtig wat wilde ik graag met ze mee naar een oasa vol met dames. Maar ik kon spijtig genoeg niet mee want ik had andere verplichtingen.
Greetz
Volgens Big30 waren daar helemaal niet zoveel dames als normaal en viel het een beetje tegen. Uiteraard hebben ze wel plezier gehad omdat ze iets totaal onverwachts deden. Maar de 100 bloedmooie dames van Forza waren er niet :nee:
Maar zoals ik al had gezegd er waren erg weinig dames in Villa Vertigo maar er was er wel ééntje voor carpe diem :fuck:
HotHHarry
14 mei 2008, 22:48
De toegevoegde foto van het zwembad is inderdaad zeer mooi :D:D
Nu was ik al door jullie mooie verhalen overtuigd om een bezoekje te brengen aan deze mooie Villa, maar nu des te meer, helaas moet ik nogal een stuk rijden, en kan ik niet zomaar ff langs wippen.;)
Maar als alles meezit ga ik vrijdag de 23e de routeplanner aan zetten om te zorgen dat ik vroeg in de middag dan aan dat mooie zwembad zit...
Ik hoop natuurlijk wel dat de weergoden ook mee werken :D:D:D
Blijf allen vooral verder schrijven want ik kom graag goed beslagen ten ijs :D:D:D
;)Nou ik ben net terug en het was weer flink stoten vanavond met Angelina.
Vanmiddag was ik al aangekomen rond 15.00 u
Willem2 Bredero,Obelix waren al aanwezig en Bart,Sonny,Tiga,Big30,Hotshot,Liefhebber en thesickboy kwamen allemaal binnen huppelen.
Na wat drank hebben we ons terug getrokken naar de kamers of sommige op de ligbedden.
Ik kon het niet weerstaan om de blote Philipijnse even een kus in het zwembad te gaan geven, Willem2 vond het maar een beetje minnetjes maar ik vond hem nog veel minder omdat hij het zwembad heel voorzichtig in ging om even een keer een bal te gooien.
Nou laat mij dan maar lekker even samengeplakt een kus geven.:rofl:
De bezetting van de dames was redelijk te noemen niet top maar goed voor mijn keuze.
Er lopen voor mij altijd wel een stuk of vier dames tussen waar ik het wel mee kan.
Het eten was lekker en ook de barbeque was weer in top.
Ik heb me teruggetrokken met de prettig gestoorde je weet wel (Angelina)en door de dierengeluiden en haar fake heb ik met mijn fake over haar heen keelpijn aan over gehouden.
Het was weer een gezellige dag en na drie maal binnen een week in de Vila blijf ik er nu even een weekje weg.
Jammer dat ik het gisteren moest missen, maar ja soms heb je overmacht.
Die prettig gestoorde werkt wel op jouw lachspieren hé Jansen;)
Ik had graag nog even in de zon gelegen, zeker nu het weer wat minder wordt komende tijd.
Willem2
15 mei 2008, 13:59
B of C-cup, ik zal er mij niet over uitspreken maar lékker, ja dat zijn ze wél.
Nadat Bredero zichtbaar enthousiast van de kamer kwam gedarteld .....
Bredero gaat tijdens zijn komende vakantie al zijn recensies van da afgelopen maanden op het forum plaatsen.Op deze wijze tracht hij dan contact te houden met het thuisfront :D;) :wink:
liefhebber
15 mei 2008, 14:31
Zoals reeds door Jansen gemeld was ik gister in DE Villa op wat, althans voorlopig, de laatste zomerdag van deze week lijkt te worden.
Wat zal ik zeggen, ik was om 13 uur binnen en wilde de Villa een beetje verkennen voordat Hotshot die "wat" later zou komen zich over de vrouwen zou ontfermen ;)
ik schat dat er in beginsel zo'n 20 vrouwen aanwezig waren die vooral lui in de tuin in "hingen" (trouwens mooi tuintje, ben wel blij dat IK het gras niet hoef te maaien! hoewel.... met zo'n mooi uitzicht!)
Het werd al snel drukker met ijsberen en later op de middag met vrouwen.
Het was voor mij de middag van de dauerbuchungen.... Nee! ik was niet dauergebucht maar 2 vrouwen die ik op mijn ToDo-lijst had gezet werden voor mijn neus weggekaapt en bleven vervolgens ook UREN "onderwater".
Ik ben uiteindelijk toch met één van deze dames op de kamer geraakt (boven) en dat is ZEKER voor herhaling vatbaar!
Mijn planning was om 19 uur de locatie te verruilen voor een andere club alwaar ik een afspraak had maarrrr.....
't werd wat later (ruim anderhalf uur later!).
Hoewel het weer boven Grefrath zeer gunstig was.... zodra ik Nederland binnenkwam begon het.... te REGENEN (what else is new!)
Conclusie een ZEER geslaagde dag waarbij het erg leuk was met mede-ijsberen te ijsberen!
GRTZ, Liefhebber
seksenfun
15 mei 2008, 21:06
Aangekomen kregen we een uiterst vriendelijke ontvangt bij het binnenkomen (natuurlijk :smile:). Nadat ik mij omgekleed had ben ik gedag gaan zeggen tegen HM, die zich al heerlijk in het zonnetje gesetteld had aan het zwembad. Niet te lang want ik had al een hele tijd honger, dus trok ik na een verfrissende douche naar de lunchruimte tegen kwart voor twee. Spijtig genoeg wordt er in VV sneller afgeruimd dan in andere saunaclubs (Foots!!! :smile:). het resultaat was dat er enkel nog maar donkerbruine boterhammetjes lagen met of een soort parmaham met een komkommertje of tomaatje op of hetzelfde met kaas in plaats van ham. Geen yoghurtjes, plattekaasjes etc., wel nog muslie. Ik dacht dat ik met grote honger verder zou moeten de hele namiddag, of leven op de appels die in een mand lagen :mad:. Gelukkig bleek dat niet het geval te zijn en brachten ze nog overheerlijk Zuid-Amerikaanse maïscrèmesoep met pizza baget erbij. Zoals de thekenfrau al zei, heel erg lekker. Dus mijn buikje toch nog rond kunnen eten (twee borden soep en wat extra pizza baget erbij :smile:.
Verder verliep de dag rustig en relaxt. Het was immers schitterend weer maar te warm voor de harde actie. Wat lullen met medebeertjes, de dames, saunabezoekje en regelmatig een verfrissende duik in het zwembad. Eén keer het bezoek gehad van een opdringerige dame die direct zonder ‘talkje” naar de kamer wou. Ze heet Vanessa (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1978). Ik heb haar dan maar afgewimpeld. Misschien iets verkeerd gedaan als ik de recensies nu zo lees :hammer:?
De sauna was echter té fris, slechts 78° en wanneer een andere ijsbeer vroeg om 90° aan het personeel wilden ze dat niet doen, ook de HWP’s waren weer in onbruik (leeg). Eigenlijk moet je er van uit gaan dat VV geen HWP’s heeft. Ten eerste is de zin over als je eerst 20’ moet wachten eer ze gevuld zijn en ten tweede liggen ze op een rare plaats, midden in het zicht van de bar, zodat het plezante extraatje van een HWP komt te vervallen: de meiden die er bij komen zitten en stoute dingen doen. Gelukkig was er vandaag zo geen abstracte sfeer als de vorige keer en was er, vooral buiten, leven in de brouwerij.
Tijd voor een triootje (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=74694&postcount=1), blijkbaar.
Na het triootje een beetje gaan afkoelen in het zwembad. Daar sprak Romy (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3357) mij plots aan. Het duurde niet zo lang of ik lag bij haar op de cabriolet-beddenbak. Romy is een spontane dame die helemaal om niets verlegen is. Tongzoenen, beffen… gebeurde allemaal aan het zwembad. Ook Sonja in YY trekt haar dat allemaal niet aan maar zo zijn er, in saunaclubs, niet veel dames, nochtans als dit in saunaclubs al niet zou kunnen… we zitten daar immers niet in een gewoon café of zo hè ;).
(Van dat gestoei zeker :confused:) honger gekregen. Aan eten was er gelukkig geen gebrek. Je kon kiezen: binnen een gewone schotel of buiten de BBQ (of alle twee; Foots!!!! :rofl:). Die BBQ was weer heel uitgebreid en lekker. Je had de keuze tussen verschillende soorten vlees, waaronder kippenknotsjes en vis in papillot met frisse salades en lekkere sausjes. Er stond ook een schaal met zomers fruit als meloen, pruimen, druiven, ananas… maar ook gedroogde abrikozen. Ik had de pech dat het meeste fruit al weg was toen ik om eten ging :mad:. Lekker in het zonnetje mijn BBQ opgepeuzeld. Ik had het intussen weeral warm gekregen en nam dus nog maar eens een plons in het water om af te koelen.
Neuken met een volle maag is niet zo leuk maar zwemmen ook niet. Ondertussen speelde een DJ al muziek op het zonnige terras aan de lunchbar. Een Braziliaanse meid danste topless er vrolijk op los, op louche/latinodeuntjes. Een aparte keuze van muziekgenre maar zeker heel gepast bij de sfeer. Het hoeft niet altijd dsingel-dzangel te zijn. Ook een andere donkere meid kwam mee dansen na eventjes. De eerste meid wisselde echter steeds van plek. Ze kwam dus ook dansen op het grote terras aan de hoofdbar, waar ik nog aan het genieten was van het laatste zonnetje (en de dames :smile: uiteraard). Nu danste er dus op elk terras een meid op de muziekdeuntjes, hoewel mijn tijdelijke danspartner er veel beter in was dan die andere meid, mijn danspartner heeft het in haar. We hebben even op een song die ze graag hoorde min of meer erotisch gedanst. Het was een Braziliaanse met rastakrolletjes, slank, 1,60m een A-cup en sprak vloeiend Engels en Duits.
Inmiddels werd het al negen uur en begonnen de hormonen weer op tilt te slagen. Wie ik al gezien had, bijna van het eerste moment dat ik binnenkwam, was Raluka. Het kon dus niet uitblijven (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=74697&postcount=13).
Nog een paar algemeenheden: door de dag heen kon je een lekkere soort sangria met aardbeien drinken, wat heerlijk smaakte in de warme zon. Ligzetels zijn er eigenlijk iets te weinig en als je even wil wegdommelen en je rug ondertussen wil laten verbranden liggen de zetels gelukkig niet zo gemakkelijk.
En zo begon een eerste dagje top vakantiegevoel met de geweldige extra plus: de vele mooie dames, waar je nog mag aanzitten ook :freu:. Morgen zou ik een beetje ongepland in YY vertoeven. Maar dat verhaal volgt uiteraard nog. Ik moet nog een verlengd weekend inlopen.
Knabbel
15 mei 2008, 21:32
Zondagmiddag, Villa Vertigo - Grefrath. Het zonnetje nog hoog aan de hemel. De parkeerplaats is redelijk gevuld, hetgeen ook na binnenkomst blijkt uit het aantal bezette plaatsen op het terras en aan het zwembad. De trap die de overgang vormt van terras naar zwembad oogt weliswaar luxe, maar is op het eerste gezicht weinig praktisch. De overgang naar de volgende trede beslaat ongeveer 40 cm. Wil je dus niet gelijk met een strakke handdoek om onderuit gaan, of als dame zijnde op hoge hakken een flater te slaan, dan neem je de trap aan de zijkant. Waarschijnlijk is dit ook de bedoeling en kijkende vanuit het oogpunt van design/architectuur zal de trap een veredelde lig- c.q. zitplaats moeten uitbeelden. Hiervoor liggen er dan ook diverse kussentjes.
Het zwembad ligt er ondertussen vredig bij en wordt er gelounged met op de achtergrond de muziek van DJ Zamboo. Weinigen doen een poging zich in beweging te zetten, wellicht ook ingegeven door de wetenschap dat zowel het aantal aanwezige dames, alsmede de optische invulling hiervan vandaag aan de magere kant is. De uitbater zit hier ook duidelijk mee in zijn maag en verontschuldigd zich bij ons. Af en toe kijken we van onze ligbedden omhoog waar enkele sportvliegtuigen de tuin van de Villa gebruiken als aanvliegroute om te landen. Verderop zien we enkele parachutisten afdalen. Gevolg hiervan is een wat matte en lome stemming en weinig interactie tussen gastvrouwen en bezoekers. Meeste energie gaat verloren aan het voor elkaar drankjes halen. Binnen is het al niet veel beter. Sommige dames verkiezen het daglicht niet te aanschouwen en nestelen zich op de banken of achter de speelautomaat. Ook hier weinig actie. Een enkele dame die me wel zou kunnen bekoren kijkt dusdanig teleurgesteld dat iedere poging haar tot een kamersessie te verleiden bij voorbaat uitgesteld wordt. Jammer natuurlijk, maar het is helaas niet anders. Een van deze dames ken ik nog uit Oedt, alwaar ze ook al tot mijn verbeelding sprak, maar ik haar ook nog nooit heb zien lachen.
Uiteraard zijn er een hoop punten waar de villa momenteel wel mee scoort: de fraai aangelegde tuin, het uitstekende avondeten binnen, ook buiten nog eens aangevuld met een voortreffelijke grill. Voor de “Foots” onder ons een walhalla. Hier geen eenvoudige braadworsten met bladsla, maar gebakken aardappeltjes, verschillende vleessoorten en diverse salades en zelfs garnalen op spies.
Inmiddels was het begin van de avond reeds aangebroken en een bont gezelschap van (forum)ijsberen zat gemoedelijk bij elkaar. Het merendeel was tegen wil en dank nog steeds Tagesjungfrau. Gekscherend werd geopperd wellicht eens een deurtje verder te kijken waar de openingstijden iets ruimer liggen, zoals bijvoorbeeld bij Livingroom. Overmoedig riep Tiga dat hij best naar Oase in Frankfurt zou willen. In een impuls riep ik, dat als hij wil rijden, ik in ieder geval mee ga. Big30 rekende ook snel voor zich uit. Het is 20.45u, snel omkleden, auto’s strategisch verdelen, tanken en pinnen en dan plankgas. Nog geen 10 minuten later zaten we in de auto en strak 23u wandelden we in korte broek Oase binnen. Het kan soms verkeren.
seksenfun
17 mei 2008, 18:39
www.party-pikant.de (http://www.party-pikant.de)
Ik moest even in mijn ogen wrijven :smile:, gevulde hotwhirlpools :teuflisch.
Woensdag 14 Mei was ik net als Jansen voor de derde maal binnen 1 week weer eens in de Villa ;).
Dat het avond eten en de BBQ weer top was behoeft geen betoog, dat zijn vaste waarden in de Villa!
Groot verschil met de zondag daarvoor was dat er nu meer dames aanwezig waren. Ik heb zelfs een keuze kunnen maken, was met een Roemeense meen ik me vaag te herinneren :p.
Ik begreep dat een paar dagen daarvoor 3 Roemeense dames, zeg maar als een trio in de Villa waren aangekomen. Elisa (klein en blond haar in een staartje), Carla (normaal postuur, half lang zwart haar, blauwe ogen en een mooie glimlach en kleine borstjes) en ik meen Carolina (ook half lang zwart haar maar wat kleiner dan Carla, wel met een B-C cup :p, vrij blanke huid).
Een andere dame die ik weer aantrof was Marlie (op youppie staat een recensie van haar maar daar heet ze Marie), voor de duidelijkheid ook een Roemeense, maar deze heeft een secretaresse look, dus met modieus brilletje.
Paar weken geleden al eens een praatje met haar gemaakt waar ze vertelde dat ze hiervoor in Samya had gewerkt.
Maar ja hoe luidt het spreekwoord "praatjes vullen geen gaatjes" dus ik ga er vanuit dat ik korte termijn de kennismaking met deze Roemeense wel een vervolg zal krijgen :cool: = :fuck:!
Het was een heerlijke relaxte avond in de Villa, veel bijgekletst met bekende IJsbeertjes en even na 24u weer huiswaarts gereden met een voldaan gevoel.
Ik sluit waarachtig niet uit dat ik in de Villa nog wel eens op herhaling ga!
Big30
Willem2
22 mei 2008, 02:27
Het was een zonovergoten dag met heel wat bekende ijsbeertjes die 14de mei. Ik had tegen liefhebber, thesickboy en Bredero gezegd dat ik redelijk vroeg zou komen. Dat lukte niet helemaal maar uiteindelijk was ik er toch wel om 2 uur. De bovenstaande heren waren reeds aanwezig en in de loop van de dag kwamen er nog veel meer ijsberen genieten van het heerlijke weer.
De deur werd deze keer opengedaan door een "nieuwe" ontvangstdame. Liefhebber en ik twijfelde naderhand of deze ontvangstdame de natuur een handje had geholpen :rolleyes: ;) Waar de heren ook over twijfelden was Madlene. Die lag topless :tietjes: op het terras rode borstjes te kweken. Ik kon de heren informeren dat alles puur natuur was maar dat geloofden enkelen niet en die hebben dat later maar eens getest ;).
Mijn borstje was al zeer rood toen ik binnenkwam en die heb ik gekoesterd in de weinige schaduw. Voor de rest heb ik samen met Bredero het nog ijskoude zwembad getest. In eerste instantie leek dat ook ijskoud na de hand viel dat wel mee. De bodem van het zwembad is niet vlak maar loopt vanaf de rand van het zwembad naar het midden wat dieper uit. Van enkele dames mocht je niet zo spetteren dus een bommetje zater deze keer niet in :o Maar dat komt nog wel :lostit:
De poolse dames Renate en Olivia lagen op zo'n breed ligbed met overkapping. Ze boden de heren chocolade aan. ( Niet belgische dus dupke was niet langs geweest ;) ) De dames Sabrina en Laura waren in een druk russisch gesprek. Vanessa ( Kira) met haar mooie ogen liet zich ook even aan de badrand zien. Gaby trachtte ook nog het water in te gaan maar zag daar vanaf nadat ze bijna een hartverlamming dacht te krijgen van het koude water. Sina was allang in het water geweest en scheen bijna iedere dag te zwemmen. Ook Alia de phillipijnse liet zien dat ze dol op water is. Sensueel ontdeed zij zich enkele malen van haar kleding en ging toch rap het koude water in. Toen Jansen eenmaal binnen was wist hij niet hoe snel hij het zwembadje in moest om haar even een zoentje te geven. Daarna heeft hij zich opgewarmd bij Angelina :lostit:.
Kortom het was best een leuk dagje in Villa Vertigo. Het eten was gewoon super. Niet alleen een normale maaltijd maar ook nog een uitgebreide BBQ.
's Avonds nog gelachen met Ginger en wat ijsberen ......
Ik zal nog over een paar dingen zeuren : Ja, de whirlpools waren leeg en een kastje verhinderde dat het gevuld kon worden. Ja, bij binnenkomst was de kleedkamer even te klein omdat er opeens wat meer ijsberen binnenkwamen. Ja, 's avonds hadden er meer dames mogen zijn. Maar ...... ik heb me weer uitstekend vermaakt met een dame ( Women Lover weet genoeg :D (morgen meer )) en alles bij elkaar opgeteld was het erg leuk.......
PS Ik dacht dat om een uur of 11 's avonds de dag wel voorbij was maar ik heb nog 3 clubs bezocht :eek:
PS Ik dacht dat om een uur of 11 's avonds de dag wel voorbij was maar ik heb nog 3 clubs bezocht :eek:
Willem
Wat heb jij toch een zwaar leven:D
seksenfun
22 mei 2008, 19:54
Ik zal nog over een paar dingen zeuren : Ja, de whirlpools waren leeg en een kastje verhinderde dat het gevuld kon worden. Ja, bij binnenkomst was de kleedkamer even te klein omdat er opeens wat meer ijsberen binnenkwamen. Ja, 's avonds hadden er meer dames mogen zijn.
... en ja, de sauna stond weer lauwtjes :D.
Willem2
22 mei 2008, 21:08
Willem
Wat heb jij toch een zwaar leven:D
Hmm ik ben niet in ieder van die clubs als ijsbeer geweest. Dus dat was best wel zwaar ;) ( Het werd heel laat ......of heel vroeg)
... en ja, de sauna stond weer lauwtjes :D.
De sauna buiten, gewoon de zon dus werkte prima. En ook binnen deed de sauna het prima, was warm genoeg.
The Joker
22 mei 2008, 22:28
Rond 14:00 aangekomen in het paradijs van Grefrath.
Helaas was het slechts 18 graden, maar met lichte bewolking goed te doen op het mooie zit en lig meubilair rond het zwembad.
Overdag vond ik de bezetting vrij matig qua dames, maar naarmate de dag vorderde kwamen er gelukkig steeds meer meiden bij.
Om 18:00 stond iedereen weer in de rij voor het eten, ondanks dat alles natuurlijk met zorg bereid was vind ik het jammer dat je steeds aan de kok moet vragen wat je nu eigenlijk op je bord schept.
Geef mij maar gewoon een stuk vlees en een herkenbare side dish ipv alles door elkaar gemengd in een vette saus.
Gelukkig werd er rond 20:30 ook BBQ voer opgediend.
Hier was het devies wel op=op en nog geen 3 kwartier later was al het lekkers verorberd door een uitgehongere meute ijsberen.
Uiteindelijk voor het slapen gaan nog een sessie gehad met de blijkbaar redelijk nieuwe Tessa aangezien ik nog geen paspoort kon vinden.
Al met al weer een mooi dagje relaxen in Duitsland.
Willem2
22 mei 2008, 22:31
Om 18:00 stond iedereen weer in de rij voor het eten, ondanks dat alles natuurlijk met zorg bereid was vind ik het jammer dat je steeds aan de kok moet vragen wat je nu eigenlijk op je bord schept.
Er staan volgens mij toch altijd bordjes bij
Tessa aangezien ik nog geen paspoort kon vinden....
Is het een roemeense ? Dan kan het Tess (GT) wel zijn en anders even paspoort invorderen ;)
The Joker
22 mei 2008, 23:23
Er staan volgens mij toch altijd bordjes bij
Kennelijk bezuinigingen, alleen bij de lapjes vlees stond een bordje. Eigenlijk zegt het feit dat er uitleg bij het eten gegeven moet worden al genoeg.
Wat de boer niet kent, vreet ie niet! :teuflisch
Is het een roemeense ? Dan kan het Tess (GT) wel zijn en anders even paspoort invorderen ;) :wink:
Nee, Tess (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1698) was het niet.
Maar ik heb al lang zelf een paspoort aangemaakt van Tessa (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11520)
Nee, Tess (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1698) was het niet.
Maar ik heb al lang zelf een paspoort aangemaakt van Tessa (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11520)
Danke voor die Paspoort!
Tess zat afgelopen zaterdag in de Villa.
Meestal komt ze voor een paar dagen en is dan weer gevlogen.
Ligt aan de pecunia behoefte.
SW kent Tess dus zal inderdaad wel niet Tess gewezen zijn ;)!
Big30
HotHHarry
23 mei 2008, 22:06
Zo ik heb net ff mijn truus-truus ingesteld op villa V, zodat ik morgen vlekkeloos de weg kan vinden :D, Truus kon mij al vertellen dat het een kleine 130 km is, dus ik verwacht dat ik er tussen 1 en 3 uur zal zijn om het zwembad te gaan testen :cool:
Waarschijnlijk zal ik nog wel meer gaan testen, maar dat zien we morgen wel :rofl:
Voor de tweede keer samen met MY een dag in VV geweest en het was deze keer een stuk beter dan vorige keer. De tuin is schitterend geworden, het zwembad ook, en er worden nu ook leuke tenten in de tuin geplaats met bed (en 1 met fitnees room) zodat je ook buiten je lekker kunt vermaken straks!
Ondanks de valse start met Madlene (zie haar recensie), een prima dag gehad met goede tot zeer goede kamersessies, overheerlijk eten en goed gezelschap (behalve van MY nog van CM, HM, W2, RPL, LH, etc => ik vergeet er vast een paar :confused:). Zeker na een uur of vijf was het aantal dames behoorlijk. Nog niet zodanig dat je op elke moment dat je daar behoefte aan hebt, goede sex kunt hebben, maar er waren telkens toch wel circa 6 a 8 potentials (van de in totaal 30 dames) aanwezig.
Ongelooflijk trouwens hoeveel nederlands(talige) vrouwen er aanwezig waren. Niet zo mijn ding, maar goed voor de ijsberen die liever in hun eigen taal bezig willen zijn.
In totaal 10 uur aanwezig geweest en moe maar voldaan op huis aangegaan.
Hollandmale
25 mei 2008, 10:41
Ongelooflijk trouwens hoeveel nederlands(talige) vrouwen er aanwezig waren. Niet zo mijn ding, maar goed voor de ijsberen die liever in hun eigen taal bezig willen zijn......, da's inderdaad veel voor Duitse begrippen. Ben rond middernacht meegeweest met de derde NL'se die 's-avonds later binnenkwam. Nee, niet Romy want die was de hele avond onder de pannen bij 'n ander medebeertje ;). Die derde NL'se is 'n oude bekende, ze was er
'n tijdje uit, had haar ruim 'n jaar niet meer gezien. Op haar verzoek beloofd om haar naam niet te noemen, mede omdat het wellicht bij
dit ene bezoek blijft. Maar het weer helemaal zoals vanouds, of eigenlijk beter nog, dus echt helemaal totalgeil, super, brrr :luvlove: :luvlove: :luvlove: :luvlove:.
Kan voor de rest van de dag MM citeren, dus zeer gezellig met minimaal 'n elftal forumbeertjes die genoten van het zonnetje en de upgraded faciliteiten. Inderdaad inmiddels meer zitmeubilair op de terrassen, meer ligbedden rondom het zwembad en extra speeltentjes in de tuin. Ook het eten was zoals gebruikelijk prima en zeer uitgebreid, met 'n buffet binnen en 'n BBQ buiten. Desondanks 's-avonds nog 'n hongerige Gallische steenhouwer horen vragen waar de pizza's bleven :green_smi. Die waren waarschijnlijk al opgegeten door z'n hondje Idefix :D.
Wat het damesbestand betreft, heb me daar totaal niet mee beziggehouden. 's-Morgens ontbeten met Romy en 'n groot deel van de middag samen op zo'n groot zonnebed liggen keuvelen en knuffelen. Af en toe 'n drankje halen aan de bar, dan toch even gepraat met Natasa, Milana en Katharina, 3 goed bekend staande dames in het circuit. Verder nog 'n grote blonde stoot gesproken, Poolse Cleo, a whole lotta women (!). Uit m'n ooghoeken gezien dat het 's-middags nog rustig was met dames, maar dat er 's-avonds duidelijk meer waren. Als HM er 'n totaalaantal op moet plakken, pakweg 35-40 ? Willem zal ongetwijfeld 'n preciezer aantal kunnen produceren :smile2:.
Zoals MM zei, zeker ook 'n aantal lekkere snoepertjes gezien, maar daar totaal niet aan toe gekomen, zie eerdere belevenis hierboven.
Kwam na anderhalf uur volledig gedraineerd rond 01.30 beneden, waar VV al in complete duisternis was gehuld en de muziek uitgezet.
Daarom te weinig tijd gehad om van de absolute Deepthroat-FT-Queen afscheid te nemen. Hopelijk komt daar nog 'n vervolg op :wink:.
Kortom, alles bij elkaar voor mij 'n topdag in VV :freu: !
Daarom te weinig tijd gehad om van de absolute Deepthroat-FT-Queen afscheid te nemen.
Er kan een nieuwe afko aan de lijst worden toegevoegd: DTFT :cool:
rplover
25 mei 2008, 12:20
Ongelooflijk trouwens hoeveel nederlands(talige) vrouwen er aanwezig waren. Niet zo mijn ding, maar goed voor de ijsberen die liever in hun eigen taal bezig willen zijn.
Nu moet ik je ook gelijk geven. Nederlandse vrouwen van tegen de vijftig (als het er al niet boven is) zijn ook niet mijn ding, begroette Rex hen niet met: je doet me denken aan mijn moeder? ;)
Verder heb ik, als allerbelangrijkste ding van een zeer mooie dag VV nog een boodschap: als een ijsbeertje echt niet wil, moet je niet de ganse dag op hem jacht maken, daarvoor gaan we nu net niet naar VV, om opgejaagd wild te zijn, er zijn andere clubs waar dat wel als gewenst en toegelaten gedrag bestempeld wordt.
...als een ijsbeertje echt niet wil, moet je niet de ganse dag op hem jacht maken, daarvoor gaan we nu net niet naar VV, om opgejaagd wild te zijn, er zijn andere clubs waar dat wel als gewenst en toegelaten gedrag bestempeld wordt.
Gezeur, RPL, je bent toch niet bang? :teuflischGewoon die dame duidelijk maken, kein Zimmer heute. Basta. Helpt dat niet, Thekenfrau inschakelen. Zelfs in de 'jaagclub' werkt dat prima.;)
rplover
25 mei 2008, 12:53
Gezeur, RPL, je bent toch niet bang? :teuflischGewoon die dame duidelijk maken, kein Zimmer heute. Basta. Helpt dat niet, Thekenfrau inschakelen. Zelfs in de 'jaagclub' werkt dat prima.;)
Ik praatte niet voor mezelf, Randy, je zou me beter moeten kennen dan dat. Ik heb nooit last van gejaag (een lelijkaard als ik ben:sleep:), ik moet zelf op jacht naar de hertjes.
Maar vond het wel schrijnend en er ver over, wat ik zag. Als een beertje 5 x neen zegt, moet het toch meer dan voldoende zijn, dacht ik zo bij "mezelf mijn eigen" :D
Daarmee mijn berichtje ;)
liefhebber
25 mei 2008, 13:08
't is een beetje jammer...
Een bepaalde dame is een beetje te extravert, probeert haar gebrek aan "lichamelijke kwaliteiten" (Jaja, ik weet het, ieder zijn smaak!, maar het is MIJN tekst dus MIJN smaak!) te compenseren met verbale brallerij (en misschien buitengewone kwaliteiten op de kamer -maar dat ga ik NOOIT aan den lijve ondervinden).
Ik geef toe, voor sommige ijsberen zal dit erg opwinden zijn maar voor de overgrote meerderheid..... NIET!
(en ik heb dit gister ZEKER door 7+ ijsberen horen zeggen!)
Als ze echter bot blijft "doorpushen" (ook al vind ze het zelf gewoon lollig) vind ik dat je als ijsbeer ook bot moet kunnen reageren onder het motto "NU ff NIET!" (of misschien wel HELEMAAL niet! -zoals in mijn geval)
Ik verwacht dat ze verstandig genoeg is om dan haar pijlen op een ander ijsbeer-slachtoffer te richten want anders werkt haar PR averechts.
Mocht DAT GEEN effect hebben DAN PAS moet je via de leiding vragen beter toezicht te houden op het anti-animeer gebod!
GRTZ, Liefhebber (van een ander type vrouwen)
The Blues Company
25 mei 2008, 14:15
Zo zo Geitenbreiers weer een schitterende dag in Villa Vertigo. Een hoop blonschuimend bier en grietjes die maar niet van ophouden weten. Niet alleen mondje vol ook het kontje vol en zonder pardon! Zoals gewoonlijk weer de tent gesloten en met 2 viagra's in je gorgel en zaadslikkende Kurva swinia's gaat je dag zo om. Time Flies when your having fun Gentle Man !
De Directie V.d Blues Company
HotHHarry
25 mei 2008, 14:32
Zijn dat van die pilletjes waar je blauwtong van op loopt :eek::teuflisch:teuflisch
The Blues Company
25 mei 2008, 14:40
--------------------------------------------------------------------------------
NA gedane arbeid moet je natuurlijk zorgen dat je lichaams sappen op niveau blijven en heb ik heb dan maar besloten om echt de bloemetjes buiten te zetten !
Dat resulteerde erop dat ik De langste vd Club, Jenny al dan niet bekend onder de liefhebbers van lange stelten, eens stevig te nemen, dubel te vouwen en in vol ornaat te nemen...ik 1.68 cm maar 23 cm Long, ze kon er bijna in kon paalklimmen of zeg maar gerust in paaldansen! Haar eerst maar eens stevig gebeftzodat bijna het licht uit haar ogen verdween en de vlammen uit haar reet schoten ...
Arche fieken was idd niet haar ding maar toch,,, je weet nooit hoe een koe een haas vangt ,,,en ja hoor !
En ja hoor Zuigen als een Dyson vacum cleaner en Stevig op haar mijn Lusten te botvieren dat resulteerde in een absoluut hoogtepunt,,,,niet verkeerd na al dat cocksucking. Ze genoot er in volle teugen van en ik, na ongeveer 25 Minuten als een echt italiaans Raspaard haar door de voegen geneukt .....! Heerlijke ervaring rijker, absoluut één vd Topppertjes al zeg ik het zelf!
Toch bespeurde wij op deze avond door enige Gladiatoren veel concurrentie maar je moet weten er kunnen er maar een paar de Besten zijn en uiteraard kunnen ze niet aan ons tippen !
Mvrg Directie Blues Company
The Blues Company
25 mei 2008, 15:14
Uitteraard een Top dag is alleen voor Echte Toppers onder ons! Dat deed me toch beseffen dat op de nacht van Zaterdag op Zondag wij behoorde tot ABSOLUTE TOP!
Die nacht kon dus echt niet meer Kapot !!!!! een van onze mede Directie leden is wel erg enthouisiast maar ook dat kan ik begrijpen. Na een zonovergoten dag met heerlijk gezelschap hebben wij natuurlijk The party get started Letterlijk en figuurlijk afgemaakt tot in de late uurtjes ....waar menig ijsbeertje rode oortjes van zou krijgen ....!
Ik kan niks anders zeggen dan 24 uur Lust & LUL ongegeneerd absoluut kei harde Porno met toch een Vleugje Romantic ....al koste het ons dit keer veel minder dan gebruikelijk niks is onmogelijk en dat bewijst het wel!
By the way Pizza op het buffet was er niet, maar vanmorgen een heelijke brunche en een sappig meid van jeugdige leeftijd doen je beseffen dat je Leeft ware vrienden !
De directie The Blues Company ...
The Blues Company
25 mei 2008, 15:21
Genoeg is nooit genoeg dat zullen onze Spartaanse ridders met hun Blanke sabel ook wel beamen ,,,,,
Alleen deze dag behoord tot 1 nacht uit duizenden.
Old soldiers Never Die, ook wij kunnen voor mooie verassingen komen te staan we hebben genoten met volle teugen !!! Dat zelf ons raspaard even de nodige geiligeid nog te kort komt en we besluiten om dat vanmiddag in Ying Yang verder te vieren want gaan we lekker per 250 Km/h per uur verder .....
The Blues Company
De Directie
Mauriceyep
25 mei 2008, 15:37
Het was gisteren een mooie dag in VV. Behalve de vele forumleden en een handtastelijke Willem2 - akelige vent:mad:;), maar toch een prettige verjaardag gewenst volgende week:smile: - waren er de nodige dames die er zeer apetijtelijk uitzagen. Behalve de Hollandse vijftigers ... uhh rijpere dames, waren er vele strakke jonge meiden. De verhouding klopte niet helemaal, maar uiteindelijk toch drie goede sessies gehad. Beginnend met een blonde poolse (wie weet de naam?), vervolgens met een Roemeense en afsluitend wederom met een poolse (nu had ik wel de goede te pakken ;))
De tuin lag er prachtig bij, alhoewel er nog volop gewerkt werd (we kunnen dadelijk zelfs gaan fitnessen, ik vermoed dat dit even druk gebruikt zal gaan worden als het zwembad ;)). Het eten was overdadig en voortreffelijk te noemen! VV, tot binnenkort!
HotHHarry
25 mei 2008, 16:02
Tja wat kan ik hier nog aan toevoegen :eek:
Maar goed ik zal het proberen in gewoon Nederlands dan wel ;)
Om ongeveer 2 uur aangekomen in de villa, ben ik na het omkleden met een drankje aan het zwembad gaan liggen op 1 van die mooie ronde bedden...
Aangezien ik graag de kat ( of poes ;)) uit de boom kijk heb ik daar een kleine 4 uur gelegen en de boel rustig geobserveerd, het werd steeds drukker en gezelligger, als je maar lang genoeg aan zo'n zwembad lig, en deze verhalen goed lees, kom je steeds meer achter de identiteit van je mede forumleden.
Als ik het goed heb lag aan mijn linker kant Hollandmale ook als een koning op zo'n mooi rond bed, en een van de leukste dingen is nou eenmaal ijsbeertjes kijken in deze mooie dierentuin, vooral de paringsrituelen en voedertijd vallen dan ook zeer in de smaak.
Aan mijn linkerkant lag dus Hollandmale met Romy en haar knappe lieve vriendin, aangezien ik niet weet of ze het leuk vind dat er hier over haar wordt geschreven, zal ik haar naam maar niet noemen.....
Er werd deze middag heel wat afgelachen en slap geouweh**rt, ook Gino en The Blues company arriveerden al vroeg in de middag, en dat maakte het allemaal nog veel gekker :D
De Drank vloeide rijkelijk en Romy's knappe vriendin vergat ook mij niet :eek:, hoewel ze al om 3 uur zei dat ze naar huis ging is nog tot vroeg in de avond gebleven, en ik met mijn stomme kop :wand::wand::wand::wand::wand::wand::wand::wand: ben niet op haar avances ingegaan...
Waar ik nu nog steeds spijt van heb, ze had zich nog wel helemaal speciaal omgekleed, ze zag er uit als een plaatje, maar ja ik zat met mijn hoofd helaas ergens anders :redface:
Ik kan me nu nog steeds voor mijn :hammer::hammer::hammer:
Daardoor de rest van de avond ook helemaal van slag geweest, gelukkig heeft het gezelschap van bovengenoemde ijsbeertjes de avond toch een beetje gered :lostit:
Ik wil tevens Willem2 nog even bedanken, voor de tip van mijn nog steeds brandende auto lampen :redface: ondanks dat ze zeker 6 uur hebben staan branden, kon ik s'nachts na sluitingstijd gewoon weg rijden :D
2 de BefLage :
Een blauwe tong krijg je niet alleen door het zuipen als je teveel smarties of blauwe viagra slikt zie eruit als een smurf geloof wel dat de meeste 50 ers daar ernstige solliciteerde maar des al niet te min was het beregeil en hebben we allemaal genoten he dirty Harie en als je nog eens moet denken al hoewel wij je wel begrijpen ga de volgende keer met die pitspoes mee ,,,,, ! maar ik met zeggen lATER OP DE AVOND EN DE MORGEN IS TOCH ALLES GOED GEKOMEN IN ONZE AFTERPARTY HE !ik zeg toch niet voorniks als de President-director alles komt goed !
Beste collega. Dit forum is bedoeld om ervaringen uit te wisselen of om op andere wijze te communiceren over ons hobby of zaken die ermee te maken hebben. Het is zeer zeker geen puzzel forum. Verzoek derhalve dan ook om jouw bijdragen in de toekomst iets meer gestructureerd te posten. Om te beginnen zou ik eens wat leestekens zoals . (punt) en , (komma) gebruiken.
Picasso 1
25 mei 2008, 18:00
Beste collega. Dit forum is bedoeld om ervaringen uit te wisselen of om op andere wijze te communiceren over ons hobby of zaken die ermee te maken hebben. Het is zeer zeker geen puzzel forum. Verzoek derhalve dan ook om jouw bijdragen in de toekomst iets meer gestructureerd te posten. Om te beginnen zou ik eens wat leestekens zoals . (punt) en , (komma) gebruiken.
De spaghetti-brij van woorden maken het voor mij ook niet bepaald helder wat er nou eigenlijk geschreven wordt.
Ik lees liever een bericht van rplover die het met mij oneens is :rofl:.
Mauriceyep
25 mei 2008, 18:01
2 de BefLage :
Een blauwe tong krijg je niet alleen door het zuipen als je teveel smarties of blauwe viagra slikt zie eruit als een smurf geloof wel dat de meeste 50 ers daar ernstige solliciteerde maar des al niet te min was het beregeil en hebben we allemaal genoten he dirty Harie en als je nog eens moet denken al hoewel wij je wel begrijpen ga de volgende keer met die pitspoes mee ,,,,, ! maar ik met zeggen lATER OP DE AVOND EN DE MORGEN IS TOCH ALLES GOED GEKOMEN IN ONZE AFTERPARTY HE !ik zeg toch niet voorniks als de President-director alles komt goed !
Communicatie op kleuterschoolniveau.
Zou de VVD dit met Jip en Janneke taal bedoelt hebben:D?
rplover
25 mei 2008, 18:16
Mannen, EN Picasso1, het is toch zeer duidelijk, de Heren hebben een feestje gebouwd met enkele Meiden (of toch eentje met een nat poesje) en willen er wat over opscheppen. En of ze dat mogen, ze mogen dan denken dat ze Antonio Banderas heten, maar ze hebben evengoed als wij moeten betalen voor de diensten van de Dames. Maar het feesten kan niet op :teuflisch
Laat ik nu net dezelfde beer (en neen, ik heb niet slecht gehoord) hebben horen opscheppen hoe hij een Italiaanse in een whirlpool in een bepaalde club neukte zonder condoom, en dan heb ik er alvast mijn buik van vol, dan mogen ze van mij feestjes bouwen, maar ons daarmee niet komen lastigvallen.
Prettig blauwtongfeest, hopelijk ben je slimmer dan ik denk :rolleyes:
Mannen, EN Picasso1
...
Is Picasso1 een vrouw? :eek::eek::eek:
The Blues Company
25 mei 2008, 18:37
Geachte Heren,
Ik mag aan nemen dat het forum gaat over onze Jonge heer en de ervaringen daarvan!
Als hij kon praten dan wist hij het wel ,maar wij begrijpen U stelling..
By the way de ervaring met jenny 1.85 cm was overduidelijke en zeker voor herhaling vatbaar.
Dus Jonge heren om eens lekker in de watte gelegd te worden kies je optie Jenny !
Wij danken Hollandmale voor de eerlijke refferenties.
Met vriendelijke groet,
The Blues Company
De Directie
Gisteren een dagje in de villa doorgebracht, ik vind het een steeds mooiere club worden. de tuin vind ik geweldig, en de sfeer was gisteren weer heel goed en gezellig.
Er lopen redelijk wat mooie dames rond, waarvan een aantal lopen te zeuren dat er weinig kamerbezoeken gedaan worden door de heren, dit zijn dan ook de dames die zeer ongeintresseerd op een bank liggen met een blik van ik heb hier eigenlijk geen zin in. Nou lekker laten liggen denk ik dan maar.:sleep:
Het eten was wel weer erg goed, en het broodje Hamburger van de BBQ smaakte lekker. wat wel zeer vervelend was is het feit dat Idefix de pizza bezorger heeft aangevallen wat resulteerde in, geen Pizza die avond en een gescheurde broek van de pizzaman. :teuflisch
De volgende keer gaat Idefix wel mee naar binnen, kan die zich mooi met die minstens 50 jarige hollandse :kotz: bezig houden, dat heeft 2 voordelen, Oblix heeft dan geen last meer van die vrouw.( waar hij zeker niet mee naar de kamer gaat, laat dit haar duidelijk zijn.) en er is weer Pizza.:rofl:
Maar verder was het Topdag in VV
Ik ben afgelopen vrijdag slechts 1,5 uur in de Villa geweest.
Ik vond het zo dramatisch slecht daar dat ik besloten had mijn auto wederom aan te sporen en wat dieper Duitsland in te rijden op weg naar Living Room..........:rolleyes:
Als er minder dan 15 meiden binnen zijn ( want dit was het geval afgelopen vrijdagavond) en als de meiden die op dat moment buchbar zijn met een ongeïnteresseerd gezicht voor zich uitstarend onderuitgezakt op de bank in de grote bar bij de sauna zitten, nodigt dit natuurlijk allerminst uit om überhaupt maar het idee te hebben om er mee de kamer op te gaan..............:nee:
Denk dat ik de Villa maar even laat voor wat het is.
Ben er nu zo'n 5 keer geweest en heb denk ik iets meer dan 10 sessies gehad en daarvan waren er 3 goed, de rest was onder de maat of slecht.:wand:
ik ben zondag 1 uur in de villa geweest, maar hield het toen al voor gezien. Het aanbod van dames was zeer slecht,:mad: de paar die er waren, hadden volgens mij nog allemaal slaap, want veel aktie zat er niet in. Bovendien heb ik me behoorlijk gestoord aan de bardame, deze deed vanalles, maar drankjes bezorgen ging erg langzaam, soms moest je wel 10 minuten wachten, want ze kletste liever met een paar dames !:angryfire
het viel mij op dat er meer ijsbeertjes vroeg naar huis gingen, ik was dus niet de enige die teleurgesteld was.
Ik ben toen maar in de auto gestapt, en naar kaarst gereden !
voorlopig moet ik de villa maar even links laten liggen, er is totaal geen sfeer, en de dames zijn teleurstellend. het enige positieve aan de villa is het eten, dit is het beste van alle saunaclubs !
misschien dat ik het over een maand nog eens probeer, maar voorlopig rijd ik liever naar de livingroom !
Carpe diem
26 mei 2008, 12:20
Het was meer haar houding die mij deed beslissen na 19,74 sec. het bezoek af te breken. Haar verteld dat het volgens mij niets zou worden, maar dat ik gewoon haar zou betalen. Het viel zelfs W2, die bij het afrekenen in de kleedkamer naast me stond op hoe pissed off ze hier van was. Ze scheen er nogal wat moeite mee te hebben. Waarschijnlijk drong het tot haar door dat ze deze grote kans had laten liggen :rofl:.
Ik kan best begrijpen dat zij daarmee moeilijk had. De dames moeten bij het halen van de kamersleutel in het Buro de tijdstip bij vermelden. Zo kan de leiding de dames in de gaten houden dat ze niet de boel belazeren over de tijdsduur van de kamerbezoeken. Alleen nu moest deze dame natuurlijk uit gaan leggen aan de leiding waarom zij zo snel terug was.
Ik hoop dat je volgende keer meer geluk hebt.
Greetz,
Pluk de dag
Samstagabendgast
26 mei 2008, 20:53
Het is onderhand een hele mooie club aan het worden.Zwembad en tuin zien er prachtig uit. Ik was een beetje laat voor de eerste maaltijd maar de hamburger smaakt daarna goed. Daar lag het allemaal niet aan. Wel een probleem is de dames die met je naar de kamer willen of tenminste de indruk wekken met jou naar de kamer te willen gaan. Ik zal het de komende tijd nog eens gaan testen :essen2:
Het was meer haar houding die mij deed beslissen na 19,74 sec. het bezoek af te breken. Haar verteld dat het volgens mij niets zou worden, maar dat ik gewoon haar zou betalen.
19,74 seconden!? :eek: Dat is nog korter dan die 1 minuut 2 seconden die ik (nog volledig aangekleed) met Madelene op de kamer was, en die vroeg zelf hier "maar" 10 Euro voor :green_smi (zie andere thread over hoe dit afliep).
Je had natuurlijk al meer dan een half uur voorspel gehad met haar op het terras en aan de bar! :cool:
BTW: hopelijk gaan de speakers geen kamergeluiden weergeven, anders konden de landende vliegtuigen nog wel eens per ongeluk van koers af gaan wijken :D
seksenfun
26 mei 2008, 21:55
BTW: hopelijk gaan de speakers geen kamergeluiden weergeven, anders konden de landende vliegtuigen nog wel eens per ongeluk van koers af gaan wijken :D
Gezien de vliegers zo laag vliegen daar lijkt dit mij een continue gevaar daar en lijkt het me toch niet zo veilig (ook niet met condoom) op de kamers op de zolder :rofl:.
Ik vind VV een prachtige club. alles hebben ze goed voor elkaar, behalve:
Er lopen wel heel veel dames rond die er een wedstrijd van maken om zo snel mogelijk naar de kamer toe te gaan, en nog sneller er vanaf.
Ook zijn er nogal wat dames die erg ongeintresseerd zijn en met een blik rondlopen van ik heb hier geen zin in.
Daarbij is er nog een opvallend aantal die onder invloed is van ............
vul zelf maar in (ik weet het dit mag je niet zeggen, maar het loopt de spuigaten uit)
En natuurlijk zijn er ook goede dames die wel service willen verlenen en je een goede tijd willen bezorgen. maar dit lijkt op moment meer uitzondering dan regel.
Oftewel zoals Rex al schreef ze moeten nu alle zeilen bijzetten, er is wat dit betreft werk aan de winkel zeker als ze het dames bestand op gelijk nivo willen krijgen als de rest van de club.
Beter wat minder dames en goede dan veel dames die erg hun best doen om klanten weg te jagen.
Oblix hoopt in iedergeval dat VV een gezonde goede formule vind wat de dames betreft, zodat we er leuke tijden mee kunnen maken.
hè hè eindelijk zijn er ook enkelen onder ons zoals ik die het niet onder stoelen of banken schuiven, maar gewoon recht voor z'n raap aangeven dat VV inderdaad alle zeilen bij moet zetten om het voor ons interessant te maken hier een middag / avond naar toe te willen gaan.
Er is al veel over de club ansich geschreven, zonder twijfel erg mooi en compleet, alleen het allerbelangrijkste ontbreekt er in de club en dat is :
Dames die een goeie service verlenen en die ook moeite doen om ons het naar onze zin te maken.
Ik heb gezegd,
Rex.
rplover
26 mei 2008, 23:30
hè hè eindelijk zijn er ook enkelen onder ons zoals ik die het niet onder stoelen of banken schuiven, maar gewoon recht voor z'n raap aangeven dat VV inderdaad alle zeilen bij moet zetten om het voor ons interessant te maken hier een middag / avond naar toe te willen gaan.
Er is al veel over de club ansich geschreven, zonder twijfel erg mooi en compleet, alleen het allerbelangrijkste ontbreekt er in de club en dat is :
Dames die een goeie service verlenen en die ook moeite doen om ons het naar onze zin te maken.
Ik heb gezegd,
Rex.
Jij hebt inderdaad gezegd, en daarmee is het wet?
VV is voor mij, en heel wat anderen, dat heb ik tijdens al mijn bezoekjes tot op heden gemerkt, meer dan aangenaam om een namiddag, avond of zelfs een ganse dag te vertoeven.
Blijkbaar ben jij vergeten dat deze club nog maar enkele maanden geopend is, en dat er telkens moet bijgeschaafd worden door het management. Als club op zich is het in orde, enkel moet ik Oblix bijtreden in wat hij schrijft.
Maar dat neemt niet weg dat het niet voor ieder perfect kan zijn.
Zo vind ik GT een regelrechte ramp, een gribustent, een neukfabriek, een poppetjesdans, maar ik ga niet herhaaldelijk dat topic spammen om te zeggen hoe slecht het er wel is. Integendeel, het is er voor mij slecht, dus blijf ik er weg, punt uit. Daar blijk jij het moeilijker mee te hebben, onder het motto: als het jeukt moet je krabben? ;)
Ik krijg het vliegend schijt van mensen die niets dan negatieve kritiek spuien, maar er wel bijna iedere week te vinden zijn (ja, Rex, dat is op U bedoeld). Als je eens begint met opbouwende kritiek te geven, zou ik je alvast ernstiger nemen, maar na wat ik al van je gezien heb (hondsdol), zijn je woorden enkel woorden in de wind.
Van die andere beertjes, je doelt dus ook op Oblix, lees ik opbouwende dingen, raadgevingen, en dat is wat we wel kunnen doen en zeggen.
Iets bot afbreken is de makkelijkste oplossing.
Vind je het er niet goed, tja, ieder zijn smaak.
Straks ga je het nog beter vinden in 't skw, daar heb ik nog nooit 7 slechte ervaringen op 10 gehad. of misschien moet je na al die slechte sessies wel eens gaan nadenken over wat jij een slechte sessie vindt.
Ik heb gezegd,
rplover
Ieder z'n ding Rex en gelukkig gaan we niet allemaal naar dezelfde saunaclub tegelijkertijd. Belangrijkste is dat je je op je gemak voelt. En dat kan een ieder op z'n eigen wijze bij verschillende clubs zelf invullen.;)
Ik heb gezegd,
Rex.
...
Zo vind ik GT een regelrechte ramp, een gribustent, een neukfabriek, een poppetjesdans,
Goddank, weer een Belg minder in GT! :teuflischBen wel benieuwd op basis waarvan jij stelt dat GT een gribustent is, maar ok, jouw mening. En neukfbriek? ALLE saunaclubs, mooi aangekleed en verfijnd, of niet, zijn neukfabrieken. Als je dat niet wilt zien, tsja... Poppetjesdans begrijp ik niet, maar als je de rondreizende dames bedoelt, die vind je in ELKE saunaclub.
...Van die andere beertjes, je doelt dus ook op Oblix, lees ik opbouwende dingen, raadgevingen, en dat is wat we wel kunnen doen en zeggen.
...
Ja, en bij voorkeur niet alleen op dit forum, maar vooral tegen de dames zelf ('ik ben niet gediend van jouw manier van benaderen', kun je op nette manier echt wel duidelijk maken) en de Thekenfrauen.
Alles staat of valt uiteindelijk met de DVPs, al het andere zijn min of meer noodzakelijke voorwaarden, maar zonder goede dames is het niks. Ik ga VV echt nog wel een kans geven, maar voorlopig nog even niet.
Last but not least, als je Rex persoonlijk wilt aanvallen, doe dat dan in de IM?
zeppos58
27 mei 2008, 12:07
Persoonlijk vind ik GT gewoon te druk, teveel volk op een kleine plaats, maar dat is persoonlijk. Toch zal ik er vroeg of laat nog wel eens binnen vallen.
Ik heb het meer voor rustiger zaken zoals LR YY als er geen pooiers rondhangen, het huidige PHG en natuurlijk het kleine Bernds. Maar ook VV, ik ben er al een 5 tal keer geweest met telkens meerdere kamer bezoeken 2, 3 4 of zelfs 5 op 1 dag. En nog Maar 1 keer een tegenvaller gehad, en ik had dat moeten weten.
Nu is de ene meid beter dan de andere, maar grosse mode zijn de slechte ervaring nog beperkt gebleven. Of heb ik een goede neus en ruik ik de toppers ???
Trouwens ik heb in alle clubs al wel een tegenvaller gehad, behalve in Bernds
rplover
27 mei 2008, 12:25
Goddank, weer een Belg minder in GT! :teuflischBen wel benieuwd op basis waarvan jij stelt dat GT een gribustent is, maar ok, jouw mening. En neukfbriek? ALLE saunaclubs, mooi aangekleed en verfijnd, of niet, zijn neukfabrieken. Als je dat niet wilt zien, tsja... Poppetjesdans begrijp ik niet, maar als je de rondreizende dames bedoelt, die vind je in ELKE saunaclub.
Last but not least, als je Rex persoonlijk wilt aanvallen, doe dat dan in de IM?
Poppetjesdans, Randy, neen, ik heb het niet over zigeuners :teuflisch
Zal ik je zaterdag eens haarfijn uitleggen?
GT? Voor mij not done, alleen al de manier waarop, 85 Meiden op een barkruk, die een handtastelijke erehaag vormen. Je komt nog niet voorbij de kleedruimte. Er is nog net geen uurregistratie met een tikklok (of is die er toch wel, maar weten we het niet :hammer:)
De poppetjes toch, soms dansen ze wel niet, dus daardoor dat je het niet begrijpt? :D
Er zijn neukfabrieken en neukfabrieken, Randy, misschien begrijp jij de uitdrukking "aan de band werken" niet, ik zal je zaterdag wel even opvoeden :moon:
Ik wil Rex echt niet persoonlijk aanvallen, ik zou echt niet durven, zo een toffe kloot ;)
En nu terug over naar VV? :baby2:
Willem2
27 mei 2008, 12:46
En nu terug over naar VV? :baby2:
Ja jullie gaan die discussie ergens anders op het forum verder voeren. En anders doen jullie dat zaterdag maar ;)
...
En anders doen jullie dat zaterdag maar ;)
Idee voor zaterdag: weddenschappen op het titanengevecht tussen RPL en Rex :rofl:
Ik zal wel de bookmaker zijn, ga ik ook eens met meer geld weg dan ik binnenkwam.;)
Willem2
27 mei 2008, 14:53
Nadat ik eerst JackD en wat spullen had afgezet bij de PHG ben ik weer teruggereden naar Villa Vertigo. Ik had dus een redelijk vergelijk kwa drukte en samenstelling van de bezoekers. Ik denk dat het aantal bezoekers om half drie in beide clubs even groot was, maar dat het aantal nederlanders in VV toch wel iets groter was dan in de PHG.
De deur werd open gedaan door een halfzieke Meggi,ondanks dat zag ze er nog steeds goed uit. En al snel kom je dan in de gang verschillende bekende ijsberen tegen. Want die doorgang is eigenlijk de beste ontmoetingsplek in VV. MiniMe kon al meteen verslag uitbrengen van de goede kamersessies en nog veel beter over die ene slechte :D ( en eigenlijk was die ene slechte dan wel weer goed. Het is namelijk een mega-lekker-wijf waarover je dan heerlijk kan zeuren en mekkeren ;). Dat lucht ook weer op...... Maar het is wel een beetje een ezel want hij had haar al eerder in Freude gehad, toen was ze wel iets beter :lostit: )
Maar goed mij snel verkleed als rode ijsbeer met oranje slippers :eek: :D en het terras op. Het was namelijk mooi weer om buiten te zitten en dat is nu zeer goed mogelijk in Villa Vertigo. Het zwembad is af en er zijn verschillende hangplekken voor de ijsberen. Het is in feite zo goed dat sommigen alleen om even wat te eten en drinken van hun bedje af komen. En dan weer snel gaan liggen om uit te buiken. (Het goddelijke lijf van Mauriceyep zie je nog goddelijker worden ;) )
Er waren bij binnenkomst volgens Meggi 29 dames ingeschreven en ik denk dat het 's avonds opliep tot 35-40 vrouwen. Carpe Momentum, HotHHarry, liefhebber, Mauriceyep, MiniMe, Hollandmale + The Bluescompany, Samstagabendgast, Flipper, oblix,rplover en nog heel wat andere ijsberen waren dus aanwezig. En ondanks dat de parkeerplaats vol was 's avonds; leek het helemaal niet vol binnen.
Het eten zoals al vaker genoemd was van uitzonderlijke klasse, daarna nog een BBQ en genoeg vernapperingen vooraf en tussendoor. De inwendige ijsbeer is absoluut aan zijn trekken gekomen.
Er wordt misschien wel geklaagd over de dames maar ik heb nog geen flop meegemaakt. Ok ik loop wat minder mijn pik achterna :rolleyes: maar ik heb de afgelopen maanden gewoon goede sessies gehad met onder anderen Natasa, Katharina, Sabrina, Sina, Anna, Carmen.... En tuurlijk zie ik de gelukszoekers in grote getalen naar binnenkomen en weer gaan......
Ik heb mij afgelopen zaterdag buitengewoon goed vermaakt met alle ijsberen en dames die er aanwezig waren.
Willem2
27 mei 2008, 15:44
Beter wat minder dames en goede dan veel dames die erg hun best doen om klanten weg te jagen.
Oblix hoopt in iedergeval dat VV een gezonde goede formule vind wat de dames betreft, zodat we er leuke tijden mee kunnen maken.
Er is te veel getracht een ieder het naar de zin te maken.
Gewoon regels en handhaven. Voor mannen en vrouwen.
Dat ben ik met jou eens, streng maar rechtvaardig werkt gewoon het beste.
@ willem, waarom moest jij nu weer namen van dames noemen waar jij een goede tijd mee hebt gehad, ik probeer steeds te voorkomen om namen te noemen, ik wil niemand persoonlijk beschadigen met mijn opmerkingen.
En ook nu ga ik niet in op deze namen, laat ze zelf maar wakker worden:sleep: en maar lopen klagen dat ze niets te doen hebben.
Goh, hoe zou dat toch komen.:sleep:
Willem2
27 mei 2008, 18:04
@ willem, waarom moest jij nu weer namen van dames noemen waar jij een goede tijd mee hebt gehad, ik probeer steeds te voorkomen om namen te noemen, ik wil niemand persoonlijk beschadigen met mijn opmerkingen.
Er staan toch geen foto's bij en ook niet die van jou ;) :rolleyes:
Wat heb je er aan als ik zeg dat ik wel goede sessies heb en er daarna helemaal niks bij zet ?
Jij tracht door geen namen te noemen te voorkomen dat je bepaalde dames zal beschadigen. Daarom beschadig jij ze maar allemaal :cool:
Er staan toch geen foto's bij en ook niet die van jou ;) :rolleyes:
Wat heb je er aan als ik zeg dat ik wel goede sessies heb en er daarna helemaal niks bij zet ?
Jij tracht door geen namen te noemen te voorkomen dat je bepaalde dames zal beschadigen. Daarom beschadig jij ze maar allemaal :cool:
Ik heb al geschreven dat er uitzonderingen zijn, wat wel opvalt van jouw lijstje goede namen is dat ze allemaal lopen te klagen dat er zo weinig naar de kamer gegaan word. laat ik dit nu niet vreemd vinden.
Het is al eerder gezegd: de club(leiding) heeft zeker veel invloed op de kwaliteitsbeleving die je als ijsbeer in een club hebt, ook hoe je de de dames ervaart. Er zijn een paar belangrijke succes criteria aLs het om de dames gaat:
- hoeveel dames weet je als club binnen te krijgen? (dit kan door laagdrempelige entree voor dames te hanteren)
- hoe "garandeer" je een minimum kwaliteitsnivo van de dames? (dit kan door strenge selectie aan de poort te doen, kritisch te blijven volgen hoe een dame zicht opstelt, en vooral ook: consequenties trekken als de dame bij herhaling onder nivo presteert => exit!)
- hoe los je incidenten/klachten op? (dit kan door klanten serieus te nemen en iets met de opbouwende kritiek/klacht te doen)
Zelf vind ik ook dat VV nu nog veel te weinig toppers in huis heeft om bij voorbaat al te weten dat je er een goede dag (qua sex) gaat meemaken. Punt 1 en 2 hierboven zou ik als ik Stephan was dus zeer serieus oppakken. Ben circa 10 uur in VV geweest op een goedbezochte zaterdag, en ik heb 2 (redelijk) goede sessies gehad. Bij GT (en bij Paradiso en Bernds helemaal) zou je op zo'n mooie, lange zaterdag zeker 4 goede sessies hebben gehad, en eigenlijk nog een wensenlijstje van nog eens 4 dames hebben (wat fysiek dan helaas niet meer gaat).
Punt 3 is gelukkig al goed op orde bij VV, weet ik na mijn zeer slechte evaring met Madlene, wat zeer goed opgepakt werd door Stephan en Meggie (en nee Willem2, ik ben dus geen ezel, die stoot zich namelijk maar 1x aan dezelfde steen, ik dus vaker! :D).
Nogmaals: ik heb me erg vermaakt, zowel met de 2 dames, als de vele ijsberen en het heerlijke eten, maar als ik niets aan het toeval wil overlaten in een weekend waar ik lekkere sex wil, dan staat VV (nog) niet bovenaan.
Ik krijg het vliegend schijt van mensen die niets dan negatieve kritiek spuien, maar er wel bijna iedere week te vinden zijn (ja, Rex, dat is op U bedoeld). Als je eens begint met opbouwende kritiek te geven, zou ik je alvast ernstiger nemen, maar na wat ik al van je gezien heb (hondsdol), zijn je woorden enkel woorden in de wind.
rplover
En daar gaan we weer.......................Ik wordt tenminste niet verliefd op een dame van plezier in VV????? Ja dan zie je alles al heel snel door een roze bril...
Beetje jammer rplover van je zo naar mij te reageren, maar wie de bal kaatst..............
rplover
27 mei 2008, 22:21
En daar gaan we weer.......................Ik wordt tenminste niet verliefd op een dame van plezier in VV????? Ja dan zie je alles al heel snel door een roze bril...
Beetje jammer rplover van je zo naar mij te reageren, maar wie de bal kaatst..............
Euh, verliefdheid op een Meid heeft niks met de Villa te maken, word jij dan nooit verliefd, buiten op jezelf? :teuflisch Oops , dat was niet mooi ;)
Tot zaterdag, Rex
HotHHarry
27 mei 2008, 22:25
Jawel vrinden, ook ik heb deze discussie weer ff doorgeworsteld, hoewel ik niet zo vaak als de meeste hier in een saunaclub kom ben ik eigenlijk tot een simpele conclusie gekomen.
A: Smaken verschillen (gelukkig maar, anders stonden er hele lange rijen voor de kamer van die ene DVP in die ene saunaclub ;))
B: De ene dag is de andere niet, dat geld voor ons als wandelaar, als ook voor de DVP en ook voor de club. en daar bedoel ik mee, je gemoedstoestand van die dag, en ook die van de DVP, de klik, maar ook het gezelschap waar in je verkeer die dag, maar ook het weer en zelfs de dingen die je die dag of week heb meegemaakt, bij elkaar zijn dat allemaal kleine dingen die toch van invloed zijn hoe je er tegen aankijkt op dat moment :rolleyes:
C: Deze discussie had dan ook bij elke andere club kunnen staan, zie reden A + B :D
Maar we moeten vooral doorgaan met deze discussies en recencies, want uiteindelijk pak je als lezer van dit forum die dingen er uit die voor jou belangrijk zijn, en die het voor jou van belang zijn om je club bezoek op te baseren ..
Bijvoorbeeld, ik ben gek op water, en daarom kies ik nog steeds sinds ik de saunaclubs bezoek, in de zomer voor een club met zwembad (YY en nu dan ook VV), en in de winter ga ik naar GT, omdat ze daar zo'n hele mooie whirlpool hebben. Sex is voor mij bijzaak :teuflisch ;)
M.a.w. ik heb een hele gezellige en geslaagde dag gehad afgelopen Zaterdag, en ik zal dan ook zeker nog eens terug komen, ik hoop dat ze dan in iedergeval wel de wirhlpools hebben draaien, anders ga ik elders kijken :o :p
C: Deze discussie had dan ook bij elke andere club kunnen staan,
:o :p
Niet helemaal akkoord, Bij Bernds zou hij nergens op slaan.
rplover
27 mei 2008, 22:42
Het hoort hier misschien niet thuis, maar toch maar.
@Rex, mijn excuses.
Ben er een beetje te hard in opgegaan, zoals meestal :heul:
Ieder zijn ding, en de Villa heeft voor mij iets, en het is echt niet Sharon ;)
Ik kan begrijpen dat je na vrijdag het maar een gribustent vindt.
Maar zaterdag hebben we wel een heerlijke dag beleefd, ondanks de opdringerige Meid die je deed denken aan je moeder ;)
Voor de rest heel wat fijne mensen en Meiden leren kennen afgelopen zaterdag.
En wie o wie is toch die Russische met kleedje, die me zonodig tegen sluitingstijd moest verleiden :baby2:
Oblix, ken jij ze?
Niet helemaal akkoord, Bij Bernds zou hij nergens op slaan.
En bij Paradiso/Freude ook niet (als het om de dames gaat).
ondanks de opdringerige Meid die je deed denken aan je moeder ;)
Excuses aanvaard rplover, maak je geen zorgen.
Echter één aantekening bij bovenstaande zin van je. Deze is door Romy totaal uit zijn verband gerukt.
Op een gegeven moment vroeg ze me zoveel persoonlijke dingen, dat ik toen tegen haar gezegd heb; je lijkt me moeder wel die wil ook altijd alles weten.
Dit heeft echter totaal niets te maken met opdringerigheid, dus laat aub mijn moeder met rust.
Ik dank u vriendelijk.
Hartelijke groet,
Rex.
Op een gegeven moment vroeg ze me zoveel persoonlijke dingen, dat ik toen tegen haar gezegd heb; je lijkt me moeder wel die wil ook altijd alles weten.
Dit heeft echter totaal niets te maken met opdringerigheid, dus laat aub mijn moeder met rust.
Ik dank u vriendelijk.
Hartelijke groet,
Rex.
Waarom zet je dan wel een foto van (je knappe)moeder naast je nick name :eek:
Waarom zet je dan wel een foto van (je knappe)moeder naast je nick name :eek:
Tja was ik maar net zo knap als mijn moeder, dan had ik nooit een hoer geneukt............:confused:
Picasso 1
27 mei 2008, 23:09
"De puta madre" is een spaanse zegwijze voor "erg goed". Toch adviseer ik je dat niet in een club tegen een dame te zeggen na een kamersessie met haar :rolleyes:.
HotHHarry
27 mei 2008, 23:09
En bij Paradiso/Freude ook niet (als het om de dames gaat).
En dat is precies wat ik bedoel in punt A, het draait niet alleen om de dames, maar om het geheel.
Zoals ik al eerder heb gezegd, ik ben gek op het natte gedeelte van de clubs, en hoewel ik nog nooit bij Bernds ben geweest, lees ik dat ze daar geen zwembad of wirhlpool hebben, dat maakt het voor mij dan ook al een stuk minder, daarnaast vind ik het geanimeer van de dames ook wel leuk, ook dat is uit den boze bij Bernds, dus in mijn geval zou ik na een bezoek aan Bernds wel eens zo'n discussie kunnen gaan op starten :rolleyes:, zij het dat ik dat niet zo gauw zou doen, omdat ik bovenstaande al weet, door jullie mooie recencies ;) :D
En dat is precies wat ik bedoel in punt A, het draait niet alleen om de dames, maar om het geheel.
Zoals ik al eerder heb gezegd, ik ben gek op het natte gedeelte van de clubs,
;) :D
Ik ben gek op het natte gedeelte van de dame :eek:
The Blues Company
27 mei 2008, 23:24
Dat Klopt hotharry de VV is top maar de dames die je bij zo'n club verwacht valt idd een beetje tegen!
Als we Zaterdag bekijken ,was het niet echt qua dames de absolute top verhouding !
Laten we hopen op betere tijden,al hoewel we met zijn allen wel hebben genoten .
Tot gauw maar weer besten vrienden !
The blues Company
Silvester
28 mei 2008, 11:04
Silvester is nog steeds niet in Vertigo geweest :o , Willem komt nog steeds niet af met zijn vrijkaartje..:rolleyes:
Vanaf de zijlijn lees je dan -onbevooroordeeld- de recensies die sinds de tuin en het zwembad klaar zijn, in combinatie met het fraaie weer, wat "klageriger" gaan worden...
Dames hebben weinig fut, of jagen te veel...
Anderzijds lees je dan dat ijsbeertjes de hele dag genieten van de fraaie ambiance, de tuin, het zonnetje op de ligstoelen, het overheerlijke eten, en zeker niet te vergeten de blik op de zonnende en/of ronddwarrelende dames...
Helemaal niks mis mee, en zeker als je jezelf dit kunt permitteren is dit uiteraard veel beter dan bijvoorbeeld werken...;)
Genietende ijsberen die het poppen dan ook niet zo heel erg hoog in het vaandel hebben staan, de dag is immers nog lang...
Maar dan lopen de dames ook de ganse dag tegen dezelfde genietende "passieve" ijsberen aan te kijken...
En kan het dan niet zo zijn dat de ene actie (of eigenlijk het ontbreken daarvan) de reactie van de dames bepaald...??
En die reactie van de dames werkt dan ook weer averechts op de "kortstondige" bezoekers?
Misschien heeft Vertigo wel te veel "ambiance"....??
:plapper:
Willem2
28 mei 2008, 11:48
Silvester is nog steeds niet in Vertigo geweest :o , Willem komt nog steeds niet af met zijn vrijkaartje..:rolleyes:
Ik voel de druk met de minuut toenemen :rolleyes:
Genietende ijsberen die het poppen dan ook niet zo heel erg hoog in het vaandel hebben staan, de dag is immers nog lang...
Maar dan lopen de dames ook de ganse dag tegen dezelfde genietende "passieve" ijsberen aan te kijken...
En kan het dan niet zo zijn dat de ene actie (of eigenlijk het ontbreken daarvan) de reactie van de dames bepaald...??
En die reactie van de dames werkt dan ook weer averechts op de "kortstondige" bezoekers?
Misschien heeft Vertigo wel te veel "ambiance"....??
Het is niet voor niets dat Paradiso/Freude en Bernds bij veel ervaren ijsberen hoog in het vaandel staan: totaal geen ambiance, maar de sex die je er krijgt.......top! :freu:
Maar goed, de vraag is wat oorzaak en gevolg is bij VV. als er voldoende goede dames waren geweest, was ik zeker 4 keer de kamer op geweest afgelopen zaterdag (dat doe ik elders ook), maar helaas.:rolleyes:
rplover
28 mei 2008, 21:40
Maar goed, de vraag is wat oorzaak en gevolg is bij VV. als er voldoende goede dames waren geweest, was ik zeker 4 keer de kamer op geweest afgelopen zaterdag (dat doe ik elders ook), maar helaas.:rolleyes:
Hoe laat ben je vertrokken zaterdag? Na tienen wist ik niet meer waar eerst kijken van 't schoon volk dat er ronddwarrelde ;)
Hoe laat ben je vertrokken zaterdag? Na tienen wist ik niet meer waar eerst kijken van 't schoon volk dat er ronddwarrelde ;)
Er was zeker meer keus om 22:00 dan om 14:00, dus volgende keer naar VV ga ik pas later op de dag, want nu was de zin er gewoon niet meer na 10 uur aan het zwembad hangen. (voor het idee: om 22:00 waren er in VV net zoveel "interessante dames" als om 13:00 in bv GT).
Het is niet voor niets dat Paradiso/Freude en Bernds bij veel ervaren ijsberen hoog in het vaandel staan: totaal geen ambiance, maar de sex die je er krijgt.......top! :freu:
:eek:Whow, we hebben de oplossingen, We nodigen de dames van Freude en Bernds gewoon uit om in VV te komen werken, dan hebben we een echte TOPCLUB.:freu::huch:Hoe ging dat spreekwoord ook al weer, de wens is .....van de gedachte.:redface:
:eek:Whow, we hebben de oplossingen, We nodigen de dames van Freude en Bernds gewoon uit om in VV te komen werken, dan hebben we een echte TOPCLUB.:freu::huch:Hoe ging dat spreekwoord ook al weer, de wens is .....van de gedachte.:redface:
Goed voorstel! Belangrijk wordt dan weer wel dat de "kwaliteit vastgehouden wordt" door de club eigenaar, maar dat mag geloof ik weer niet van rplover :D
Heren!!
Dit topic heet Villa Vertigo Algemeen ;)!
Wordt tijd dat we weer over VV ervaringen gaan berichten.
Ik zal zo maar het goede voorbeeld maar geven en beschrijven wat voor een geslaagde avond ik dinsdag jl. weer in VV had :freu::freu::freu:!
Big30
Manni1A
30 mei 2008, 01:07
Das Ambiente in der Villa Vertigo war schon immer klasse. Mittlerweile ist auch die Mädels-Besetzung absolut top.
Der Abend endete um halb zwölf bei einer Zigarette auf dem Balkon unseres Zimmers. Gemeinsam mit Latoya genoss ich noch ein paar Minuten diese herrliche Atmosphäre: Ein ruhiger Blick in den top gepflegten Garten, in dem die Bäume mit dezentem Licht angestrahlt werden. Einige Eisbären lagen in der lauen Sommernacht noch am Pool, auf der Terrasse direkt unter uns vergnügte sich noch ein Eisbär mit der Polin Emilia. Irgendwie habe ich in diesen Minuten gedacht: Eine solche Atmosphäre erinnert mehr an Urlaub, als an einen herkömmlichen Club.
In den vergangenen Wochen habe ich schon einige sehr gute Tage in der Villa Vertigo erlebt. Nahe an der Perfektion, was Stil, Ambiente und Atmosphäre betrifft. Dieser 29. Mai war insofern jedoch noch herausragend, weil die Villa mittlerweile auch eine exzellente Damen-Besetzung hat. Was besonders auffiel: Neben einigen bildhübschen Polinnen und Russinnen (Marina DD) finden sich in der Villa auch immer mehr deutsche Klasse-Frauen ein.
Wie zum Beispiel Latoya, die früher im PHG als Xenia gearbeitet hat. Sie ist 20 Jahre alt, charmant und clever, mittlerweile stolze Besitzerin von D-Hupen, und bietet ein göttliches Französisch (leider ohne FT-Abschluss).
Meine Begeisterung über Latoya war genauso groß wie die des Kollegen Theo-Loge über Carmen I (Deutschland, Mitte bis Ende 20, blond, Typ Luder). Carmen ist nur abends da. Ich hatte vor einer Woche mit ihr das Vergnügen: Der Service lässt wirklich keine Wünsche offen.
Dritte Top-Empfehlung aus Deutschland neben Latoya und Carmen ist Jennifer (blond, große Hupen). Kollege Robin war derart begeistert, dass er sie mit Lisa (derzeit GT) verglich. Nur mit dem Unterschied: Die Einschränkungen bei Lisa (keine ZK, kein lecken) hat Carmen nicht.
Angesichts der starken Besetzung des Tages gibt es deswegen eine Premiere:
Ijsberenforum proudly presents:
Die erste nahezu komplette Anwesenheitsliste aus der Villa Vertigo:freu:
Anwesend waren am 29. Mai ca. 45 Frauen:
Adriana (Polen :hot:), Aleya (Asien), Alia (?), Alex (Polen, :hot:), Angelina (Polen - ein Top-Modell, Service soll aber nicht so toll sein), Anna (D, :wiederda: :hot:), Carmen I (D, blond, :hot:), Carmen II (D, dunkle Haare), Carla (Rumänien), Cindy (Rumänien :hot:, Super Französisch), Dodo (D), Emilia (Polen), Eleni (?), Fiona (D - Ex-GT, :hot:), Gabi (D), Gina (Ungarn - top Service), Ginger (Polen, Ex-PHG), Gini (D), Irina (Russland), Jennifer (D - :hot:), Judith (D, :hot: :neu:), Kamila (Polen), Kitana (Russland), Kristina (D), Latoya (D - :hot:), Lina (D), Luana (Rumänien), Luisa (blond, D), Madleine (:hot: , früher bekannt als Marina DD), Mia (D), Milana (Ungarn, Ex-PHG), Monika (Polen), Monique (D - Ex-LR), Natascha (Serbien - aus allen Clubs bekannt ;) ), Noelle (D - :hot: - bei Sympathie), Rachel (Tschechien :neu:), Roxana (Polen, Ex-PHG :hot:), Sabrina (Weißrussland, Ex-PHG :wiederda:), Sara (D), Sina (D - Ex-Mimi PHG), Tamara (Russland), Verena (D), Wanli (Thailand - Ex-PHG)
Bei meinem Eintreffen gegen 16 Uhr waren ca 25 Frauen anwesend. Am Abend füllte sich die Terrasse auch sehr mit Eisbären, so dass zu hoffen bleibt, dass die Mädels bei der Stange bleiben. Die Atmosphäre am Pool (der demnächst sogar beheizt wird), war extrem entspannend.
Noch zwei Anmerkungen zum Stil der Villa:
Noch nie habe ich in einem Club so schöne und bequeme Gartenmöbel gesehen - da könnte man den ganzen Tag drin liegen) :rofl:
Und in diesen Sommermonaten werden zwei Abendessen serviert: Ein stilvolles Buffet um 18 Uhr, und dazu wird ab 20 Uhr gegrillt. Nach dem Grillen ging es mit Latoya aufs Zimmer - bis um halb zwölf und der Zigarette auf dem Balkon.
Manni1A
Willi69
30 mei 2008, 07:57
Ijsberenforum proudly presents:
Die erste nahezu komplette Anwesenheitsliste aus der Villa Vertigo:freu:
Well done, Manni1A! :p
In der Aufregung hast Du wohl Jennifer und Carmen verwechselt... :cool:
Dritte Top-Empfehlung aus Deutschland neben Latoya und Carmen ist Jennifer (blond, große Hupen). Kollege Robin war derart begeistert, dass er sie mit Lisa (derzeit GT) verglich. Nur mit dem Unterschied: Die Einschränkungen bei Lisa (keine ZK, kein lecken) hat Carmen nicht.
Manni1A
30 mei 2008, 08:42
Well done, Manni1A! :p
In der Aufregung hast Du wohl Jennifer und Carmen verwechselt... :cool:
Ups, da hast du natürlich recht. Gut, wenn der erfahrene Hausmeister der Konkurrenz ein wachsames Auge hat :rolleyes:
woods25
30 mei 2008, 16:02
Manni1a,
Mit Judith und Cindy kann Ich dein Hot wirklich bestätigen;)
Ich war gestern vom 18.30 Uhr bis 21 30 Uhr dort wirklich tolle Ambiente und auch tolle Frauen.
Gruß
woods25:wink:
Klasse, das es nun auch (hoffentlich regelmäßig) eine Liste der Mädels in VV gibt. Leider nicht ganz komplett, ich sehe es Manni mal nach weil er einen bewegten Abend dort verbrachte (einmal nach 17 Minuten vom Zimmer zurück, dann von 21:30 bis 23:30 verschwundibussi). Ich war nach langer Zeit mit Samantha (Tschechien, Slovakei) ausgiebig auf dem Zimmer und brauchte erst einmal ein Getränk also an die Bar um ein solches bei Ascha zu ordern. Da kommt Alea (Bulgarien, ex GT) auf mich zu und fragt ob ich "frei" bin. Ich erkläre dass ich vor wenigen Minuten vom Zimmer zurück bin. Sie sagt, ich brauche nichts zu bezahlen, sie ist mit einem Gast auf dem Zimmer der gerne einen 3er mag, jedoch allein in den Club gekommen ist und ich brauche nicht zu zahlen :thefinger. Also doch erst Dusche, dann Getränk holen und ab dafür:D
Tolles Angebot, ich buchte letztlich FT (dieses Extra zahlte ich natürlich).
Details zur Session möchte ich nicht weiter beschreiben, der edle Spender war weniger als 2 Minuten im Club als er Alea buchte, als ich Alea entlohnte zog er sich wieder um, ich glaube er wollte nicht von vielen Leuten gesehen werden;)
Ein sehr guter Tag in der Villa, Alea und Samantha fehlen wie gesagt auf der Liste.
Harald
Manni1A
30 mei 2008, 22:36
Klasse, das es nun auch (hoffentlich regelmäßig) eine Liste der Mädels in VV gibt.
Dann ist heute Kollege Robin dran - ich hab ja in den nächsten vier Wochen keine Zeit ;)
(einmal nach 17 Minuten vom Zimmer zurück, dann von 21:30 bis 23:30 verschwundibussi).
Ich glaube, das waren maximal zwölf Minuten :green_smi
Alea und Samantha fehlen wie gesagt auf der Liste.
Alea müsste die von mir offenbar fälschlicherweise als Alia bezeichnete Dame sein - hab ich falsch verstanden :o
Samantha habe ich wirklich vergessen :mad:
Grüße
Manni1A :wink:
Willi69
31 mei 2008, 11:50
ich sehe es Manni mal nach weil er einen bewegten Abend dort verbrachte (einmal nach 17 Minuten vom Zimmer zurück, dann von 21:30 bis 23:30 verschwundibussi).
Ich glaube, das waren maximal zwölf Minuten :green_smi
Werden kritische Berichte etwa unterdrückt? :green_smi