PDA

Volledige versie bekijken : Luciana (GT)

Toppie
5 augustus 2008, 18:51
Naam : Luciana

Nationaliteit / taal : Albanees / Duits

Leeftijd : 25-27 jaar?

Haarkleur/lengte : donkerbruin/zwart met gekleurde slierten of hoe noem je dat? Ziet er in ieder geval erg wild uit.

Lengte : 1.70 - 175cm

Postuur / Cupmaat : slank gebruind superlijf / Cup A - B echt

Tatoeage /Piercing : navel en gezicht

Service : PMC, PZC, FT, Zoenen, beffen?

Extra : Een echte wilde tijgerin, kreeg een beetje "you tarzan me jane" gevoel en ik was dus jane ;)

mars
5 augustus 2008, 20:08

Is dat in deze volgorde??:D

Toppie
5 augustus 2008, 20:55

Is dat in deze volgorde??:D

jep eerst condoom erom voor de hygiene, daarna maar eraf gedaan want moest nog een FT-tje doen op verzoek van 2horny4u, daarna heb ik mijn kwakkie afgelikt tijdens een heerlijk tongzoensessie en tenslotte heb ik haar nog ff klaargebeft :thefinger

Toppie
5 augustus 2008, 21:00
en hier mijn ervaring met haar:

Nu werd het toch hoog tijd voor mij want de klok bleef tikken en mijn terugreis was om 17.00 gepland. In bar zag ik voor de speelomaat een zeer wild uitziende dame op twee krukjes liggen. Ze is zeker niet de mooiste, maar die blik en dat lijf maken alles goed. Ze keek zeer uitdagend in onze richting en ik ging er maar vanuit dat ze naar mij keek :bowlol::kotz:
Ik twijfelde nog, ook na enig aandringen van mars en segoiya om met haar te kameren, maar ik had helemaal geen tijd meer om te twijfelen. Na een minuutje of wat sprong de dame van de krukjes af en ging eine Runde machen. Dan maak ik ook maar eine Runde en hoopte haar tegemoet te lopen bij de seksbios. Ik spotte haar bij het bed naast de sauna. Ze lachte naar me en ik liep naar haar toe.
"Bist du Italianer?" vroeg ze, maar moest haar helaas teleurstellen. Gelijk wist ik waarom die Mars zo succesvol is!!!! Die vrouwen vallen voor die Italiaanse passie van hem. Ik probeer ze te behagen door bedden op te dekken, maar hij verovert de dames met zijn stoere machogedrag!
Ze bleek Luciana te heetten, maar sprak het uit als Lutschiana want ze kon goed Lutschen :) Ik had niet veel zin om lang te praten dus stelde voor om snel een sleutel te halen en zo geschiedde.
Weer belandde ik in kamer Eins. Luciana ontdeed zich van de weinige stof die ze aanhad. We gingen naast elkaar liggen en al snel had ik Luciana's tong achter in mijn keel. Zoenen was lekker en passievol, en Luciana greep al snel naar mijn kruis om mijn toppertje goedendag te zeggen. Al likkend of beter lutschend ging Lutschiana op onderzoek uit. En lutschen kan ze, geen enkel plekje sloeg ze over, ze spuugde mijn toppertje onder en beet in mijn ballen. Jammie t was lekker :) Via de spiegel keken we elkaar aan en geil lachte ze.
Daarna ging ze op me zitten en werd tarzan bereden door jane. Maar ik wilde mijn kwakkie niet in een Gummie schieten, want ik had 2horney4u belooft er een goodold FT-tje van te maken, dus daar hield ik me netjes aan :blow:

seqoya
6 augustus 2008, 08:28
potverdorie Toppie we hadden het nog zo gezegd: NIET IN DE BEK SPUITEN !!! je leert t ook nooit foei foei foei !!!! ;)

nixus
6 augustus 2008, 11:57
Luciana ben ik ongeveer twee maanden geleden nog in de Freude in Bochum tegen zeer het slanke lijf gelopen.
Uiterlijk hetzelfde zoals beschreven door Toppie33, met de wilde gekleurde haren. Met haar een wilde sessie gehad met veel zoenen.
Moest wel €100 aftikken voor een half uur + FT. Maar dat dan weer wel incl. anaal vingeren bij haar, wat ze normaal naar eigen zeggen eigenlijk niet wil doen.

Laursone
24 september 2008, 13:53
Luciana arbeitet jetzt wohl dauerhaft in der Freude

foots
1 maart 2009, 23:08
Heren beren,

Zaterdag ging ik voor het eerst naar Freude39 en ik moest er voor 12:00 zijn volgens de NL ers want dan is het goedkoper. Bovendien zeiden ze is het 's middags druk en 's avonds rustig, ok en het klopt helemaal. Ik was er rond 11:43 volgens mijn navi. Ik kwam binnen en ik was gewaarschuwd dat het donker was en bij de ingang was dat ook daarna viel het me mee (gewenning). Ik kreeg voor 30 euro een badjas en een handdoek en verder werd helemaal niets gezegd, ik moest het zelf uitzoeken, maar ik vond de weg naar beneden.

Nou toen ik boven kwam was het wel even slikken, want voor een sfeerbeer als ik die graag iedereen inclusief de dames de oren van de kop lult. Zeg maar gerust even heel erg diep slikken ! Hier staan een enorme collectie seats and sofa's en op ieder bankje zat iedereen alleen te zitten rondkijken, niks gezellig lullen:eek:, er werd niets, maar dan ook helemaal niets gezegd:wand:.

SLIK, dat is hier niet gezellig dacht ik wat een enorm saaie bedoeling, vreselijk, het is nog erger dan GT dat dacht ik, eerlijk gezegd wilde ik na 1 rondtje omdraaien en gillend naar moeders thuis. Maar ik heb geen moeder, mama's vrouw of vriendin thuis dus ging ik maar naar een voor mij vertrouwd plekje; het restaurant:teuflisch.

Eerst maar even lunchen dacht ik, want er zou nog een NL komen een Jaccoone en die had ik nog niet gezien na mijn rondtje waarbij ik mij uiterst onprettig voelde. Afijn een broodtje met wat beleg gepakt en en nog even met een andere NL er gelult. Was een beetje saaie zever, maar ja die vond het prima dat niemand wat zei:eek:, want hij kwam voor de goede dames service, vooral van Noy.

Tja die Noy, die naam wordt hier met goud geschreven die was popie zeg ! Ongelovelijk, Jaccoone had al gezegd dat die dame continue met de sleutel op en neer loopt, maar ik dacht dat zal wel meevallen, nee hoor, echt continue van 12:00 tot 19:00 heeft deze dame geen 5 minuten op de bank gezeten, echt waar niets teveel gezegd, niemand niet.

Aangezien ik erg op aziaten val denk je natuurlijk die Foots wil mooie Noy, die erg lief lacht en extreem goed moet zijn want iedereen wil met haar. Tja dat zou ik ook zeker gedaan hebben, maar het was de laatste dag van de Foots Frustration Tour (FFT), die na 2 dagen PHG eerder die week al behoorlijk aan het einde van zijn Latijn kwam. Kortom er moest iets extreem hoerig zijn om Foots nog op te winden en zijn laatste sapje er uit te persen:confused:.

En dat was LUCIANA was een enorm geil hoerige look heeft deze jongedame. Ik zal het netjes proberen te omschrijven; Ze is Albanees met normaal een witte huid en donkerblond haar, maar door de zonnebank was ze bruiner dan mijn aziatische vriendin (da's dus diepbruin heren, beren) en de donkerblonde lokken waren voorzien van vele lichtblonde extensions. Verder was deze dame gezegend met een werkelijk perfect coca cola bottle lichaam met een wespentaille, uiteraard afgewerkt door de doctor met een setje siliconen om u tegen te zeggen. Ik vergeet zelfs bijna de piercings door lip en navel en de tato zal ik wel vergeten zijn:freu:.

Kortom zo geil en hoerig zo heb ik er nog nooit 1 gezien en heren beren dat was de redding om mijn geiligheid toch nog 1 keer op te laten borrelen voor de laatste dag van de FFT. Ondertussen was Jaccoone ook binnen gekomen en ik hoorde van hem dat zijn maat ook erg tevreden was over Luciana. Dus ik nog een rondtje lopen en ik zag ze zitten, even voorzichtig staand een praatje gemaakt, want zitten is te gevaarlijk hier. Ze was aardig en ik ging zitten. Nog even praten en ze begon me te kussen en even daarna zocht ze kleine Foots. Echter die zal goed ingepakt want ik had een goede knoop in mijn bandtje gelegd:rofl:.

Tja op de bank gepijpt worden is wellicht niet ieders ding, maar ik zat parmantig om me heen te kijken, zo van he zien jullie niet dat ik hier heerlijk aan het genieten ben, prachtig, heeft toch wel wat. Ze gooide de handdoek op de grond en wilde op haar kniëën gaan. Geweldig dacht ik nog een dame die me op de knieën in het openbaar pijpt, heerlijk mijn droom komt uit. NEE, Noy ging met haar NL klant naar de kamer en toen wilde zij ook, jammer deze droom kwam dus niet uit:ranting2:.

Mijn badjas weer aangedaan, maar met een ongelovelijk paal strompel je naar een kamertje en niemand die er op let. Ik wees een dame nog op mijn tent, maar geen boe of bah, onvoorstelbaar, wat zijn sommige dames en heren hier passief. Op de kamer die overigens niet tot het plafond voorzien is van muur, kun je anderen heel goed horen en omdat ze foto's aan het maken waren in de club en in de kamer langs ons waren er ook regelmatig flitsen. Mooi want dan lichte het even op en zag ik hoe mooi hoerig die Luciana er uitzag, want de kamer was niet erg licht:bowlol:.

Luciana heeft een erg compleet repertoir en van uitgebreid tongen, borsten likken en zuigen tot uitstekend PZC met balbehandeling, niets werd overgeslagen. Vingeren niet geloof ik, wel lekker voelen. Nou ik was lekker opgewarmd op de bank en in de kamer was het ook erg warm. Echter bij het neuken, missio, cowgirl, doggy, elefant, etc. ik kwam niet en ik was moe, toen zij weer pijpen als een bezetene. Ook stevig handwerk mocht niet helpen en ik weer doggy :fuck:en zij gerafineerd als een hoer kan zijn aan mijn zak kriebelen, geweldig doet het altijd bij mij, maar ik kwam niet. Ik zweette als een paard en ik hijgde als een geile hond, want sporten doe ik niet, het was echt keihard werken. Ik kon niet meer en zij (aangespoord door de vraag hoeveel FT was op de bank € 25,-) trok het condoom er weer af en zei blijf jij maar op je knieën zitten en pijpte me krachtig en wreef lief over mijn edele delen. En na een tijdtje ik schreeuwde, en kermde en jawel ik kwam en hoe. Ze kon het niet in haar mondtje bergen en dikke klodders zaten op het bed. Heerlijk heerlijk heerlijk, dat was wat ik nodig had. De kroon op de FFT !

Nog even lekker gekust :baby2: en uiteraard vertelde ze dat ze erg moe was dat haar hand er zelfs pijn van deed. Zelfs de receptionist vertelde ze dat ik haar had kapotgeneukt :confused:. Afijn ik ben niet diep onder de indruk van mijn eigen capaciteiten, ik begrijp gewoon dat ze graag een fooi wil:rolleyes:. En dat heb ik haar ook gegeven het was Fabelhaft, Grossartig, wunderbar en super (spreek Soeper! uit in het Duits):lostit:

Luciana en ook Noy voor jullie beide kom ik nog een keer terug, verder is Freude niet mijn tent, ik ben een echte sfeerbeer en een feest-sfeer daar voldoet Freude totaal niet aan. Als ik ga of als iemand anders gaat, zorg dat je met een paar vrienden gaat. Dan kun je toch nog even met iemand praten, dit moet je namelijk niet van de andere bezoekers of van de dames verwachten:hammer:.

Ik had simpelweg geluk dat Jaccoone toch nog gekomen was en ik heb een soortgelijke beer gevonden met heel veel gemeenschappelijke onderwerpen en ik was bijzonder blij want anders was ik meteen na de sessie en het eten (dat simpel maar wel erg lekker was en overigens regelmatig werd bijgevuld )naar huis gegaan. Nu heb ik een groot deel van de dag in het restaurant met Jaccoone geouwehoerd en er nog een vriendenbeer aan overgehouden:bowlol:.

Groet, Foots :wink: