PDA

Volledige versie bekijken : Mandy (Pools) ex-GT



The Joker
6 augustus 2008, 22:33
Naam : Mandy

Nationaliteit/Taal : POL/DE

Leeftijd : 24

Haarkleur/-lengte : Lange blonde krullen

Lengte dame : 1.77

Postuur/Cupmaat : Normaal/B

Tatoeages/Piercings : Zal niet veel geweest zijn.

Service: Soft Dominant

Voordelen: Goede looks

Nadelen: Komt redelijk profi over

Tijdsduur : 30

Prijs : 50

Na een kort gesprekje op het terras, waar al heel snel de woorden zimmer en schlussel tevoorschijn kwamen heb ik de gok toch maar gewaagd.
Naar eigen zeggen werkte ze al 6 maanden in de GT, maar ik kon nog geen discussie vinden en collega beren hadden haar ok nog niet gezien.
Hiervoor heeft ze 4 jaar als secetaresse gewerkt, maar nu was ze op zoek naar het grote geld.
Helaas vroeg ze 100 voor en vol uur, dus het maar bij 30 min gehouden.
Kamerbezoek viel alles mee waarbij ze haar best goed deed en ook haar looks hielpen mee.

MiniME
7 augustus 2008, 06:46
Helaas vroeg ze 100 voor en vol uur, dus het maar bij 30 min gehouden.
Kamerbezoek viel alles mee waarbij ze haar best goed deed en ook haar looks hielpen mee.

Doe jezelf en anderen een plezier en meldt dit even vriendelijke bij de Theke. Ze willen het "probleem" graag oplossen, maar dan moeten ze wel weten wie ze hier op aan moeten spreken (en nee, dit is geen "klikken" maar gewoon vragen hoe het nu zit met de "standaard prijzen" in GT en of 100 euro per uur normaal is of niet). Dank u, ook namens de directie :cool:

visbaron
4 december 2008, 21:57
Deze dame is toch nog steeds werkzaam in de GT?
Ik ben namelijk met deze Mandy naar een kamer geweest nog maar een paar weken geleden....
Ze was uitermate lief, zoende uitstekend en nam er rustig de tijd voor waarbij ze mij uitgebried mijn gang liet gaan. Ook de manier waarop ze pijpt laat niets te wensen over.. Heb er een uur van genoten waarbij ik eenmaal over haar klaar ben gekomen en gewoon 1x in het condoom tijdens het neuken.

joepie
19 januari 2009, 19:57
ja een lekker wijf die mandy en ze vraagt 100 euris voor een uur maar geeft dat wel van te voren aan als je al klaar ligt op het bedje. Dus ruimschoots op tijd.

bobdeloper
10 februari 2009, 21:39
Ik lag ff met wandelmaatje in de bios uit te puffen toen Mandy en vriendin (weet naam niet meer) ons wilden overhalen om met z'n vieren naar een kamer te gaan. Na wat aandringen toch weer snel vol energie door het leuke voorkomen van deze dame (Mandy). Erg prettig lichaam en een mooi koppie. Dit was duidelijk de beste pijpsessie van de afgelopen tijd, erg goed! Op de kamer kregen we te horen dat voor het wisselen van dame we voor de andere dame ook moesten betalen (dubbel betalen dus) :mad: Dat was dus minder en hebben we niet gedaan, ik heb het maar bij Mandy gehouden en mijn maatje heeft zich door haar vriendin laten verwennen.
Behalve dat dubbel betalen ben ik toch erg te spreken over Mandy. Hoog GFE gehalte wat mij betreft.

yep3
10 februari 2009, 21:45
lijkt me toch redelijk logisch dat je dan 2 keer moet betalen...of denk je dat die vrouwen zich voor 50 euro door 2 man laten naaien

visbaron
11 februari 2009, 12:01
Er zou in mij optiek toch een vorm van korting plaats moeten vinden.
De dame in kwestie is in princiepe maar een half uur, uur, of wat je wilt aan het werk. Het gaat toch om de tijd!

TT Man
11 februari 2009, 12:36
Het gaat toch om de tijd!

Damenwechsel = extra zahlen. Volgens mij is dat al jaar en dag zo. Ben (in GT) al een paar keer met een vriend en twee dames geweest, dus spreek uit ervaring. Als de dames zich ook nog met elkaar vermaken dan trek je beurs nog maar een keer.

MeesterMixer
11 februari 2009, 21:52
Damenwechsel = extra zahlen. Volgens mij is dat al jaar en dag zo. Ben (in GT) al een paar keer met een vriend en twee dames geweest, dus spreek uit ervaring. Als de dames zich ook nog met elkaar vermaken dan trek je beurs nog maar een keer.

Apart. Heb dit nu een paar keer meegemaakt, zowel in GT als LR en de andere ijsbeer en ik hebben toen gewoon ieder 1 dame betaald, ondanks dat er toch redelijk wat kruislings verkeer was. Moet wel zeggen dat wij de dames al evnigszins kende. Met 2 nieuwe (onbekende) dames zou ik dit ook niet aandurven (1 tongzoen van de 2 dames met elkaar betekent een lesbo show en dus 2x50 euro extra! :O).

pepto
14 maart 2009, 06:58
Appologies to Barry Manilow.
I had a lovely hour (for 100 euro) with Mandy, who gives a man, at least this man, just what he wants. Mandy is a fantastic kisser and her pijpteknik is super. She has a tiny kutje for such a big girl. I thoroughly enjoyed my time with curly haired blonde Mandy.

Doog
pepto

sjaakie
24 april 2009, 14:20
Ook maar een voor Mandy gevallen. Ze was op jacht samen met de Duits/Braziliaanse schoonheid Chanel. Toch maar een soloothje gekozen met Mansy. Ik haar al wat langer en al eens keer met Vivian en een maat van me op een kamer doorgebracht. Dit is al 6 maanden geleden en ze wist nog alle details ondanks dat ik met Vivian was. Ze had alles gezien wat Vivian bij me deed en herhaalde dit. Echt een leuke meid met een goede aftersales service. Value for money 100%

bolle
1 mei 2009, 17:50
gister ook weer van deze wonder schone dame mogen genieten naar wat misverstanden toch nog om 12 uur naar de kamer gegaan en het was weer eens genieten lekker lang durig van haar mondje mogen genieten en toen over gegaan in de gekste stnadjes want niks is mandy tegek als jehet een beetje goed brengt is ze overal voor in naar haar mond gevult tehebben hebben we langs mekaar op bed nog even een sigaretje gedaan met als afsluiter een lekkere streel sessie gadaan toen de muziek uit ging werd er op de deur geklopt het was weer tijd om tegaan al met al een zeer leuke sessie gehad en zeker een herhalingsgevaar aan wezig 100%

SFL
14 mei 2009, 23:56
Deze lange tante is niet alleen een stoot van een griet, het is gewoonweg een attractie op zich. Dit is niet eentje die je even aan gort kunt neuken, nee... zij neukt jou aan gort. Heel mooi figuur en mooie blauwe ogen... Knap wijf waar je op straat zou naar omkijken. Toch ziet ze er van naderbij een tikkeltje afgeleefd uit, maar dat is haar vergeven. :D
Hoewel ze er bitcherig uitziet, is ze beleefd en vlot in omgang. Zelfs in de blokhut stelt ze je meteen op je gemak. Niet superlief, maar wel aangenaam.
Ze is een pro met 12 bagagekoffers vol ervaring, maar in haar geval zie ik dat niet als een nadeel, maar wel een gigantisch voordeel. Haar zin voor initiatief, manier van aanpakken en de prestaties maakten veel indruk op mij. Bij haar kontneuken is een regelrechte aanrader! :fuck: En in haar bekkie knallen een suggestie van de chef :rubbel:
Op de sessie van vandaag komt er nog een vervolg, bij leven en welzijn!
Deze Poolse stoot is goud waard.

ziane
31 mei 2009, 13:37
Ik lag heerlijk te relaxen op een ligbed bij de sauna/wirlpool tot dat deze mooie Poolse dame voorbij kwam gelopen en mij aansprak. Het was toen rond 24.00 uur. Ze vroeg of ik zin had om mee naar de kamer te gaan. Ik gaf haar eerlijk aan dat ik twijfelde. Ik wilde eigenlijk heel graag gaan, omdat deze dame al best wel lang op mijn to-do-list staat. Maar ik gaf ook aan ontzettend moe te zijn, waarop zij zei dat ik heerlijk kon gaan liggen en zij al het werk zou doen. Na 1 sec nagedacht te hebben zei ik.. OK GO GET KEY. Eenmaal aangekomen op een kamer hebben we eerst een leuk gesprekje gevoerd en vervolgens overgegaan tot actie. Ik lag zoals zo vaak poedelnaakt op mijn rug;) en ze begon me te zoenen. Vervolgens begon ze me te pijpen en me flink af te trekken. Wat kan deze dame lekker hard pijpen zeg. Een beetje onverwachts ging ze met haar kont op mijn gezicht zitten, wat deze ijsbeer helemaal niet erg vond. Het was eigenlijk niet de bedoeling, maar wilde haar toch graag neuken. Jasje omgedaan en ze zat boven op me en ging tekeer als een rodeorijder op een stier;). Uiteindelijk wilde ik toch klaar komen in haar mond. Ik moest eerst op mijn knieeen gaan zitten, zodat zij onder mij lag. Een beeld dat voor altijd op mijn netvlies gebrand zal staan :) Daarna mocht ik weer op mijn rug liggen en na flink pijp en trekwerk heerlijk in haar mond klaargekomen. Nog even nagebabbeld en ik noemde haar een beest in bed. "A beautifull beast from Poland" waarop ze hard moest lachen. Ik trok mijn badjas weer aan en liepen we weer terug naar binnen en zodoende was de sessie afgelopen.

Een heerlijke sessie met absoluut 200% herhalingsgevaar voor deze ijsbeer

The Saint
5 juli 2009, 21:01
mooie blauwe ogen...

gekleurde contactlenzen heeft ze aan mij toegegeven :teuflisch

bolle
4 oktober 2009, 18:22
zo na drie maanden eenzame opsluiting toch de weg weer gevonden naar de gt eerst vrijdag maar even wezen kijken met een maat van me en bij binnenkomst zag ik meteen een paar oude bekenden tegen het lijf lara,roxanne, mandy en ze stelde de zelfde vraag waar ik al die tijd was geweest verhaal een beetje uit gelegt toen zijn we maar even van de pizza gaan genieten toen ik dat binnen had was het tijd voor een heerlijk toetje ik kwam mandy tegen bij de kino en voor ze wat kon zeggen vroeg ik haar of zo nog een kamertje vrij had tuurlijk zei ze maar ze had een vriendin bij chanel dus de vraag werd gestelt om een trio tedoen ik had daar weinig zin in dus alleen mandy meegenomen op de kamer aan gekomen was het wer 1 feest wat is deze meid lief en lekker toen ik eenmaal haar mondje had gevult met mijn warme zaad en aangekleed waren begon ze weer over een trio ik zei doen we morgen wel als grap ze moest lachen maarja ik ben toch maar de volgende dag terug gegaan zaterdag binnen gekomen in de kleedruimte liep ik ze al tegen het lijf ze was samen met chayene en ze herinnerde meteen aan me uitspraak van vrijdag komt goed zei ik na wat rond gewandelt tehebben en met maat de visbaron was ook een kamertje ik gedoken toch met de 2 dames naar de kamer gegaan en ze had gelijk mandy het was een feest om nooit meer tevergeten wat heerlijk maar was ook lang geleden kan niet wachten tot we weer gaan mandy chayene bedankt tot de volgende x

visbaron
4 oktober 2009, 18:41
ja jonge gek !!!!

The Saint
16 april 2010, 17:37
Na Asia, mag ook Mandy naar LR verplaatst worden.... ik vrees dat ze beiden daar weer de "triotour" zullen opgaan.... :cool:

bolle
16 april 2010, 23:18
deze dame is dus gezien in de lr morgen maar eens een kijkje gaan nemen dan

RAUL7
17 april 2010, 09:02
Na Asia, mag ook Mandy naar LR verplaatst worden.... ik vrees dat ze beiden daar weer de "triotour" zullen opgaan.... :cool:

Ze waren gisteren nochtans in Yin Yang!