PDA

Volledige versie bekijken : FKK-Villa in Hannover, Steffi (Duitse)

Jorah Mormont
7 augustus 2008, 02:07
Naam : Steffi

Nationaliteit/taal : Duitse / Duits

Leeftijd : 20 jaar

Haarkleur/lengte : Bruin halflang met highlights blond

Lengte : 1.70m

Postuur /Cupmaat : Slank / B-cup

Tatoeage /Piercing : tong en navel piercing

Service : PZC, NMC, Beperkt zoenen, en beffen

Extra : GFE

Ik had ze tijdens de poolparty al op m'n lijstje staan, maar vanavond heb ik haar afgevinkt. Leuke Duitse meid met natuurlijke uitstraling. GNDtje van de bovenste plank. Prachtig mooi lijfje en Robijn zacht!

Zoenen wat beperkt en verdere handelingen wat aarselend. Neemt zelf weinig initiatief, maar met een beetje stuurwerk en ventileren wat je wilt, maak ze er een puike sessie van. Beffen is ze niet vies van:baby2:

Ze heeft een redelijke babbel op de kamer en houdt van gezelligheid. Voor de rest lekker open en amikaal. Wanneer je haar haar gang laat gaan, dan lult ze zo een uur bijelkaar. Gezien haar leeftijd, haar passiviteit redelijk ingeschat. Dus bijsturen is gewenst.

Verder was het een heerlijkheid haar strakke doesje te mogen:fuck:. Ik was in een mum van tijd aan het Abspritzen. Zeker haar Robijnzachte huid was een verheerlijking. Ik ben met haar een vol uur op de kamer geweest.

Steffi trekt veel op met de Tsjechische Samantha.

Steffi is zeker voor herhaling vatbaar.

Sonny:wink:

Jorah Mormont
17 november 2008, 01:22
Afgelopen woensdag ben ik Steffi tegengekomen in FKK-Villa in Hannover.
Volgens haar eigen zegge, had ze het daar goed naar haar zin. Dus deze dame kan verplaatst worden.

Steffi wist mij samen met de Duitse Jessy te strikken voor een lesbisch trio.
Deze twee dames maakten hun beloften meer dan waar en Sonny kreeg een full-programm lesbische sex inclusief dildo show. Het moet niet gekker worden...:o

Sonny:wink: