Volledige versie bekijken : Flat vol dames van plezier
altijd een stijve
10 augustus 2008, 11:27
ik ga waak naar dusseldorf heb gehoord van een turkse duitser dat er in de stad flatjes moet zujn met dames van plezier weet iemand waar dat in dusseldorf is heb op internet gekeken kon niets vinden
rplover
10 augustus 2008, 12:11
ik ga waak naar dusseldorf heb gehoord van een turkse duitser dat er in de stad flatjes moet zujn met dames van plezier weet iemand waar dat in dusseldorf is heb op internet gekeken kon niets vinden
Dat zegt genoeg :green_smi
Er zijn talloze flatjes vol met meisjes van plezier, maar ik wil het echt niet weten :rolleyes:
Willi69
10 augustus 2008, 16:04
heb op internet gekeken kon niets vinden
Dann brauchst Du eine Brille! :cool:
ik ga waak naar dusseldorf heb gehoord van een turkse duitser dat er in de stad flatjes moet zujn met dames van plezier weet iemand waar dat in dusseldorf is?
Siehe den Thread ganz oben in dieser Rubrik => Linkliste NRW / NL (Limburg) (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=215) ;)
Bei den Portalen ist vor allem SexRelax (http://www.sexrelax.de) für Dich interessant. :wink:
Jansen
10 augustus 2008, 21:23
In Dusseldorf wonen een aantal dames die daar appartamenten huren van een Duitse Turk.
Voorheen waren er ook uit PHG ( dames uit Rusland) die daar huurde of samen een appartement deelde.
Nu weet ik van een dame uit GT dat zij en een paar andere dames daar ook tegenwoordig wonen en huurmatiging kunnen krijgen als ze voor hem of voor vrienden van hem diensten verleent.
Alleen deze dame doet het niet vanwege dat haar "vriend" ;)het niet wil
Ik denk dat het om dezelfde persoon gaat die ongeveer 12 appartamenten heeft over deze stad.
altijd een stijve
10 augustus 2008, 22:56
ik bedoel een appartement helemaal in gericht dat de dames achter het raam werken
GT-junky
10 augustus 2008, 23:45
Waarschijnlijk bedoelt hij het laufhaus aan de Bahndamm in Düsseldorf.
Big30
10 augustus 2008, 23:50
Waarschijnlijk bedoelt hij het laufhaus aan de Bahndamm in Düsseldorf.
http://www.hinterdembahndamm.de/
:wink::wink:
Rex
10 augustus 2008, 23:52
http://www.hinterdembahndamm.de/
:wink::wink:
Lekkere website..........:eek: Als je op Modelle drukt gebeurd er geen ene moer.
rplover
11 augustus 2008, 02:25
Lekkere website..........:eek: Als je op Modelle drukt gebeurd er geen ene moer.
Ik zie er nochtans 3 dan :teuflisch;)
horny me
14 september 2008, 14:03
zie nog steeds niets :ranting2:
phoenix
14 september 2008, 14:36
ik geloof ook niet dat je daar ooit meer te zien krijgt.......gewoon live gaan kijken en neuken, heb goede en slechte ervaringen daar en dat voor 30 euri per keer!! er zitten hele goede tussen lees maar op rheinforum daar wordt wel meer over deze flat vol dames gesproken
zoekhoertjes
11 december 2008, 05:28
ik ben er ook wel is geweest het is inderdaad een vrij groot flatgebouw ik dacht een 7/8 verdiepingen en ik schat 100 meter lang met ramen waar vrouwen achter zitten op elk raam staat een nummer en binnen kan je dan zoeken op de galerijen naar het nummer van jou keuze alleen is het nadeel hoe hoger ze zitten hoe moeilijker het word om ze van buiten af te zien en om al die trappen te nemen is ook geen pretje maar wel leuk om een keer geweest te zijn ga wel wat vroeger in de avond of overdag want ik was er wat later op de avond en toen waren er al een boel ramen leeg viel spasse op hinter dem bahndamm
xlgeiler
20 december 2008, 12:58
Onlangs op een zondagavond geweest. Sterk wisselende kwaliteit dames: mooi, lelijk van oud tot jong en de dames op de hogere verdiepingen zijn inderdaad lastig te beoordelen. Eenmaal boven kunnen ze er ineens een stuk minder aantrekkelijk uitzien.
De avond dat ik was gekozen voor een erg lekkere en knappe Japanse/Thaise met een bodytattoo over haar hele lichaam. Ze vertelde alleen in het weekend te werken. Vriendelijke en lekkere dame, denk ergens begin 20, met een enorm mooi en strak kutje. Zo lekker zie je ze niet vaak.
Gekozen voor bumsen, 30 euro voor 20 minuten. Dame in kwestie werkte lekker mee en ging al snel op mijn harde paal zitten. Na een kort sessie haar snel op de rug gelegd met haar benen over mijn schouders zodat ik dat lekkere gladde grotje goed diep kon nemen. Duurde uiteindelijk niet lang voordat ik het rubbertje met een oerkreet volschoot.
xlgeiler
24 januari 2009, 13:08
Afgelopen zondag weer even naar deze ranzige neukflat geweest. Misschien ligt het aan de dag en moet ik het eens op een doordeweekse dag proberen maar opnieuw was het aanbod van de dames erg matig.
Hoopte mijn onvolprezen strakke Aziatische weer een te bezoeken voor een flinke beurt maar helaas tevergeefs.
Omdat ik ook niet met lege handen (of zo je wilt met volle zak) wilde vertrekken uiteindelijk voor Jani gekozen. Dame (jonge Turkse, schat midden/eind 20) was steeds erg druk dus dat leek me een goed teken.
Aangesproken bleek dat ze 30 voor pijpen neuken 15 min vroeg. Eigenlijk had ik toen al argwaan moeten hebben maar in mijn geile opportunisme leek het mee een koopje.
Eenmaal binnen was het al snel mis: terwijl ik me uitkleedde trok zij alleen haar slipje uit, ging op bed zitten en pijpte me lusteloos terwijl ik nog stond. Na 2 minuten leek het haar wel genoeg en wenkte ze me half op het bed te komen liggen, de rest hield zij bezet.
Half slap (kon niet bepaald opgewonden worden van deze opstelling en behandeling) en in een vreemde kronkel haar grove kut (model kamelteen) geneukt maar het werd helemaal niets. Uiteindelijk laten aftrekken (met condoom nog wel) en deze poel der verderfs snel verlaten. Wat een ramp.
Wie betere tips heeft.. Graag