PDA

Volledige versie bekijken : Sasha



zeppos58
10 augustus 2008, 20:01
Haarkleur/-lengte : zwart, Lang krullen
Lengte dame : ong 1.70m
Postuur/Cupmaat : slank/normaal, A
Nationaliteit/Taal : Techisch / Duits - Engels - Techisch
Leeftijd : midden +25 denk ik
Tatoeages/Piercings : nee
Service: PZC (als de betere), TZ (speels maar niet voluit toch leuk), NMC (zeer goed)
Voordelen: geniet van een "goede" befbeurt en komt dan pas echt los
Nadelen: Klaarkomen en de sessie is over
Tijdsduur : net geen halg uur
Prijs : 50

zeppos58
10 augustus 2008, 20:24
Na een mislukte poging van Maya, en na een hapje en een drankje ben ik naast deze wulpse krullenbol gaan zitten, er zijn nog langharige krullenkopjes in LR maar deze had ik er nog nooit gezien. Na wat geklets en gefoefel op de sofa naar een kamer getrokken.
Ze TZ wel maar niet echt diep lan en nat, eerder speels met elkaar spelende tongen die buitensmonds elkaar zoekten en plaagden. Elkanders lippen aflikkend maar toch lekker geil.
Zo haar netjes uitgekleed terwijl mijn tong haar tepeltjes en later ook haar poesje likte. Ze duwde me op het bed en kwam als een krolse kat over mij gekropen. Hapte toe en mijn stijve instrument verdween gedeeltelijk tussen haar geile lippen. Dit was een zeer behoorlijke en degelijke pijpbeurt. Dan weer langzaam, dan weer snel, nat tamelijk diep, gewoon goed.
Ik maande haar aan om terug hoger te klimmen, we speelden nog wat met elkaars tong en ik duwde haar op haar rug, likte haar tepels, buikje plaagde haar wat met mijn tong en kwam uiteindelijk waar ik wilde zijn, aan haar grotje. Zolas ik het steeds doe begon ik langzaam maar zeker haar poesje te verkennen, en eenmaal haar toch wel verdoken startknopje gevonden begon ik dat lief te likken, er kwam meteen reactie, ze werkte mee, draaide haar kontje en begon zowaar nat te worden, ik had haar gevoelige plekje gevonden, mocht niet te snel gaan en na een tijdje likwerk, bracht ik voorzichtig een vinger binnen, ook daar weer zoekend naar het gevoeligste plekje. Ze kreunde en genoot duidelijk (of speelde ze overtuigend toneel ???) want vrouwen zijn daar soms zo sterk in. In elk geval werd ze veel toegefelijker een keer ze echt nat was. Het TZ werd veel intenser alsook haar knuffels.
Ze zocht in 69 houding mijn kleine grote jongen op die nu nog beter door haar mondje werd verwent. Het is duidelijk deze meid moet je opwarmen, en dat was me gelukt ook.
Zeer vakkundig bracht ze een rubbertje aan en mijn stijve ding verdween zachtjes in haar natte grotje, ze krolste en kronkelde onder mijn bewegingen en we draaide van missionaris naar doggy en even later weer terug. Ze trok me tegen haar aan, duwde haar tong tussen mijn lippen en het werd me teveel. We kreunde en genoten van elkaar, mijn slappe ding floepte uit haar grotje en ze verwijderde netjes de restantanten en het rubber. Ik wou haar poesje nog wat na verwennen met mijn tong maar toen kwam de ontnuchtering. Het was over. Toch wel jammer dat zo een leuke date zo abrupt moet afgebroken, hadden we nog een paar minuten kunnen na knuffelen en spelen dan waren de 30min mooi rond geweest. Verder toch een goede beurt gehad, jammer van het slot.