Tiga
11 augustus 2008, 19:20
Haarkleur/-lengte : Lang blond geverfd, krullend
Lengte dame : 160 cm
Postuur/Cupmaat : normaal, B
Nationaliteit/Taal : Duits, duits
Leeftijd : 21 hoewel haar gezicht wat ouder uitziet.
Tatoeages/Piercings : Twee opvallende tattoos met als onderwerp geloof
Service: Goed, TZ, PZC, beffen
Voordelen: Mooi lichaam, geniet er zelf ook van
Nadelen: tattoos
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50
Deze dame was afgelopen zondag in LR, afkomstig uit YY gaf ze aan en het bleek Roxanne uit YY te zijn. Ze zou LR en YY afwisselen. Ze had een oranje netje aan met zwarte lingerie eronder. Ze kwam bij me staan aan de bar en was iets te snel met de vraag of ik iets wilde doen dus even de kat uit de boom gekeken. Gesprekje verliep verder leuk, service zou in orde moeten zijn mits de man verzorgd is, uiteraard.
Oke de kamer op dan maar. Daar bood ze een goede service, lekker zoenen, zacht en nat pijpen en heerlijk intiem. Ze genoot zelf ook van mijn verwennerij, dus ik lag daar niet voor niks oefeningen te doen :D. Al met al een ruim voldoende sessie. Als je haar wat beter kent denk ik dat het nog beter wordt.
Lengte dame : 160 cm
Postuur/Cupmaat : normaal, B
Nationaliteit/Taal : Duits, duits
Leeftijd : 21 hoewel haar gezicht wat ouder uitziet.
Tatoeages/Piercings : Twee opvallende tattoos met als onderwerp geloof
Service: Goed, TZ, PZC, beffen
Voordelen: Mooi lichaam, geniet er zelf ook van
Nadelen: tattoos
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50
Deze dame was afgelopen zondag in LR, afkomstig uit YY gaf ze aan en het bleek Roxanne uit YY te zijn. Ze zou LR en YY afwisselen. Ze had een oranje netje aan met zwarte lingerie eronder. Ze kwam bij me staan aan de bar en was iets te snel met de vraag of ik iets wilde doen dus even de kat uit de boom gekeken. Gesprekje verliep verder leuk, service zou in orde moeten zijn mits de man verzorgd is, uiteraard.
Oke de kamer op dan maar. Daar bood ze een goede service, lekker zoenen, zacht en nat pijpen en heerlijk intiem. Ze genoot zelf ook van mijn verwennerij, dus ik lag daar niet voor niks oefeningen te doen :D. Al met al een ruim voldoende sessie. Als je haar wat beter kent denk ik dat het nog beter wordt.