Volledige versie bekijken : Internet HOTSPOT (PHG)
Flipper
30 januari 2006, 11:29
Hoi,
We hebben gisteren zitten bakeleien over een internet hotspot. Het zou wel handig zijn als er een was en je indien nodig af en toe even terug kon trekken om even alles te checken. Nou snap ik dat je niet voor te werken naar PHG gaat.
Ik hoor vaker van die geluiden dat er wel behoefte is aan deze service. Wat is jullie mening?
De mensen die geen notebook bezitten, hoeven niet te reageren, dat het onzin is en dat het niet hoeft. Als je vakkenvuller bij de aldi bent, dan snap ik dat je er weinig behoefte aan hebt. Maar ik kan me voorstellen dat vertegenwoordigers e.d. er best baat bij zouden hebben om toch even je mail te kunnen checken als je bij PHG bent.
Graag jullie mening.
En nee boefjes het mag niet gebruikt worden om even online op ijsberen in te loggen om te kijken wie welke recensie heeft. Dat verkeer wordt natuurlijk geblokkeerd. Mocht de service er komen zal hij waarschijnlijk niet kostenloos zijn, dit om mensen met notebooks alleen een noodzakelijk kwaad te maken. Ontmoedigingsbeleid noem het maar.:D
Bredero
30 januari 2006, 11:43
Als je vakkenvuller bij de aldi bent, dan snap ik dat je er weinig behoefte aan hebt.
Niet dat ik denigrerend wil doen over de vakkenvullers van deze wereld maar als je op de parking van PHG eens om je heen kijkt denk ik niet dat die talrijk aanwezig zijn.
Voor het overige : JA ik wil een hotspot in PHG.
Maar zijn er in PHG al niet voldoende hotspots? :nee:
neukie
30 januari 2006, 12:32
In Duitsland kunt je met een notie ook via UMTS straks in het inet gaan. Aan elke plaats.
Als je meer infos nodig hebt, vraag eens collega Feldstecher, admin van de duitse foren (Rheinforum enzo..) Hij werkt met een UMTS-notie.
Volgens mij is een hotspot niet zo zeer nodig. :nee:
Willem2
30 januari 2006, 14:31
Belgen kopen meer laptops dan desktops
BRUSSEL - Voor het eerst gaan er in België meer draagbare computers of laptops over de toonbank dan traditionele desktop pc’s. Dat blijkt uit cijfers van het marktonderzoeksbureau GfK Benelux Marketing Services.
De trend tekende zich af in de laatste drie maanden van 2005 en zet zich vandaag door, meldt De Tijd.
Vorig jaar werden in België 940.000 computers verkocht. Dat is een toename van ongeveer 1 procent tegenover 2004. Het groeicijfer verbergt een verschuiving in de markt. Terwijl de verkoop van laptops vorig jaar met zestien procent toenam, ging de desktopcomputer in een jaar tijd zowat tien procent achteruit.
Dus als er één met een desktop aankomt dan weet je dat het een hollander is de rest zijn allemaal belgen ;) :rofl:
Willem2 :wink:
Flipper
30 januari 2006, 14:48
mmmmm UMTS is een optie. Maar is een hotspot niet handiger. Anders moet je zelf weer voor weet ik wat aan geld aanschaffen. Dat steek ik liever in een hotspot :D :D :D :D if you catch my drift .... Ik denk dat het goedkoper is een accesspointje er neer te hangen als dat iedereen aan het umts sen slaat. Dat is voor de prijsbewuste ijsbeer veel duurder.
neukie
30 januari 2006, 15:30
Volgens die infos van mijn vriend Feldstecher loept in het Golden een *kleine* hotspot. Geen goede, ze moeten dat nog wat verbeteren. Maar: een hotspot loept daar. Of je wat betalen moet, dat weet ik niet.
Ik heb geen hotspot nodig, als ik in een club ga wil ik met de grieten spelen en niet met een compi....:thefinger :fuck:
Rex
30 januari 2006, 16:01
Met alle respect, maar als ik in PHG ben, dan is het laatste waar ik aan denk mijn werk. Dus ik denk dan al helemaal niet aan het bekijken van mijn zakelijke e-mail. :sleep:
Voor mij hoeft het dus niet zo nodig, maar als er andere zijn die het nodig vinden dat ze draadloos met een laptop hun e-mail '' moeten'' bekijken, be my quest....................:lostit:
Bredero
30 januari 2006, 16:27
Met alle respect, maar als ik in PHG ben, dan is het laatste waar ik aan denk mijn werk. Dus ik denk dan al helemaal niet aan het bekijken van mijn zakelijke e-mail. :sleep:
Voor mij hoeft het dus niet zo nodig, maar als er andere zijn die het nodig vinden dat ze draadloos met een laptop hun e-mail '' moeten'' bekijken, be my quest....................:lostit:
Nou ik heb nogal de gewoonte om er af en toe een meerdaagse van te maken en dan is tussentijds mail checken wel eens handig.
Ik ben er trouwens van overtuigd dat er wel meer mannen daar rondlopen die officieel aan het werk zijn. Ik heb er toch al een paar gesproken waarvan de baas denkt dat ze druk in de weer zijn ( maar of de baas en de werknemer zich daar hetzelfde bij voorstellen denk ik niet ).
Flipper
30 januari 2006, 16:44
Ik denk dat er een verschil is tussen een uurtjes neuker en een dagjes neuker.
Voor de uurtjes neuker hoeft een hotspot niet. Maar ik ben nu 3 dagen daar geweest, dan heb je toch al wat rustpauzes tussendoor, die even mail checken mogelijk en gewenst maken.
neukie
30 januari 2006, 17:01
Maar ik ben nu 3 dagen daar geweest....
Beste vriend, ik denk als je 3 dagen daar gewest bent, dat werkt je zelfstandig. En 3 dagen neuken, dat is zeker geen goedkoop.....:nee:
Ik heb de tijd voor zo wat niet, anders doen we dat eens samen.....:lostit:
Dan hebt he ook de money om een UMTS-account te kopen. Dan kunt je in elke club met dijn emails spelen.
In D-land is de prijs 50 eus elke maand. Dan hebt je een UMTS-flat-rate. Als je een beperkte traffic koopt, 20-30 eus. Dat is een keer FT-bijbetaling....
:cool:...:wiegeil:
PS: een enkele keer elke maand niet FT doen, zondern aftrekken laten.....:thefinger
feldstecher
30 januari 2006, 17:07
Neukie bat mich, kurz hier was zu sagen :-)
also im GT ist ein offener Hotspot für die Gäste.
auf der teresse funktioniert er nicht immer perfekt, aber man wollte da an der antenne was richten. ansonsten geht es vorne im club sehr gut, auch KOllege Nemo weiß da nur gutes zu berichten.
der HotSpot ist kostenlos und als service für die gäste eingerichtet.
Jorah Mormont
30 januari 2006, 17:26
Ik vind zeker dat er een WIFI HOTSPOT moet komen. Zeker voor mij ideaal. Kort geheugen, dus ff checken tussendoor.
Ik had er geloof ik in december al een keer over gehad.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=3711&postcount=166
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=3720&postcount=167
BR,
Sonny
Tiga
30 januari 2006, 18:34
Hotspot...hotspot...die vind ik ook wel zonder laptop :lostit: :lostit:
Jorah Mormont
30 januari 2006, 18:40
Hotspot...hotspot...die vind ik ook wel zonder laptop :lostit: :lostit:
Zeker met het "G" :D protocol
Lucky
30 januari 2006, 19:10
Een hotspot is niet direkt wat ik nodig heb, ik werk nog ouderwets met pen en papier:lostit: Maar wat ik daar wel mis is een werkplek met voldoende licht.
Als ze zoiets in Happy willen maken, welke je dan kunt reserveren, zal dat zeker vaker mijn "kantoor" worden en zullen zij mij ook weer overdag zien. Ik verheug mij nu al op de middagpauze:fuck: :rofl:
Flipper
31 januari 2006, 11:19
Het is wel zo handig als er geen neuk/dame geluiden te horen zijn. Kun je ook even prive telefoneren. Hoeven de mensen niet in de tuin te staan met -5 :D
Neukie, wir sind billige hollander. Was mussen wir mit Deutsch UMTS flat rate. Fur die 2 mahl das ich in DLD auf internetz sein mochte, bezahle ich sicher keine 30-50 euro im monat. Und wenn ich ein hollandisches abbo habe darf ich sicher wieder doppelt zahlen!!!
Horny_one
31 januari 2006, 20:10
Hot spots zijn er genoeg in de PHG.. maar heb geen behoefte om ter plekke mijn recensie te posten of op te zoeken of ik wel de juiste dame heb uitgezocht. En om me met 'dwergjes meppen' (zoals Willem2 het on-line gamen noemt) bezig te houden gaat me net iets te ver... Laat staan dat ik mijn werk mee neem naar de saunaclub.
Nee.. echt niet nodig.... laat ze ook maar eens die vervelende telefoongesprekken verbieden. Gewoon niet bellen.. Dat is de juiste policy voor de saunaclub.
Groeten, Horny_one
kidman
31 januari 2006, 20:56
Inderdaad,
Loop nog niet zo heel lang mee, maar krijg aardig de indruk dat er meer "gesurfd"
wordt dan geneukt:thefinger
Scoobert
31 januari 2006, 22:07
Hot spots zijn er genoeg in de PHG.. maar heb geen behoefte om ter plekke mijn recensie te posten of op te zoeken of ik wel de juiste dame heb uitgezocht. En om me met 'dwergjes meppen' (zoals Willem2 het on-line gamen noemt) bezig te houden gaat me net iets te ver... Laat staan dat ik mijn werk mee neem naar de saunaclub.
Nee.. echt niet nodig.... laat ze ook maar eens die vervelende telefoongesprekken verbieden. Gewoon niet bellen.. Dat is de juiste policy voor de saunaclub.
Groeten, Horny_one
Goed gesproken H1.....denk er ook wel zo over
Flipper
1 februari 2006, 09:28
Ik snap eigelijk niet goed waarom dit een poll is. Het gaat zich er om of er mensen in deze dienst geintresseerd zijn. Dat er mensen zijn die daar geen heil in zien ok, dan gebruik je hem toch niet. Lezen H1 lezen. Er staat dat sommige sites zowieso geblokkeerd worden. Je mag ervan uitgaan dat dit alle forum sites zijn. Slaat toch nergens op om recenties te bekijken in de club zelf. Dit is dus het probleem, mensen geven een mening nu. De vraag is ben je er in geintresseerd? Belangrijk zijn dan de potentiele afnemers van de dienst. Er staat ook dat als je geen mobiel beroep hebt dat je dan niet hoeft te reageren, het gaat zich met name om de reacties van die groep mensen.
Nu vind ik het leuk dat jullie reageren, en jullie mening geven. Maar het was niet de vraag of mensen er heil in zien. Ik heb een mobile beroep en vind het handig om daar het internet op te kunnen. Ik ben dus een potentiele afnemer van die dienst.
De vraag is niet willen jullie ijsberen kunnen browsen en msnen, dat doe je thuis maar. Ik zeg dit nogmaals alleen voor de duidelijkheid om het allmaal een beetje helder te houden .
Willem2
1 februari 2006, 13:24
Ik snap eigelijk niet goed waarom dit een poll is. Het gaat zich er om of er mensen in deze dienst geintresseerd zijn.
Volgens mij vond jij dat zelf wel een aardig idee, anders heb ik dat helemaal verkeerd begrepen via MSN :rolleyes: ;)
Met een poll kan je toch ook zien of er interesse in is.
Dat er mensen zijn die daar geen heil in zien ok, dan gebruik je hem toch niet. Lezen H1 lezen.
Jouw mening was dus dat er eentje moet komen. Respecteer dan ook dat er mensen zijn die er wat anders over denken.
Het al aanwezig zijn en het mogelijk maken van internetten in een club kan voor anderen al storend zijn. Misschien precies hetzelfde als een mobiele telefoon. Die was ook niet uit een club te bannen. en je weet wat er plaatsvindt als er misbruik van wordt gemaakt !!
Er staat dat sommige sites zowieso geblokkeerd worden. Je mag ervan uitgaan dat dit alle forum sites zijn. Slaat toch nergens op om recenties te bekijken in de club zelf.
En jij zal een van de eerste zijn om het te omzeilen een foefje te bedenken dat het wel mogelijk is. Het zal me anders wel tegenvallen van je ;)
Dit is dus het probleem, mensen geven een mening nu. De vraag is ben je er in geintresseerd?
Ik zie het probleem niet. Jij wilt dus alleen Ja of Nee omdat het voor jou beter uitkomt ?
Een ja of nee met uitleg in het leven is wel aardig :roll:
Belangrijk zijn dan de potentiele afnemers van de dienst. Er staat ook dat als je geen mobiel beroep hebt dat je dan niet hoeft te reageren, het gaat zich met name om de reacties van die groep mensen.
Ja is belangrijk maar anderen kunnen daar ook gebruik van maken en hun mening geven. Velen wonen daar niet ;)
Nu vind ik het leuk dat jullie reageren, en jullie mening geven. Maar het was niet de vraag of mensen er heil in zien. Ik heb een mobile beroep en vind het handig om daar het internet op te kunnen. Ik ben dus een potentiele afnemer van die dienst.
De eerste zin had je beter mee kunnen beginnen :rolleyes:
De rest hadden wij al wel door ;) en ik weet zeker dat vele anderen ook interesse hebben
De vraag is niet willen jullie ijsberen kunnen browsen en msnen, dat doe je thuis maar. Ik zeg dit nogmaals alleen voor de duidelijkheid om het allmaal een beetje helder te houden .
Binnen een jaar kan je alles wat jij wilt op de hele aardkloot. Die vooruitgang is niet tegen te gaan. Dus ook MSNen browsen en wat je maar wilt en waar je maar wilt.
Ik denk alleen dat er een code zal komen dat jij daar komt om te relaxen en wat anders te doen .....;)
Groeten Willem2 :wink:
PS Gisteren nog lekker geneukt ;)
Flipper
1 februari 2006, 16:43
Allereerst de belangrijke zaken, ja het neuken was erg goed.
Je snap heel goed wat ik bedoel willem, ik zie reacties van mensen waarvan ik weet dat ze er nooit gebruik van zullen maken. Stemmen om het stemmen hoeft niet. Stel er zijn 100 man die er gebruik van willen maken. Is de mening van die 100 dan intressant of meer de mening van die 1500 die er geen gebruik van willen maken.
Ik ontzeg niemand zijn stemrecht, maar er stond duidelijk in de post welke mensen verzocht werden te stemmen. :ignore:
PS. En natuurlijk weet ik meerdere manieren om op de sites te komen zonder dat iemand daar ooit achterkomt. DUH :rolleyes:
Jansen
5 februari 2006, 20:54
Ik ontzeg niemand zijn stemrecht, maar er stond duidelijk in de post welke mensen verzocht werden te stemmen. :ignore:
PS. En natuurlijk weet ik meerdere manieren om op de sites te komen zonder dat iemand daar ooit achterkomt. DUH :rolleyes:
Ikzelf werk heel veel met internet,hoor niet bij de vertegenwoordigers en ben geen vakkenvuller (wel zakkenvuller ).
Maar maak van een club geen werkplek (wel afwerkplek ) daarom denk ik persoonlijk doe het niet.
Ook ben ik bang dat er dan ook nog een ander soort publiek bij gaat komen en die dan meer bezig zijn met zakelijke belangen dan met de meisjes.
Er zijn meisjes die nu al bang zijn dat er teveel over hun wordt geschreven op internet.i.v.m. hun priveleven.
Laat dan een paal verbinding maken vanaf de parkeerplaats om draadloos te internetten vanuit de auto,dan kan je in je badjas even naar de auto toe en alleen door de mensen die echt moeten.
Ikzelf bel meestal naar de zaak en laat daar even naar mijn zakelijke mail kijken.
Dit kunnen vertegenwoordigers ook.
Flipper
5 februari 2006, 21:24
GTB heeft ook een hotspot, maar van misbruik heb ik nog niet gehoort. Ik denk niet dat men door de aanwezigheid van internet naar PHG gaat met als doel internetten. Men zal alleen internetten als het hoognodig is. Dit is misschien een puntje om met de verbouwing mee te nemen. Het kan(moet) ook in een aparte ruimte mijns insziens. Stel je wilt even zakelijk/persoonlijk bellen, dan kan dat ook in diezelfde ruimte. Op dit moment is dat nog wel eens een crime.
Ik zeg al dit is meer een thread voor mensen die er wel gebruik van willen maken. Ik denk dat je gtb als een praktijk voorbeeld kunt gebruiken om te zien OF er misbruik van gemaakt wordt. Ik denk dat het veel poehaa om niets is. Meiden kunnen ook in het bureau kijken of er iets over hen geschreven wordt, sterker nog, dat wordt ook gedaan. Denk je dat ze ineens allemaal met de laptop na het werk gaan. :D
Lusto, kun je straks ook MSN`nen of VOIP`en (skype) met de dames, denk aan de voordelen, scheelt weer in $$$$$$$.
:teuflisch
Jansen
5 februari 2006, 21:34
Het kan(moet) ook in een aparte ruimte mijns insziens. Stel je wilt even zakelijk/persoonlijk bellen, dan kan dat ook in diezelfde ruimte. Op dit moment is dat nog wel eens een crime.
Lusto, kun je straks ook MSN`nen of VOIP`en (skype) met de dames, denk aan de voordelen, scheelt weer in $$$$$$$.
:teuflisch
Ja in een aparte ruimte daar heb ik geen moeite mee. ook om te bellen of samen met de dames.
Maar niet om al je werk mee te nemen en dan in het nachtcafe te gaan zitten of een zaken relatie mee te nemen en daar je handel te drijven.
Dus voorstander onder voorbehoud.:teuflisch
Flipper
5 februari 2006, 21:41
Dat is nou eens een tegenargument waar je iets aan hebt. Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn!! Good one!!!
neukie
5 februari 2006, 22:07
Om de 60% percent zijn pro hotspot.
Wat is een hotspot? Een Internet account en een funk-router (een goede router kunt je kopen voor 70 Euri in D-land, duurer is dat niet ).
Het is helemaal onzin dat wij op deze plaats discusseren en het management van de phg weet niet wat de klanten nodig hebben.
Zegt dat duidelijk aan het managemant en misschien helpt de informatie, dat in het GT een hotspot loept. --> Kijkt op het posting van Feldie....Verder de info over deze enquete.
En als 5 of 10 manneken aan het management dat zeggen, dan doen ze dat zeker. De wens van een enkele klant helpt nooits.
Niet meer praten, zondern doen.
Oke zo?
cu n.:wink:
Flipper
6 februari 2006, 09:38
Beste neukie,
Ze hebben er natuurlijk oren naar. Zeker omdat de investering zo klein is. En het zeker inkomsten potentieel heeft. Maar het is belangrijk om te weten wat men (de klant) nu wilt. Een aparte ruimte of gewoon een accesspoint en overal kunnen gaan zitten. Zoals lusto terecht opmerkte, het moet geen "van der valk" worden natuurlijk. Het is niet dom om eerst even goed over iets na te denken. En de voor en nadelen vantevoren af te wegen. Zeker omdat ze toch al aan het verbouwen zijn.
GR.
Jorah Mormont
6 februari 2006, 10:01
Beste neukie,
Ze hebben er natuurlijk oren naar. Zeker omdat de investering zo klein is. En het zeker inkomsten potentieel heeft. Maar het is belangrijk om te weten wat men (de klant) nu wilt. Een aparte ruimte of gewoon een accesspoint en overal kunnen gaan zitten. Zoals lusto terecht opmerkte, het moet geen "van der valk" worden natuurlijk. Het is niet dom om eerst even goed over iets na te denken. En de voor en nadelen vantevoren af te wegen. Zeker omdat ze toch al aan het verbouwen zijn.
GR.
Ik ben een grote voorstander van een hotspot omdat ik het gewend ben om er mee te werken. Overal waar je bent (luchthavens, starbucks, etc).
Maar het is zeker terecht dat je er wel een apparte ruimte voor moet inrichten. Voor PHG is het natuurlijk wel duidelijk dat je daar vooral voor de dames komt, maar kan me anderzijds zeker voorstellen, dat wanneer je bijvoorbeeld een lange dag ernaar toe zou willen gaan, dat je je even kan terugtrekken om wat andere zaken te verrichten. Ik zie mezelf niet met een laptop op mijn schoot in de bar of nachtcafe zitten. Maar ik zou best op een lange dag even apart wat andere willen zaken doen. Net wat Lucky ook zegt, hij mist vooral een ruimte waar hij eens kan werken.
Dus zal de vraag niet alleen betrekking hebben op de hotspot alleen, maar meer op een aparte ruimte waar vooral de zakenmensen (welke hierdan behoefte voor hebben) zich terug kunnen trekken, met daarbij een HOTSPOT.
BR, Sonny
Knabbel
28 februari 2006, 20:34
Ik hoor niks meer over de Hotspot kennelijk is het allemaal geregeld tussen Menno en NKG :D ;)
Knabbel :wink: :wink:
Flipper
28 februari 2006, 21:26
Nou ze hebben er wel oren naar. Maar ze willen eerst de swimming pool klaarhebben......:confused: Men meent dat het veel geld kost ik heb hem uitgelegt dat ze echt met dikke 100 euro en een telefoontje naar hun DSL provider klaar zijn
Befke
28 februari 2006, 23:34
Befke heeft toch gestemd...
En wel tegen.
Ik begrijp de argumenten voor een hotpsot van degenen die ervoor zeggen te zijn.
Ik wil in clubs neuken en geneukt worden, en niet links en rechts door internettende driewielers worden ingehaald. Van mij mogen trouwens ook alle telefoons uit. Dat belangrijke "ik kan niet gemist worden"-gedoe allemaal. Bellen en internetten doe je maar in de auto.
Zodra ze in door mij gefrequenteerde clubs een hotspot aanleggen, ga ik ergens anders heen.
Uiteindelijk zal ik wel trekkend :rubbel: aan mijn eind komen...
:wink:
Carpe diem
1 maart 2006, 00:01
Befke heeft toch gestemd...
En wel tegen.
Ik begrijp de argumenten voor een hotpsot van degenen die ervoor zeggen te zijn.
Ik wil in clubs neuken en geneukt worden, en niet links en rechts door internettende driewielers worden ingehaald. Van mij mogen trouwens ook alle telefoons uit. Dat belangrijke "ik kan niet gemist worden"-gedoe allemaal. Bellen en internetten doe je maar in de auto.
Zodra ze in door mij gefrequenteerde clubs een hotspot aanleggen, ga ik ergens anders heen.
Uiteindelijk zal ik wel trekkend :rubbel: aan mijn eind komen...
Befke, ik kan het niet beter verwoorden dan dat jij het hier heeft gedaan.
Zodra er Hotspots komen, ga ik ook ergens anders heen.
CP
Wagons-Lits
1 maart 2006, 08:27
Heb ik nou begrepen dat GT er al een zou hebben ? Dan is dat redelijk discreet gebeurt (ik kom er toch om de 3 weken) en heeft ook niemand er last van - al vraag ik me wel af waar je dan rustig zou moeten werken. Een van de hutten in de tuin misschien aanduiden als 'Internetcafe' ?
Puur prive ben ik het trouwens met Befke c.s. eens. Ik heb helaas heel af en toe even een GSM-metje nodig, maar eigenlijk wil ik een dag lang niets met werk of de hele boze buitenwereld te maken hebben. Ik zal geen tent boycotten als ze een hotspot hebben (zolang dat niet te gek gebeurt) maar gebruiken zal ik 'm ook niet.
W-L
liefhebber
1 maart 2006, 13:00
Heren,
Als dot-commer ben ik natuurlijk VOOR een mogelijkheid om het internet op te kunnen... handig als ergens een kleine calamiteit is (servertje moet herstart worden), mooi als alibi (wie verwacht nu dat je tussen 60 mooie meiden gaat zitten mailen!!). :green_smi, leuk om even een live-reporter een verslagje te laten schrijven :D
Ik vind de discussie onder het motto 'ik kom om te neuken en niet om wat anders te doen' (laat staan een boycot, pffff!!) dan ook ZEER overdreven!! :mad: :mad:
Ik ben als voetbal-analfabeet dan ook ZEER nieuwsgierig hoeveel van de bovengenoemde mannen er TEGEN een groot TV-scherm met voetbal-wedstrijden zijn!!???....
('ik kom hier om........ voetbal te kijken?' :thefinger ) Nee, DAN hebben de meiden het druk. :roll3:
Nog afgezien van het feit dat iemand die rustig zijn mail zit te checken VEEL minder overlast zal bezorgen dan een meute voetbalsupporters!
Alleen het feit dat eigenlijk NIEMAND van het bestaan van de WiFi aansluiting in GT wist (GRATIS... en die zit er volgens mij nu meer dan een half jaar!! :smile2: ) geeft in mijn ogen aan dat NIEMAND er overlast van heeft gehad! :D
-ergo in mijn ogen is dit een academische discussie over 'negatieve aspecten' door mensen die er geen verstand van hebben-
Het is een prettige aanvulling van de geboden diensten in PHG en valt volgens mij onder dezelfde noemer als:
- prettig eten
- prettig drinken
- prettig naar de sauna
- prettige massages, ....
Je komt hiervoor allemaal niet naar de club maar het is WEL prettig dat het erbij is!! (....... net zoals een internet aansluiting!)
Ohja, wil je wat tegen overlast van mede-ijsberen doen??? :confused:
Zorg er dan voor dat in de bar niet meer gerookt mag worden... (DAT is pas overlast!! -en gezondheidstechnisch ook nog onverantwoord!!-)
Laat ze lekker buiten hun sigaren oproken (of zei iemand hier niet 'op de parkeerplaats in hun auto'?!)
Tsja, prioriteiten, prioriteiten, prioriteiten...................
CU L8TR :wink: ,
Liefhebber (die de volgende keer alle loslopende ijsberen subiet de kamer op gaat sturen! -jullie komen hier niet om uit te rusten!-:smile2: )
Azrael
1 maart 2006, 14:33
Heren,
Ik vind de discussie onder het motto 'ik kom om te neuken en niet om wat anders te doen' (laat staan een boycot, pffff!!) dan ook ZEER overdreven!! :mad: :mad:
Alleen het feit dat eigenlijk NIEMAND van het bestaan van de WiFi aansluiting in GT wist (GRATIS... en die zit er volgens mij nu meer dan een half jaar!! :smile2: ) geeft in mijn ogen aan dat NIEMAND er overlast van heeft gehad! :D
Zorg er dan voor dat in de bar niet meer gerookt mag worden... (DAT is pas overlast!! -en gezondheidstechnisch ook nog onverantwoord!!-)
Laat ze lekker buiten hun sigaren oproken (of zei iemand hier niet 'op de parkeerplaats in hun auto'?!)
Liefhebber, ik kan niet anders dan het volledig met je eens te zijn. Laat deze discussie toch de juiste wending nemen. Het kan voorkomen dat iemand een keer een mobieltje of de mail nodig heeft. We leven tenslotte toch niet meer in de jaren 50? We hebben nu eenmaal een digitale wereld en veel van ons verdienen daar ook ons brood mee. En als er dan ergens in een club een hotspot is waar je even snel je mail kunt checken, is daar toch niets mis mee?:wand:
Jorah Mormont
1 maart 2006, 15:08
Ik kom bij de STARBUCKS ook niet om alleen koffie te drinken:D
Waar blijft die WIFI aansluiting.......
http://weblog.bitassa.net/stuff/wifi_zone.jpg
http://www.planet-happy-garden.info/Galerie/Impressionen/Vorschauen/PICT4838.jpg
BR, Sonny
Befke
1 maart 2006, 16:02
Ik kom bij de STARBUCKS ook niet om alleen koffie te drinken:D
Ik ook niet, en ik heb vaak mijn mobiel en laptop mee. Soms ook op vakantie.
Maar in principe probeer ik werk en ontspanning gescheiden te houden.
Waar ik eigenlijk tegen in opstand kom, :ranting2: is dat tegenwoordig voor veel mensen vrije tijd geen vrije tijd meer is - vanwege de bereikbaarheid, vanwege UMTS, vanwege laptops en wireless internet.
Mijn baas probeert mij ook gek te maken - "hier is een mooie nieuwe laptop en een mobiel met een UMTS abonnement - kan ik je mooi op elk moment van de dag en op elke dag van de week, waar je ook op vakantie bent, lastigvallen met zaken die best kunnen wachten of door iemand anders afgehandeld". Ze staan er niet eens meer bij stil dat je wel eens een paar dagen in een andere tijdszone kunt zitten. De baas bekijkt het maar.
Ik zie het ook wel zitten om mijn werk in GT of PHG te kunnen gaan doen, omringd door vrouwenbenen en borsten in maten en soorten. En af en toe even te ontspannen tussen de meetings door. Maar dan kom ik daar om te werken (en om te wippen in mijn lunchpauze. :baby2: )
Wanneer ik nu naar de hoeren ga, is dat om te ontspannen bij een lekkere mevrouw en niet met mijn werk bezig te zijn. Wanneer dan anderen daar wel zitten te werken geeft mij dat een raar gevoel. Dat past gewoon niet.
En net als tijdens een concert of in de schouwburg - telefoontje uit - wel zo beleefd.
(lig je lekker te beffen, gaat de 'foon - "Kun je FF je mail sjekke? Ik heb je een bla bla bla bla bla gestuurd die ik morgen voor een presentatie ga gebruiken en ik heb je input nodig. Ja. Nu." ... "Hallo. Mijn input zit net ergens anders in - kan ik je vannacht om drie uur uit je bed bellen? Als jij even niet met je werk bezig bent? ... Lul." - zoiets?)
Dan maar ouderwets...:hah:
En als er geen clubs meer zijn waar niet ge-internet wordt, dan trek ik me wel suf :freu: :rubbel: :freu:
Flipper
1 maart 2006, 16:22
Discussies zijn leuk, zoalang ze vruchtbaar zijn, Ik geloof dat het meredeel gaat om te neuken en niet om van de hotspot gebruik te maken. Het is een extra dienst waar mensen die het willen en nodig hebben gebruik van kunnen maken. Net als van b.v. de zonnebank een dienst is. Als jij je stoort befke aan mensen die even online moeten of zitten te bellen. Dan ga je toch lekker neuken! Het gaat zich erom of er intresse in is, en hoe hiermee constructief omgegaan kan worden zodat b.v. andere klanten er geen last van hebben.
Iets boycotten, omdat er een hotspot is... werkelijk waar. Probeer eens serieus,constructief deel te nemen. Dan zeg je b.v. een aparte ruimte voor deze doeleinden zou mooi zijn, zodat ik als befke zijnde er geen last van heb.
Dan bereik je wellicht wat je wilt, help je de discussie en ben je meteen verlost van b.v. bellende mensen,die dat in die ruimte kunnen doen.
Scoobert
1 maart 2006, 19:56
Alleen het feit dat eigenlijk NIEMAND van het bestaan van de WiFi aansluiting in GT wist (GRATIS... en die zit er volgens mij nu meer dan een half jaar!! ) geeft in mijn ogen aan dat NIEMAND er overlast van heeft gehad!
Bovenstaande zou je ook kunnen interpreteren als .....dat niemand het nodig heeft (of zitten de internettende ijsberen allemaal in PHG soms ...)
Ik vind dit hele topic behoorlijk onzinnig, als iemand zo nodig dat wil hebben in PHG om er nog langer/vaker te zijn, dan vraag het aan de mensen van PHG en laat je ergens een kamertje maken voor je mail en surfgebeuren.
Ik zal dr niet om gaan wegblijven maar vind het nu wel een beetje een oeverloze discussie worden. De een wil een WIFI aansluiting en de ander is er op tegen, dat is toch zo simpel als wat denk ik.
Wat betreft dat roken in de bar, daar ben ik dus ook tegen. Ik vlucht niet voor niks altijd de hal in als het wat drukker is. Maar goed zo heeft iedereen wel zijn eigen voorkeuren en wensen.
En denk niet dat je mag verwachten dat een saunaclub daar overal aan kan voldoen.
Befke
2 maart 2006, 02:34
En meningen doen geen zeer ... (bovendien is dit een enquête-draadje, een draadje waarin meningen worden gepeild...
...Als jij je stoort befke aan mensen die even online moeten of zitten te bellen. Dan ga je toch lekker neuken!
De daad bij het woord gevoegd - genoeg ge-internet vandaag en lekker van bil geweest. Bedankt voor de tip!
In een vergevingsgezinde bui - zand erover - ik doe mijn ding en anderen doen het hunne.
Horny_one
2 maart 2006, 08:53
Ik vlucht niet voor niks altijd de hal in als het wat drukker is.
En ik maar denken dat het daar een goed plekje is voor jagende ijsberen....
:rofl: :rofl:
Groeten, H1
Scoobert
2 maart 2006, 09:49
En ik maar denken dat het daar een goed plekje is voor jagende ijsberen....
:rofl: :rofl:
Groeten, H1
Ahaaaaa betrapt.....dus daarom sta jij daar zo vaak :teuflisch :roll3:
Flipper
2 maart 2006, 16:22
De daad bij het woord gevoegd - genoeg ge-internet vandaag en lekker van bil geweest. Bedankt voor de tip!
Graag gedaan :D ,was het zelf ook zo beu. Dat ik na het bericht getyped te hebben ook maar even naar happy gegaan ben.
Johnny Bravo
18 maart 2006, 15:47
Beste NKG,
Ik heb vernomen dat GT voorzien gaan worden van WIFI points. Dus veel plezier in GT.;)
JB
Flipper
18 maart 2006, 15:50
Is al voorzien, je informatie is outdated beste johnny, staat ook al ergens in dit topic sies.!