PDA

Volledige versie bekijken : Monika



Willem2
12 augustus 2008, 15:58
Naam : Monika

Nationaliteit / taal : Turkse/bulgaarse / Duits

Leeftijd : 22-24jaar

Haarkleur/lengte : Donkerblond halflang haar

Lengte : 1.65m

Postuur / Cupmaat : Normaal tot wat voller / B-cup

Tatoeage / Piercing :

Service : PZC, NMC, zoenen, russisch, anaal,aftrekken, massage

Extra :

seksenfun
7 juli 2009, 19:28
- spreekt ook schoolEngels
- vingeren, beffen en tongzoenen (goed) zit ook in haar servicepakket (pijpen is van grote kwaliteit)
- dame is afgevallen: slank tot normaal
- 22 (naar eigen zeggen)

seksenfun
7 juli 2009, 19:56
Monica had mij al een paar keer in de mot in de bar. Ze tongzoende al een paar keer in het luchtledige wanneer ik in de bar rondhing en naar haar keek. Een erg verleidelijke blik gunde ze me er nog bovenop. Ze deed dit echter telkens wanneer het voor seksenfun nog veel te vroeg was om al aan kameren te gaan denken in een club waar alles en iedereen nog nieuw is.

Ruimschoots na het zakken van mijn eten en na mijn saunarondje kwam ze plots de tuin ingewandeld. Ik zat daar met Laurent74 en Patjeboemboem te genieten. Ik zat al een tijdje naast Jessy. Toen ik uit de sauna kwam zat Patjeboemboem bij haar maar met een stoel er tussen. Die stoel zette ik als de bliksem aan de andere kant van Jessy. Met de bedoeling met haar strakjes te gaan kameren. Ik had me dus al gesetteld.
Monica was toen echter een TGV, daar waar Jessy en ik meer dieseltjes waren. Doordat Monica vlak tegen me aan kwam zitten, wist ik wel wat haar intenties waren. Eerst dacht ik nog dat ze er naast zou grijpen. Ze gebruikte echter zulke geraffineerde trucs dat ik er onder bezweek. Ik ging dus toch met haar naar het kamertje dat grenst aan de tuin nadat ze me flink had getongzoend, even onder mijn handdoek had gekeken, met haar high heels lang mijn benen wreef, haar high heels uitgetrokken had en met haar voeten mijn ondertussen stijf geworden lul aan het masseren was. Hetgene me echt overhaalde om naar kamer te gaan waren haar pijpkunsten, die ze in het openbaar liet kennen in de tuin. Ik moest me bij momenten al even concentreren op akelige dingen om al niet tot een orgasme te komen in de tuin. Lauren67, Patjeboemboem, haar vriendin Sindi en Jessy... draaiden niet hun rug om of sloten niet hun ogen om ons wat privacy te gunnen maar keken naar een showke van Monica.

Op de kamer verliep alles ook zoals seksenfun het graag heeft. Niets overhaast, alles rustig aan opbouwend. We kwamen al schaterlachend de kamer binnen, grapten nog wat, streelden, knuffelden, tongzoenden mekaar en kleedden mekaar beetje bij beetje uit om zo stilaan op bed te ploffen. Monica laat haar flink vingeren en pijpt uitstekend zonder condoom. Ook tijdens het beffen werd ze flink nat en liet ze zich heel goed gaan. Op den duur kronkelde ze bijna van bed. Ook het neukgedeelte was dik o.k.. Monica kon mij zo opwinden dat ik bijna een tweede keer kwam op een half uur. We eindigden de sessie op een speelse manier, mijn lul kwam weeral terug in actie maar seksenfun wilde best nog halfgeil van de kamer verdwijnen. Ik wist dat ik nog wat in reserve moest houden voor andere dames ;).

The Saint
7 juli 2009, 21:52
Ruimschoots na het zakken van mijn eten en na mijn saunarondje kwam ze plots de tuin ingewandeld.
Ik ging dus toch met haar naar het kamertje dat grenst aan de tuin

Is er een tuin in Babylon? :eek:

dat is dan ook nieuw, want daarom wou ik niet naar babylon zaterdag :nee:

laurent74
7 juli 2009, 22:22
Is er een tuin in Babylon? :eek:


Ja, een kleine tuin (25 m2).

seksenfun
8 juli 2009, 18:32
... die zonnig is tot een uur of vier en een nog kleiner romantisch tuintje onder de bomen en struiken op het gelijksvloers.

Wagons-Lits
9 juli 2009, 18:03
Ja, maar in de voortuin op het gelijkvloers is er inkijk (van de buren, raam op 1ste etage) in de tuin, dus publieke actie wordt daar niet echt aangemoedigd. Ik neem aan dat zoiets in het tuintje achteraan (toegang vanaf de kelderverdieping geen probleem is ...


W-L

seksenfun
9 juli 2009, 18:15
Daar gebeurde het dus ook ;).

Wagons-Lits
19 juli 2009, 18:43
'k heb de dame nu ook lijfelijk meegemaakt afgelopen week.

Ze was eigenlijk iets te jagerig, maar bood zich aan als een hapklare brok voor een hongerige ijsbeer, dus hoe kon ik 'nee' zeggen ? Vele grote natte kussen, alsof ik jarig was, fijn was dat. Ook een goed publiekelijk voorspel. In de kamer vond ik 't niveau wat minder: pogingen tot 'upselling' en heel, heel veel theater. Dat ge-'Schatzi' komt me de oren uit - klaarkomen binnen drie minuten likken trouwens ook.

Al met al een gemiddelde sessie. Weinig herhalingsgevaar, tenzij ze haar leven betert.


W-L

Arbez
10 maart 2010, 11:24
Monika is sinds gisteren weer aanwezig, na enkele maanden afwezigheid.
Was erg inhalerig om me te "verleiden", bleef maar aanhouden.
Niet zo mijn ding. Had er eigenlijk geen zin in maar ja wat wil je, het vlees is zwak.
Heb haar meegenomen naar de jaccuzi, waar ze eigenlijk niet zoveel zin in had.
Na enkele minuten begon ze al te vragen of we naar een kamer konden gaan.
Heb een en ander wat langer uitgesteld, maar uiteindelijk toch op de kamer terecht gekomen. Na wat vrijages vroeg ze of ik ze in de mond wilden "spritzen" tegen de bekende vergoeding. Maar daar had ik niet zoveel zin in. Ze bleef maar volhouden, maar gedaan heb ik het niet. Wel de normale modus afgewerkt.
Voor mij geen herhalingsgevaar, want ze is meer bezig met geld uit je te kloppen als het erg naar je zin te maken.
Op afgeknapt dus.

cornaredo
11 maart 2010, 11:57
ben jij dinsdag geweest in Babylon?
weet je of Aylin aanwezig was?
ik kom regelmatig in de Babylon, maar heb nog nooit chance gehad om met haar in de kamer te gaan, ze must juist weg
kunt U aub de lijst schrijven van de mesjes die aanwezig waren?
bedankt,
eddy

Wagons-Lits
11 maart 2010, 17:45
ben jij dinsdag geweest in Babylon?
weet je of Aylin aanwezig was?
ik kom regelmatig in de Babylon, maar heb nog nooit chance gehad om met haar in de kamer te gaan, ze must juist weg
kunt U aub de lijst schrijven van de mesjes die aanwezig waren?
bedankt,
eddy

Ze was er woensdag, dacht ik (was zelf te druk met andere dames, en er waren er nogal wat; zo'n 13 a 14 tegen 18:00, dan verliest ge 't overzicht).

Ik zou voor alle zekerheid gewoon even bellen.

W-L

BefBeer
11 juni 2010, 08:44
Ik heb nu ook de tuinen van ........ ontdekt.
Dat zal wel weer een probleem worden; weer een leuke plek gevonden.
Waar moet ik de tijd vandaan halen om al dat leuks te bezoeken?

Monika was de uitverkorene om me rond te leiden in dit nieuwe gebouw voor me.
Dat deed ze netjes en aangezien ik de druk hoog had en ik al snel een overzicht had van de concurentie, liet ik me na de laatste kamer boen te hebben gezien, er geen gras overgroeien. Snel het tnue aan en de aftrap met Monika.

Ze is best mooi en lekker. Genoeg om mijn 11e rondje mee te doen dacht ik.
Zonder schoenen is ze beslist kleiner dan 1.65, mss zelfs niet meer dan 1.60.

Ze heeft mooie borsten en kust heerlijk. Laat zich lekker likken en al snel liet ze de fake vallen. Het kwam in een andere stroomversnelling en het werd toch nog echt!
Geen gezaag gehoord zoals de andere recensenten.
Heerlijk geneukt in een paar standjes en de 1e sessie was over en goed geslaagd.

Wat gedronken. Ben gaan douchen en de sauna in. En Monika kwam me opzoeken. Duidelijk op een herhaling belust. Nu kamer ik nooit met de 1e de beste en nooit 2x met dezelfde op een dag. Hoewel ik het allemaal perfect doorhad wat ze speelde, was het me erg goed bevallen en heb ik mijn saunaprincipes even in de ijskast gezet.
Heb Haar water laten halen en ben weer met haar het bed in gedoken.

Nu weer een lekkere date gehad en ik moet bekennen dat ik erg nu weer geen spijt van had!
Commercieel maar toch leuk gedaan. Ze zorgt wel voor een lekker potje!


BefBeer

MiniME
7 november 2010, 20:56
Vandaag aanwezig. Mij iets te jagerig en qua looks totaal mijn smaak niet.

blauwebeer
7 november 2010, 21:25
Wordt door zelfs door andere vrouwen afgeraden. Links laten liggen.

Alabama
24 november 2010, 20:27
Op dat moment waren er vier dames binnen: deze Duitse, Laura, een wat vollere Poolse en ’n meisje met krullend haar. Een Turks-Bulgaarse look en voortdurend wenkend. Had vantevoren mijn huiswerk goed gedaan, dus dit moest haast wel Monika zijn. Een lekkere douche genomen en ik ben weer in het bubbelbad gaan liggen om mijn zonden eens te overdenken. Al vrij snel kwam Monika binnengehuppeld. Ze vraagt of ze ook in het bubbelbad mag zitten. Geen probleem uiteraard. Mijn eerste, vrij stevige sessie was nog maar een minuut of 15 ten einde, toen Monika haar hand alweer tussen mijn benen had zitten. Eerst kreeg ik de laatste roddels te horen over de andere meiden en daarna kreeg ik al vrij snel haar B cup in mijn gezicht. Vrij vlot begon ze me te zoenen en te pijpen. Heerlijk, zo’n pijpbeurt in het bubbelbad. Monika is een jaagstertje, maar verstaat haar vak goed. Ze heeft een enorm geile stem en geil accent, mooi en krullend haar en pijpt goed. Het klinkt apart, maar ook nog even droogneuken in het bubbelbad. Tot twee keer toe zat het topje van m’n schwanz er bijna zonder rubber al in. Dat was niet echt mijn bedoeling. Omdat neuken in het bubbelbad niet mag, heb ik haar flink onder handen genomen in de sauna. Daarna nog even wat uit liggen puffen in de sauna. Beetje voelen, beetje vingeren. Daarna ging ik lekker douchen en ging zij een glas drinken voor me halen.

Alabama
24 november 2010, 20:34
Wordt door zelfs door andere vrouwen afgeraden. Links laten liggen.


Dat zal wel afgunst zijn. Monika is qua service niet slecht. Ik vind haar service zelfs meer dan prima.