PDA

Volledige versie bekijken : Julia

Bennie.C
14 augustus 2008, 11:11
Naam : Julia

Nationaliteit/Taal : Pools / Duits

Leeftijd : Ongeveer 30 schat ik.

Haarkleur/-lengte : Zwart, 2 lange vlechten aan de zijkant.

Lengte dame : 1,75

Postuur/Cupmaat : Normaal / D

Tatoeages/Piercings : Grote tatoo op rechter bovenbeen. / kleine piercing in rechter bovenlip.

Service: pzc, kussen, etc.

Tijdsduur : 30 minuten

Prijs : 50 Euro

Extra’s bij het bezoek: geen.

Als eerste vandaag met Julia naar de kamer geweest. Eerst gezellig op de bank wat gekletst. Ze begon niet meteen te zoenen of te strelen zoals de meeste vrouwen in Freude, gewoon doorkletsen. Toen ik na een minuut of 10 vroeg of ze zin had om iets te doen begon het voorspel op de bank. Diep en heftig kussen en daarna een heerlijke pijpbeurt. Zo lekker dat ik bijna op de bank mijn kruit al verschoot. Snel naar de kamer dus.
Daar zetten we de heerlijke vrijpartij voort en ze toonde me alle kunstjes die ze met haar tong kon doen. Wat kan deze dame geweldig likken zeg. Elk plekje tussen mijn benen is aan de beurt gekomen.
Toen ze uiteindelijk lekker diep begon te pijpen heb ik haar al snel moeten stoppen omdat ik op springen stond. Ze begon toen weer heerlijk rustig te likken met het puntje van haar tong en maakte het langzaam steeds heftiger tot ze me weer diep ging pijpen.
Dit tafereel hebben we een paar keer herhaald totdat ik het echt niet meer op kon houden en mijn eerste lading van de dag heb laten gaan.
Een goede ervaring al met al.

MiniME
14 november 2009, 09:24
Weet niet of het dezelfde Poolse Julia is, maar de hele omschrijving klopt, behalve dat deze Julia cup C heeft.

Super lieve dame, open, warm en GFE ontwikkelt zich op de kamer tot PSE. Dat zijn de betere combinaties! :)

Service gaat ver (ZK, PZC, FT, MMT, AV, etc) en ook de after sales is prima.

Toppertje er bij in Freude (ze is ex-YY, daar moet ze met afstand de nr 1 zijn geweest de laatste jaren denk ik gezien de rest van het aanbod daar).

Cijfer: 9 (in Freude ligt de lat voor een nog hoger cijfer vrij hoog ;))

seksenfun
14 november 2009, 19:08

??? hoger dan in Oase zekers :tongue: (maar waarom toch??) :smoke:

malako
20 november 2009, 00:18
Sorry, Im confused.
Are there 2 Julia at Freude39?
As far as s.o. told me, is there one Julia - without any tattoo or piercing.
Black hair (now colored in red-brown), slim, good german speaking, about 25y.
But the Julia in the report here has tatoo!
Can somebody clear this for me?
Thank you so much!
:freu:

hitman
20 november 2009, 04:14
Ik denk dat de door Bennie.C genoemde Julia een andere is als de Julia die momenteel in Freude aanwezig is, bericht is van 2008.

Ik was 10 November met deze dame, heeft geen piercings of tattoo, lengte 1.65 cup B/C, is 30 jaar, afkomstig uit Wroclaw, gediplomeerd physiotherapeute.
Ze vertelde 1 week in GT gewerkt te hebben maar niet tegen de stress tussen de dames onderling te kunnen. YY hebben we het niet over gehad.
Superlieve dame zoals MiniMe ook al omschrijft.:freu:
Prima Aftersales, in mijn geval heeft ze in het stille uur voor het Happy Hour mijn zere rug zeer effectief behandeld, hiervoor wilde ze geen geld hebben.
Ik heb er in Freude weer een favorietje bij

mjgl_39
20 november 2009, 06:01
De door Hitman genoemde Julia is inderdaad een andere Julia dan de aan het begin genoemde Julia. Het is ook de Julia die ik ken vanuit Freude. Of er een tweede met die naam rondloopt weet ik niet, maar de Julia die ik ken komt inderdaad uit Polen, is 29, heeft zwart haar, een kleine B/C cup en als opvallendste kenmerk: ze heeft vooruitstaande voortanden. Zover ik weet is ze echter alleen doordeweeks aanwezig en zelden in het weekend.
Deze Julia heeft inderdaad in GT gewerkt, maar nooit in YY. Zeer zeker een van de (nog onbekendere) highlights in Freude!

malako
27 maart 2010, 23:29
Weet niet of het dezelfde Poolse Julia is, maar de hele omschrijving klopt, behalve dat deze Julia cup C heeft.

Service gaat ver (ZK, PZC, FT, MMT, AV, etc) en ook de after sales is prima.

Toppertje er bij in Freude (ze is ex-YY, daar moet ze met afstand de nr 1 zijn geweest de laatste jaren denk ik gezien de rest van het aanbod daar).

Hello,
are you shure, that Julia is offering AV?
Thanks, malako