PDA

Volledige versie bekijken : Heidi (Tsjechische)

Willem2
12 augustus 2008, 14:11
Naam : Heidi ( voorheen Jasmin in Living Room)

Nationaliteit / taal : Tjechische /duits engels

Leeftijd : 24-27jr

Haarkleur/lengte : lange blonde haren

Lengte : 1.81m

Postuur / Cupmaat : Slank / C-cup (sliconen)

Tatoeage / Piercing :

Service : PZC, NMC, zoenen, beffen, massage

Extra :

Moeke1
14 augustus 2008, 19:09
Naam : Heidi (Heidi Klum lookalike)

Nationaliteit/Taal : Tjechië / Duits

Leeftijd : 24 j

Haarkleur/-lengte : blond /lang tot half op haar rug

Lengte dame : 1m80

Postuur/Cupmaat : slank / kleine B

Tatoeages/Piercings : geen

Service: ontzettend goed , TZ , beffen, vingeren, pzc, nmc

Voordelen: zeer lief en GFE+

Nadelen: geen , ja toch, op haar hakkenschoentjes is ze 1m90, en eigenlijk te groot voor mij :o, maar dat nadeel is weer weg op het bed :teuflisch.

Tijdsduur : 3 x 1/2 u + tussen de sessies gezellig samen gebabbeld en gegeten en ...

Prijs : 3 x € 50

Bij het binnenkomen viel ik meteen op deze schoonheid. Na een uitgebreide kennismaking naar de kamer gegaan. In het begin kuste ze heel voorzichtig, maar toen ze op temperatuur kwam door mijn bef- en vingerwerk, werden ook haar kussen intenser, ook tijdens het neuken. Echte topklasse. Ook zij genoot ervan want we hebben na een korte pauze meteen een tweede en derde keer naar de kamer gegaan met het resultaat dat zijn vanuit het niets rechtstreeks mijn TOP 3 is binen gewandeld :roll:
Na de 3de sessie samen met Raul7 nog zitten wachten om een 4de kamergang te doen, echter tevergeefs. Ik moest vertrekken, dus zal Raul zijn kans wel grijpen.

Ze heeft voordien 2 weken in LivingRoom gewerkt onder een mij onbekende naam.
Zelf heeft ze ook modellenwerk gedaan, en ze trekt op deze foto's van Heidi Klum (ze is 4 cm groter) :cool:
http://en.wikipedia.org/wiki/Heidi_Klum

Pieta
14 augustus 2008, 23:21
...
Ze heeft voordien 2 weken in LivingRoom gewerkt onder een mij onbekende naam.
...

Her name in LR was Jasmin :

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=12560

Moeke1
16 augustus 2008, 10:59
Her name in LR was Jasmin [/url]
Inderdaad, maar ze vertelde me gisteren dat ze niet meer terug gaat naar LR. Ik ben weer met haar gaan rollebollen want voorlopig maakte ze vrijdag haar laatste dag, en ik wou ze nog eens gehad hebben. Ze is echt super. Ze komt vast nog wel eens terug naar GT maar ze weet nog niet wanneer. :o

MiniME
16 augustus 2008, 21:55
Tsja, super mooie dame om te zien, ze heeft in de verte wat weg van die andere Heidi, maar ze lijkt nog wat meer op Hongaarse Sam(my). Helaas is ze op de kamer veel te passief/voorzichtig/etc. Weinig passie, en alleen door haar schitterende looks toch nog tot een hoogtepunt gekomen.

Totaal geen herhalingsgevaar, ondanks dat het wel een lieve meid is (doet me denken aan die vriedinnetjes die je zo leuk vond omdat ze zo mooi waren, maar diep van binnen weet je dat de kern (=passie) ontbreekt, ondanks dat je dit probeert te verdringen, weet je dat je er niet mee door moet gaan).

Moeke1
26 augustus 2008, 12:00
Gisteren was ze alweer terug in GT :freu:. Wederom een heel plezierig uurtje mee beleefd. Het klikt blijkbaar goed tussen ons, want de sex was van behoorlijk hoog niveau.:cool:

Rocco2007
26 augustus 2008, 13:41
Ik wilde van de week ook met Heide naar de kamer gaan en vroeg haar of ze ook aan tz deed, maar ze zei van niet, ook niet aan vingeren.
Dus ik snap niet hoe Moeke1 het voor elkaar krijgt, want bij mijn weten doet ze dit helemaal niet.
Groetjes Rocco

Moeke1
26 augustus 2008, 16:29
Ik heb een trukendoos vol met verleidings- en verwentechnieken :p. Ik maak ze zo heet dat ze mijn hand pakt om ze te vingeren en haar tong hunkert om gekust te worden :cool:.

RAUL7
26 augustus 2008, 16:37
Helaas is ze op de kamer veel te passief/voorzichtig/etc. Weinig passie, en alleen door haar schitterende looks toch nog tot een hoogtepunt gekomen.

Totaal geen herhalingsgevaarat

Ik wilde van de week ook met Heide naar de kamer gaan en vroeg haar of ze ook aan tz deed, maar ze zei van niet, ook niet aan vingeren.
Dus ik snap niet hoe Moeke1 het voor elkaar krijgt, want bij mijn weten doet ze dit helemaal niet.
Groetjes Rocco

Ik denk dat we allen onze naam in Moeke1 moeten veranderen :cool:!

Moeke1
26 augustus 2008, 18:57
Ik denk dat we allen onze naam in Moeke1 moeten veranderen :cool:!
Dan verander ik mijn nickname in Charmeurke :roll:

Ripple
1 september 2008, 10:36
I read a really good report of this girl elsewhere. She sounds like my type of girl. One worth makling the trip for. Does anyone know what days / evenings she works?

Gustomass
1 september 2008, 10:43
I read a really good report of this girl elsewhere. She sounds like my type of girl. One worth makling the trip for. Does anyone know what days / evenings she works?

Best is to make phonecall to Golden Time, the day you want to visit.
Only then they can be most sure if she is present yes or no.
Some girls they stay in GT for a week in a row. I do not know about this peticular girl.

I know it is short notice, but nothing is sure in this business...uuuh hobby..

have fun.

Gustomass

londonbasketcase
1 september 2008, 22:16
Best is to make phonecall to Golden Time, the day you want to visit.
Only then they can be most sure if she is present yes or no.
Some girls they stay in GT for a week in a row. I do not know about this peticular girl.

I know it is short notice, but nothing is sure in this business...uuuh hobby..

have fun.

Gustomass

Heidi was working last Saturday and also today (Montag) at Golden Time. Sorry I have no more information than that at present.

Kind regards

Londonbasketcase

chrisje51
4 september 2008, 10:31
Was vorige week met Heidi. Ze heeft het behoorlijk druk, maar ja wat wil je, zo'n schoonheid. Ze zegt zelf dat ze zonder schoenen 1.81 is. Voor mij niet zo belangrijk. Ze is lief en teder en moeilijk tot zoenen te bewegen. Vingeren prima, maar niet naar binnen. Als je een uurtje neemt en haar genoeg tijd en aandacht geeft komt ze wel los. Opletten:ze vindt zichzelf nogal nauw en ik kan dat bevestigen. Herhalingsgevaar: zeker!

londonbasketcase
4 september 2008, 23:25
Was vorige week met Heidi. Ze heeft het behoorlijk druk, maar ja wat wil je, zo'n schoonheid. Ze zegt zelf dat ze zonder schoenen 1.81 is. Voor mij niet zo belangrijk. Ze is lief en teder en moeilijk tot zoenen te bewegen. Vingeren prima, maar niet naar binnen. Als je een uurtje neemt en haar genoeg tijd en aandacht geeft komt ze wel los. Opletten:ze vindt zichzelf nogal nauw en ik kan dat bevestigen. Herhalingsgevaar: zeker!

chrisje51,

She is a real treat if you take longer time with her. A GFE giving lady. Sadly she demands €50 for each half hour like they do in Hessen clubs.

I hope she is working next time I visit but she tells me that she is away in Czech Republic so it will have to be end of this month when I may next see her again.

In the meantime, I will see everyone else at the party mid month.

Chaos,

Londonbasketcase

londonbasketcase
7 oktober 2008, 01:34
Hi All,

Have there been recent sightings or expectations that Heidi of Czech Republic is back working at Golden Time?

Thank you for any help that you can provide.

Kind regards

Londonbasketcase

Willem2
7 oktober 2008, 01:46
See also : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=93299&postcount=385

She was there the 5th of October ;)

londonbasketcase
7 oktober 2008, 01:55
See also : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=93299&postcount=385

She was there the 5th of October ;)

Willem2,

Thank you for the reference. I just realised that I could find one of Haec's excellent girl listings in the general section for Golden Time and yes Heidi was there on Sunday, 5 October.

I hope to see her on my next Golden Time visit. She left a good impression on me when I saw her last. I missed her on 13 Sept's party since I understood that she was away in Czech Republic at the time and was not sure if she was back. Good to know that she is well.

Thank you for your help,

Londonbasketcase

londonbasketcase
19 oktober 2008, 21:26
Hi Willem2 and Haec58,

Thanks for your help. I managed to find Heidi and found out her future work dates.

She is a darling in the room and I went with her twice for one hour each during my recent trip in Nord Rhein Westfalen.

When you perform beffen on her the look of sheer delight on her face is beauty that needs to beheld.

Such a tight and well formed muschi she has that captures one's schwanz deeply and snuggly.

My best to all the friendly ijsberen here. I feel most welcome here to this forum immensely.

I look forward to more trips to Golden Time in the next few weeks.

Kind regards

Londonbasketcase

Bosco
29 november 2008, 08:47
mijn p.s. numbero uno

Nami
15 februari 2009, 18:51
Gistermiddag uit het ruime clubaanbod gekozen voor GT, ik moet zeggen dat ik het damesaanbod qua looks vond tegenvallen :moon:
Kan aan mij liggen uiteraard, maar na slechts 1 sessie van 1/2 uurtje met een oude bekende (pas 2,5 uur na binnenkomst :eek:), naam weet ik effe niet meer zag ik Heidi binnenkomen. Had haar al 1 of 2 keer eerder gezien maar toen was het er niet van gekomen. :mad:
Qua uiterlijk en lengte stak ze er voor mij echt ver bovenuit :luvlove: Net een fotomodel.
Omdat ik slechts 1 keer gekamerd had en behoorlijk geil was, gelijk haar aangesproken, maar omdat ze net binnenkwam eerst effe drankje gedaan en na kwartiertje wachten kreeg ze een sleutel van een blokhutje.
Na het uitkleden begon ze te pijpen wat ze zo gevoelig zachtjes deed dat ik gelijk al wist dat we het niet op een half uur gingen houden. Ze zei dat elk half uur 50,- is en daar had ik geen moeite mee.
Moest me zwaar inhouden om niet al na 5 minuten haar mondje te vullen.
Ze is heel teder en relaxt. Beetje vingeren mocht, maar TZ niet. Aufname deed ze ook liever niet maar dat was wel de enige manier om mijn 4e keer van die dag te realiseren :rubbel:
In het uurtje met haar heb ik echt heerlijk :fuck: en :rubbel: tot 3 maal toe :bowlol:
Dan is de chemistry wel echt hoog! Ik ging echt met knikkende knietjes uit het hutje.
Een Duitser, die naast me aan de bar zat, kwam gelijk nog voor het douchen bij mij polsen hoe dit 'model' was en ik heb gezegd dat ik het echt goed vond.
Ik was zo klaar dat ik direct naar de tent ben gelopen voor een bordje eten (kip met courgette en aardappels) toen ik die Duitser met haar ook richting blokhut zag lopen. Toen ik na het eten een biertje dronk aan de bar kwam die Duitser langslopen en ik vroeg ennuh? en hij knikte instemmend. Ben toen ook gelijk naar huis gegaan.
Heidi had mijn dagje GT gered :freu:

pepto
14 maart 2009, 06:49
Hallo liefhebbers en Bruggengangers,

I had the pleasure to spend an hour with the lovely Heidi last weekend. Sitting against the wall behind the bar, she looked like an unapproachable supermodel, but you must be brave in GT so I approached and got a good feeling during our introductory chat. In the room, it was nice to dance with her and carress and kiss her while we were standing- it was grosse meid und grosse mann eye to eye and loving it. Our converstaion and interaction was as comfortabe and natural as the sex. Heidi really responds well to beffen and we did this along with 69 for a good half hour. The neukfeste was also very comfortable and natural. Size does matter!
I fully recommend Heidi to any ijsbeer who is not afraid of heights.

Beste
pepto

gille52
23 juni 2009, 20:18
Ik ben één keer met Heidi naar de kamer geweest, ongeveer 2 maanden geleden (in april 2009). Sex met haar is overheerlijk. Maar de laatste maanden heb ik haar niet meer gezien. Klopt dit? Werkt ze ergens anders misschien?
Het zou spijtig zijn, want ze ziet er heerlijk uit. 1m80, lange benen, vlasblond haar, zeer lief.
Ik vind haar een van de betere modellen van GT.

gille52
28 januari 2010, 22:52
Heidi is terug aktief in GT. Vorige week was ze aanwezig, en heb ik haar direct meegevraagd naar een kamer. Ze is misschien een beetje te passief, maar ik vind haar zo mooi dat ik moeilijk langs haar door kan lopen. Ze pijpt heel lekker. Wat mij betreft is er groot herhalingsgevaar om terug met haar op kamer te gaan.

Costana
25 april 2010, 13:30
Heb haar zaterdag gezien, was de eerste sessie.
De sex was gemiddeld, maar het pijpen was uitzonderlijk !!!!!!!!!!!!!

Probeerde eerst wel het belgisch systeem toe te passen, per keer klaarkomen € 50.
Hebben dit rustig uitgepraat, dat de dames vorige week dit niet zo zeiden en ze ging akkoord. 2x klaarkomen in 30min is bij haar goed mogelijk

Carlitos
16 augustus 2010, 17:06
Heidi was mijn laatste ervaring dit jaar. Voor mij niet voor herhaling vatbaar. Zeer afstandelijk, TZ niet van toepassing heb haar achteraf hierover gevraagd en ze zei dat ze het niet erg prettig vond om met al haar klanten (noemde wel een getal!) te TZ. Wel bij vaste klanten deed ze het. Pijpen was goed, met baby-olie??, FT niet besproken. Gevoelsmatig even afgeraffeld.

Het is een prachtige verschijning, lang, blonde haren en prachtige tieten, enige minpunt haar tanden.

Jack42
8 september 2010, 15:58
Blondes Gift

Als ich dann schon fast die Lust verloren hatte und mich schon gedanklich darauf eingestellt hatte ungepoppt den Laden zu verlassen erwischte ich doch tatsächlich an der Bar mir eine bekannte Blondine, die ansonsten auch den ganzen Tag nur unterwegs war. Dieses Mal stellte sie sich als Heidi vor, im Januar hieß sie noch Ivy oder ich hatte es damals einfach nur falsch verstanden, auch gut möglich.

-------------------------Kurzbeschreibung-------------------
Name: Heidi
Nationalität: Tschechin
Größe: 1,75m (mit Hihg Heels weit über 1,80m)
Oberweite: 75C
Kf: 36
Haare: sehr lang und wasserstoffblond (meistens Zopf)
Augenfarbe: blau/grau

Is dit dezelfde Heidi als Heidi GT? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=12589)
Er zijn in ieder geval veel vergelijkingen.

Charly_Brown
8 september 2010, 16:21
Is dit dezelfde Heidi als Heidi GT? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=12589)

Sehr gut möglich, sie sagte das sie vorher schonmal unter anderem im GT gearbeitet hat.

Knabbel
8 september 2010, 16:27

Waarschijnlijk gewoon tijdelijk uitgeweken. Zondag was ze weer als vanouds in GT.

Charly_Brown
8 september 2010, 16:29
Waarschijnlijk gewoon tijdelijk uitgeweken. Zondag was ze weer als vanouds in GT.

Ich hatte mit ihr schon mal im Januar das Vergnügen, danach aber lange nicht mehr im Acapulco gesehen.

gille52
9 september 2010, 21:24
De Tsjechische Heidi liep gisteren weer rond in GT. Zij is een mooie blonde godin op ellenlange benen.

Tiga
19 september 2010, 08:20
Ze vertelde mij gisteren dat ze nooit in ACA was geweest, ze wist niet eens waar het lag. Kan natuurlijk dat ze mij ook iets op mijn badjasmouw aan het spelden was maar bij haar ben ik nog vrij goed van vertrouwen :biggrin:

Megaboob
17 december 2010, 22:46
Aangezien het wat rustiger was in GT dan normaal, en vele van mijn siliconen godinnetjes er niet waren, heb ik de kans waargenomen om weer eens wat nieuws uit te testen, een mens moet ook wat immers ;)

Ik heb Heidi al heel vaak gezien, vind haar een hele mooie dame, helemaal mijn ding eigenlijk, maar op de een of andere manier (door de siliconen godinnen?!) is het er nooit eerder van gekomen.

Nu dus wel. ik ben er gewoon op afgestapt en gelijk om een sleutel gevraagd.
Helaas kwam ik er op de kamer achter dat TZ niet in het pakket zat. Verder wel een correcte dame, met een goede PZC techniek. Dat heerlijke uiterlijk, en siliconen C cupje (mag best nog een maatje groter schat!) hielpen Megaboob om snel op oorlogssterkte te komen.

Na een tijdje PZC door naar sex, zij bovenop, en dat was in een woord hemels. Deze dame heeft een zeer fijn lichaam, en een heerlijk poesje, wat ze uitstekend weet te gebreuiken. Megaboob was dan ook redelijk snel klaar, waarna we nog wat nagepraat heben. Ze gaf aan dat kleding kopen (broeken) soms lastig is vanwege haar lengte, en ik heb aangegeven (wat ze natuurlijk al lang weet) dat veel nederlandse dames ook lang zijn, en dat het wellicht handig kan zijn eens de Nederlandse grens over te gaan om in te kopen. Zou ze zeker gaan doen zij ze.

Opvallend verder aan Heidi is haar naturelle uiterlijk (natuurlijk met siliconen borsten ,maar toch fraai gedaan, en haar peroxide kapsel, maar ook dat ziet er gewoon mooi uit), geen verdere ijzerwaren of tatoes, niet zo mijn ding. Een tedere meid, redelijk rustig. Wellicht na een paar sessies tot een hoger GFE gehalte te brengen, dat ontbrak er een beetje aan. Haar lichaam en botstructuur (goed te zien bij haar schouders en ribben!) zijn gewoon heel, heel fraai, echt een dame die gezegend is met een heel mooi lichaam. Modelkwaliet, zou ik inderdaad zeggen.

Lengte is inderdaad 1,81M volgens haar, en leeftijd 26. Ik vind haar er toch jonger uitzien! Vond ze uiteraard leuk om te horen.

Herhalingsgevaar: 80% Uiterlijk 100%, service 60%

Megaboob

ijsbeer2121
15 mei 2011, 20:52
Na een paar kamerbezoeken met Heidi ook maar eens tijd voor een recentie.

Ik had Heidi wel eens vaker in GT gezien, maar op een of andere manier was het er maar niet van gekomen. Totdat ik een maand of twee geleden bij de Kino stond en door Chanty werd aangesproken. Met haar had ik onlangs wat goede kamerbezoeken gehad, maar vertelde haar heel eerlijk dat ik zin in wat afwisseling had.

Nu weet je maar nooit hoe vrouwen hierop reageren, maar Chanty vatte het goed op en zei dat ze wel iemand voor mij wist. Na een tiental seconden kwam ze dus met Heidi terug die mij met een vriendelijke lach begroette.

Inmiddels ben ik een paar keer met haar op kamer geweest en moet zeggen dat ze enerzijds professioneel is, wat voor veel beren een afknapper kan zijn. Aan de andere kant maakt zij het echter grotendeels goed door haar lekkere uiterlijk en vriendelijke, maar tegelijk geile manier van aankijken. Wat betreft het uiterlijk: haar siliconen borsten zijn erg mooi gelukt!

Neuken en pijpen is prima maar niet heel erg geweldig. Normaalgesproken had ik het op een bezoekje gehouden, ware het niet dat ze een uitstekende handjob-ballenmassage combo geeft - een mijns inziens zeer ondergewaardeerde kameractiviteit. Maar goed, er zijn meer damens die dit goed kunnen, dus herhalingsgevaar op langere termijn 'slechts' 50%.

NikXXX
15 mei 2011, 20:59
... ware het niet dat ze een uitstekende handjob-ballenmassage combo geeft - een mijns inziens zeer ondergewaardeerde kernactiviteit.

Dit kan ik alleen maar beamen. Heidi is uitermate goed in deze kunst. Zeker als ze je fallus nog eens tussen haar mooie boezem op en neer laat gaan.

Alexander de Grote
20 mei 2011, 08:35
Bij Heidy heb ik zoiets van, meid wordt ergens fotomodel of zo. Te mooi voor dit vak. Mijn ervaring met haar was voldoende, een echte optic fick. Heel jammer vond ik het pijpen met baby olie. Maar dat lijf van der is toch fantastisch. Geen herhalings gevaar bij mij.

Lucas002
11 maart 2012, 21:43
Enkele weken geleden ook met deze dame gekamerd. Ze viel me al op toen ik binnenkwam, geen van de voorgaande berichten zijn gelogen over haar uiterlijk, sierlijker en eleganter maken ze ze niet denk ik. Echter kwam ze nogal afstandelijk en ongeïnteresseerd over waardoor ik in eerste instantie mijn heil elders ben gaan zoeken. Op het einde van de avond, toen ik eigenlijk wou vertrekken na nog een colatje zat ze naast me in de zetels in de bar en alhoewel er die dag al 3 waren aangegaan kon ik me toch niet inhouden met zo'n lekker dier naast me...
Service was zeker meer dan goed, zeker gezien ze toch de enige is die ik heb onthouden van deze dag in GT, moet gezegd zijn dat haar uiterlijk hier ook wel in zal meespelen. Inderdaad pijpen met baby olie, gaf zeker geen meerwaarde, maar storen deed het me toch ook niet eigenlijk. Voorts zeer strak meisje en aangenaam gezelschap, helemaal niet de persoon waarvoor ik haar hield na de eerste impressie.

Costana
11 maart 2012, 23:55
Bij Heidy heb ik zoiets van, meid wordt ergens fotomodel of zo. Te mooi voor dit vak. Mijn ervaring met haar was voldoende, een echte optic fick. Heel jammer vond ik het pijpen met baby olie. Maar dat lijf van der is toch fantastisch. Geen herhalings gevaar bij mij.

Beweert vroeger model geweest te zijn....
Maar toch als je dichter kijkt zou er veeeeeel fotoshop nodig zijn om daar goeie foto's van te maken... of het moet op afstand zijn.

Lucas002
12 maart 2012, 01:34
Beweert vroeger model geweest te zijn....
Maar toch als je dichter kijkt zou er veeeeeel fotoshop nodig zijn om daar goeie foto's van te maken... of het moet op afstand zijn.

Ergens heb je wel een punt ivm dat dichtbij. Maar als zij voorbij komt lopen en je kan je ogen daarvan afhouden dan heb je volgens mij wel een probleem. Zelfs de meeste dvp's staren haar na...

Helmut
25 mei 2012, 07:03
Iemand heeft haar gespoten?

MeesterMixer
25 mei 2012, 07:18

vorige week nog in GT.

Ace2
25 mei 2012, 07:32

Lees en gij zult vinden:

Live from GT:
Evita Maggy Lorena Lori (ze uit Spanje te komen, zoals alle Roemeentjes) Lin Gulcan Anny Heidi Chris (straks NikXXX) Janice Sylvie Lara Ninna Janine Jill Pamela Amera . Verder zijn ook Seqoya Zniper en AlwaysHorney. Om AllwaysHorney te vinden zouden wij elkaar aanwijzen. Helaas ontbrak Picasso1. "The missing link" zei ik tegen Zniper. " Tussen mens en aap?" vroeg Zniper "Aap" antwoord ik.

Donderdag 24 mei was ze er dus ook.

Cuties
26 juli 2012, 18:21
model alert. a picture says than a thousand words.
komt aardig in de buurt, niet?:rolleyes: ;)
2763
ze heb gister tenmiste 3 beren flink te kakken gezet, doordat ze zich dikwijls laat "influisteren" door lame-ass "negotiators" .
lekker dan, beren achterlaten met een kloplul nadat je ze eerst lekker maakt.https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=276248#post276248 voor de rest.....it goes without saying.
C'est la vie.

Megaboob
3 augustus 2012, 22:59
Woensdag was ik in GT, en kwam ik Slowaakse Nicolle tegen die zoals bekend 2 weken wel, en dan weer twee weken niet aanwezig is. heidi is haar vriendin in de club, en stond naast haar, en van het een kwam het ander, een voorstel voor een trio werd gemaakt, en ik kon, heidi aankijkend, niet weigeren. Heidi is op zich wel mijn ding, lang, slank, knap gezicht, mooi lang blond haar, silicoontjes (ok, slechts een c cup, maar dat zien we dan maar als een uitdagend project om er in de toekomst meer van de maken, de eerste stap naar de boobdokter is ooit gezet, dus die barriere is geslecht!) Ik ben ooit een keer eerder met heidi geweest, dat was een goede sessie, maar toch niet goed genoeg om op herhaling te gaan met haar alleen wegens gebrek aan TZ, iets wat ik met deze schoonheid graag zou willen doen. het fijne van een trio is dan dat ik weet dat Nicolle er wel vol voor gaat, en mij zoent alsof ik haar eerste vriendje ben, en dan komt het allemaal wel goed.

Dus op naar een blokhut alwaar we ons allemaal van het overbodige textiel ontdeden, en ik Heidi nog maar weer eens bewonderde (zonder Nicolle tekort te wilen doen,maar Heidi is optisch gezien toch de knapste van deze twee dames voor mij.).

Nicolle begon mij weer lekker te TZ, en Heidi begon met mijn ballen, en daarna mijn jongeheer, wat ze lekker en speels deed, waardoor ik snel op oorlogssterkte was.

Nicolle wilde daarna ook PZC-en zij kent me al lang, en weet precies wat ik lekker vind, wat altijd een plus is. Heidi likte tegelijkertijd mijn ballen, en dat was heerlijk. Optisch gezien ook zeer prettig, beide blondinkas bezig met mijn geslacht, en zeker niet onverdienstelijk. Toch heidi maar even naar boven geroepen, kijken of ik haar tot wat TZ kon verleiden, maar dat zat er helaas niet in, jammer, maar goed, dan maar wat zoentjes langs de mond, en door naar die lekker silicoontjes van haar, die erom smeekten door de boobmeister te worden gelikt en gesteeld. Daar werd onze Heidi dan wel aantoonbaar warm en blij van, en iik ook, lekker borstjes heeft ze, en heerlijke tepeltjes, die ervan houden om goed te worden bewerkt! iets wat de boobmeister uiteraard goed beheerst!

Nicolle wa sinmiddels overgaan tot een cowgirl actie, terwijl ik met met Heidi's borsten bezighield en ik voelde dat ik richting hoogtepunt ging. Nu is een PZC hoogtepunt bij Nicolle altijd erg lekker voor me, en vroeg ik haar dus snel het CD te verwijderen, en het geheel te beindigen met een FT. Zo gezegd zo gedaan, en mijn megaboobjes eindigden dus in het mooie mondje van Nicolle, terwijl ik nog steeds met Heidi speelde. Ook de heerlijke curves van Heidi nog maar weer eens goed bevoelt, toch wel heerlijk deze jongedame!

Na het klaarkomen netjes schoongemaakt, nog even gepraat samen, en het uurtje volgemaakt met nog wat nageilen, en daana naar de locker, voor betaling. ietwat een schokje, want beide dames zijn inmiddels geupgrade naar 100 euro per uur dames, en dat hadden ze wel even mogen melden vooraf, niet dat ik het erg vond, het was zijn geld waard, maar omdat ik met Nicolle altijd 75 euro per uur gewend was, was dit toch even iets meer dan verwacht. Een beetje een aanslag op mijn budget, 225 Euri voor deze sessie. maar goed, wel genoten, dus niet mekkeren, en vrolijk afscheid genomen van beide dames.

Herhalingsgevaar:
aanwezig, dit trio was goed, maar niet zo spetterend als Mandy met Asia, die zijn toch beter op elkaar ingespeeld, en geiler voor mij. Volgende keer wellicht weer een solo sessie met Nicolle, Heidi komt weer meer in de picture als ze gaat zoenen, of als ze besluit een >d cup te nemen, dan word ze simpelweg onweerstaanbaar voor me.

Megaboob

Admin
3 augustus 2012, 23:52
Na het klaarkomen netjes schoongemaakt, nog even gepraat samen, en het uurtje volgemaakt met nog wat nageilen, en daana naar de locker, voor betaling. ietwat een schokje, want beide dames zijn inmiddels geupgrade naar 100 euro per uur dames, en dat hadden ze wel even mogen melden vooraf, niet dat ik het erg vond, het was zijn geld waard, maar omdat ik met Nicolle altijd 75 euro per uur gewend was, was dit toch even iets meer dan verwacht.
Zoals je weet is de regel dat als dames 100E/uur vragen ze dat wel vooraf moeten doen. Formeel mogen ze dat (100E/uur vragen) en de reden waarom is al vaak uitgelegd maar ik denk dat het toch verstandig is de dame nog eens te wijzen op zeg de ongeschreven informele regel van 75E/uur en het feit dat ze niet na de sessie 100E/uur mogen vragen.

gignnl
4 augustus 2012, 03:19
Even melden bij GT.deze hebben afgelopen jaar door de thekes de gasten bij vertrek
Duidelijk laten vragen met wie ze op de kamer waren geweest,hoe het was en wat ze
Hebben moeten afrekenen.
Met goed gevolg want bv Poolse Nicolle vroeg laatst netjes 75 euro voor een uur af moeten rekenen terwijl ze vorige keer
Nog 100 vroeg,overigens netjes vooraf aangekondigd.

Carlitos
4 augustus 2012, 04:21
Het spijt me maar Heidi is die 100 euro echt niet waard. Of je moet optisch geheel op haar kicken. Qua service zou ik liever Nicolle de volle 100 geven. Maar ik geef standaard gewoon geen 100 euro per uur, dan moet de looks en de service gewoon super zijn. Misschien een combi van de service van Nicolle en de looks van Heidi. Dat was wel wat.

Hunziker
15 maart 2013, 16:13
Info ter service van Heidi :-)

De links van met wat foto's van haar, al is ze inmiddels meer volwassener geworden:
http://www.saunaclub.com/2008/12/04/das-erste-bild-von-heidi/
http://www.saunaclub.com/page/119/
http://www.saunaclub.com/page/92/
http://www.saunaclub.com/page/35/

bosbeer
15 maart 2013, 17:05
Info ter service van Heidi :-)

De links van met wat foto's van haar, al is ze inmiddels meer volwassener geworden:
http://www.saunaclub.com/2008/12/04/das-erste-bild-von-heidi/
http://www.saunaclub.com/page/92/
http://www.saunaclub.com/page/35/

'k heb toch zo'n flauw vermoeden dat deze foto's geen betrekking hebben op de Heidi van dit topic...

Jack42
15 maart 2013, 17:07
@Hunziker

Dit is een hele andere Heidi.

bosbeer
15 maart 2013, 17:08
@Hunziker

Hoe kóm je d'r bij, Jack. Ze heeft alleen haar haren geverfd in de tussentijd.

Hunziker
15 maart 2013, 18:30
@Hunziker

Nope...lees het stukje van Heidi maar eens........ https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=305951#post305951
Overigens vind ik haar op die oudere foto's ook minder uitstraling hebben..meer ordinair..

Heb haar echte paspoort gezien en die foto......... Ze is inmiddels qua gezicht iets veranderd, maar verf is gewillig en waterstofperoxide is Heidi's big friend :Engelchen30a_blondi :tietjes:

Jack42
15 maart 2013, 19:34
Nope...lees het stukje van Heidi maar eens........

In heel deze thread wordt niet gepraat over VV.

De Heidi die jij bedoelt is hier te vinden:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13965-Heidi-(Duitse)-ex-Sandra-VM#top

Kijk wat Sonny zegt over de RTL uitzending:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13965-Heidi-(Duitse)-ex-Sandra-VM&p=99991#post99991

en het blog van VV:

Hopelijk ben je nu overtuigd.

Big30
15 maart 2013, 20:24
In heel deze thread wordt niet gepraat over VV.

Hopelijk ben je nu overtuigd.
Klopt als een bus J42, ken beide dames en we hebben het hier 100% zeker niet over dezelfde dame. De Duitse VV Heidi, voor de beren die in de begintijd veel in de Villa kwamen een bekende dame is niet de Tsjechische Heide van dit topic.

Er is op zijn hoogste sprake van een oppervlakkige visuele gelijkenis zoals dat ook bijna alle Roemeense dames betreft overigens, maar daar heb je er ook meer dan 1 van :tongue:.

Hunziker
15 maart 2013, 21:51
Okay..grappig bedankt voor deze info beren, allen bedankt.

Megaboob
20 augustus 2013, 23:39
Heidi word al een tijdje "vermist" in GT, hoewel ik zelden met haar kamer, vind ik het altijd wel een mooie dame om te zien. iemand die weet waar ze gebleven is?

Megaboob

Polish Girl Lover
23 september 2013, 02:02
Is Heidi ondertussenal terug gespot ?

Megaboob
27 september 2013, 00:17
Ik kom net terug uit GT, maar geen Heidi gezien. Al erg lang niet. Wellicht gestopt?

Megaboob

ijsbeer2121
27 september 2013, 05:24
Wat ik van een andere meid hoorde was dat ze een pauze neemt, wat dat ook mag betekenen. Ik denk dat ze inderdaad gestopt is (cq. dat momenteel denkt te zijn - een deel van de gestopte meiden zien we natuurlijk weer terug).

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4

cassenoisette
10 augustus 2014, 21:04
Also seen last week as Thekenfrau.

Banana Boi
11 augustus 2014, 23:40
Too bad. I really enjoyed my sessions with Heidi.

pasja
29 augustus 2014, 13:36
Volgens mij heb ik gisteren met die andere Heidi(Letland) gekamerd. voor herhaling vatbaar.. zie mijn recensie
Too bad. I really enjoyed my sessions with Heidi.

sukehashi
29 augustus 2014, 18:30
Vandaag gezien als Thekefrau, kan dat? Ze zag er goed uit. :)

bergm550
29 augustus 2014, 19:00
Vandaag gezien als Thekefrau, kan dat? Ze zag er goed uit. :)

Ja, dat kan. Bij mijn laatste bezoeken aan GT stond Heidi achter de receptie. Wellicht dat ze het afwisselt. Zo zie je maar. Je kunt een vrouw uit de prostitutie halen, maar hoe haal je de prostitutie uit een vrouw? :)

Limburger
29 augustus 2014, 22:08
Ik zal maandag eens kijken of ze dan ook achter de theke staat of dat ze op die dag te neuken valt. Ik hoop op het laatste.

sukehashi
30 augustus 2014, 00:31
Annie zei dat ze gestopt was. Ze zag er echt wel lekker uit. Toch leuk dat ik haar ooit geneukt heb. :biggrin:

Bredero
30 augustus 2014, 14:02
Annie zei dat ze gestopt was. Ze zag er echt wel lekker uit. Toch leuk dat ik haar ooit geneukt heb. :biggrin:

Voor mensen met dergelijke "afwijking" werd het begrip thekenfrausammler uitgevonden :teuflisch:

Limburger
2 september 2014, 20:09
Dinsdag 02-09-2014 stond ze weer achter de theke, ze zei dat ze dat definitief zou blijven.