PDA

Volledige versie bekijken : Emma

Hollandmale
30 januari 2006, 17:23
Naam : Emma

Haarkleur/-lengte : brunette ( voorheen helblond) / net over de schouder

Nationaliteit/Taal : Lithouws/Engels

Leeftijd : 20

Tatoeages/Piercings : ja onderrug

Service : Goed; TZ, NMC, PZC

Bijzonderheden : Al 'n paar maanden in YY; eerst in BB.

Emma was aanvankelijk in BB; nu alweer enkele maanden in YY. Het viel HM vorige week op dat Emma het druk heeft; ijsberen in YY zijn erg tevreden over haar. Emma heeft 'n blonde vriendin in YY, die eveneens is meegekomen uit BB. Er is nog geen recensie van Emma in YY; de opgesomde service is dus mogelijk niet compleet. HM kan niet overal zelf achteraan, dus wie doet er 'n poging ;) ?!

Hollandmale
19 april 2007, 08:58
....., met vriendin Sara, na 3 weken afwezigheid.
Beiden hebben hun haar nu helblond en superlang.
Dat is al langer, maar hier nog niet opgemerkt :cool:.

ronny07
24 mei 2007, 09:12
De service van Emma is uitstekend. She is one of the best! Als zij aanwezig is dat is zij een must have voor mij. Ze is niet alleen knap maar ook spontaan en doet alles!

Have fun!

Hollandmale
24 mei 2007, 10:59
De service van Emma is uitstekend. She is one of the best! Als zij aanwezig is dat is zij een must have voor mij. Ze is niet alleen knap maar ook spontaan en doet alles!.....Emma en Sara zijn weer terug :smile2:.

ronny07
24 juni 2007, 14:47
Wie kan mij vertellen of Emma en Angelika de 1e week van Juli aanwezig zijn? (maandag 2 Juli / woensdag 4 Juli) Degene die ze de komende week ziet vraag het a.u.b. effe en mail dit in forum! Alvast mijn dank!

dupke
9 januari 2008, 11:00
Emma en Sara zijn er weer.
Ze werken hoofdzakelijk door de week en nemen zo af en toe eens een zaterdag als werkdag erbij.

pp1961
10 januari 2008, 18:03
Gisteren super ervaring met Emma. Neemt alle tijd en is gewoon "heel lekker:D:D:D:D"

HW1
15 januari 2008, 23:20
vandaag, na een redelijke ervaring met Christina, vrij lang rondgelopen zonder eigenlijk iets van mijn gading te zien. Vrij lang zitten kletsen met een mede ijsbeer. En toen, terwijl ik op het punt stond huiswaarts te gaan, kwan ik Emma tegen. Wel, dit was een van mijn betere ervaringen in YY.

Thanks Emma. Tot ziens.

HW

HW1
17 januari 2008, 20:50
Het paspoort voor Emma kan trouwens worden aangepast. Ze heeft nog steeds hel-blonde haren, maar nu meer tot op of net over de schouder. Ook heeft ze een tattoo op de onderrug, iets met een vogel.

gr. HW

HW1
12 februari 2008, 14:16
Gisteren weer een super uurtje met Emma een kamer gedeeld. Eerder schreef ik al dat het een van mijn betere ervaringen was. Deze keer overtrof het de voorgaande zelfs. Een echte GFE. Mij ziet ze zeker weer terug.

christiano
17 februari 2008, 21:31
Ik heb Emma niet meer gezien. Meestal was ze met een blonde vriendin aanwezig. Super..

laurent74
17 februari 2008, 21:40
Ik heb Emma niet meer gezien. Meestal was ze met een blonde vriendin aanwezig. Super..

Met Sara
http://ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1622

HW1
19 februari 2008, 06:59
Met Sara
http://ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1622

inderdaad. Die Sara was vrij tijdens mijn laatste bezoek.

Emma was tijdens carnaval een paar dagen weg, en heeft ook helemaal niets gezegd van weggaan.

Graag info mochten andere ijsberen aanvullende info hebben.

naughtyboy
20 februari 2008, 14:42
Heb op dit moment ook geen idee waar deze dames heen zijn. Weet wel dat zij net als Angelica en Wicka uit Litouwen komen en dat ze nogal vaak bij elkaar zaten in yy. Wellicht dat ze op dit moment elders aan het werk zijn, mocht iemand weten waar graag info...:love2:

ronny07
9 maart 2008, 16:58
Afgelopen woensdag weer een heerlijk uurtje met Emma gehad. Dat was alweer lang geleden. Het is echt een toppertje. Hopelijk is ze de volgende keer er weer als ik in YY ben. Ze is helaas niet meer zo vaak aanwezig maar als ze er is dan is het Sjeng Aon De Geng!

:freu:

Hollandmale
24 augustus 2008, 11:23
.....was Emma weer aanwezig in YY, net als vorige week trouwens.
Toen vergeten te vermelden, ook dat ze inmiddels 'n brunette is :cool:.

Rocco2007
26 augustus 2008, 14:46
Ik ben vorige week ook met Emma naar de kamer geweest, op aanraden van Hollandmale die ik daar tegenkwam.
Nou ik heb er geen spijt van gehad hoor, ik had haar al de vorige keer een aantal keren gezien, maar durfde toch geen sessie met haar, maar nu ineens dus wel.
Ik vind dat ze er nog geiler uit ziet met haar nieuwe haarkleur.
Ze had van mij alleen wat dieper kunnen tongzoenen, maar haar neuken op z'n hondjes heeft alles goed gemaakt.
Ze heeft een lekker (volle kontje) en mooie tietjes.
Al met al een van mijn betere ervaringen binnen Yin Yang
Rocco

kid-rock
29 augustus 2008, 17:10
super meid emma kom nu al drie jaar bij yy
maar altijd bijna emma xxx

kid-rock
29 augustus 2008, 17:13
heeft er iemand een foto van emma
bij voorbaat dank

rubke77
3 februari 2009, 10:20
Vorig jaar een aantal keren met Emma op de kamer geweest. Super! Alleen de laatste maanden heb ik haar niet meer gezien. Laatste keer was in Augustus. Het zou jammer zijn als ze weg is!

Weet iemand of ze nog in YY komt? Zo ja, welke dagen?

Alvst bedankt voor reactie!

Johnny99
3 februari 2009, 20:57
Afgelopen vrijdag was Emma in YY. Ze was even weg i.v.m. de feestdagen.

Zij is bijna elke dag aanwezig.

BSesamstraat
3 februari 2009, 22:14
gisteren en vandaag was ze er weer. ze stond samen met emmy en vaninne?? bij de deur.

Johnny99
4 februari 2009, 18:52
Klopt.

Emma, Emmy en Vanina staan altijd in het hoekje van de gokautomaten en de ingang van de bar.

bootyfan
24 februari 2009, 07:00
Hoewel ze wat schuchter lijkt in haar hoekje bij de automaten, is er niets minder waar...
Eens in gesprek en op de kamer merk je pas hoe lief en sympathiek dit meisje is. Haar service is zonder meer uitzonderlijk goed te noemen.
TZ, PZC doet ze vol overgave en van een lekkere befbeurt wil ze ook wel genieten. Tijdens het neuken geen overdreven kreungeluiden, maar echt genot... Sex how it should be!
Achteraf nog fijn mee gebabbeld op de kamer, aan de bar, zelfs nog wat mee gegeten, dus haar afterservice is ook fijn. :love2:

BSesamstraat
13 maart 2009, 01:55
ze kom over1,5 week weer in YY. Weer terug van een tussen stop.,

christiano
29 maart 2009, 20:15
Ik weet niet 100% zeker of het Emma was, maar gezien de beschrijving wel. Was heel geoed; lekker kussen, fr zonder, en neuken. Top

bootyfan
29 maart 2009, 21:28
heerlijk, als Emma terug is, weet ik al waarmee ik morgen naar de kamer ga !