Volledige versie bekijken : Alex (Ru)
zeppos58
15 augustus 2008, 15:40
Naam: Alex
Haarkleur/-lengte : bruin halflang (tot over de oren)
Lengte dame : 1.65-1.70m
Postuur/Cupmaat : slank / B naturel (hangende)
Nationaliteit/Taal : Russisch / Russisch beetje Duits Duits
Leeftijd : midden 20 denk ik
Tatoeages/Piercings : niet opgevallen
Service: Zeer Goed TZ, PZC, NMC, beffen.
Voordelen: Zeer Lieve meid, passie en geniet mee.
Nadelen: Kent nog maar beetje Duits
Tijdsduur : dik half uur
Prijs : 50
Opmerking: Is nog maar 5 weken in Duitsland, draagt brilletje dat ze uitdoet tijdens PZC en NMC
zeppos58
15 augustus 2008, 15:55
Sommige mannen hebben dwaze fantasieën zo ook ik. Ik wou het eens doen met een meisje met een brilletje, vraag me niet waarom.
Ik had er een 2-tal opgemerkt, maar deze had mijn voorkeur. Goede looks enkel jammer van haar hangborstjes, maar je kan niet alles hebben in je leven.
Ook nu weer snel beginnen TZ en PZC op de bank. Meteen gemerkt dat ze een super pijpster is. Slaat niets over en bewerkt je paal helemaal.
Alex is dus Russisch en nog maar enkele weken in Duitsland. Hierdoor is haar Duits nog erg beperkt. Ik de stoefer die enkele woorden en zinnen Russisch ken (heb Russischee buren gehad) deed haar even raar opkijken. Maar een conversatie in haar moerstaal zat er niet in.
Dus hebben we ons op de kamer voornamelijk bezig gehouden met lekkere seks.
Alex kloeg over de Duitse mannen, de meeste likken even en willen gewoon door neuken, daar heeft ze niet veel aan. Ik kreeg complimentje naar mijn hoofd van hoe lekker ik haar wel befte, en dat ik tijdig wou stoppen als ik wou neuken. Eens klaar vind ze het niet zo leuk meer.
Dus zo gezegd zo gezegd, ze pijpte wonderlijk, alles en overal, schacht (neen niet die van Anderlecht) eikel, ballen gewoon zeer lekker.
Na een tijdje ben ik haar poesje (met zogenaamde “landingsbaantje”) nogmaals beginnen beffen en toen ik een vinger inbracht ontplofte ze bijna. Tijd om het grote werk dan maar.
We hebben samen (natuurlijk samen) enkele standjes uitgeprobeerd en ik ben uiteindelijk in missionaris (zonder paterskleed) gekomen.
Ik merkte dat ze nog superheet was, ben haar nogmaals beginnen beffen en vingeren tot ze schokkend van genot in de 7de hemel kwam (zei ze zelf toch en ik kon haar enkel geloven).
Een dik half uur en enkele hete tongzoenen later zijn we moe maar voldaan van de kamer gegaan. Ze bedankte me nog voor de goede seks (‘k zal het maar geloven zeker) en we gingen weer ieder onze eigen weg.
Later op de dag heeft ze me nog herhaaldelijk begroet en naar me gewuifd, toffe meid die nog niet echt druk bezet is, waarschijnlijk omdat ze nog vrij nieuw is, denk ik. Maar ze behoort tot de top.:freu:
Henk71
17 augustus 2008, 13:04
prima advies .Tweemaal met haar meegeweest . De tweede maal in triovorm met Nasja. Alex is duidelijk de beste .
Via nasja veertelde ze dat ze 28 jaar is. Waarvan hierbij akte.
Eagledriver
1 oktober 2008, 22:21
Zondag ga ik nog een keer kijken of Alex er weer is.
Ik hoop dat ze nog steeds geen duits kan spreken want dan heb je iedere keer een tong tegen je huig aan :D.
Ze kan dus wel lekker zoenen en de rest was ook wel Ok.
:wink::wink:
zeppos58
3 oktober 2008, 17:50
Alex(ia) PART-1
Ik had er zin in donderdag, ik had in mijn gedachten om voor Sophie, Olga en Alex te gaan, maar Sophie schitterde in haar afwezigheid, dus die staat op het lijstje voor volgende keer.
Ik vond aanvankelijk rustig in Freude, vele bankjes bleven leeg of werden bezet door ijsberen, dat kan toch niet de bedoeling zijn. Achteraf zou blijken dat dit een vertekend beeld was, op een moment heb ik met Olga achter een kamer moeten zoeken, dus was er zeker een meer dan behoorlijke bezetting.
Maar dit gaat over Alex, de lieve Russin die ik midden augustus al mocht proven. Niet ee knap ding met de opgepompte borsten , maar een girl nerxt door met brilletje en hangborsten. Niet echt mijn typpe, maar de seks die je ermee hebt is wel mijn ding.
Ze herkende me nog, wist dat ik Belg be, maar de naam was ze kwijt, ik zou niet anders verwachten.
Op de bank, voor de ogen van mijn reisgezellen al stevig beginnen TZ, want als je van TZ houd moet je zeker Alex eens uitproberen. Ze legde haar brilletjes netjes weg, ging op haar knieën voor mij zitten en pijpte me als de beste.
Ik stelde zelf voor om een kamer op te zoeken, anders was ik meteen op de bank gekomen vrees ik.
Het werd een “echte” kamer vooraan in de gang naast de inkom. Wat volgde was een spetterend dik half uur met alles erop en eraan. Tot een anale prostaatverwenning eraantoe. Ik heb tijdens het fantastisch pijgedoe meermaals moeten vragen om even op te houden of de klierten spoten de kamer rond.
Haar meteen ook een lekkere befbeurt gegeven, en aan haar reacties te merken kon ze daar zeer van genieten. Ofwel is ze een beroeps actrice ofwel genoot ze echt, ik heb een heel sterk vermoeden dat het het tweede was, maar zeker weet je dat bij een DVP nooit, ook al zeggen ze dat ze genoten hebben. Ze zei niets maar haar ogen glinsterde ze werd steeds krolser en kirde reageerde op elke aanraking, dus het zou best kunnen.
Ook tijdens het 69 standje genoot ze, stopte met pijpen om haar poesje tegen mijn lippen en mond te drukken draaide haar bekken in de voor haar juiste positie en vroeg uiteindelijk of ik haar wou nemen. Enkele bekende en minder bekende posities later was het ribbertje vol en het zakje leeg (toch voor een tijdje) Ik heb haar nogmaals gebeft na het neuken en dat werd in dank aangenomen. Het was wederom een superdate, en later op de dag zou ze nogmaals de revue passeren.
zeppos58
5 oktober 2008, 10:42
Alex PART-2
Ik had al 2 super sessies (Alex & Olga) en 1 gewone sessie (Nasja) achter de rug, en omdat ik vind dat je een dag met een supersessie moet afsluiten zou er nog een 4de sessie volgen moeten.
Mede beren hadden me de Thaise Noy al aangeraden maar een andere beer kaapte ze steeds voor mijn neus weg. Omdat we dachten om 19 a 19u30 door te rijden begon de tijd toch te dringen. Ik wou geen risico nemen dus ben ik nogmaals bij Alex gaan zitten. Het TZ op de bank was weer top service, en het pijpen hebben we nu even overgeslagen dus meteen naar een kamer vooraan in de zaak, want die heeft ze toch het liefste. Je hebt daar inderdaad geen hinder van het gesteun van je buren.
In de kamer was het meteen raak, Tz PZC anaal likken, vingertje in het gaatje (wederzijds) 69 gewoon top-geil hoe we over het bed rolden.
Tijdens het standje 69 greep ze naar een flesje olie waarmee ze kleine zeppos volledig inwreef, helemaal tot de ballen toe, alles kreeg een geweldige massage met een uitgesproken wouw gevoel. Tijdens het likken drukte soms haar poesje zo hard op mijn mond, dat ik om adem moest snakken. We zijn daar een hele tijd mee bezig geweest, tot ik het welletjes vond omdat het tijd was om haar nog eens te neuken.
Ze vroeg of ik de indruk wou dat het zonder was, ik kon even niet mee, de indruk alsof het zonder is, hoe ging ze dat doen.
Ze stede voor om een vrouwencondoom te gebruiken, ze doet dat soms met klanten waarmee het klikt. Vrouwencondooms zijn aanzienlijk duurder en nogal moeilijk aan (of in) te brengen, vandaar gebruit ze die niet standaard. Maar mannen die ze ooit hebben gevoeld, vinden het meestal prettiger dan een standaard condoom. Dus dit keer ook voor dit ding gekozen.
En inderdaad het inbrengen neemt wel even tijd in beslag, en er hangt daar een stuk Latex uit haar poesje, ze legde het netjes open en toen kon ik naar binnen. En inderdaad, het gevoel is helemaal anders, het komt zeer dicht in de buurt van NZC maar toch net niet. Inderdaad de indruk dat je zonder doet, en ik denk als een meid zo handig zou zijn om het vooraf in te brengen, en jij niet naar haar poesje ziet, je wel zou kunnen denken dat je zonder bezig bent. Maar dit zijn een beetje teveel veronderstellingen op 1 rij. Toch zeer aangenaam hoor dat vrouwencondoom. En Alex zelf was natuurlijk ook weer zeer aangenaam. Het herhalingsgevaar met deze dame is niet zeer groot maar eerder zeer zeker. Gewoon topseks en top GFE met haar, volgende keer ga ik meteen voor 2 uur ineens.
hitman
12 november 2010, 01:28
Dit is dezelfde dame als Alexandra, heeft tegenwoordig een ander kapsel en geen bril meer, maar lenzen.
zeppos58
12 november 2010, 18:49
Dit is dezelfde dame als Alexandra, heeft tegenwoordig een ander kapsel en geen bril meer, maar lenzen.
Zal eens moeten tot daar rijden om zeker te zijn, maar zou best kunnen ja
Weer als vanouds goed; ik snap niet dat ze soms zo lang op de bank zit; heerlijk