Volledige versie bekijken : Tanja (Slowakije)
Hollandmale
16 augustus 2008, 07:43
Naam : Tanja
Haarkleur/-lengte : Bruin/korter
Lengte dame : 1.65+
Postuur/Cupmaat : Slank/grote B
Nationaliteit/Taal : Slowakije
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings :
Service : o.a. PZC, NMC
Bijzonderheden : Lookalike actrice Carice van Houten
- Slowaaks: Tanja (oranje bikini, slank, lichtbruin korter haar, drukbezet)Vorige week zaterdag deze Tanja ook gezien. Mooie meid, had het druk, elders 'n goede recensie :cool:.
ksie
16 augustus 2008, 12:18
Gisteren een goede sessie met Tanja gehad. Tanja is geen slowaakse maar een Tjechische. Ze is circa anderhalf jaar geleden en een half jaar gelden ook al voor verschillende weken in YY geweest en destijds zijn er ook al verschillende recenties over haar geschreven.
Ze blijft tot eind deze maand vertelde ze me. Ze doet ook FT. Er is zeker herhalingsgevaar aanwezig.
Jetliner
16 augustus 2008, 18:34
Ontdek-je-plekje:
zoek de tatoe bij Tanja :p
Carice van Houten? :huch:
Wie dat ook moge wezen, ze had maar een vak moeten leren.
Jetliner
21 augustus 2008, 19:31
Dit meisje is een aanrader :o
Willem2
21 augustus 2008, 20:03
Dit meisje is een aanrader :o
Dan moet je niet zo'n moeilijk gezicht trekken :o Maar zoiets :freu:....
Maar waarom is ze eigenlijk een aanrader ;)
:zauberkis
Stiffmaster
21 augustus 2008, 20:05
Ontdek-je-plekje:
zoek de tatoe bij Tanja :p
Carice van Houten? :huch:
Wie dat ook moge wezen, ze had maar een vak moeten leren.
Hoofdrolspeelster in de film ZWARTBOEK :cool::cool: : http://nl.wikipedia.org/wiki/Carice_van_Houten
Jetliner
23 augustus 2008, 21:05
Maar waarom is ze eigenlijk een aanrader ;)
:zauberkis
Tanja beweegt elegant. Ze is fris, naturel, met de gratie van een mannequin. Prachtig gegoten borsten.
Tatoeage, klein en fijn, verwijzend naar een beroemde actrice (neen, niet die Carice) ;) Een match voor de fijnproevers, niet voor de gulzigaards :smile:
In haar voorkomen is ze coulant, heeft veel geduld met je alvorens naar de kamer te togen. Jet is nl. niet zo'n vlotte theemuts en heel wat dames worden dan ongemakkelijk bij de kennismaking, waarna sommigen abrupt afhaken :huch:
Velen onder jullie zullen haar service te bleek vinden om bij de echte toppers gerekend te worden. Ze geeft zich aanvankelijk niet helemaal, maar ik voel dat een tweede keer met haar nog beter zal worden.
Er zit groei in ons contact. Terwijl ik bij het gros van de dames na een kamerbezoek denk: "zo, dat hebben we weer gehad"
Haar naservice kon ik erg op prijs stellen! Ze kwam spontaan bij mij aanschuiven in het restaurant. Zwijgzaam met z'n tweëen dineren :redface:
Dit meisje smaakt naar... nog!
Hollandmale
24 augustus 2008, 10:44
....., maar ik voel dat een tweede keer met haar nog beter zal worden......, want Tanja zegt volgende week te vertrekken, voor onbepaalde tijd :o.
Jetliner
25 augustus 2008, 21:00
De tweede keer was zoals verwacht een intensievere keer :o
Tanja maakt geen deel uit van een coterie, maar is een dame die in haar eentje aanspreekbaar blijft (zoals bv. ook Daina of Yvonne)
Ze is kalm, vriendelijk, correct in de omgang. Bovendien puur natuur zonder veel opsmuk of blingbling :smkiss:
Deze criteria maken haar voor Jet aanlokkelijk.
Ons gesprek verliet al een stuk vlotter dan dat van 2 weken terug. Nogal wat dames worden ongerieflijk bij verlegen gasten. Zoniet Tanja.
Ze neemt weinig initiatief op de kamer... Daar staat tegenover dat ze voor veel te vinden is ;)
Ze geniet zelf matig, maar doet er alles aan om je seksueel te behagen.
Jet vroeg haar of ze later die avond opnieuw met hem wou dineren. Tegen zeven uur was ze op de afspraak om samen te eten. Ze maakte een groot bord koteletten met mayo soldaat :teuflisch
Ze vertrekt idd. volgende week naar Tsjechië om haar studies verder te zetten. Als ze terugkomt zal het wellicht rond Weihnachten zijn ;)
Tanja krijgt van Jet het kettinkje YTD uitgereikt (Yours To Discover) :redface:
mr rocky
31 augustus 2008, 22:46
Was vandaag ook nog aanwezig en heeft me een plezierig uurtje laten beleven.:freu: :lostit:
mr rocky
1 september 2008, 10:57
Was vandaag ook nog aanwezig en heeft me een plezierig uurtje laten beleven.:freu: :lostit:
waarbij vooral haar orale kwaliteiten mij nog lang bij zullen blijven, toppertje!:rofl:
Hollandmale
10 september 2008, 08:49
....was Tanja drukbezet zoals altijd, blijft nog 10 dagen, vertrekt daarna naar huis.
Overigens wil ze zeker weer terugkomen, maar dat kan wel 'n hele tijd duren :heul:
tommyv
14 september 2008, 12:20
Tanja gaat donderdag 18 september weer naar huis:wink:
TommyV
ksie
24 oktober 2008, 19:38
Ik heb begrepen dat Tanja de komende week weer aanwezig is.
tommyv
25 oktober 2008, 12:06
yep ze is er tot volgendeweek zondag
tommyV
seksenfun
2 november 2008, 00:25
Tanja loopt al een tijdje rond in Yin Yang. Waarom ik er nog niet eerder mee naar de kamer ben geweest? Omdat er geruchtjes de ronde deden dat ze niet zou tongzoenen. Tanja is daaraantegen een prachtige vrouw, zoals ik ze graag heb. Naturel, B (eventueel kleine C, echt) en verkoopt geen streken.
Afgelopen zondag was het dus zover. Ik zag ze al enkele malen rondlopen in de loop van de namiddag en had al een paar keer gedacht: er moet eens verandering in komen, ik moet daar eens mee gaan praten. Dat kwam er vandaag dan ook van. Ze stond aan de hoek van de bar tegenover het danspodium. Ik maakte meteen van de gelegenheid gebruik om bij haar te gaan staan, me voor te stellen en om een gesprekje aan te knopen. Tanja geeft een beetje een schuchtere indruk en het gesprekje was eerder aan de formele dan aan de lachwekkende kant. Toch maakte ze een goeie indruk op mij. Om geen vergissingen te moeten maken en om geen teleurstelling op kamer te moeten meemaken, vroeg ik haar nog even of tongzoenen een probleem was voor haar. Ze antwoordde dat tongzoenen helemaal geen probleem was voor haar. Daarop stelde ik voor om ons maar wat meer privé terug te gaan trekken.
We moesten even op een kamer wachten (5-tal minuutjes). Ik merkte wel al meteen op dat ze niet in één van de zetels ging zitten. Zonder dat ze veel zei liep ze naar de handdoekkenkast, van boven naar beneden en had ze het in haar taaltje over iets tegen haar vriendin, die ook op een kamer aan het wachten was.
Beneden zat wel een dame in de zetel te wachten op een kamer met een beer, en hoe :eek:. Het voorspel was al begonnen.
Ik begon al een beetje te vrezen dat ik toch niet de gelukkigste beslissing had genomen om met Tanja naar de kamer te gaan. Dit wachten op een kamer kan ik me amusanter voorstellen.
Er kwam dus snel een kamer vrij.
Op kamer gebeurde alles heel opbouwend en rustig. Eerst mekaar wat kussen, strelen, knuffelen en veel tongzoenen. Daarna mekaars lichaam stilletjes aan meer en beter leren verkennen en mekaar lekker oraal verwent. Van het één kwam het ander en eerst kwam ze op mij rijden, daarna missionarisstandje. Opeens vroeg ze of ik terug gepijpt wilde worden. Omdat het halfuurtje nog lang niet om was, had ik daar hoegenaamd niets op tegen. Eerst mekaar nog wat tongzoenen en strelen, knuffelen en kussen en stilletjes aan zakte ze weer naar onder, naar mijn jongeheer. Ze pijpt goed en afwisselend en vergeet je ballen niet mee te nemen. Op den duur was ze zo verbluffend zalig aan het pijpen dat ik ze maar gewoon liet doen. Dit mondde uit in een FT. Dit had ik van haar niet zo direct verwacht, ze is nogal stilletjes. Wat ik al helemaal niet van haar verwacht had, was het feit dat ze het sperma smakelijk opat.
Zo zie je maar.... Het staat niet altijd op hun gezichtje geschreven ;).
Nog wat nageknuffeld en gestreeld én ook nog getongzoend, ja ondanks... 'k ben nog niet vies van mezelf ;).
Of ik nog eens op herhaling ga met Tanja? Dat zou goed kunnen. Er valt allicht nog veel meer te ontdekken in deze meid.
Jetliner
2 november 2008, 11:10
:teuflisch
Doch, om volmondig van jouw roze GFE-suikerspin te snoepen is deze meid toch net ietsje te flegmatiek, n'est-ce pas?
seksenfun
2 november 2008, 13:29
:teuflisch
Doch, om volmondig van jouw roze GFE-suikerspin te snoepen is deze meid toch net ietsje te flegmatiek, n'est-ce pas?
Of lees mijn laatste zinnetje ;).
Hollandmale
16 november 2008, 12:13
.....is Tanja nog altijd actief in YY.
Met tevreden beertjes als gevolg :smile2:.
tommyv
16 november 2008, 12:24
Tanja was er vorige week nog maar is weer voor een aantal weken naar huis toe we zien haar vanzelf weer
TommyV:roll:
Johnny99
22 november 2008, 09:33
Vrijadagavond 21-11-08 was zij aanwzig.
uurtje
30 december 2008, 01:24
Er was vandaag ook een Duitse Tanja. Cup C (niet echt), donker halflang haar. Grote tattoo op de schouder. Service, zeer matig....
Johnny99
30 december 2008, 09:37
Er was vandaag ook een Duitse Tanja. Cup C (niet echt), donker halflang haar. Grote tattoo op de schouder. Service, zeer matig....
Dat is zeer zeker de duitse "Hast du Lust?" Alex/Tanja. Ze wisselt nog al eens van naam en club, maar de laatste tijd weer in YY.
Aub absoluut niet verwarren met de slowaakse Tanja.
uurtje
30 december 2008, 11:29
Precies......
Nou ben ik toch niet een echt beginnende ijsbeer en heb ik toch al eens meegemaakt dat jagende dames ook goed kunnen zijn (andersom geldt ook, passieve dames kunnen ook slecht zijn). Hou het maar weer op lesgeld....
Johnny99
1 februari 2009, 09:01
Tanja was er vrijdag 30-01 weer.
ksie
15 februari 2009, 01:00
Tanja is weer enkele weken in Nederland maar heeft ruim een week niet gewerkt vanwege griep. Ze is nu weer hersteld en blijft waarschijnlijk tot eind van deze maand. Ze ziet er ook weer goed uit
Vandaag weer een goede sessie gehad. tz nmc pzc en ft. Zeker weer voor herhaling vatbaar.
BSesamstraat
21 februari 2009, 09:34
waar kan ik haar vinden? Bv hoekje gokautomaten. Of met wie gaat ze om??? Naambordje zou handig zijn.....
dupke
21 februari 2009, 09:50
waar kan ik haar vinden? Bv hoekje gokautomaten. Of met wie gaat ze om??? Naambordje zou handig zijn.....
Ze heeft niet een vaste plaats, vaak op kamer.
Zoek eens op het internet naar een filmpje over de actrice Carice van Houten en niet enkel de foto op wikipedia, ze is niet zwartharig zoals de foto van Carice van Houten daar. Ga dan in YY op zoek naar dat gezichtje... je kan niet missen !
Jetliner
21 februari 2009, 18:42
Tanja draagt een zilveren kettinkje met een latijns kruis om haar nek. Opmerkelijk.
Je herkent haar ook aan haar ingetogen houding.
Ze opereert altijd in haar eentje.
Je vindt haar stilletjes alleen zittend, vaak in het natte gedeelte.
Die gelijkenis met Carice van Houten is aannemelijk, maar houdt in de grond geen steek.
Vandaag weer een leuke tijd met Tanja doorgemaakt. Ze doet goed TZ, PZC en NMC zodat herhalingsgevaar gewwon groot is. Dit weekend is ze aanwezig en vertrekt maandag weer naar Tsjechie waarna ze met enige regelmaat een weekend zal overkomen.
Jetliner
26 april 2009, 11:27
Deel 2 van mijn tripartouze rond Yingyangse dames :green_smi :cool: :o die indruk maakten.
Eerst was er Donna :green_smi, nu Tanja :cool:
Hoor hoe die raadselen snoeven
Word haar maskerade gewaar
Een sirene die blos brengt
galmt gefluister door de gangen
van haar geheim toneel
Ziet, hoe zij jou vlak gadeslaat
Je voelt je een harlekijn
verloren tussen haar nevels
Ga je grimeren, clown!
Diept uit valiezen met snuisterij
secuur de manicure
Be Kissable, benadrukt ze
Elixirs voor katzwijm
lulletjes lila rozenwater
Een schap vol alchemie
zalft zij tot zegen
Gedwee louteren
De sluier in die haren
golft om de balsem bol
Jij zucht, niest
Zij poseert voor jou
een Lelie-van-dalen
in een slanke vaas
krul spelden Art deco
Kristal staat haar
in gratie, maar ook gal
Dit twijgje praal
laat zich niet duchten
Transformeert in wat jij wenst
Je wil haar als gezel
bewaren in een glasdal
Je weet het amper
Tussen hangen en wurgen
Zij speelt een spionne
die jou scherp taxeert
of zich omturnt
en tot een kat boetseert
in onderhuids gespin
Verbeten dunk
Kom mij niet honneponnen!
Haar intuïtie heeft je klem
Als haar het zint
paalt ze jouw smacht aan haar garen
De roofster spiegelt alleen
uit vijvers vol list
Machiavelli met binnenpret
achter claustra’s vervat
Jij voelt je slampamper
figurant in dit drama
ongeschoren gekooid ten prooi
Te droog om te bunkeren
Magnesium, beveelt ze
om haar te smeden
broos als bladgoud
Voor tere sleutelbeenderen
het kruis om haar borst gebogen
De portier voor drifters
behoudt haar semantische zelve
tegen vulgarisme
Onder haar vlag was die lente in Praag
toen tanks de hoofdstad binnen rolden
Jugendstil onder pleinen bedolven
De striemen bleven bespaard
van de doeken op haar dedain
Een schoor voor dit enigma
sereen, stil mannequin
Ostrava, verbetert ze
met penseelstreken om je troon
Vanaf een wolk, verveeld
slaat de nouvelle vague jou op
Ze geeuwt, strekt zich uit
Jij blijft een harlekijn.
Postuur/Cupmaat : Slank/grote B
Tatoeages/Piercings :
Service : o.a. PZC, NMC
Bijzonderheden : Lookalike actrice Carice van HoutenVorige week zaterdag deze Tanja ook gezien. Mooie meid, had het druk, elders 'n goede recensie :cool:.
Postuur/Cupmaat : Slank/grote B silliconen
Tatoeages/Piercings :piercing knopje rechtsboven haar lip
Service : o.a. PZC, NMC ,PMC
een te hoge dunk van haar eigen omdat ze knap is .Ik had een discussie met haar over wat ze allemaal deed voor service , dus PZC deed ze niet en zei JE MAG BLIJ ZIJN DAT JE ME NAAKT ZIE MIJN LEKKERE LICHAAM EN DAAROP ANTWOORDEN IK TERUG JE MAG BLIJ ZIJN DATJE MIJN LUL IN JE MOND KRIJGT EN ER OOK NOG VOOR BETAALD KRIJGT .EN TOEN WAS ZE STIL .
GFE-lover
26 mei 2009, 17:35
Vorig week nog met deze natural beauty mee geweest, gewoon rustig benaderd en verder niks gemerkt van een hoge dunk. Het was een super sessie waarbij het pijpen toch zeker een vermelding verdiend. De vonken vlogen er vanaf en dat was zeker PZC. Na het kamerbezoek ook nog even nummers uitgewisseld (altijd handig met dat wisselende informatie beleid van YY) en moe maar voldaan afscheid genomen.
Soms is de klik er en soms wat minder.
dan hebt ik haar op het slechte moment misschien gevraagd en had ze geen zin .
Volgende keer eens opnieuw proberen .
u981657
28 mei 2009, 08:21
Tanja, die wordt beschreven in de oorspronkelijke hollandmale heeft geen silliconen borsten en geen piercing knopje rechtsboven haar lip. SMP heeft het dus over een andere Tanja.
Tanja, die wordt beschreven in de oorspronkelijke hollandmale heeft geen silliconen borsten en geen piercing knopje rechtsboven haar lip. SMP heeft het dus over een andere Tanja.
Misschien een tweeling zus :roll3:
Maar ja ik kan me ook vergissen met al die vrouwen hehehe
GFE-lover
30 mei 2009, 01:39
Misschien een tweeling zus :roll3:
Maar ja ik kan me ook vergissen met al die vrouwen hehehe
Samen met Tanja heb ik geconstateerd dat ze wat meer vrouwelijker was geworden(sinds haar paspoortje van Hollandmale). Haar spijkerbroeken hadden dezelfde constatering gedaan bekende ze :smile2: Maar van Sili's is geen sprake hoor, alleen wat meer puur natuur. :freu: