PDA

Volledige versie bekijken : Vanina

Johnny99
17 augustus 2008, 10:55
Naam : Vanina

Haarkleur/-lengte : zwart/lang

Lengte dame : 1.70

Postuur/Cupmaat : Slank maar iets steviger/D

Nationaliteit/Taal : Bulgarije

Leeftijd : 22

Tatoeages/Piercings : nee

Service : Goed zoenen, beffen, PMC, NMC

Bijzonderheden : Heel hoog GFE gehalte

Iets steviger figuur, mooie borsten, lang zwart haar en blauwe ogen. Helemaal mijn type.
Deze dame was mij vorige week zaterdag al direct opgevallen.
Vanaf dat we elkaar zagen was er iets tussen ons, ze bleef die dag ook steeds oogcontact maken. Met haar vriendin stond ze bij de bar, toen ik voorbij liep stootte zij haar aan, zo van daar komt hij. Even een kort praatje gemaakt. Maar ik had het briljante idee om pas 's avonds te gaan kameren. En toen zag ik haar natuurlijk niet meer tot 00.40 uur: te laat!!

Vrijdag avond naar YY en vandaag mocht ik haar niet mislopen. Maar dat was toch weer bijna gelukt.

Dus toen ik haar zag rond lopen op haar af gestapt om eens wat beter kennis te maken. Leuk gesprekje met haar gehad.

En toen naar de kamer.

Eerst samen douchen, hygiene vindt zij belangrijk en ik ook. Daar begonnen we al te zoenen. Toen op bed verder zoenen. Haar een beetje verwent, beffen geniet zij zelf ook heel erg van. PMC maar dat vond ik geen probleem. NMC was ook prima. En een heel hoog GFE gehalte.

Een heel goed uur met haar op de kamer geweest. Zeer groot herhalingsgevaar.

longdivision
18 augustus 2008, 12:01
Ik had haar vorige week zondag gezien, ze ziet er inderdaad lekker uit :) Haar zwarte haren komen tot net boven haar fraai vormgegeven achterwerk.

Johnny99
23 augustus 2008, 13:11
Wat ik al zei: groot herhalingsgevaar.

En dat is deze week al gebleken. Weer een prima tijd met haar verbracht.

dupke
9 september 2008, 09:25
Een paar dagen geleden ook eens met Vanina op kamer geweest.

Haar eerder afwachtende houding in de bar , en een leuk gesprekje op het terras deden me beslissen van met haar op kamer te gaan.

Samen douchen was herleid tot ieder zichzelf wassen, ze was bang voor spatjes water in het gezicht wegens de make up.

Eens op bed, zet ze de aanwezig klok op 0:00 wat me leek alsof ze de tijd daar pas wilde starten :freu: maar eens samen bleek ze zeer passief, oppervlakkig kussen, pijpen met condoom in een houding zodat je zelf nergens aan kon, verder totaal geen initiatief. Ze ging gewoon op haar rug liggen wachten.
Me er maar snel vanaf gemaakt :wand:

Raar, want op het gesprekje op het eind gaf ze toch wel aan van graag een vast klanten bestand op te bouwen ipv steeds te moeten wachten op nieuwe klanten. Jagen doet ze hoegenaamd niet.