PDA

Volledige versie bekijken : Julie (Roemeense)



Moeke1
17 augustus 2008, 15:00
Naam : Julie

Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels, weinig Duits

Leeftijd : 24

Haarkleur/-lengte : donker bruin, schouderlengte

Lengte dame : 1.65 m

Postuur/Cupmaat : slank, B

Tatoeages/Piercings : niet op gelet maar geen tattoo's denk ik

Service: weinig TZ, PZC, vingeren, NMC.

Voordelen: hele mooie meid

Nadelen: fake en veel fake

Tijdsduur : 1/2

Prijs : 50 vraagt 100 / u

Dan toch maar een nieuwe recensie gestart, want dit is blijkbaar een andere Julie dan die in GT.

Ik ben gevallen voor haar looks (ze lijkt op Belle Perez in België). Op de kamer is ze veel met zichzelf bezig en ze begon al te faken voor ik iets gedaan had. Kussen was heel voorzichtig, pzc goed, maar bij het neuken gebruikte ze zoveel glijmiddel dat ik net in een pot gelij zat. Terwijl ik geen kant raakte bleef ze maar faken. :wand: Ik werd er slap van en ben er toen maar mee gestopt. :angryfire Spijtig want 't is best een mooie meid.

RAUL7
22 augustus 2008, 00:08
Ik ben ook al met haar op kamer beland, we waren ongeveer 45 minuten op kamer en wou haar 75€ betalen maar ze vroeg 100€. Ze had het vooraf niet aangegeven, ze zei dit op het einde van de sessie.
Het is zoals eskimoke al aangeeft, voorzichtig kussen en veel glijmiddel. Tijdens de sessie heeft ze me zeker 100 keer gevraagd; do you like me :confused:???

:wink:

Jansen
16 november 2008, 00:29
Het was voor mij een avond waar ik Leyla zou leren kennen,men had mij al gemeld dat deze dame zeker mijn type zou zijn.
Doordat er meerdere mensen al weten wat een Jansen meisje is had ik de hoop dan ook met een super ster naar de kamer te gaan.
Nadat we de filmploeg ontweken hadden en het eten achter de rug hadden wist Picasso1 en Sonny mij te vertellen dat Leyla met haar rug naar ons toe stond.Nou dit was een super rug met mooie rond stevige billen er onder.
Deze rug liep naar de andere kant van de Vila en Jansen ,Picasso,Extince en Sonny er achteraan.
Wij stonden daar de dame te bewonderen waarvan ook de voorzijde Jansen wel beviel dus het zou dan wel snel gaan gebeuren.

Plotseling loopt daar een dame voorbij die wat groter was en ook een super lichaam had met lange donkere haren.
Sonny ziet haar en geeft haar een welkom kus en ik wil natuurlijk weten wie zij is.
Aangezien Sonny haar naam niet meer weet (wat zeldzaam is voor hem) vraagt hij het haar en geeft het door aan mij Julie.
Zij ziet dit en glimlacht naar mij en nu valt mij op hoe mooi deze dame ook van uitstraling is.
Omdat ik constant Franceska ,Christina en Louisa aan mij heb hangen die vragen of ik lust heb mis ik Julie uit het oog.
Danseressen komen binnen waarvan twee zussen die ook bijzonder mooi zijn maar heel afstandelijk lijkt het me mooi om deze maar eens aan te spreken.
Later in de hal gaat een van de danseressen die een beetje in mijn omgeving blijft hangen naast me zitten met aan de andere zijde Sonny ,een andere dame en Picasso1.
Julie komt voorbij ik sta op en vraag of ze tijd heeft voor me ? Ze antwoord sorry ik ga net met een klant maar daarna kom ik voor jouw.
Ik ga terug naar de dames en de danseres kijkt me een beetje jaloers aan.
We kletsen wat en ik vraag of ze mee naar de kamer gaat ? haar antwoord is alleen voor te dansen en eventueel met een beetje body to body.
Ik vraag ook om massage en Sonny zegt doe je ook aan Massage met totale finale waarop zij (Katja) zegt nee maar wel met hem misschien :eek:
Ik denk nou maar eens uitproberen hoe ver ik kan gaan en laat haar de sleutel halen,ze weet niet hoe het werkt dus loop ik mee voor een handdoek dan kom ik Julie tegen die zegt wat dioe je nou ? ik denk shit en zeg ik kom zo terug zij gaat even voor mij dansen waarop zij antwoord dan ben ik misschien wel bezet ? en ik zeg de wereld is klein ik vind je daarna nog wel.
Ze baalt een beetje maar helaas.
Daarna met Katja naar het buro voor sleutel 8 de dubbele kamer dan nog een onderlaken en we kunnen de trap op. ( zie Katja danseres)
Bij mijn terug komst zie ik Julie in de hal en ik vraag of ze mee wil ? ze lacht en zegt wil je niet even pauze en Pizza ik zeg is goed ik ga douchen en ook een pizza nemen.
Het hele ijsberenforum zit aan de piazza en Katja zit er ook bij dus schuif ik aan.
Na de pizza vraag ik aan Katja wat zij van Julie vind, en zij zegt dat zij haar ook heel mooi vind en ik vertel haar dat ik nu met haar mee ga naar de kamer.
Ze kijkt me aan en zegt je bent een echte James Bond 007.

Boven op de kamer ook nr 3 mooi met spiegel vraagt Julie waarom ik met haar mee wou terwijl ik de hele avind met andere dames scharrel :cool: ik zeg hoe kom je daar bij en ze kijkt boos en zegt ook wij vrouwen zien alles wat er gebeurd.
Na het uitkleden van ons komt ze naast me liggen en kust mijn borst hals en nek heel fanatiek.
Daarna krijg ik een tongkusje dus ik zeg kan dat niet dieper waarop zij antwoord nee als ik dit 5 x oper dag doe dan kan ik van alles oplopen.
Ik zeg dat vind ik ook daarom doe ik het ook bijna nooit en alleen als een dame een mooi gebit heeft.:green_smi ( mooie leugenaar )
Zij komt weer naar me toe en kust me nu wel vol in de mond en hoont tot diep achterin.
Ik denk zo dat heb ik weer mooi bereikt,daarna geeft ze me een goeie PZC en wil ik haar beffen.Ze vraagt waarom wil je dat en ik antwoord omdat ik ook van een vrouw wil genieten en zij ook mag voelen dat er meer is dan alleen NMC.
Ik leg een kussen onder haar billen en zij zegt he een echte kenner op de kamer.
Ik vertel haar nog even dat ze hele mooie ogen die in combinatie met haar neusvleugels mooi breed worden tijdens haar sensuele lach.
( zo dat kan niet meer kapot ) dus ik begin haar te likken van haar navel tot haar boven benen zonder haar lippen te raken.
Ik voel dat ze geniet en ga heel rustig verder om nu haar schaamlippen te likken en te masseren met het puntje van mijn tong.
Ze geniet en kijkt naar het spel dat ik uitvoer.
Dan stop ik en zeg nu wil ik in je.Ze doet een condoom om en vraagt welk standje ? waarop ik antwoord zo jij op je rug en kussen eronder en samen in elkaars ogen kijken.
Ze zegt zo jij bent wel zelfverzekerd in je plannen en uitvoeringen waarop ik lach en haar weer een diepe tongzoen geef.
Hierna neem ik haar op zijn doggy houding en doe heel voorzichtig maar diep penetreren.
Hierna wil ik haar half op haar zij leggen met een been omhoog en ga dan achterlangs diep in haar, ik pak haar vingers en laat haar meespelen met haar schaamlippen na enkele minuten kom ik klaar terwijl wij elkaar diep in de ogen kijken.
Na nog even bij te komen zegt ze dat ze genoten heeft en houdt van mannen die geschoren zijn en borstharen vrij zijn.
Ik zeg dat ik het heerlijk met haar gevonden heb en volgende week denk terug te komen na een weer echte zoen nemen we de tra weer naar beneden.
Bij de lockers aan gekomen wil ze nog even een paar foto,s zien in mijn camera en zegt mischien tot straks.:green_smi
Ik ga terug naar het ijsberen tafeltje waar Carpe momentum,Sonny,Extince,
Big30 en Picasso1 zitten en vragen En En En ik zeg het was echt goed ;)
Picasso1 wil natuurlijk weten of er gezoent is en ik moet hem teleurstellen dat ook dit wel degelijk gebeurd is,maar vertel hem ook dat ik zij tegen haar dat ik het ook niet vlug deed :o en daarom gebeurde het wel.
Na afscheid genomen te hebben ook van Foots (die met een meisje die leek op een slagroombol en een dame die leek op een monatoetje met rood haar)
ben ik naar de kleedruimte gegaan.
Daar werd ik vast gehouden toen ik aangekleed was door de danseres Katja die mijn telefoonnummer moest hebben.
Picasso1 was hier getuigen van en zij kuste me en zij :
You are my private danser

Local Hero
16 november 2008, 08:36
Amai Jansen, bovenstaande is een schoon intiem en leerrijk verhaal.
Wel wat oppassen dat je de mindere sexgoden niet teveel een minderwaardigheidscomplex aansmeert :help:

RAUL7
16 november 2008, 09:39
Gisteren voor de tweede keer met Julie op kamer beland. Het eerste wat ze me vroeg was, wil je een uur blijven? Neen antwoordde ik, doe maar een half uur,
ze keek verbaasd :eek:!
We waren nog geen twintig minuten op kamer toen ze zei dat ik mij moest concentreren :eek:! Verbaasd vroeg ik waarom :confused:??? Ze zei dat mijn tijd erop zat, neen antwoordde ik, we hebben nog minstens 10 minuten. Je moet nu komen zei ze, sorry kan ik niet op commando, dan maar van kamer.
Terwijl ik haar doggy :fuck: had ze een keer of vier op de klok gekeken :eek:!
Das ook een manier om snel 50€ te verdienen :ranting2:!

Jansen
16 november 2008, 13:28
Gisteren voor de tweede keer met Julie op kamer beland. Het eerste wat ze me vroeg was, wil je een uur blijven? Neen antwoordde ik, doe maar een half uur,
ze keek verbaasd :eek:!
We waren nog geen twintig minuten op kamer toen ze zei dat ik mij moest concentreren :eek:! Verbaasd vroeg ik waarom :confused:??? Ze zei dat mijn tijd erop zat, neen antwoordde ik, we hebben nog minstens 10 minuten. Je moet nu komen zei ze, sorry kan ik niet op commando, dan maar van kamer.
Terwijl ik haar doggy :fuck: had ze een keer of vier op de klok gekeken :eek:!
Das ook een manier om snel 50€ te verdienen :ranting2:!

Waarom een tweede keer met haar op de kamer als je weet dat deze vrouw te profie met je omgaat ?

Als ik dit lees van je dan schrik ik toch wel omdat we het over dezelfde vrouw hebben.
Zonde dat ze dat doet.

Picasso 1
16 november 2008, 13:31
Zelf was ik er een dag eerder mee geweest. Hele mooie dame, prachtige looks, maar in de kamer een middelmatige sessie.
Niet tongzoenen, maar wel een beetje elkaar op de lippen kussen. Pijpen is onvoldoende (continu voorvocht met een doekje weghalen, veel met de tong langs je staaf en nauwelijks op de eikel, verder voelt het pijpen als afgetrokken worden met een mondholte).
Tijdens het neuken werd ik verder aangemaand om het minder stevig te doen.

Toch heeft ze wel enkele pluspunten zoals heel geil je in de ogen aankijken en wel toch enigszins lekker meebewegen tijden het :fuck:. Vanwege haar erg mooie looks toch wel heerlijk gekomen.


Na mijn sessie is niet veel later Jansen met haar op de kamer geweest. Hij had wel een absolute topsessie :D.

rplover
16 november 2008, 13:32
Waarom een tweede keer met haar op de kamer als je weet dat deze vrouw te profie met je omgaat ?

Doorgaan Raul7, de derde keer wordt het misschien beter :teuflisch
Volhouden is het motto :eek:;)

Jansen
16 november 2008, 13:39
Zelf was ik er een dag eerder mee geweest.
Na mijn sessie is niet veel later Jansen met haar op de kamer geweest. Hij had wel een absolute topsessie :D.

Geen topsessie maar wel een goede sessie zoals ik in mijn verhaal schreef
Ik heb je ook verteld na de kamer dat als ik haar een punt moest geven een dikke 7 zou zijn.

RAUL7
16 november 2008, 14:37
Waarom een tweede keer met haar op de kamer als je weet dat deze vrouw te profie met je omgaat ?



Omdat het al een paar maanden geleden was dat ik met haar op kamer ben geweest en ze was toen ook net begonnen dus kon het nu anders zijn, dacht ik :eek: :D !



Doorgaan Raul7, de derde keer wordt het misschien beter :teuflisch
Volhouden is het motto :eek:;)

Ga ik zeker doen, volgende week opnieuw :rofl:!

Jansen
17 november 2008, 23:10
Omdat het al een paar maanden geleden was dat ik met haar op kamer ben geweest en ze was toen ook net begonnen dus kon het nu anders zijn, dacht ik :eek: :D !

Ga ik zeker doen, volgende week opnieuw :rofl:!

Moet ik een goed woordje voor je doen ;) vraag maar aan rplover en Toppie33 dat het wonderen doet.:teuflisch

yep3
23 november 2008, 14:16
welke dagen is zij het best te vangen?

Jorah Mormont
23 november 2008, 15:34
Julie is er meestal wel in VV, ze heeft geen vaste dagen.
Het was me wel opgevallen dat ze de afgelopen dagen niet in was voor:fuck:
Soms hebben de meiden de doos kaput:p

Ik wilde afgelopen donderdag met haar gaan en ze zei nee vanwege dat ze zich niet lekker voelde. Het zelfde afgelopen vrijdag met Jansen. Maar deze gentlemen heeft zich van zijn goede kant laten zien en heeft een aangepast programma met haar gedaan:freu::freu:

Sonny:wink:

Picasso 1
23 november 2008, 15:49
Julie is er meestal wel in VV, ze heeft geen vaste dagen.
Het was me wel opgevallen dat ze de afgelopen dagen niet in was voor:fuck:
Soms hebben de meiden de doos kaput:p

Ik wilde afgelopen donderdag met haar gaan en ze zei nee vanwege dat ze zich niet lekker voelde. Het zelfde afgelopen vrijdag met Jansen. Maar deze gentlemen heeft zich van zijn goede kant laten zien en heeft een aangepast programma met haar gedaan:freu::freu:

Sonny:wink:

Lees ik het goed, zei ze tegen Jansen dat ze zich niet lekker voelde? :eek:
Is Jansen afgewezen? :rofl:

Aangepast programma .......:fuck: inruilen voor :love:?

Picasso 1
23 november 2008, 15:52
Het was me wel opgevallen dat ze de afgelopen dagen niet in was voor:fuck:
Soms hebben de meiden de doos kaput:p


Die dames kunnen dan beter een dagje vrij nemen. In lingerie lopen in een club en niet beschikbaar zijn is nadelig voor zowel club alsook geirriteerde klanten.

Jansen
23 november 2008, 18:42
Die dames kunnen dan beter een dagje vrij nemen. In lingerie lopen in een club en niet beschikbaar zijn is nadelig voor zowel club alsook geirriteerde klanten.


Heb je wel gelezen wat Sonny schreef :green_smi

Deze gentleman heeft een aangepast progamma met haar gedaan.

Dus een hele goede PZC, veel zoenen:D,body to body een befbefje en heel even :fuck:.

Ze had wel daarvoor zich de middag teruggetrokken.
Toen ze hoorde dat ik aanwezig was is ze gekomen om te vertellen dat ze niet werkte deze dag.
Ook heeft ze toen een aantal mannen afgewezen,na mijn schoonheidsbehandeling is ze gekomen en heeft ze me gevraagd of ik geen zin had om met haar terug te trekken :o
Ik heb haar gezegt dat het wel af zou hangen hoe ze met me op de kamer om zou gaan.
Ze beloofde heel lief te zijn met ook diep zoenen en een goede PZC.
Op de kamer heeft ze zich daar aan gehouden en zijn we nog wat verder gegaan.;)

Jansen
7 december 2008, 12:18
Binnenkomst rond 17.30 u. in de Villa
Ik was bang dat het bomvol was maar gelukkig viel het mee.Er staan volgens mij met opzet extra auto's op de parkeerplaats en dat doet denken dat het natuurlijk binnen een top tent is.
Nou dat is het zonder deze auto's ook.
Na de klinkel werd ik weer binnengelaten door de receptie dame die een heel diep decoltee had.
Ik ken deze dame dan ook zonder kleding en heb haar even verteld dat ze er weer super uitzag.
Ze bedankte me in het Hollands omdat ze erg goed Hollands kan spreken.

Na eerst wat gegeten te hebben ( niet te Foots achtig omdat het :fuck:dan moeilijker gaat) ben ik even gaan rondkijken naar de aanwezige dames.
Bekende ijsberen goedendag gezegt en een sauna genomen.
Sonny kwam ook nog even de suana in om te vertellen dat hij er al bijna 24 uur VV op had zitten.
Ja deze ijsbeer geniet tegenwoordig ook nog snachts van deze club.;)

Voor teruglopend richting bar stond met de rug naar me toe een dame met hele mooie panty kouzen tot aan boven en een zwart met blauw gekleurde corselet aan.
Aan haar contouren te zien moest dit Julie zijn zeer mooie ronde billen met smal op de heupen lang donkerblond haar op de rug.
Ik bleef even op afstand staan te genieten van deze aanblik, en zij voelde dat er iemand stond te kijken.
Ze keek achterom en een stralende lach verwelkomde mijn aanwezigheid.
Ik liep nog een paar stapen naar voren en ze kuste me met haar vette lippen op mijn mond.
Ik kuste terug en ze kneep me heel zachtjes in mijn tepels.
Na even gekletst te hebben kwam Vanessa(ex.KiraGT) naar ons toe en gaf mij ook een kus.Vanessa zag er ook stralend uit met haar opgeknipt kapsel en haar mooi lingerie setje met kouzen.
Julie keek een beetje zoals een vrouw kijkt wanneer er een andere dame aan het jagen is ( jaloers en mij vasthoudend ) Ze vroeg ze of ik met haar mee wou naar de kamer.Ik zei over een uurtje wil ik maar nu even nog wat afkoelen van de sauna die ik net gehad heb.
Ze keek me heel onschuldig aan en zei is goed maar wel doen he !
Na wat rondgelopen te hebben en een extra koude douche ben ik bij de achterbar haar weer tegengekomen en hebben we samen aan de bar koffie gedronken.
Ze begon me weer over mijn borst te strelen en ik werd daardoor te geil om nog langer te wachten.
We hebben dan ook besloten om snel naar boven te gaan naar een van de beste kamers met spiegel.
Ik vroeg haar of ze de rode gelpudding al gegeten had en ze lachte dus namen we deze een bord mee naar boven.
Acher aan aan lopend kuste ik haar billen en dacht weer aan het nummer van Zelfs haar naam is mooi.
Ik ben gewoon verliefd op lichamen zonder zelfs een gezicht erbij.
Na wat spelen heb ik haar body met deze pudding ingewreven en heb haar met mijn body to body heerlijk gemasseerd.Daarna heb ik haar schaamdelen van deze rode pudding schoongelikt en ook de binnen lippen van haar.
Ze lag te kronkelen van genot en heeft mij daarna ook schoon gelikt met een PZC en daarna hebben we eendouche genomen.
OM schoon weer wat te gaan vrijen heb ik de spiegel naast het bed gezet en heb ik haar laten kijken via de spiegel hoe ze met mij bezig was PZC.
Ze vond dit geil en we hebben toen alle standjes voor de spiegel gedaan tot ik haar op zijn hondjes helemaal volspoot.Na deze geile ervaring heben we nog heerlijk liggen te vrijen.
Toen het uur om was en zij afscheid van me nam dacht ik ja deze hoort ook in mijn top 3 thuis dus dit moet ik nog regelen.

RAUL7
14 december 2008, 00:45
Julie vertrekt dinsdag terug naar Roemenie :freu:!
Jansen zal zich moeten haasten :rofl:!

Ze vroeg me gisteren of ik het nog eens met haar wou proberen :eek:, ik heb vriendelijk bedankt :roll:!

Jansen
28 februari 2009, 21:30
Julie vertrekt dinsdag terug naar Roemenie :freu:!
Jansen zal zich moeten haasten :rofl:!

Ze vroeg me gisteren of ik het nog eens met haar wou proberen :eek:, ik heb vriendelijk bedankt :roll:!


toch ben je hierna met haar geweest wat wel goed was ook dat mag je schrijven.;)

Jansen
28 februari 2009, 21:34
Ik heb haar gisteren weer eens gefoppeploft en vol gepoft
om geen eentonig verhaal te schrijven laat ik het alleen bij dat het super was met nog meer actie van haar.
zie ook mijn verhaal van deze dag bij Vila Vertigo algemeen.

RAUL7
1 maart 2009, 00:52
toch ben je hierna met haar geweest wat wel goed was ook dat mag je schrijven.;)


Moet ik een goed woordje voor je doen ;)


Dat klopt, vorige week was het goed en gisteren was het super :D, misschien omdat jij een goed woordje voor mij gedaan hebt ;)!

Jansen
1 maart 2009, 23:16
Dat klopt, vorige week was het goed en gisteren was het super :D, misschien omdat jij een goed woordje voor mij gedaan hebt ;)!
Zolang hebben we het niet over jouw gehad :D wel zelf heerlijk genoten en herhaling deze week zeer groot.

RAUL7
2 maart 2009, 09:30
Doorgaan Raul7, de derde keer wordt het misschien beter :teuflisch
Volhouden is het motto :eek:;)

Ik moet je gelijk geven, de derde keer was beter en de vierde keer super :thefinger!