Volledige versie bekijken : GT dames policy
bergm550
16 augustus 2008, 08:07
Uit zeer betrouwbare bron heb ik zojuist vernomen dat ze sinds vanavond niet meer welkom is in GT. Dus ze zal vandaag haar laatste dag gemaakt hebben.
Maar als ze zo goed is, waarom is ze dan niet meer welkom in Goldentime?
Toppie
16 augustus 2008, 13:41
Too many girls, dat zou de reden zijn.... Nou er kunnen er nooit genoeg zijn. Too many icebears dat gebeurd wel te vaak!!! Als dat echt de reden is dan moeten ze eerst die afwerksters eens eruit gooien, maar ik vermoed dat dat niet de echte reden is.
rplover
16 augustus 2008, 20:29
update: XXX gaat met grote waarschijnlijkheid in de Villa aan de slag.
Weg van "de lopende band" in 't fabriek naar een rustige kantoorjob in een kleine firma op 't platteland :forgetit[:D
:ignore:
Toppie
16 augustus 2008, 21:21
Weg van "de lopende band" in 't fabriek naar een rustige kantoorjob in een kleine firma op 't platteland :forgetit[:D
:ignore:
mss beter voor haar want ze is te lief en te aardig voor de harde GT-wereld...
Mss kan ik rplover dan toch nog eens een handje schudden :smile:
rplover
16 augustus 2008, 22:47
mss beter voor haar want ze is te lief en te aardig voor de harde GT-wereld...
Mss kan ik rplover dan toch nog eens een handje schudden :smile:
Ik kom binnenkort ook wel eens inspectie maken aan de "lopenden band", dus jawel hoor, we komen mekaar zeker wel eens tegen ;)
Mauriceyep
16 augustus 2008, 23:01
Too many girls, dat zou de reden zijn....
De formele reden zal ietwat afwijken van de daadwerkelijke reden. We zullen het nooit zeker weten.
Ik begrijp dat ze ietwat ziek was gisteren .... als jonge kinderen ziek zijn, kunnen de ouders ze ook niet dumpen in de creche;)
Toppie
18 augustus 2008, 20:52
ok hier nog wat inside informatie. XXX is dus wel degelijk gekicked uit GT vanwege haar epileptische aanval. Zo'n aanval valt btw heel erg mee. Ze is hooguit 5 a 10 seconden ff afwezig en in zichzelf gekeerd. Ze valt dus niet flauw ofzo.
Maar de GT-leiding heeft dat toch als aanleiding gezien om haar te kicken, want stel je voor ("gleich liegt die hier tot!!!" dat waren de woorden van de cheffin!)
In ieder geval is ze sinds zondag aan t werk in de Villa en heeft t daar naar haar zin.
Zondag en maandag twee mega-sessies gehad en ze was echt helemaal top! of beter ongeevenaard!
oblix
21 augustus 2008, 19:22
Oblix is wel heel erg teleurgesteld in de GT leiding.
Als je zo met mensen omgaat, daar kan hij niet zo goed tegen.
Je hoort vierkant achter dit meisje te gaan staan als club leiding.
Dan toon je teminste karakter.
Mauriceyep
22 augustus 2008, 13:00
Oblix is wel heel erg teleurgesteld in de GT leiding.
Als je zo met mensen omgaat, daar kan hij niet zo goed tegen.
Je hoort vierkant achter dit meisje te gaan staan als club leiding.
Dan toon je teminste karakter.
Het is grappig dat iedereen er zondermeer van uitgaat, dat de reden die dit meisje aangeeft, ook de echte reden is:smile:
GT is hier de boosdoener geworden (het lijkt wel een beetje op Rusland-Georgie: Rusland is de boosdoener geworden, terwijl Georgie de agressor is)
Ik heb wel eens andere reacties gelezen op verhalen van meiden ;)
Toppie
22 augustus 2008, 16:02
Het is grappig dat iedereen er zondermeer van uitgaat, dat de reden die dit meisje aangeeft, ook de echte reden is:smile:
GT is hier de boosdoener geworden (het lijkt wel een beetje op Rusland-Georgie: Rusland is de boosdoener geworden, terwijl Georgie de agressor is)
Ik heb wel eens andere reacties gelezen op verhalen van meiden ;)
heb je ook iets zinnigs te vertellen ?
Mauriceyep
22 augustus 2008, 17:34
heb je ook iets zinnigs te vertellen ?
Ai, op de tenen getrapt:D!
Je bedoelt te zeggen, dat hetgeen jouw favorietje (van deze week) vertelt, uiteraard klopt en dat dit niet ter discussie mag worden gesteld :)?
Begrijp ik verder dat jouw berichten vanaf nu zinnig gaan zijn:eek:?
rplover
22 augustus 2008, 19:38
Je bedoelt te zeggen, dat hetgeen jouw favorietje (van deze week) vertelt, uiteraard klopt en dat dit niet ter discussie mag worden gesteld :)?
De vraag van Toppie was of je ook iets zinnigs te zeggen had?
Heb je de reactie van de leiding van de madammen van GT gelezen? Dan zou ik dat toch maar eens doen vooraleer je hier veronderstellingen maakt, en een Meid in twijfel trekt voor de belangen van zeikerds. Want dat is de leiding van GT, als ze zo reageren op een ziekte van een Meid. Dikke zeikerds, en de forumleiding hier zou prompt moeten weigeren nog vrijkaartjes uit te delen, en alle sponsorgelden weigeren, en hen op pagina 10 ergens verstoppen. Gewoon stelling innemen dat dit soort zaken niet kan. Maar dat is aan de forumleiding uiteraard.
Toppie
22 augustus 2008, 19:54
tenen getrapt? nee hoor zou je maar eens moeten proberen :teuflisch
En ja idd klopt uiteraard de versie van mijn dame (van deze week en volgende week en de volgende en de volgende week etc) en niet alleen de versie van haar (ja dat is t voordeel als je ook eens met dames praat en niet alleen neukt).
Ik ben een fervente GT-ganger, maar ik sluit niet mijn ogen voor misstanden binnen mijn favo-club. Dat zou jij ook eens moeten doen!
Big30
22 augustus 2008, 20:29
n.b. hier kan in meer algemene zin een discussie gevoerd worden over Dames Policy en wellicht verschillen onderling tussen clubs.
De naam van de dame waar dit topic mee begon zal ik verwijderen omdat ik het niet gepast vind dat we dit soort details van Dames hier bespreken.
Groet,
Big30
KevinK
22 augustus 2008, 20:35
Waarom deze reactie van de chefin? GT staat sowieso onder aandacht van politie en fiscus, dus dit willen ze er, ook als het een ziekte is, niet bij hebben, omdat ze moeite genoeg hebben om verschillende onwettigheden verborgen te houden voor de betreffende diensten.
Jan_Wandelaar
22 augustus 2008, 23:06
Waarom deze drukte? Er word de dames die in saunaclubs werken wel ergere dingen aangedaan. Weten we allemaal, en desondanks zijn we er toch regelmatig te vinden. Getuigt niet van een erg hoogstaande moraal, dus waarom wel dit moralistische gelul alsof GT een doodzonde heeft begaan door die XXXXX de toegang te ontzeggen?
J.W.
rplover
22 augustus 2008, 23:20
Waarom deze drukte? Er word de dames die in saunaclubs werken wel ergere dingen aangedaan. Weten we allemaal, en desondanks zijn we er toch regelmatig te vinden. Getuigt niet van een erg hoogstaande moraal, dus waarom wel dit moralistische gelul alsof GT een doodzonde heeft begaan door die XXXXX de toegang te ontzeggen?
J.W.
Dan is het aan ons om ons druk te maken, niet?
Maar het raakt de koude kleren van de meeste beertjes niet eens, andere en betere Meiden in de clubs dan een ziek Meisje.
Als we allemaal de "Jan-modaal" houding zouden aannemen, wordt deze wereld er niet beter op. Ik noem het ook wel eens soms "de ver van mijn bed show", totdat er een Meid betrokken in raakt die je toevallig wel graag hebt, nietwaar Toppie?
Ga je het dan ook nog zo licht over je hen laten komen, is mijn vraag aan je.
Ik ben niet te vinden in zo een club, en zal er nooit te vinden zijn, ik denk nog altijd dat waar ik kom, de Meiden met meer respect behandelt worden, blijkt dat niet zo, dan is die club ook "einde verhaal" voor me.
Misschien moeten we niet allemaal onze lul zo hard nalopen, en een beetje beter uit onze doppen kijken, het zou alvast veel veranderen in het landschap.
Maar ik droom zeker weer.
Enfin, ik blijf erbij, dat het een vuile streek is van GT, deze Meid eruit te gooien, als het echt door die ziekte is. En dat trek ik niet in twijfel. Wat me wel verbaast is het gedrag van Toppie33, die dit mede aanklaagt, maar wel lekker GT blijft sponsoren aan 50 euro per keer, lekker standvastig en rechtlijnig. Daar krijg ik de webbe van, maar ja, wie ben ik he.....
Als we niet moralistisch lullen zien we binnenkort in alle clubs de pooiers die richtlijnen geven aan de Meiden (dat ze maar lekker op de parking of in het struikgewas blijven) maar dan gaat er wel geklaagd worden, een zieke Meid minder, tja, wat maakt dat nu uit he, nietwaar?
:wink:
Toppie
22 augustus 2008, 23:41
Wat me wel verbaast is het gedrag van Toppie33, die dit mede aanklaagt, maar wel lekker GT blijft sponsoren aan 50 euro per keer, lekker standvastig en rechtlijnig. Daar krijg ik de webbe van, maar ja, wie ben ik he.....
Aiaiai :) daar ga je weer rp!!! :green_smi
toevallig heb ik me deze week verdiept in mijn sterrebeeld (doet het erg goed bij de dames btw ;)) en tja standvastig en rechtlijnig zijn niet echt de eigenschappen die van toepassing zijn op mijn bevallige lijfje.;)
Ik ben een gezelschapsdier en heb graag veel mensen om me heen en dan is GT the place to be. Bovendien vond ik zes keer VV bezoeken in zes dagen tijd ook wel ff welletjes :green_smi
rplover
23 augustus 2008, 00:02
Aiaiai :) daar ga je weer rp!!! :green_smi
toevallig heb ik me deze week verdiept in mijn sterrebeeld (doet het erg goed bij de dames btw ;)) en tja standvastig en rechtlijnig zijn niet echt de eigenschappen die van toepassing zijn op mijn bevallige lijfje.;)
Ik ben een gezelschapsdier en heb graag veel mensen om me heen en dan is GT the place to be. Bovendien vond ik zes keer VV bezoeken in zes dagen tijd ook wel ff welletjes :green_smi
Waar ga ik weer? Leg jij eens uit dat ze favoke eruit gooien, omdat ze de vallende ziekte heeft, en dat jij daar nog wil komen....
Dat kan er bij mij niet in, daar kan ik gewoon met mijn beperkt boerenverstand niet bij, en wat heeft gezelschapsdier of sterrenbeeld daarmee te maken?
Flauwe excuses, maar dat is maar mijn mening, en jij mag uiteraard gaan en staan waar jij wil, ik stel me gewoon die vraag ;)
Toppie
23 augustus 2008, 00:35
Waar ga ik weer? Leg jij eens uit dat ze favoke eruit gooien, omdat ze de vallende ziekte heeft, en dat jij daar nog wil komen....
Dat kan er bij mij niet in, daar kan ik gewoon met mijn beperkt boerenverstand niet bij, en wat heeft gezelschapsdier of sterrenbeeld daarmee te maken?
Flauwe excuses, maar dat is maar mijn mening, en jij mag uiteraard gaan en staan waar jij wil, ik stel me gewoon die vraag ;)
je gaat weer oordelen over t handelen van personen die je niet kent..... Daar ga je dus weer. Ik denk toch echt dat ik jou eens onder handen moet gaan nemen in kamer 10 in de Villa :teuflisch
Als je twee a drie keer in de week in dezelfde club komt dan is het in ieder geval voor mij als Stammgast zeer moeilijk om er niet meer naar toe te gaan. Zeker als je dezelfde sfeer niet in een andere club hebt kunnen vinden.
Kortom: mijn plezier wint t van mijn moraal.......(dat wilde je toch horen?) al beleef ik er wel minder plezier dan voorheen.
Mauriceyep
23 augustus 2008, 10:26
tenen getrapt? nee hoor zou je maar eens moeten proberen :teuflisch
En ja idd klopt uiteraard de versie van mijn dame (van deze week en volgende week en de volgende en de volgende week etc) en niet alleen de versie van haar (ja dat is t voordeel als je ook eens met dames praat en niet alleen neukt).
Ik ben een fervente GT-ganger, maar ik sluit niet mijn ogen voor misstanden binnen mijn favo-club. Dat zou jij ook eens moeten doen!
Dank je voor de bevestiging: op de tenen getrapt en naief:D!
RP-lover: GT is zeker een grote neukfabriek zoals jij het noemt, maar de andere clubs zijn ook neukfabrieken, alleen een beetje kleiner ... hierdoor zal in GT minder aandacht zijn voor de dames dan in andere clubs vanuit de leiding, maar het verkoopproduct blijft overal hetzelfde en het gaat er uiteindelijk alleen maar om dat er zoveel mogelijk geld in de richting van de desbetreffende club stroomt. Daarnaast zijn alle clubs afhankelijk van dezelfde schoenenverkopende circuits, ook daar zit weinig verschil in de begeleidingscomponent (uitbuiting, misleiding, leugens, afpersing, slaande overtuigingskracht etc..:eek:)
Maar eens even kijken wanneer ik weer ga:D
rplover
23 augustus 2008, 12:18
Dank je voor de bevestiging: op de tenen getrapt en naief:D!
RP-lover: GT is zeker een grote neukfabriek zoals jij het noemt, maar de andere clubs zijn ook neukfabrieken, alleen een beetje kleiner ... hierdoor zal in GT minder aandacht zijn voor de dames dan in andere clubs vanuit de leiding, maar het verkoopproduct blijft overal hetzelfde en het gaat er uiteindelijk alleen maar om dat er zoveel mogelijk geld in de richting van de desbetreffende club stroomt. Daarnaast zijn alle clubs afhankelijk van dezelfde schoenenverkopende circuits, ook daar zit weinig verschil in de begeleidingscomponent (uitbuiting, misleiding, leugens, afpersing, slaande overtuigingskracht etc..:eek:)
Maar eens even kijken wanneer ik weer ga:D
Het gaat er mij enkel om hoe de clubs OPENLIJK met Meiden omgaan, MY, en hoe ze zich profileren tegenover ijsberen.
Wat er omgaat in het wereldje, daar zijn al genoeg woorden aan verspild.
Maar hoe GT met de Meiden omgaat, dat gaat er bij mij niet in.
Dat het grotendeel van de beertjes zich daar de ballen van aantrekt, en lekker blijft die lul achternahollen, kost was kost, daar heb ik meer problemen mee, jullie zouden op zijn minst het fatsoen moeten hebben de wantoestand in dit geval toe te geven.
Zoals Toppie die duidelijk stelt dat hij zijn lul achterna loopt, en dat het er eigenlijk niet toe doet hoe een club de Meiden behandelt.
Maar neen toch, want hier zitten de "lekkerste" Meiden toch?
Ik vind dit getuigen van de "je m'en fou" mentaliteit die ik meer en meer vaststel bij vele beertjes.
Laat mij dat nu net niet willen, en liever naar een club gaan waar de eigenaar vecht met pooiers op de parking, en achter zijn Meiden staat.
Het is een kwestie van moraal en genot, en tenminste te proberen met jezelf in het reine te komen, als je je briefje van 50 afgeeft aan de theke.
Maar dat is weer ongefundeerde kritiek zeker?
Toppie
23 augustus 2008, 12:52
Leren lezen is ook zo moeilijk he stelletje kanslozen? Iedere keer zie ik in dat je met bepaalde leden hier toch niet in discussie kunt gaan en ik ga hier niet meer reageren want anders zeg ik dingen waarvan ik alleen maar spijt van krijg.
rplover
23 augustus 2008, 13:11
Leren lezen is ook zo moeilijk he stelletje kanslozen? Iedere keer zie ik in dat je met bepaalde leden hier toch niet in discussie kunt gaan en ik ga hier niet meer reageren want anders zeg ik dingen waarvan ik alleen maar spijt van krijg.
Je zegt al dingen die ik niet zo lekker vind: kanslozen.
Waar stuur je op aan, Toppie? De kanslozen zitten vooral in je favo clubbie, waar het management hen dan nog buiten gooit :eek:
Ace2
23 augustus 2008, 14:19
Ik begin dit een non-discussie te vinden.
De feiten kloppen: de meisjes worden uitgebuit, ijsberen lopen hun lul achterna, GT is een fabriek (of althans de grootste en de succesvolste) enz. enz. Maar om nu vast te stellen dat als je naar GT gaat dat je dan moreel gezien niet juist bezig bent, maar als je naar VV gaat dat je dan moreel gezien de juiste beslissingen neemt, gaat mij iets te ver.
Iedereen mag mij van alles verwijten en ik zie ook de schaduwzijde van mijn eigen gedrag, maar ik geloof niet dat die schaduwzijde lichter wordt als ik naar VV ga.
Ik kan niet oordelen over VV, want ik ben er nog niet geweest. Dat zal op korte termijn wel veranderen en dan kan ik alle schoonheid zelf waarnemene n meepraten met de grote jongentjes.
mars
23 augustus 2008, 17:54
De feiten kloppen: de meisjes worden uitgebuit, ijsberen lopen hun lul achterna, GT is een fabriek (of althans de grootste en de succesvolste) enz. enz. Maar om nu vast te stellen dat als je naar GT gaat dat je dan moreel gezien niet juist bezig bent, maar als je naar VV gaat dat je dan moreel gezien de juiste beslissingen neemt, gaat mij iets te ver.
Iedereen mag mij van alles verwijten en ik zie ook de schaduwzijde van mijn eigen gedrag, maar ik geloof niet dat die schaduwzijde lichter wordt als ik naar VV ga.
Ik kan niet oordelen over VV, want ik ben er nog niet geweest. Dat zal op korte termijn wel veranderen en dan kan ik alle schoonheid zelf waarnemene n meepraten met de grote jongentjes.
Op deze uiteenzetting valt dan ook werkelijk maar dan ook werkelijk niets toe te voegen. En dit is geen MENING maar een FEIT. (Om hierover dan weer een discussie over aan te gaan is zinloos.) Heren LEES wat ACE2 schrijft voordat u reageerd.......
ilovethaigirls
23 augustus 2008, 18:32
Het is grappig dat iedereen er zondermeer van uitgaat, dat de reden die dit meisje aangeeft, ook de echte reden is
Gisteren met enkele meiden gesproken die ook van dit voorval op de hoogte waren. Zij is er wel degelijk vanwege haar ziekte uitgezet.
Spijtig voorval want dit kan voorkomen worden als ze de juiste medicatie neemt. Ze is echter afkomstig van een kutdorpje in Bulgarije, waar men helaas nog nooit van enige behandeling of medicatie heeft gehoord.
Gelukkig was er in het vrouwenmotel nog enige solidariteit en heeft een andere dame haar naar VV gebracht.
Ik schrik er niet van dat ze er in GT is uitgezet, want in een droomwereld passen nu eenmaal geen onvolmaaktheden.....
rplover
23 augustus 2008, 19:54
Of course, Spartacus, ik begrijp dat alle GT-gangers dit maar een non-discussie vinden .....:rolleyes:
Zeker nu wel heel erg duidelijk is waarom deze Meid GT moest verlaten :eek:
Gewoon "een spijtig voorvalletje", en lekker verder doen alsof er niets aan de hand is, en vooral de discussie nu willen in de kiem smoren, typische taktiek bij duistere dingetjes :cool:
En neen, dat heeft niks met VV, PHG of een of andere club te maken, maar met de manier waarop GT deze Meid heeft behandeld, niet meer of niet minder. Als dat niet duidelijk genoeg is, tja, dan begrijp ik er niets meer van, maar dan ook niks. Doen alsof jullie neus bloedt vind ik dan ook een ongepaste houding, maar ja, ze noemen me dan ook maar een relnicht....
Wat een non-discussie toch he :hammer:
Mauriceyep
23 augustus 2008, 22:51
Heren LEES wat ACE2 schrijft voordat u reageerd.......
reageerd, moet toch echt met een "t" geschreven worden hoor:D!
oblix
23 augustus 2008, 23:32
Inderdaad jij hebt echt niks zinnigs te melden. :thefinger
Ace2
24 augustus 2008, 00:09
Of course, Spartacus, ik begrijp dat alle GT-gangers dit maar een non-discussie vinden .....:rolleyes:
Zeker nu wel heel erg duidelijk is waarom deze Meid GT moest verlaten :eek:
Gewoon "een spijtig voorvalletje", en lekker verder doen alsof er niets aan de hand is, en vooral de discussie nu willen in de kiem smoren, typische taktiek bij duistere dingetjes :cool:
En neen, dat heeft niks met VV, PHG of een of andere club te maken, maar met de manier waarop GT deze Meid heeft behandeld, niet meer of niet minder. Als dat niet duidelijk genoeg is, tja, dan begrijp ik er niets meer van, maar dan ook niks. Doen alsof jullie neus bloedt vind ik dan ook een ongepaste houding, maar ja, ze noemen me dan ook maar een relnicht....
Wat een non-discussie toch he :hammer:
Er wordt helemaal niets in de kiem gesmoord. Ik erken zelfs dat GT niet goed handelt en zeker niet met ****. Maar ik zeg ook dat het in VV helemaal niet beter zal zijn. Of krijg ik nu te horen dat de Vrouwenbeweging, die de (sexuele) vrijheid van vrouwen wil stimuleren, aan de leiding in VV is.
Toch bedankt voor je reactie: aan Spartacus had ik nog niet gedacht. Ik zal gelijk Willem2 mailen.
NikXXX
24 augustus 2008, 00:52
...
Maar om nu vast te stellen dat als je naar GT gaat dat je dan moreel gezien niet juist bezig bent, maar als je naar VV gaat dat je dan moreel gezien de juiste beslissingen neemt, gaat mij iets te ver.
Word!
Ps. Trouwens Ace2 bij mij sta je toch op een voetstuk omdat je van Kiss houdt :freu:
Willem2
24 augustus 2008, 04:45
Ik zal niet zo snel iets een non-discussie noemen :cool:. Maar ik vroeg mij wel af waarover deze discussie ook alweer ging :o.
Maar uiteindelijk ging het toch over een meisje dat vanwege een afwijking/ziekte (geen soa) niet meer mocht werken in GT. Volgens mij had Big30 al verzocht aan enkele ijsberen om over deze ziekte van dat meisje niet meer te schrijven vanwege privacy redenen. Maar goed daar gaan we dus kennelijk mee door :cool:. En uiteindelijk draait het er op uit dat GT de boosdoener is vanwege het feit dat ze een meisje wegsturen vanwege haar afwijking/ziekte. Tja, misschien hard maar ik denk dat iedere club nog zelf uitmaakt wie ze daar laten "werken". En dat is niet zo veel anders als in ieder ander bedrijf. Ik begrijp best dat GT geen zin had in allerlei eventuele extra problemen. En ik denk eigenlijk dat ze heel gelukkig mag zijn dat ze nu wel in Villa Vertigo kan "werken". (En heel veel ijsberen zijn daar dan ook weer gelukkig mee.)
Voor de rest gaat deze discussie verder bij algemeen ge-ijsbeer :wink:
mars
24 augustus 2008, 07:29
Leuk om te zien dat we een professor in de letterkunde onder ons hebben.:freu:
Ik zal maar zo verstandig zijn om jouw berichten niet aan een taalkundig onderzoek te onderwerpen. KUT mag op dit forum ook met een D als we maar weten wat de schrijver bedoeld.;)
Ace2
24 augustus 2008, 07:56
Word!
Ps. Trouwens Ace2 bij mij sta je toch op een voetstuk omdat je van Kiss houdt :freu:
:loud:YOU WANT THE BEST, YOU'VE GOT THE BEST, THE HOTTEST ICEBEAR IN THE WORLD ....................... :teuflisch:teuflisch:teuflisch:teuflisch
Mauriceyep
24 augustus 2008, 09:06
Inderdaad jij hebt echt niks zinnigs te melden. :thefinger
Is dat nieuw voor je Oblix ;)?
Ik vind de manier waarop we elkaar de laatste maanden af en toe aanspreken in dit forum aan het veranderen is. Als je - in dit geval Toppie - zonder enige "smiley" spreekt over "kanslozen" of "heb je ook iets zinnigs te melden" dan is onnodig "veroordelen" en vooral "diskwalificeren". Dat is zonde en onnodig.
Verder verbaast het me dat allerlei toch wel prive-zaken gewoon op het forum gezet worden, wat is de meerwaarde daarvan? We weten toch dat deze meiden - om te overleven - het ene leuke verhaal aan het volgende leuke verhaal reigen (met ei of ij:))? en het vervolgens zelf nog gaan geloven ook!? De waarheid zal je nooit exact achterhalen, alleen flarden hiervan.
Het lijkt me dan ook aanzienlijk zinniger om het over spelfouten te hebben:)
Sorry Mars, mocht ik je taalvaardigheden gediskwalificeerd hebben ;)!
The Joker
24 augustus 2008, 13:57
Als we het dan toch over kanslozen hebben kan ik ook reageren. :thefinger
Dat GT een neukfabriek is weet iedereen hier wel, maar ik heb echt het idee dat het management van VV wel goed voor de dames wil zorgen.
En nee, dat heb ik niet van de directie van VV of van andere ijsberen/fora die door VV gesponserd worden, maar onafhankelijk van verschillende meiden over een langere periode van tijd gehoord.
Keerzijde voor de meiden is wel dat er door de iets kleinere schaal van bezoekersaantallen en de hogere kwaliteit van de infrastructuur er minder te verdienen is.
Maar als ijsbeer en dame kies je zelf voor de club die je bezoekt, met alle plussen en minnen die daarmee samen hangen.
RP Lover heeft zeker een punt als het over moraal gaat, maar de gemiddelde ijsbeer heeft zijn lul een factor 100 hoger op zijn prioriteitenlijst staan dan zijn geweten.
Een groep piranja's die 3 dagen niets heeft gegeten ga je ook niet uitleggen dat ze van de goudvisjes af moeten blijven....
Tiga
24 augustus 2008, 14:01
Een groep piranja's die 3 dagen niets heeft gegeten ga je ook niet uitleggen dat ze van de goudvisjes af moeten blijven....
Ik vind hem leuk, maar had hem leuker gevonden als je iets met ijsberen had verzonnen :D;)
Big30
24 augustus 2008, 14:06
Verder verbaast het me dat allerlei toch wel prive-zaken gewoon op het forum gezet worden, wat is de meerwaarde daarvan? We weten toch dat deze meiden - om te overleven - het ene leuke verhaal aan het volgende leuke verhaal reigen (met ei of ij:))? en het vervolgens zelf nog gaan geloven ook!? De waarheid zal je nooit exact achterhalen, alleen flarden hiervan.
Het is bepaald niet de bedoeling om prive zaken hier neer te zetten!! Een discussie in meer algemene zin over wellicht verschil in Policy tussen clubs OK, dat kan wel.
Overigens niet alles wat we horen, zien of denken te weten moeten we op het forum schrijven. Het moet inderdaad een bepaalde meerwaarde hebben en verder moet het als altijd aan de forumregels voldoen (respect, niet kwetsend en geen prive zaken etc.)
Compliment met je 500-ste bericht waarvan ik de inhoud volledig ondersteun!
Zie ook,
n.b. hier kan in meer algemene zin een discussie gevoerd worden over Dames Policy en wellicht verschillen onderling tussen clubs.
De naam van de dame waar dit topic mee begon zal ik verwijderen omdat ik het niet gepast vind dat we dit soort details van Dames hier bespreken.
Groet,
Big30
Groet,
Big30
Goedemorgenallemaal
24 augustus 2008, 14:27
Ik vind hem leuk, maar had hem leuker gevonden als je iets met ijsberen had verzonnen :D;)
Een groep IJsberen die drie dagen niet gegeten hebben ga je toch ook niet uitleggen dat ze van de lieve zeehondjes af moeten blijven omdat die zo schattig zijn???
Maar ja, een groep hongerige zeehonden kun je denk ik ook niet overtuigen om die lieve visjes die rondzwemmen te laten leven....
En die visjes slokken weer andere visjes op....
De wereld is nu eenmaal gemeen, en GT is onderdeel van de wereld.
Ik lees dit voor het eerst en vind het inderdaad een :ranting2::ranting2::ranting2: streek.
Maar misschien zijn niet alle beren zo begripvol als wij, misschien zijn er beren die zich doodschrikken als ze met een aanval geconfronteerd worden en daar kwaad om worden.. En heel misschien heef GT daar wel aan gedacht ( al doet de opmerking van de cheffin anders vermoeden, hoewel ze natuurlijk gedoeld kan hebben op een beer die van schrik dood blijft ).
GT had een andere oplossing kunnen zoeken. Je maakt mij niet wijs dat ze in hun bekende circuit aan de medicatie hadden kunnen komen.
Goed dat ze naar een andereclub verhuisd is, maar laten ze haar daar gewoon werken of gaan ze kijken of ze kunnen helpen? Weten ze daar al van de ziekte?
mars
24 augustus 2008, 14:58
Is dat nieuw voor je Oblix ;)?
Ik vind de manier waarop we elkaar de laatste maanden af en toe aanspreken in dit forum aan het veranderen is. Als je - in dit geval Toppie - zonder enige "smiley" spreekt over "kanslozen" of "heb je ook iets zinnigs te melden" dan is onnodig "veroordelen" en vooral "diskwalificeren". Dat is zonde en onnodig.
Het lijkt me dan ook aanzienlijk zinniger om het over spelfouten te hebben:)
Sorry Mars, mocht ik je taalvaardigheden gediskwalificeerd hebben ;)!
Geachte collega, je excuses over je diskwalificatie van mijn schrijffout zijn uiteraard aanvaard.;) Normaal zou ik hier niet op reageren. :wink:
Toppie
24 augustus 2008, 16:54
Toch bedankt voor je reactie: aan Spartacus had ik nog niet gedacht. Ik zal gelijk Willem2 mailen.
of mss is Brutus beter??
Toppie
24 augustus 2008, 17:02
Daar is de arrogante, naieve (zal wel weer verkeerd geschreven zijn??), labiele en de zichzelf voor de gekhoudende Toppie33 het helemaal mee eens. En ook dit bericht is zonder smiley!