PDA

Volledige versie bekijken : Isabel ex-Juana ( Roemeense) (GT)



Caligula
31 januari 2006, 18:15
Haarkleur/-lengte : Donkerblond/schouderlang
Lengte dame : ca 165
Postuur/Cupmaat : slank/c
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Roemeens, Engels
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings :
Service: pzc, nmc, el, zoenen
Voordelen: vrolijk, spontaan
Nadelen: ?
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 50,00
Extra’s bij het bezoek:

Vrijdag 27 januari heb ook ik een tijdje zitten dollen met Juana. Het is een vrolijk spontaan meisje en ze kon het niet laten mij herhaaldelijk uit te dagen. Hoewel de afstand vrij groot was lukte dat haar verbazend gemakkelijk Uiteindelijk ben ik naast haar gaan zitten en na een korte conversatie zijn we naar de whirlpool gegaan. Daar zaten inmiddels al enkele van mijn kompels te wachten. Maar met zo'n aardig jong ding om je heen vergeet je je omgeving al snel. Het water was iets te warm, maar dat kon ook aan mij of aan Juanita gelegen hebben en we besloten na een minuutje of 10 binnen wat te gaan drinken en ons gesprek wat intiemer voort te zetten. Dat duurde echter ook al niet lang en ik vroeg haar - enigszins buiten adem - om de sleutel te gaan halen.

Op kamer 8 gebeurde het, we bedreven de liefde alsof we elkaar al jaren kenden. Oh, wat weet Juanita goed wat een kleine man groot maakt. Daarna heeft ze me als een volleerde cowgirl bestegen en het werk glorieus afgemaakt. Dat smaakt naar meer, Juana ik kom bij je terug. Het lijkt wel of er in Roemenië (maar ook in Polen) speciale opleidingen bestaan om kennis en kunde te vergaren om te mannen naar de hoogste sferen te brengen... Moet ik toch eens nakijken met google; misschien bestaat er iets van een OHS of zo. (Oral High School)

Caligula :cool:

Carpe diem
31 januari 2006, 20:10
De verhalen maken mij wel erg nieuwsgierig naar Juana en Mona.
Carpe diem houdt wel lekker van triootjes met twee mooie dames!!!
Ik zie het al helemaal voor me om lekker die twee geile meiden met mijn staafmixer te neuken.:fuck:
Zo lekker mijn zaad over hun heerlijke buikjes te spuiten.
Dat vindt CP zo geil gezicht.
Ik ga snel deze twee dames opzoeken om ze heerlijk met mijn geile staafmixer te laten kennis maken.

Groeten CP

Jorah Mormont
31 januari 2006, 21:39
Carpe diem houdt wel lekker van triootjes met twee mooie dames!!!
Ik zie het al helemaal voor me om lekker die twee geile meiden met mijn staafmixer te neuken.:fuck:
Zo lekker mijn zaad over hun heerlijke buikjes te spuiten.
Dat vindt CP zo geil gezicht.
Ik ga snel deze twee dames opzoeken om ze heerlijk met mijn geile staafmixer te laten kennis maken.

Groeten CP


Beste Carpe Diem,

Als je echt liefhebber van een geil trio bent, dan zou je eens de dames Franceska en Raffaela moeten proberen. Dit is echt een threesome ten top. RRRRR
Beide werken in GT op Woensdag, Vrijdag en Zaterdag. Zie threads van beide dames.

Enjoy,<<

BR, Sonny

Carpe diem
1 februari 2006, 20:28
Beste Carpe Diem,

Als je echt liefhebber van een geil trio bent, dan zou je eens de dames Franceska en Raffaela moeten proberen. Dit is echt een threesome ten top. RRRRR
Beide werken in GT op Woensdag, Vrijdag en Zaterdag. Zie threads van beide dames.

Enjoy,<<

BR, Sonny

Sonny,

Met deze dames heeft CP al 2 keer fijne uurtjes mee liggen stoeien in GT. Absoluut leuke tijd met ze gehad maar nu wil CP eens wat anders. Dank je voor de tip.

CP

dauerlutscher
3 februari 2006, 14:04
war - aus grenzenlosem Egoismus - ganz froh darüber, dass Juana in den Foren (fast) nicht wahrgenommen wurde. Für die Hardcore-Fraktion ist sie vermutlich weniger interessant, aber für mich zählt sie zu den besten Pay-Sex Bekanntschaften ever.

Rheinschwimmer
24 februari 2006, 06:51
hallo zusammen,

seit einigen tagen vermisse ich juana im golden time.:heul: :heul: nach rückfragen beim einlass wurde mir gesagt, sie sei im urlaub in rumänien!!! von frauen im club habe ich gehört, sie sei jetzt in einem anderen club tätig!!! schade, denn juana ist ein highlight des golden time. weiss einer von euch mehr, bzw. weiss einer von euch wo juana jetzt tätig ist??

für eine info wäre ich sehr dankbar. ich denke mal, nicht nur ich, denn es sind einige die sie im golden time vermissen!!!

gruß vom

rheinschwimmer
:wink:

Rheinschwimmer
4 maart 2006, 07:29
hallo zusammen,

hat schon einer von euch wieder was von juana gehört??

meldet euch bitte

gruß vom

rheinschwimmer

Tiga
5 maart 2006, 13:30
Juana zal de komende tijd niet in GT aanwezig zijn vanwege vakantie. Wanneer en of ze weer terug zal komen is niet bekend.

Juana wird wegen urlaub demn&#228;chst nicht in GT sein. Wann und ob sie zur&#252;ck kommen wird ist unbekannt.

Tiga

dauerlutscher
6 maart 2006, 13:17
Sandra (Juanas Cousine) hatte vor etwa 3-4 Wochen eine Abwesenheitszeit von etwa 2 Wochen prognostiziert. Naja, hoffen wir mal weiter.

Pieta
10 februari 2010, 22:31
She is back in LR and her name is Isabel.

She stays only a few weeks...

:wink2: