PDA

Volledige versie bekijken : Katrien, Katrina of Katharina (kroatische)

Silvester
21 augustus 2008, 08:46
Naam : Katrien, Katrina of Katharina

Nationaliteit / taal : Kroatische / duits

Leeftijd : ca 35jaar

Haarkleur/lengte : blonde krullenbos

Lengte : 1.68m

Postuur / Cupmaat : Normaal tot voller / D-cup

Tatoeage / Piercing :

Service : PZC, NMC, zoenen, beffen, russisch,massage

Extra :

Gisteren na (te) lange tijd rond vieren weer ‘ns bij Freude binnengestapt.
Oeps, woensdag is dessousdag, en dat vind ik wat minder, ik heb daar overigens nergens moeite mee, maar dat past in mijn beeld nu eenmaal niet in Feude.
Gelijk bij binnenkomst uiteraard meteen op weg naar het welnesshoekje.
Zo ver kwam ik in 1° instantie al niet want op mijn gecombineerde inventarisatiewandeling naar achteren werd mijn aandacht getrokken door een wat vollere, iets oudere blonde dame in de kino.
Na ’n babbeltje toch doorgelopen en het nieuwe gedeelte aanschouwd.

En wat moet ik er van zeggen, inderdaad, het past qua stijl absoluut niet bij de rest, maar het ziet er keurig uit.
De sauna is ruim, heerlijk heet, fijne douches, het stoombad is door de koele banken iets minder.
Alleen die vloer, wat ’n misser, die is spek en spekglad als je op je blote ijsberenpoten loopt!
En de erlebnisdouche is een verhaal apart, heel bijzonder.
Een ware stortvloed van water (is het water zo veel goedkoper in Duitsland?) krijg je over je heen, het putje kan het niet aan en een golf water stroomt onder de deur door naar buiten.
En wat die kille koude hokjes met die bubbelbadjes voor zin hebben?

Qua stijl dus heel afwijkend, maar als je weer terug loopt in het klamme donkere hoerenhok voel je je echter meteen weer thuis.

Maar voordat ik dit allemaal had kunnen uitproberen wilde ik eerst even nog ’n peukie doen, en toe liep ik de blonde dame bijna weer letterlijk tegen het lijf.
Eenmaal terug in het hoekje naast de kino om even relaxt mijn peukie te doen, zit mijn blondje daar weer, en tja, 3x is ook in Freude scheepsrecht.

Even gebabbeld, tegenover me zit dus Katrien (of Katrina of Katharina), geboortig uit Kroatie, maar woont al heel lang in Duitsland, een dertiger, blond krullend haar, iets voller met een stel heerlijke borsten en een heel forse bips.
Ik had haar nog nooit gezien dacht ik, des te verwondelijker daar ze vertelde dat ze al 4 jaar in Freude werkte…
Meestentijds ben ik vrijdag’s geweest, en die dag werkt ze niet, dus dat zou het kunnen verklaren.
Maar als ik dan even later de service ervaar van deze dame, en ik probeer ’n draadje van haar te vinden, nope…?

Zou dit dan een van de geheimtips zijn :rolleyes: ?
Want deze dame stijgt met stip naar het hogere gedeelte van de top 10 ooit van Silvester.
Op de bank al super tongzoenen, strelen, teasen, tepels verwennen, en dan wordt Silvestertje met zijn onderdanen heerlijk kletsnat afgelubberd, overgaand in een pijpbeurt die me het zwart voor de ogen tovert.
Ze zuigt Silvestertje echt naar binnen en speelt dan met haar tong precies op de juiste plekjes, duizenden sterretjes zie je dan in die zwarte hemel.
Alras een kamertje ingedoken alwaar het pijpspel nog intenser wordt voortgezet.
De rem erop en haar klamme lichaam op het bed gedrapeerd en mijn beste beentje voorgezet om haar dus ook maar eens lekker te verwennen.
Ze drukt haar bekken al vanzelf omhoog om er goed bij te kunnen, om beter te kunnen genieten.
Tussentijd haar borsten verwennen, heerlijk tongzoenen, er ligt een megageile genietster onder Silvester.
Het neuken gaat als vanzelf met deze dame, de beentjes omhooggeklapt (waarom zijn juist de vollere dames altijd zo lenig?) om heerlijk diep binnen te dringen, haar kut zuigt Silvestertje helemaal op, en ze neukt zichzelf op die manier klaar.
Omgedraaid op de buik, kontje iets omhoog, benen wijd, en Silvester kan al zittend op haar lekkere kont weer verder gaan.
Dan doggy met een duim bij haar poepertje en de rillingen gaan weer door haar lijf.

Dan is het even tijd om te pauzeren en onze bezwete lijven wat af te laten koelen.
Heerlijk tongzoenend gaan we weer verder, en na wat gleufje glijden en klitkletsen wordt Silvester uiteindelijk weer op een geweldige manier afgepijpt om haar borsten helemaal vol te kledderen.

Uitgeput liggen we wat na te genieten, en vraagt ze me of ik nog vaker met haar mee wil, wel drukt ze me op uitdrukkelijk op het hart dat ze er dus niet op de vrijdag is.
Katrien (?) had duidelijk ook genoten en als een verliefde meid strompelde ze met mij aan haar handje door de lounge terug.

Bij het afrekenen verraste ze me nog in positieve zin, een fooitje kon er dus best vanaf.
De beloning was een heel intense tongzoen waardoor de hormonen weer begonnen op te spelen.

Dat smaakte naar meer, maar ik heb geleerd dat stoppen op ’n hoogtepunt ook een hoogtepunt blijft, dus wijselijk mijn bovengenoemde saunarondje gedaan, een hapje gegeten en net voor negenen het pand weer verlaten.

Ik blijf het raar vinden dat ik niets over deze dame kan terugvinden, iemand ’n idee?

:luvlove:

Willem2
25 augustus 2008, 11:22
Ik blijf het raar vinden dat ik niets over deze dame kan terugvinden, iemand ’n idee?

:luvlove:

Paspoort aangemaakt ;)

mitch69
5 februari 2009, 21:17
werkt ze er nog ?