PDA

Volledige versie bekijken : Lena (voormalige Thekefrau GT ) ex-freude



Rob10
1 februari 2006, 11:26
Haarkleur/-lengte : Lang blond haar
Lengte dame : 1,70?
Postuur/Cupmaat : Slank, A/ kleine B
Nationaliteit/Taal : Oost-Europees?, vloeiend duits
Leeftijd : rond de 30?
Tatoeages/Piercings : geen zover mij bekend
Service: onbekend
Voordelen: Mooie meid
Historie: vroeger voor de bar in PHG, daarna achter de bar in PHG en vervolgens achter de bar in GT, nu nog onbekend.

? = aanvulling gewenst
----------------------

Op een ander, wel bekend, forum is eerder gemeld dat Lena iets ernstigs is overkomen maar met eigen ogen heb ik gisteren geconstateerd dat ze ergens in Dld weer werkt, alleen nu niet als Thekefrau:o Het gaat wel goed met haar maar met bekende gezichten heeft ze wel moeite. Dan komt het recente verleden toch weer bovendrijven.
Maar ze komt er wel weer, een goeie meid:smile2:

le_belge
1 februari 2006, 12:48
Lena nicht als Thekenfrau - also auf der anderen Seite der Theke?? Wenn diese Information stimmt, dann wird unweigerlich ein Boom auf diesen Club einsetzen - und ich gebe zu, ich bin dabei! Ob Rob uns wohl verraten wird, wo genau "ergens in Duitsland" ist??

Rheinschwimmer
1 februari 2006, 14:37
hallo,
mich würde es auch interessieren wo lena jetzt zu finden ist.

Tiga
1 februari 2006, 19:55
Op een ander, wel bekend, forum is eerder gemeld dat Lena iets ernstigs is overkomen maar met eigen ogen heb ik gisteren geconstateerd dat ze ergens in Dld weer werkt, alleen nu niet als Thekefrau:o Het gaat wel goed met haar maar met bekende gezichten heeft ze wel moeite. Dan komt het recente verleden toch weer bovendrijven.
Maar ze komt er wel weer, een goeie meid:smile2:

Rob,

Waarom zeg je niet waar Lena zit?

Grt
Tiga

Caligula
1 februari 2006, 20:09
Rob,

Waarom zeg je niet waar Lena zit?

Grt
Tiga
Rob,

Als je het idd weet, dan vraag ik me af waarom je het niet wil melden waar je haar gezien hebt... Ik denk dat het voor Lena niet slecht zal zijn wanneer bekenden haar opzoeken. Misschien wat onwennig, maar dat komt vanzellf goed.
Laat eens horen......

Caligula:cool:

Wagons-Lits
2 februari 2006, 08:10
Rob,

Met alle begrip voor de situatie en gevoelens van Lena (die we hier allen delen), als ze weer 'voor de bar' werkt, doet ze het om het geld. Dan heeft ze dus klanten nodig. Als we weten waar ze zit, kunnen we haar in ieder geval op die manier helpen. Ik denk dat we niet de slechtste clienten zijn.

O, wat ben ik toch een goedzak.

W-L

TT Man
2 februari 2006, 10:23
Ik weet niet of het wel zo verstandig was van Rob10 om dit bericht te plaatsen, althans nu hij er geen gevolg aan geeft. Het is een beetje als stoppen net voor je hoogtepunt.

Slotje?

Willem2
2 februari 2006, 14:08
Wie A zegt moet B zeggen....of zijn het verzinsels??

Gewoon rustig afwachten dat komt heus wel bovendrijven. En zo niet dan .......geen hand vol maar een land vol :lostit:

Ik zou eens de Lijst van Willi69 (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=215) in de hand pakken en eens op stap gaan :rolleyes:

Groeten Willem2 :wink:

Ik zou graag eens willen dat jullie over dames in GT schrijven die er wel zijn :rolleyes: ;)

Rob10
2 februari 2006, 15:27
De club staat er inderdaad tussen en er staan heel wat "kadeetjes" voor de deur....oeps wat cryptisch:rofl:

lekker strak
2 februari 2006, 20:42
De club staat er inderdaad tussen en er staan heel wat "kadeetjes" voor de deur....oeps wat cryptisch:rofl:


Ja, en nu weet ik nog niks. Wat zijn kadeetjes?

LS

Rolliman
2 februari 2006, 21:11
Ich glaube, da will sich nur einer wichtig tun. Denn wenn Lena wirklich Geld braucht, und wieder vor die Theke geht,dann kann sie es hier auch direkt posten. Ne bessere Werbung gibt es nicht.

Da blufft einer...

Rolliman

Willi69
2 februari 2006, 22:43
Wat zijn kadeetjes?
Ich rate mal: Opel Kadett = Opel-Werk in Bochum

Caligula
3 februari 2006, 08:55
Ich glaube, da will sich nur einer wichtig tun.
Beste mod. kun je hier geen einde aan maken, wat een onzin wordt hier uitgekraamd:moon:
Zeg alles of zeg niets. Dit is behoorlijke vervuiling:mad:
Rob10 ga iets nuttigs doen :fuck: of zo...

Caligula:cool:

lekker strak
3 februari 2006, 09:20
Beste mod. kun je hier geen einde aan maken, wat een onzin wordt hier uitgekraamd:moon:
Zeg alles of zeg niets. Dit is behoorlijke vervuiling:mad:
Rob10 ga iets nuttigs doen :fuck: of zo...

Caligula:cool:

UIt de omschrijving is te halen dat het hier gaar om Freude 39 in Bochum. Klopt dit.

LS

Willem2
3 februari 2006, 09:58
Beste mod. kun je hier geen einde aan maken, wat een onzin wordt hier uitgekraamd:moon:

Gelukkig ben ik geen moderator :rolleyes: anders zat ik nu tegen de billen van de Keizer aan te kijken :roll:




Zeg alles of zeg niets. Dit is behoorlijke vervuiling:mad:


Hij heeft toch wel wat gezegd want het maakt al heel wat los...... En info zat er ook bij........



Rob10 ga iets nuttigs doen :fuck: of zo...

Caligula:cool:


Hij heeft dus al iets nuttigs gedaan anders kon hij er niet een bericht over schrijven. Maar onze Rob10 kijkt nu wel linker uit zijn rechter broekzak om een vervolg verhaal te schrijven over de schone blonde die hij tevens in deze club heeft gehad............

Groeten Willem2 :wink: , die blij is dat hij een moderator heeft ......

neukie
3 februari 2006, 11:47
In dit draadje is geen precise informatie, alleen bla bla....:nee:

Als deze griet nog eens in de pay-sex werkt, dan weten wij dat binnen 2 dagen. Zonder belang of een lid van het duitse Rheinforum of een IJBF-lid ze ziet. Als een precise info op RF staat, dan wordt deze info binnen 24 uur op IJBF gepublicert.

Ik denk nu, dat wij niet meer zo zeer aan Lenatje denken, zondern alleen aan het lekkere neuken met andere dames........:fuck:

Zooooo belangrijk is Lena nu ook niet.........:sleep:

Cu neukie :wink:
die de rommel om Lena niet snapt........:eek:

lekker strak
3 februari 2006, 12:58
In dit draadje is geen precise informatie, alleen bla bla....:nee:

Als deze griet nog eens in de pay-sex werkt, dan weten wij dat binnen 2 dagen. Zonder belang of een lid van het duitse Rheinforum of een IJBF-lid ze ziet. Als een precise info op RF staat, dan wordt deze info binnen 24 uur op IJBF gepublicert.

Ik denk nu, dat wij niet meer zo zeer aan Lenatje denken, zondern alleen aan het lekkere neuken met andere dames........:fuck:

Zooooo belangrijk is Lena nu ook niet.........:sleep:

Cu neukie :wink:
die de rommel om Lena niet snapt........:eek:


Neukie,

Ik denk dat je je daarin vergist. Er zullen heel wat ijsberen die in GT de gedachten hadden" als ik die nou eens lekker kon nemen" , helaas was dat toen niet mogelijk. Nu is dat wel mogelijk omdat ze nu aan de juiste kant van de bar werkt. Veel beren zijn op zoek naar haar om die gekoesterde wens in vervulling te laten gaan. Ik in ieder geval wel..

Lekker strak

Willem2
3 februari 2006, 13:09
@ Lekker Strak en anderen



Ik zou graag eens willen dat jullie over dames in GT schrijven die er wel zijn :rolleyes: ;)

Groeten Willem2

PS Bezit van de zaak is eind van het vermaak :D

Rolliman
3 februari 2006, 15:45
Beste mod. kun je hier geen einde aan maken, wat een onzin wordt hier uitgekraamd:moon:
Zeg alles of zeg niets. Dit is behoorlijke vervuiling:mad:
Rob10 ga iets nuttigs doen :fuck: of zo...

Caligula:cool:


@Caligula

Was greifst Du mich denn an? Ich bin der gleichen Meinung, das man entweder sofort alles sagt, oder seinen Mund hält. Nichts anderes wollte ich sagen.
Alles andere ist Käse!


So long

Rolliman

Tiga
3 februari 2006, 17:06
Hier spreekt de mod :D

Aangezien dit een forum voor en door ijsberen is mag iedereen hier schrijven wat hij/zij wil met inachtname van de regels en die worden niet geschonden. Dus ouwhoer lekker door, het liefst met nuttige info. Uiteindelijk komt toch wel uit waar deze dame zit.

En ik ben het eens met Willem2 dat we hier nu niet schijnheilig moeten doen over het feit dat rob niet alle info op tafel gooit. Er zijn genoeg andere lezers die gebruik maken van de beschikbare info en helemaal niet schrijven. Dus enerzijds prima dat rob10 er melding van maakt, anders jammer dat hij niet meer uit de doeken doet.

Er wordt wel geveegd zodra deze discussie geluwd is.

Kortom, niet lullen maar posten...euh lullen en posten...nah whatever: posten!

Grt
tiga

neukie
3 februari 2006, 18:03
Uiteindelijk komt toch wel uit waar deze dame zit.

Precies, en dat zeker zeer snel, als wij ook op duitse foren kijken. Nog eens: Momenteel hebben wij geen precise informatie of en waar ze werkt (de Duitsers ook niet).
Als wij precies wat weten, dan weten alle de facts. Dan kunt je op ze jacht maken. :D :fuck: Een beetje moet je nog wachten.

Van de "first five" zou ik graag een berichtje zien.....:smile2:

Oke zo? - En nu bent alstjeblieft wat rustiger. Tiga en Willem2 hebben gelijk...

A nice and successful weekend!

neukie :wink:

neukie
4 februari 2006, 11:00
Ik heb een verdere zoek-aanvraag op www.rheinforum.com (http://www.rheinforum.com) gezet.
Nu moeten wij alle wat wachten.:D :luvlove:

Cu neukie
detective...:wink:

stano
4 februari 2006, 11:34
Het is toch niet moeilijk : we weten dat Lena zit in éen van de clubs van de lijst van Willy69 ...
Er zijn juist geteld 71 FKK's en sauna clubs in die lijst. Ik ben bereid om al die clubs eens te gaan bezoeken, op zoek naar Lena ... natuurlijk vraag ik een deelname in de kosten van 50 euros van elk lid van dit forum ... te storten op mijn privé rekening in Zwitserland ... :)
En zodra ik Lena tegenkom ... :fuck: ... wordt iedereen hier direct verwittigd.
Akkoord ??
:wink:

Rob10
4 februari 2006, 11:44
Maandag of dinsdag ga ik weer eens kijken en als Lena dan beter in haar vel zit, dan kan ik meer details loslaten. maar dan moet ze er wel (nog) zijn.

Rare jongens die Romeinen:smile2:

Willem2
4 februari 2006, 12:27
Maandag of dinsdag ga ik weer eens kijken en als Lena dan beter in haar vel zit, dan kan ik meer details loslaten. maar dan moet ze er wel (nog) zijn.

Rare jongens die Romeinen:smile2:

ik zal je even verwerken in de Lijst (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=377) ;) , probleem blijft uiteraard waar je heen gaat.......:cool:

Hier een volgende clu voor de thuisblijvers :littleang (http://www.nanu34.de)

Groeten Willem2 :wink:

liefhebber
5 februari 2006, 09:31
Heren, heren.....

Effe nadenken voordat iedereen hier loopt te roepen en te schreeuwen...

ALS Lena nu opeens ergens anders werkt EN ze van kleur verschiet wanneer ze een bekende tegenkomt DAN lijkt het erop dat ze misschien wel NIET gevonden wil worden!!!

STEL: (ik zeg niet DAT het zo is MAARRRRR....)
Ze heeft 'wat onenigheid' gehad met haar 'vriendje' en is de anonimiteit in 'gevlucht', dan zit ze er natuurlijk NIET op te wachten dat hij op het internet kan lezen WAAR ze aan het werk is zodat alles weer van voren begint!!!!

Laat het inititatief aan Lena over. Als ze werkelijk op deze klandizie zit te wachten dan geeft ze dat wel aan.
Zoniet.... dan heeft ze ongetwijffeld redenen daarvoor die we moeten respecteren en waarmee we voorzichtig moeten omgaan!!

DENK ook even na over de bijkomende aspecten en achtergronden van haar gedrag niet alleen nadenken over hormonale drang en 'ontwikkelingshulp'....

(als er niets aan de hand was.... was ze dan weggegaan???!!!)

CU :wink: ,

Liefhebber

Pelpinda
5 februari 2006, 10:45
En zo krijgt "had(t)" toch nog een heel andere dimensie en komische tint als ogenschijlijk het woord doet vermoeden :) :)

liefhebber
5 februari 2006, 11:08
Als ze dan echt hadt willen verdwijnen hadt ze beter buiten NRW gaan werken. Zijn toch clubs genoeg waar zij aan de bak zal komen.
Berlijn en München bijvoorbeeld....
Kans dat ze daar bekende zou tegekomen zou veel kleiner zijn.
Zij hadt dan beter nagedacht.

ZONDER een oneindige discussie te starten

WIJ kunnen misschien beter nadenken.....
MAAR wij WERKEN niet (of hoeven ook niet te werken) in de prostitutie....
(DAAR kunnen omstandigheden en regels anders zijn als dat ze er in eerste instantie uit zien - heeft liefhebber uit eigen ervaring geleerd :o -)

Ik kan mij 100.000 redenen voorstellen waarom ze niet uit NRW naar Berlijn o.i.d. zou gaan... (als u even nadenkt u waarschijnlijk ookwel!)

Laten we verantwoord omgaan met de informatie over haar locatie en haar eerst vragen of ze wel gevonden WIL worden.
Zoja, maak er van mij part een banner van.... Zonee, respecteer haar keus!!

Wij willen allemaal plezier hebben (ik ook!) maar zonder dames geen plezier..
Dus ga met veel respect om met informatie en denk na over de consequenties.

Groeten :wink: ,

Liefhebber (die de belangen van de betreffende dame voorop stelt)

neukie
5 februari 2006, 14:17
@Liefhebber:

volgens mijn ervaring: Zeker hebt je gelijk. :smile2: :smile2:
Maar: je kunt niet stoppen dat ze gevonden wordt. Als het eerste lid nooits daarover schrijft, dan doet dit het tweede lid.
Ik kan dat ook niet stoppen. De duitse collegas ook niet. Het is zo.

Dat is het prob als je zeer bekend bent.

mijn 2 cents

cu n. :wink:

Tolle Wurst
6 februari 2006, 11:32
das würde mich zu sehr interessieren...oder ist es ein Geheimnis?



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bitte lies Dich ein wenig ein hier. Damit beschäftigt sich der ganze thread.
Noch wissen wir es nicht.

neukie :wink:

wacko_wicky
6 februari 2006, 17:37
Of wordt ze ertoe verplicht!!

....,'t is maar net hoe je het bekijkt.


:wand:

lekker strak
7 februari 2006, 08:47
....,'t is maar net hoe je het bekijkt.


:wand:


Rob10,

kun je bevestigen dat Lena in Freude 39 in Bochum werkt?

Lekker strak

Willem2
7 februari 2006, 09:20
Rob10,

kun je bevestigen dat Lena in Freude 39 in Bochum werkt?

Lekker strak

Beste Lekker strak,

Je haalt een verkeerd citaat aan. Kijk eens bij een andere rubriek op dit mooie forum ;) .......


Hedenmiddag ben ik hier nog geweest, ik heb niets gezien,zelfs geen verbrande billen:moon: , niets geroken en niets hierover gehoord. Dus valt weer mee. Ik zie ook geen naakte dames op de video, zelfs geen Lena maar die was er dit keer ook niet:o

En dat was in Freude 39 in Bochum..........
Maar daarmee zegt Rob10 eigenlijk nog niks :roll:

Willem2 :wink:

lekker strak
7 februari 2006, 09:30
Beste Lekker strak,

Je haalt een verkeerd citaat aan. Kijk eens bij een andere rubriek op dit mooie forum ;) .......



En dat was in Freude 39 in Bochum..........
Maar daarmee zegt Rob10 eigenlijk nog niks :roll:

Willem2 :wink:

Ja hoor natuurlijk, eerst komt hij met zijn kadetjes en nu met het feit dat Lena er niet was. En dan nog doen of ze er niet werkt. Welterusten Willem.
Lekker strak

Flipper
7 februari 2006, 10:07
Heren ijsberen,

Ik ken de hele dame niet en ik snap de commotie erover ook niet.

Punt 1) Als ze niet gevonden wil worden. Moet ze maar lekkere worst gaan verkopen van de hema.

Punt 2) Men heeft ooit eens een medium uitgevonden voor verbale communicatie. Het heet telefoon. Probeer het eens! Bel freude en vraag: Ist die Lena da? :sleep:


;)

Ow enne lekker strak.Ik zou bijna zeggen zoek het lekker zelf uit,als je het zeker wilt weten! Maar wie ben ik.

Flipper
7 februari 2006, 12:57
Modjes; kunnen jullie even een formuliertje toevoegen. Ik ben er al lang niet meer geweest en ik kan me de thekefrauen nog enigszins voor de geest halen, die er die dag waren. Maar even voor de volledigheid een passpoortje toevoegen.

thx.

nkg

Pelpinda
7 februari 2006, 13:50
zucht......., vermoeiend is dit zeg :)

Rheinschwimmer
7 februari 2006, 13:54
hallo zusammen.
sicher würde es mich auch interessieren ob lena wieder vor der theke arbeitet. ich habe des öfteren in golden an der theke mit lena gesprochen. sie hinter der theke und ich davor. ich weiß nicht die gründe, warum lena nicht mehr im g t arbeitet. möchte es auch nicht wissen. aber ich denke mal, das lena es nicht nötig hat wieder vor der theke zu arbeiten. ich kann nur vor jeder frau den hut ziehen, die es schafft aus diesem vor der theke zu arbeitenden leben auszuzzeigen und in ein normales leben zurück zu kehren.

ich wünsche lena alles gut für die zukunft.

gruß

vom Rheinschwimmer

Tiga
7 februari 2006, 17:27
Paspoort toegevoegd bij het eerste bericht van rob10 echter aanvulling gewenst...

Forza...germania
7 februari 2006, 19:45
En hoeveel Thekenfrauensammler zijn er vandaag afgereisd naar Bochum ?:lostit:

margabel
8 februari 2006, 12:42
En hoeveel Thekenfrauensammler zijn er vandaag afgereisd naar Bochum ?:lostit:

Velbert ligt niet in Bochum, ik dacht dat jij duitsland zovaak doorkruist:confused:

woods25
9 februari 2006, 18:57
Ich weiß wo Lena jetzt arbeitet wenn interesse da ist werde ich hier posten,but zonder garantie(op duits ohne Gewähr)
Gruß
woods25:wink:

tx-2000
9 februari 2006, 19:07
Ich weiß wo Lena jetzt arbeitet wenn interesse da ist werde ich hier posten,but zonder garantie(op duits ohne Gewähr)
Gruß
woods25:wink:


Sure...

Tiga
9 februari 2006, 19:08
Ich weiß wo Lena jetzt arbeitet wenn interesse da ist werde ich hier posten,but zonder garantie(op duits ohne Gewähr)
Gruß
woods25:wink:

Nein wie du lesen kannst besteht keine interesse in diese dame :)

Tiga

woods25
9 februari 2006, 19:17
Aus zuverläßigen Quellen habe ich erfahren daß lena in Eierberg Bochum arbeitet,daß ist das Puffhaus in Bochum.
Ich selbst bin nocht nicht da gewesen(Laufhaus nicht meine welt)
Gruß
woods25:wink:

tx-2000
9 februari 2006, 19:20
Aus zuverläßigen Quellen habe ich erfahren daß lena in Eierberg Bochum arbeitet,daß ist das Puffhaus in Bochum.
Ich selbst bin nocht nicht da gewesen(Laufhaus nicht meine welt)
Gruß
woods25:wink:

Dat zullen we dan eens even gaan bekijken komende week... :lostit:
Normaal zijn deze loophuizen ook niet mijn ding, maar voor een dame waarover zoveel ophef is, wil ik wel een keer van mijn geloof vallen...

Rob10
9 februari 2006, 20:12
Dat zou best wel eens kunnen dat ze daar werkt, ze was namelijk vandaag weer niet in Freude 39:mad:

woods25
9 februari 2006, 20:53
ist Freude 39 niet afgebrand? heb ik gehoort.
Gruß
woods25:wink:

Rob10
9 februari 2006, 21:14
Afgebrand ??:hah: :hah:

Nou maandag was er voor opening een kachelbrandje in de sauna, in de pers stond dat er 2 gasten gewond waren en naar het ziekenhuis moesten:smile2:

Klopt dus allemaal niet.....kacheltje in de sauna werd 120 graden i.p.v. 90 graden:roll3:

Verder alles normaal daar, alhoewel vandaag meer dan 40 naakte vrouwen daar, ik weet niet of dat normaal is voor Freude 39....dus best geile tent

wacko_wicky
10 februari 2006, 16:31
Worden jullie zelf nog niet misselijk van dit eindeloos gelul??:baby2: :baby2:

:wand:

'k krijg 'r hoof'pijn van zeg,...

Hollandmale
11 februari 2006, 10:45
Aus zuverläßigen Quellen habe ich erfahren daß Lena in Eierberg Bochum arbeitet.
Ich wollte anfangs auch nicht glauben aber von zwei Leute bestätigt.Hier 'n plattegrond van Eierberg, 'n ramenbuurt in Bochum:

http://www.bordellcommunity.com/cms/cms/upload/plaene/eierberg.gif

Wie Lena's kamernummer weet, mag het zeggen :smile2:.

neukie
11 februari 2006, 12:46
Een verbetering is dat zeker niet.....:nee:

Wie Lena ontmoet, stuurt alstjeblieft een berichtje in onze forum. Alvast bedankt...:D

n. :wink:

wacko_wicky
12 februari 2006, 11:36
Ik hoop dat als iemand dit hier komt melden, hij dit in goed overleg met het betreffende engeltje zal doen,...(niet dus),...

:wand:

wacko_wicky
13 februari 2006, 19:25
Ken iemand 1234 uitleggen wat GT betekent en wie Lena is? Ik ben 't vergete' :wand:

neukie
13 februari 2006, 20:24
eens op de zoekfunctie van dit forum kijken. "Lena" intoetsen. Leren. :green_smi

wacko_wicky
13 februari 2006, 20:52
Haha,..die heb dus de boot gemist,..herinner ik me.

Een echte veteraan mag 't uitleggen,...haha

Groetjes aan Laila,....en Lena,...als iemand die ziet.

:wand:

antoin1
14 februari 2006, 12:30
Gisteren 13 febr. heb ik Lena gesignaleerd in Freude 39. En niet als Thekefrau maar inderdaad in eva-kostuum aan deze kant van de balie.

Arnoldus

lekker strak
14 februari 2006, 13:23
Arnoldus,

weet je iets van haar werktijden?

Lekker strak

antoin1
14 februari 2006, 15:15
Nee, geen idee. Ik was er van 15.00 tot 22.30 uur en zij in ieder geval ook. Was regelmatig verswunden naar de kamers. Heb haar verder niet gesproken. Sorry meer info heb ik niet.
Arnoldus

wacko_wicky
14 februari 2006, 16:58
Ik ben de afgelopen drie weken in Freude geweest en heb 'r niet gespot,... :teuflisch

:wink:

neukie
19 februari 2006, 01:48
Uit RF:

"Am Samstag war Lena in der Freude 39. Nach eigener Aussage war sie (angeblich?) nie im Eierberg. Die Nummer mit ihr dauerte lang. Wahrscheinl weil der PST doch etwas länger verlief um die ungewohnte Situation in den professionellen Bereich richtig einzuordnen. Die Nummer war dann aber eigentlich nicht TA verdächtig für mich. Es hat halt so sehr gereizt. Und man verspricht sich dann immer mehr davon als es dann in Wirklichkeit ist. Sie will wohl nur noch bis Ende Feb in der Freude bleiben."

Oke dan plaats ik dat draadje eens naar "overige clubs"

neukie

Rolliman
20 februari 2006, 21:28
Wäre Interessant zu erfahren, was sie danach macht. Denn Ende Februar ist ja nicht mehr lange!

So long

Rolliman

Rob10
21 februari 2006, 00:25
Maandag 20-2 was ze er ook maar ik kwam er niet tussen ( tussen haar afspraken bedoel ik dus :rofl: ) en uiteindelijk ook niet tussen haar benen. Nou was ik daar niet op uit, er waren meer dan genoeg andere leuke Spielwaren:smile2:

Boobies
25 februari 2006, 08:19
Was deze week 2 x In Freude en Lena was ook 2 x aanwezig
Dus voor eenieder die noch twijfelt... Start your engines

Overigens zelf geen ervaring met Lena aan de andere kant van de bar wellicht volgende week..

Meer info ook onder tel. nr van freude, reeds eerder gepubliceerd op dit forum

Willem2
25 februari 2006, 13:18
Was deze week 2 x In Freude en Lena was ook 2 x aanwezig
Dus voor eenieder die noch twijfelt... Start your engines

Overigens zelf geen ervaring met Lena aan de andere kant van de bar wellicht volgende week..

Meer info ook onder tel. nr van freude, reeds eerder gepubliceerd op dit forum

Je bent twee keer geweest en twee keer heb je helemaal niks gedaan :rolleyes: Wij kunnen dat moeilijk geloven.........;)

Willem2

MiniME
26 februari 2006, 18:14
Je bent twee keer geweest en twee keer heb je helemaal niks gedaan :rolleyes: Wij kunnen dat moeilijk geloven.........;)

Willem2

Was eigenlijk van plan er nix over te schrijven, maar ok.........ben sinds maanden ook weer eens in Freude geweest, op bezoek bij de triotopper Svetlana en Nanna. Liep bij toeval ook Lena tegen het lijf en ben me rot geschrokken: ze is super schuchter, de schaamte en onzekerheid straalt er vanaf en dan staan er ook nog rijen met mannen om haar heen te draaien die speciaal voor haar zijn gekomen (en dan heb ik het niet over 5 man of zo!). Zelfs de grootste drama verhalen van enkele GT dames die we kennen deed dit verbleken.

Kan me niet voorstellen dat je het vervolgens in je hoofd haalt om dan met haar - in die toestand - de kamer op te gaan, maar goed, ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.

Gelukkig is het vandaag haar laatste dag daar, dus laten we hopen dat deze onzin snel over is voor haar.

Hollandmale
26 februari 2006, 23:59
Je bent twee keer geweest en twee keer heb je helemaal niks gedaan :rolleyes: Wij kunnen dat moeilijk geloven.........;)Geloof het toch maar wel, wat Lena betreft. HM sprak haar eergisteren in Freude. Helaas; Lena zei dat ze niet met GT-bekenden meegaat. Of het nu Lena's laatste dag was of niet; hou bovenstaande in gedachte als je naar Freude afreist:bloemtje:.

Willem2
27 februari 2006, 19:38
Willem2 of Tiga zal aan het eind van de week wel eens wat schoonmaakwerk verrichten aan Lena :rolleyes:

@ MiniMe
Bedankt voor je posting. Maar moet ik nu ook aannemen dat jij Boobies bent :cool: Ik dacht dat jij alleen voor de Boobies ging :D

@ Hollandmale
Jij geeft een citaat van mij terwijl ik reageer op Boobies ??............
Maar van jou kan ik ook moeilijk geloven dat je niks in Freude gedaan hebt ;) en nog minder dat jij er niks over kan melden :D

Willem2 :wink:

Pelpinda
27 februari 2006, 22:10
Wordt misschien tijd dat we onze lena eens lekker met rust moeten laten. Degene die voor de bijna voorspelbare nieuwsgaring zouden zorgen hebben zich van hun taak gekweten, en we weten nu tenminste wie we voor een boodschap kunnen sturen. :)

Wagons-Lits
28 februari 2006, 07:18
Eens.

Dit is dramatisch genoeg zo. Ik kan dit moeilijk anders als een degradatie zien. Ik zou niet weten hoe we haar zouden kunnen helpen, behalve door haar met rust te laten.

W-L

Rheinschwimmer
6 maart 2006, 12:34
hallo zusammen,

ich war am letzten wochenende in der freude39. das war dort mein erstbesuch. zuviele solcher clubs kenne ich noch nicht. besuche meistens das gt. ich war positiv überrascht!! es waren zwar nicht mehr sehr viele frauen da, aber die die da waren, waren sehr ansprechend!!!
u. a. war auch lena da, die ich noch aus dem gt kenne. ich habe es nicht glauben wollen, aber lena arbeitet wirklich wieder vor der theke. ich denke mal das das ihre entscheidung ist, die sie sich sicher gut und lange überlegt hat.
ich habe dann auch noch lange mit ihr gesprochen. nein, ich war nicht mit ihr auf dem zimmer. lena geht nicht mit kunden die sie aus dem gt kennt aufs zimmer!!! sie sagte mir das sie vieles über die einträge im ijsberenforum gehört hätte und ich bestätigte ihr das. was sie nicht gut findet, ist das, das viele dort etwas schreiben obwohl sie nie mit denen auf dem zimmer war. lena hat mich gebeten dieses zu schreiben.

gruß
vom
rheinschwimmer

neukie
6 maart 2006, 15:39
sie sagte mir das sie vieles über die einträge im ijsberenforum gehört hätte und ich bestätigte ihr das. was sie nicht gut findet, ist das, das viele dort etwas schreiben obwohl sie nie mit denen auf dem zimmer war. lena hat mich gebeten dieses zu schreiben.

gruß
vom
rheinschwimmer
Wir werden in Zukunft immer Lena's Erlaubnis einholen, ob wir was posten dürfen.........:green_smi :green_smi :green_smi

Rheinschwimmer
7 maart 2006, 15:12
hallo ich denke nicht das du/ihr lena um erlaubnis fragen müsst wenn ihr was über sie schreibt. die die was über sie zu schreiben haben, sollen es ruhig tun. aber dann auch bei der warheit bleiben was einige hier nicht getan haben. ich spreche damit nicht dich an neuki, sondern das ist nur allgemein gesagt.....
gruß
vom
rheinschwimmer.

Rob10
20 maart 2006, 20:20
Lena is vandaag weer gespot in Freude39, dus ze kan hier maar moeilijk afscheid nemen:smile2:

neukie
6 april 2006, 22:49
volgens mijn brons is ze nu weer in rusland thuis.Zeker komt ze terug.

n. :wink:.

lekker strak
25 april 2006, 09:11
Wie weet hoe het met onze Lena gaat?

Lekker strak

Pelpinda
26 april 2006, 00:13
Bij een negatief antwoord op je vraag ga je een girorekening voor haar openen :)?

Rob10
19 november 2007, 19:30
Wie weet hoe het met onze Lena gaat?

Lekker strak

Vandaag was haar eerste werkdag weer als Thekefrau in GT. Ze werkt van 17 uur tot 1 uur am.( niet in het weekend) Ze zag er weer fantastisch uit:D Prive gaat het haar ook uitstekend maar ze had er moeite mee om zich in de barruimte te begeven na bijna 2 jaar. Kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik denk dat we allemaal weer erg blij kunnen zijn dat ze weer terug is. :freu:

Ps.: Tom zal nu wel echt definitief vertrokken :wink:zijn