PDA

Volledige versie bekijken : Luana (Roemeense) ex-Bianca PHG/DV/Samya/GT



Willem2
25 augustus 2008, 21:44
Naam : Bianca

Nationaliteit / taal : Roemeense / duits

Leeftijd : 20jr

Haarkleur/lengte : Zwarteharen

Lengte : 1.60m

Postuur / Cupmaat : Slank / A/B-cup

Tatoeage / Piercing :

Service : PZC, NMC

Extra :

Pistol Pete
15 december 2008, 19:08
Afgelopen week een klein half uurtje bij deze dame geweest. Had haar al een paar weken op mijn lijstje staan maar steeds waren er andere aantrekkelijke dames aanwezig zoals Alini en (1 keer) Alexia die nu tijdelijk terug is naar Roemenie. Het moest er van komen, Ik was al langere tijd geobsedeerd door deze stoot met haar perfecte figuur met als mooiste onderdeel d'r kontje. Toen ik bij het weerzien van dat fraais direct stijf werd wist ik het, het is nu of nooit. Nu dus maar. Op de kamer bleek ze te zijn wat ik verwachtte, redelijk stijf maar zeker vriendelijk en voorkomend. De sex was standaard, van haar uit weinig initiatief. Het werd het afwerken van een nummertje, zeker niet slecht maar wel erg standaard. Na 20 minuutjes was het afgerond, omdat ik er nog een praatje uitperste na de sex duurde het nog 2 minuutjes langer. Na krap 25 minuten zat ik weer in de bar. Zeker niet teleurgesteld, dat ze redelijk snel een klant afwerkt wist ik al wel want ik zie haar regelmatig binnen 15 a 20 minuten weer terugparaderen naar het sleutelhok. Lange sessie schijnt ze niet (vaak) te maken. Ik wou haar fantastische kontje is beter bezien en dat viel niet tegen. Doordat er zoveel sexy meiden rondhuppelen in PHG zal het w.s. niet snel tot een herhaling komen.

NiPi
12 januari 2009, 21:14
Vandaag heb ik met dit knappertje ook eens een quickie gemaakt.
Dit grietje heeft voor mij het perfecte lichaam : slank, eindeloos lange benen, rond, sexy kontje en tamelijk dikke borsten in verhouding tot haar slank lijfje. Allemaal puur natuur en nog lekker strak. Just perfect.

Sex was niet bepaald stomend te noemen, maar eerder het afwerken van enkele verplichte nummertjes. Maar voor mij was het toch wel even kicken om is op zo'n perfect modelletje te kruipen. Zalig, strak poesje ook nog dus geen enkel probleem om in no time trillend van genot klaar te komen.

Willi69
21 mei 2009, 15:15
Die Bilder von Bianka auf der neuen PHG-Homepage (http://www.planet-happygarden.de): :p

Bild 1 (http://www.planet-happygarden.de/x/bianca/slides/bianka_02.jpg)
Bild 2 (http://www.planet-happygarden.de/x/bianca/slides/bianka_03.jpg)
Bild 3 (http://www.planet-happygarden.de/x/bianca/slides/bianka_04.jpg)
Bild 4 (http://www.planet-happygarden.de/x/bianca/slides/bianka_05.jpg)

timjava
4 december 2009, 10:31
vanwege haar mooie strakje figuur en mooi gevormde borsten, deze dame op een kamertje uitgenodigd. Het is wel een lieve meid, maar er is geen beleving. Ik twijfel bij haar of ze niet beter wil, of het gewoon niet kan. Herhalingsgevaar: nee

Bosco
30 juli 2010, 15:50
=> Golden Dreams

timjava
30 juli 2010, 15:56
Haar foto staat ook op de site.

http://www.golden-dreams.eu/paginas/dames.htm

Jimbo1
8 augustus 2010, 20:45
Prachtige dame om te zien, heerlijk figuur. Vanwege tijdgebrek niet heel veel mee kunnen praten maar was in ieder geval erg vriendelijk. Heerlijke kont en prachtige borsten kortom, een plaatje om te zien.
Vanwege kamerbezoek vlak daarvoor kon ik op de kamer minder presteren dan gehoopt, moet deze dame een volgende keer maar eens als eerste aan de tand (of ander lichaamsdeel) voelen.

Herhalingsgevaar: is aanwezig.

Golden Dreams
13 augustus 2010, 10:14
ijsbeerfans van Bianca opgelet. Op onze website zijn de foto's ge-update van Bianca :cool:

www.golden-dreams.nl (http://golden-dreams.nl);)

Stiffmaster
23 augustus 2010, 11:10
Gelukkig zijn niet alle dames hetzelfde en bieden ze toch diverse services ten opzichte van hun klanten. Stiffie heeft het genoegen mogen smaken om met dit werkelijk schitterende sterretje op de kamer te belanden en heeft met Bianca een geweldige tijd gehad op de kamer, zeer lief en als je dat wilt neemt ze echt alle tijd voor je, het is zeker als je dat wilt geen afwerkstertje, als dit wel gebeurt zal je zeker even bij jezelf te rade moeten gaan. :cool:

Inderdaad ze kust niet, en helaas doen dat de meeste dames niet of nog niet, of tegen meerprijs wat ik overigens wel weer jammer vindt, maar ze bieden wel veel meer anders, en dat heet jou een goed gevoel geven. Ik ben in ieder geval onder de indruk van deze Bianca, zelfs zonder kussen, en zoals een ieder die mij kent ga ik eigenlijk nooit met een dame die niet kust op de kamer, maar voor dit meiske maak ik graag een uitzondering. Maar als ze gaat kussen en dan bedoel ik echt kussen, dan stijgt zij naar mijn nummer 1 plaats toe. :luvlove::luvlove:

egon, Dr. Rammler
23 augustus 2010, 15:41
da haben wirs doch ! kannst du nicht lesen ????

bertjan
26 augustus 2010, 10:37
bianca heeft nu een piercing in haar bovenlip navel en intieme delen onder haar navel.

Bosco
18 september 2010, 10:18
=> terug in happy

Bosco
19 september 2010, 02:15
=> is nu in Mondial :eek:

Johnny Bravo
19 september 2010, 19:42
=> is nu in Mondial :eek:

Daarvoor was ze ook gesignaleerd in Samya.
Goed voor de airmiles al dat reizen.

Johnny Bravo
21 februari 2011, 11:43
Bianca heeft een transfer gemaakt van Samya naar Golden Time toe.
Ze is nu al een maand te vinden in GT en daar blijft ze voorlopig.

:wink2:

egon, Dr. Rammler
5 april 2011, 16:14
ca 1,60
A-B- Cups
Kf 34
Service: frz. m. Aufnahme
poppen mit Latex
knutschen, fingern mit Schwierigkeiten
eng gebaut, empfindl. a.d. Brustwarzen
Kleines Arschgeweih
Pierc. Bauchnabel und über Klit. sowie über Oberlippe Brilli
Besond. straffer Body
schwarze Haare
20 J. alt, wird im Juli 21J
Stationen: PHG als Bianca, GD als Bianca, Samya/Mondial, dann GT als Luana
war 3 Stunden mit ihr auf Zimmer (22 h bis 01 h)
Montag

Tagesgericht
Schweinefiletstreifen in leichter Kräuterrahm (Schwein)
Salzkartoffeln, Gemüsereis, frisches Gemüse
gem. Blattsalat mit Gurken und Tomaten
Eintopf von Frühlingsgemüse


Bitte diesen Kurzbericht aufgrund meines fortgeschrittenen Alters, der zunehmenden Vergreisung, blablabla zu entschuldigen. Man wird sich schliesslich aber vorstellen können, dass dort wo ich war ausgelassene Stimmung herrschte.
Bekannte Forumler keine gesichtet.1482

jacky pakutra
6 mei 2011, 00:47
ik was en ben nog steeds gecharmeerd van de looks en shape van deze lieve dame...service is okee, een meisje dat je het gevoel geeft zich om de klant centraal te stellen (vraagt of alles naar wens is zoals ze het doet of dat je zelf andere suggesties hebt, dus gaat open te werk, voor mij geen afwerkgevoel maar een dame die goed haar best doet, ook om de klant te binden wellicht).
wat betreft een bovenstaande posts: inmiddels is ze, in ieder geval voor zover mij bekend, toch aan het tongzoenen geslagen....
tot zover alles zeer positief, maar het enige wat ik mis is de echte beleving..ze doet zoals gezegd echt haar best om het je naar je zin te maken maar ik mis het gevoel dat ze het echt allemaal heel erg leuk vindt wat ze doet...als dat er nog bij zou zitten zou ik wellicht vaste klant worden, nu heb ik het (voorlopig?) bij 2 try-outs van een half uur respectievelijk een uur gelaten...

Bosco
16 mei 2011, 00:00
=> GT

Admin
16 mei 2011, 00:34
=> GT
Topic staat al maanden onder GT :biggrin:! Intern verplaatsen gaat niet.

Dame schijnt van haar OV jaarkaart veel gebruik te maken :tongue:.

Bosco
16 mei 2011, 06:40
Topic staat al maanden onder GT :biggrin:! Intern verplaatsen gaat niet.

:eek: PFFFFF sukkel..........Bosco was ook erg naar de kloten toen die thuis kwam. :biggrin:

Admin
27 juni 2011, 15:36
Naam : Luan

Nationaliteit/taal : Roemeense / duits

Leeftijd : 21jr

Haarkleur/lengte : Zwarte halflange haren

Lengte : 1.63m

Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup

Tatoeage / Piercing : ja/ja

Service : PZC, NMC, FT, beffen, massage

Extra :

wervelwind
5 september 2011, 22:09
Zou dit Luana kunnen zijn? De roemeense waarmee ik een prima sessie had, voldoet aan bovenstaande beschrijving maar misschien heb ik haar naam verkeerd verstaan.

Ze is veel aardiger dan ze mij op het eerste gezicht leek, haalt alles uit de kast om je te laten klaarkomen en is fris en verzorgd. Herhalingsgevaar 100%.

bosbeer
5 september 2011, 22:18
Dat is 'r inderdaad. a-tje vergeten, denk ik. Er is geen Luan in GT en bovendien is dat geen Roemeense naam voor een meisje. Misschien wel voor een jongen.Luana lijkt een beetje op Alexia, die ca februari uit GT is verdwenen.

ijsbeer11
6 september 2011, 09:08
Ja dit is inderdaad de dame die op Alexia lijkt... Laatst een sessie mee gehad op aanraden van Elisabeth
Kussen vond ze niet zo leuk dus dat maar half overgeslagen, pijpen likken en neuken was gemiddeld
Niet goed, niet slecht.. Leuk om een keer gehad te hebben

jacky pakutra
6 september 2011, 10:23
Dame heeft al een draadje.
Mods Please merge with : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12754-Luana-(-roemeense-)-ex-Bianca-PHG-DV-Samya&daysprune=-1

sukehashi
9 september 2011, 13:31
Afgelopen dinsdag ook mee gekamerd. Gemiddelde service. Niet meer niet minder. Geen herhaling voor mij.

sukehashi
14 oktober 2011, 00:37
Kan de vorige recensie volledig beamen. Kwam bij me zitten op de zetel en stom als ik was, heb ik me uiteraard weer laten verleiden tot de sleutel.
Pijpen was gemiddeld, veel te kort. Neuken was vrij passief. Absoluut geen herhaling.

ZorroMagnum
19 december 2011, 19:39
Een meisje met een bijzondere smoel die me erg aantrok. Leuke conversatie op de stoel tegen het raam en ook op kamer bleef sfeer ontspannen en intiem. Ze is behoorlijk tight en vermijdt om die reden (naar eigen zeggen) twee posities, maar dat bleek toch niet echt een probleem. Kust wel wat profijtig en op het beffen was de reactie ook maar mat. In het neuken gaat ze wel goed mee en ze blijft bezorgd over je welbevinden. Leuk.

bergm550
2 oktober 2012, 23:31
Ik was vandaag voor het eerst met Luana op de kamer. Ik vind het een leuke meid. Ze heeft een mooie figuurtje met een mooi stel billen. Het zoenen was prima in orde. Sex heb ik niet gehad, want ik was te moe. Maar we hadden wat gekletst en gezoend. Ik zal haar zeker weer eens boeken. Ze is net als Elisabeth een leuke, zachte meid.

wervelwind
3 oktober 2012, 07:41
Ik ben er twee keer mee op de kamer geweest en vind het een van de mooiste meiden in GT, erg vriendelijk ook. Ze is inderdaad bezorgd om je welbevinden en doet haar best, maar ik heb bij haar toch altijd het gevoel me in te moeten houden. Er is ofwel geen klik tussen haar en mij of ze doet het werk met flinke tegenin. Ik ga maar uit van het eerste.

satanic surfer
3 oktober 2012, 13:01
In een grijs verleden ook éénmaal met deze dame gekamerd, daar viel weinig verheffends noch diep treurigs over te melden, middle of the road service met de punt naar achteren, 13 in een dozijn, an sich doet ze niks verkeerds, maar 1 sessie volstond ruimschoots. Houdt het in GT wegens plausibele redenen en redeneringen die in topics allerhande worden geuit weinig verbazend opmerkelijk langer vol dan in haar voorgaande werkplekken... Vul zelf in hoe dat komt...

Big30
3 oktober 2012, 23:50
Discussie m.b.t. de visie van Sat.Surf. over de dames en de recensies daarover zie:
Satanic Surfer: een visie over de dames en recensies over de dames. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31560-Satanic-Surfer-een-visie-over-de-dames-en-recencies-over-de-dames).

bergm550
6 januari 2013, 20:37
Vandaag was ik op de kamer met Luana. Ik blijf het een hele mooie meid vinden. Ze heeft toch wel de mooiste billen van GT. Ook de sex vind ik prima. Ik lag op haar tijdens de sex en ze streelde met haar handen over mijn rug. Dat voelde echt waanzinnig aan. Ook op zijn hondjes is geil met haar vanwege haar schitterende billen. Pijpen en tongzoenen doet ze ook vol overgave. Ik ben in ieder geval erg tevreden over haar.

wervelwind
6 januari 2013, 22:17
Ik ben oprecht bij voor je, bergm550. Als ze mij vol overgave zou tongzoenen dan zou ik met geen andere meer naar de kamer gaan, want ik vind haar ontzettend mooi en ze is aardig en zorgzaam. Het is maar net of je ook een fysieke klik met haar hebt. Die billen, oh die billen :liebe2: :biggrin:

Cupido
10 maart 2013, 03:52
Terug van vakantie!

Flipper
20 april 2013, 07:40
Weet iemand of ze nog steeds in GT is. Bij mn laatste bezoek heb ik haar niet gezien.

bosbeer
20 april 2013, 08:09
Zal wel een paar weekjes in Roemenië zitten. Is geen meisje dat weg zal gaan uit GT. Ze heeft daar toch een aantal vaste gasten en is een type dat in een andere club niet zo goed zal aarden, vrees ik. Misschien dat ze het zal proberen met een paar vriendinnen, maar ik denk dat ze dan na een week weer terug is.

bergm550
20 april 2013, 09:23
Weet iemand of ze nog steeds in GT is. Bij mn laatste bezoek heb ik haar niet gezien.

Ze werkt nog in GT. Ik heb haar nog gezien op 30 en 31 maart. Wellicht dat ze even met vakantie is, maar ze komt zeker terug.

Boy69
20 april 2013, 18:13
16 of 18 april heb ik haar nog gezien in GT

Makles
5 april 2015, 11:59
iemand enig idee of Roemeense Luana nog ergens werkt?

MichelJ
24 mei 2015, 23:13
-> YinYang

Flipper
26 november 2015, 20:04
Weet er iemand wat haar naam is in yin yang en of ze er nog werkt?

Bluebear
26 november 2015, 20:48
Weet er iemand wat haar naam is in yin yang en of ze er nog werkt?

Als je de Bianca van de PHG bedoelt met zwarte lange haren en behorende bij het meubilair, dan heb ik haar een paar weken geleden gezien, werkzaam bij de PHG. Grappig dat ze de naam van haar concurrente gekozen heeft bij de YinYang als dit ze is. Wel een slimme move, bij afwezigheid van de enige echte Luana. :biggrin:

Big30
26 november 2015, 21:01
@BB, volgens mij bedoel jij deze Bianca:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31455-Bianca-(Roemeense)-ex-Raissa-YY&highlight=Bianca

"De" Luana (Aida in YY) is trouwens gestopt en wordt in YY niet meer terug verwacht.
De Luana-Bianca van dit topic was in ieder geval in de zomer nog in YY.

Bluebear
26 november 2015, 21:08
@BB, volgens mij bedoel jij deze Bianca:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31455-Bianca-(Roemeense)-ex-Raissa-YY&highlight=Bianca

"De" Luana (Aida in YY) is trouwens gestopt en wordt in YY niet meer terug verwacht.
De Luana-Bianca van dit topic was in ieder geval in de zomer nog in YY.

Klopt deze Bianca bedoel ik. Het is dan wel verwarrend in de aanhef van dit topic. Dan zouden er 2 Bianca's PHG zijn, terwijl ik al jarenlang daar bij PHG er maar eentje ken. Maar niets is onmogelijk.

Flipper
26 november 2015, 21:33
Er zijn er 3 schat.. :)

Flipper
26 november 2015, 21:34
Dunne bianca , kleine bianca, en bianca se vriendin van lorredana.. en nee ik bedoel niet janssen zn louana.. ik bedoel dunne bianca phg 2010.

ijsbeer11
27 november 2015, 06:21
Deze Bianca werkt nu in Munchen in een laufhaus

Flipper
27 november 2015, 12:03
Heb je toevallig dr tel?

Willem2
27 november 2015, 12:11
Heb je toevallig dr tel?

Indien ja : Niet geven aan Flipper !!! :biggrin:
Die doet dan alleen maar rare dingen :)

Flipper
28 november 2015, 20:38
Haha.. so true.. mja best triest als die nu in een laufhaus zit...