Volledige versie bekijken : Amanda (Indische)
seksenfun
25 augustus 2008, 23:22
Amanda
Haarkleur/-lengte : zwart/lang
Lengte dame : 1,67
Postuur/Cupmaat : Slank /B-C
Nationaliteit/Taal : Indische/Nederlands
Leeftijd : 26 (geschat)
Tatoeages/Piercings : Geen
Service: pmc, nmc, vingeren, knuffelen
Voordelen: gezellige dame, slim en vrolijk/naturel
Nadelen: niet tz, op de kamer niet de typische GFE
Zeker meer dan een uur mee aan de toog gehangen, grotendeels samen met Dupke. Plezier gemaakt maar het ook over serieuzere zaken gehad als aids en soa’s en verteld over onze seksuele wensen en fantasieën alsook verteld hoe we vonden dat een goeie sessie er moest uitzien. Hierdoor kwamen we te weten dat ze niet zoent, pijpt met condoom en naar eigen zeggen biedt ze geen GFE. Daarop liet ik haar doodleuk weten dat ze er niet zou in slagen om mijn lul stijf te krijgen. Ik moest mijn crue uitspraak een beetje nuanceren omdat het bij haar harder aankwam dan ik bedoeld had. Zij van haar kant nuanceerde ook haar GFE-uitspraak. Ze zei dat ze best GFE kan bieden tijdens een kamersessie. Haar vriendin zou er beter in zijn, die tongzoent volop. Haar vriendin bevestigde dat Amanda best wel GFE kan geven. het verbaasde me trouwens erg dat Amanda zo’n uitspraak deed. Tot net voor die uitspraak had ze door haar gezellig doen mijn vertrouwen volledig gewonnen. Met de nodige knuffeltjes en aanrakingen herwon ze terug mijn vertrouwen in haar GFE-mogelijkheid. Omdat ze niet zo ondeugend was om naar mij lul te grijpen ben ik niet helemaal zeker of ze wist dat hij bij tijd reageerde. Maar gezien de vrouwelijk intuïtie zal dat misschien toch wel geweest zijn.
Ze vroeg even later om met z’n drieën gezellig te gaan broebelen. Dit lieten we ons geen twee keer zeggen. Dupke twijfelde nog om mee te gaan. Hij vermoedde blijkbaar dat dit voor mij de ultieme ‘testcase’ zou zijn om te beslissen of ik er mee naar kamer zou gaan. Dupke wou niet, sowieso, omdat ze niet tz. Ik vroeg aan hem om toch zeker mee te gaan. Om mij te beschermen voor het geval ik dan toch niet naar de kamer zou willen gaan met haar. Amanda had me niet goed verstaan. Dat moest ook niet. Toch herhaalde ik het, op haar aandringen (haar eigen verantwoordelijkheid http://www.provla.com/vpf/images/smilies/icon_smile.gif ). Het wilde kwam plots in haar boven en met een grote smile ploften we neer in één van de sofa’s.
Ons badderen stelden we toch nog maar even uit want aangekomen aan de HWP was Nancy druk bezig in de HWP, het een beer erg naar de zin aan het maken. Ik moest even terugdenken aan mijn badsessie met Dorothy. Toen ik zag dat zij naar een kamer trokken stelde ik weer voor om te gaan HWP-en. Daar zaten we dan met z’n drieën. Ik vlak naast haar, Dupke niet zo. Ze vond dat niet kunnen, Dupke moest ook dicht bij haar gaan zitten.
Zo gezegd zo gedaan. Onder water was ze stiekem met haar handen ondeugend aan het doen. Niet zonder succes bij mij, waarmee ik mijn stelling al verloren had dat ze mijn knuppel niet stijf zou krijgen. Ook bij Dupke, vernam ik onderweg naar huis, was ze ondeugend aan het doen, de ‘profiteuse http://www.provla.com/vpf/images/smilies/icon_lol.gif ’, maar met minder succes. Het niet tongzoenen valt Dupke zwaarder dan mij. Ik durf al eens een bevlieging hebben. Zij had mij dan ook al een hele tijd geil gemaakt. Niet alleen tijdens onze lange badsexxie maar ook al eerder aan de bar. Met een stijve stapte ik uit de HWP, zij ook en gingen we ons in de douche wassen zodat we niet meer naar chloor roken, samen onder dezelfde douche. Op de kamer ging de leute door nadat we de zekerheid hadden gekregen dat ze ons niet zouden komen storen (kloppen op de deur om stipt 01.00 uur). Het was inmiddels al kwart voor één geworden zonder dat we er erg in hadden en ik wou nu zeker toch wel met haar naar boven gaan.
Beneden zei ze nog dat we samen in bad zouden gaan. Daar was dus helaas geen tijd meer voor. We moesten ons beperken tot 30’. Achteraf bleken we 45’ weg geweest te zijn. Sorry, nogmaals sorry aan den baas van SS maar in mijn geilheid had ik geen besef meer van de tijd. Ik kan jullie garanderen dat mijn pik nog twee keer flink gegroeid was en ik dus mijn weddenschap dik verloren had.
Of er herhalingsgevaar bestaat? Niet echt ; Toch heb ik een hele plezierige tijd met haar doorgebracht. Voor wat de seks op zich betreft zou ik het nog beter gevonden hebben als ze wat meer initiatief zou genomen hebben. Als ze mij nog eens zo kan opwinden zal ik misschien toch weer graag met haar meegaan mits even te praten over het eigenlijke bedgedeelte, zodat ze beter weet wat ik verlang en ze haar daar al dan niet wil mee vereenzelvigen. Het is immers een gezellige meid. Dat zeggen toch vele mannen. Ik zei op de kamer dat ze niet alleen gezellig is maar ook sexy. Daarop zei ze dat dat niet kan. Het was altijd of/of geweest. Ik meende dat compliment natuurlijk wel. “We hebben toch wel veel gemeen”, zei ze wat later. Zou ze daar nu mee bedoelen dat ik ook gezellig en sexy ben http://www.provla.com/vpf/images/smilies/icon_mrgreen.gif ?
rplover
5 oktober 2008, 20:14
Welles, nietes, welles nietes.
Welles dus. En neen, dat gaat niet over al dan niet naar een kamer te trekken met Amanda, dat is een volmondige ja, maar wel over het feit of ik hier over zou berichten. Welles dus.
Ik ga echter niet in detail gaan, uit respect voor de mens Amanda, het lief, kwetsbaar, en prachtig meisje Amanda dat achter deze Meid schuilgaat.
Ze is gewoon te goed om links te laten liggen, en ik tril nog, ik beef nog, ik zweef nog, ik ben totaal in de ban van mixt emotions..... ik kan niet anders dan me slecht voelen, me goed voelen, me rot voelen, me heerlijk voelen.
Amanda geeft je geen GFE, neen, ze geeft je zoveel meer dan dat, GFE is bullshit, Amanda geeft je Amanda, en dat is met niks vergelijkbaar.
GFE vervalt in het niets, als je haar eenmaal kent. In de greep van, of is het net andersom? Zal de toekomst het uitwijzen, ja, neen, wie zegt het me? Amanda's wegen zijn ondoorgrondelijk, die van de relnicht ook.
Maar mij me zo klein kunnen doen voelen, nu nog steeds, zo nietig, daarvoor doe ik mijn petje af. En af, en af, en af, en af..... Dank je wel.
Ze geeft je toegang tot haar leven, haar leven van een "hoertje", haar leven tout court.
Vooraleer ik misbegrepen wordt, ik beschouw haar niet als een "hoertje", neen, maar dat is iets wat ze intussen wel door heeft. Ik beschouw haar als een specimen van het vrouwelijk geslacht, eentje waar mannen moeten voor zwichten, die gerespecteerd mag en moet worden, eentje die haar gevoelens uit.
Hoertje, het klinkt toch zo lief, maar kan tegelijk ook mensen kwetsen, vooral uit de mond van een gepatenteerde hoerenloper.
Amanda is geen Meid voor gevoelige beertjes, voor je het weet lig je er middenin, en dat heeft deze relnicht mogen ondervinden. Opgekropte emoties, die me beheersen, maar ze heeft zo een enorme indruk op me achtergelaten, een indruk die me maar niet loslaat. Gevoelens waar ik kop noch staart aan krijg. Chaos, chaos in mijn verdwaasde hoofd, alweer, help me verdorie, ik wil die chaos voor een keertje geordend zien.
Neen, ik ben niet verliefd, ja, ik voel veel meer dan die twee uurtjes, waar we letterlijk en figuurlijk van de hel naar de hemel zijn gereisd. Twee uurtjes, waarvan er iets meer dan een uur pure ongebreidelde seks van hoog niveau was. Niet te vergelijken met Shakira, niet te vergelijken met Sheila, niet met Mercedes, niet te vergelijken met enige andere vrouw. Anders, maar zo veel anders anders, ik kan het zelf niet begrijpen momenteel, ik kan en wil het nu niet vatten. Veel meer dan dat eigenlijk, onbeschrijfbaar, maar verdorie overheerlijk.
Ik zou willen verdrinken in haar ogen, ik zou dagen met haar willen praten. En praten, dat hebben we gedaan, het laatste uur. Emoties kwamen te boven.
Ik ging als een echte heerser de kamer op, kwam, zag en overwon haar (in willekeurige volgorde), en werd verslagen op het slagveld :hammer:
Ik heb mezelf nooit zo goed, zo slecht, zo zalig, zo kapot gevoeld op een en dezelfde kamer met een en dezelfde vrouw tijdens een en dezelfde kamergang. Nooit. Never.
Ik wil me nooit meer zo goed, slecht, kapot, tevreden voelen op een kamer.
En toch wil ik me telkens weer zo voelen.
Deze relnicht weet het niet goed meer.
Velen zullen zich afvragen of ik gek geworden ben. Wat is, beste beertjes, kan niet meer gebeuren.
Amanda is gewoon niet te omschrijven, en heeft het klaargespeeld me mezelf weg te cijferen voor iemand anders. En dat is nu net het gevaar van haar. Dat mag niet. Geen verwijt aan haar, maar aan mezelf, zij is zo lekker lief, TE, gewoon TE.
Ik heb dan ook de volgende boodschap voor beertjes EN voor Amanda. Geniet van haar, geniet van hen, maak er iets lekkers van, maar leef je leven, leef voor jezelf.
Respecteer haar, en ze zal je een toptijd geven, ze is zo lief meneer.
En nu kruip ik terug mijn thinktank in, en ga verder nadenken.
Dank je Amanda, voor die heerlijke tijd gisteren, en voor me Amanda te leren kennen. Ik zal je nooit meer vergeten, dat heb jij alvast bij mij teweeggebracht.
relnicht
Stiffmaster
5 oktober 2008, 20:41
Welles, nietes, welles nietes.
Welles dus. En neen, dat gaat niet over al dan niet naar een kamer te trekken met Amanda, dat is een volmondige ja, maar wel over het feit of ik hier over zou berichten. Welles dus.
......
Verder gaat het toch wel goed met je hè RP, zie niet vaak van deze mooie verhalen, maar deze is wel gemeend zo te lezen.:bowlol::bowlol:
pilot44
5 oktober 2008, 21:26
Dit is mijn eerste bericht op dit forum, maar ben al wel enige maanden lezer en 2x SS met een bezoek vereerd. Toen ik het verhaal van RPLover zojuist kreeg ik ook weer de rillingen. Ik heb Amanda en Manon op hun eerste werkdag in SS ontmoet maar vooral de 2e keer (vrijdag 19 sept) heeft bij mij exact, maar dan ook exact het zelfde bovengebracht als bij RP. Het is nu meer dan 14 dagen geleden, maar dagelijks spookt ze nog door mijn hoofd. Ik heb het, uit respect voor Amanda en dat mensen mij eventueel voor gek zouden verklaren, niet op de site willen zetten, maar toen ik het verhaal van RP las begreep ik dat ik niet de enige ben met "rare" gevoelens. RP ik denk dat je ervaring van zaterdag nog dagen door je hoofd blijft spoken.
Hoewel Tegelen voor mij niet naast de deur is hoop ik Amanda toch nog eens te ontmoeten, als ik weer eens in Limburg ben.
Zoniet dan hoop ik dat het haar privé en zakelijk erg goed gaat in de toekomst, want dat verdient ze. Amanda ook ik heb mezelf al ingeprent dat ik je nooit zal vergeten.
seksenfun
6 oktober 2008, 15:05
Als ik mijn verslag van de bijeenkomst op 4 oktober nog eens herlees valt het me op dat er een rode draad (of naam) doorloopt. Zou het Amanda kunnen zijn?
Ik ben net mijn eerste recensie van haar (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=88527&postcount=1) nog eens gaan lezen. Ik lees daar twee opvallende zaken: herhalingsgevaar met een voorzichtig vraagteken. Gelukkig maar want ik ging dus vandaag een tweede keer met haar naar de kamer. Ten tweede staat er nog iets over en/en in plaats van of/of en dat meen ik nog steeds. Vele beertjes kijken bedenkelijk :confused: als ik zeg dat zij op mij de mooiste én gezelligste indruk maakt. Tja… hoe moet je zoiets nu verklaren? Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Deze tweede sessie was beter dan de eerste. Is sowieso, me dunkt, normaal. De derde zal nog mooier zijn, meen ik. Soms is het goed om niet van de eerste keer meteen alles gezien te hebben, niet?
Was het dan zo dat ik toekwam en zonder veel poeha maar meteen Amanda vastgrabbelde en meenam naar de kamer. Nee, natuurlijk niet. Zo werkt dat niet. Het kwam stilletjes aan en toch spontaan zo ver.
Tijdens de uitgebreide middagbrunch kwam Amanda een kijkje nemen in de leefkeuken waar vele beren aan het genieten waren van het lekkere eten. Ondanks dat ze totaal geen zekerheid had (ze las mijn recensie) of er herhaling inzat herkende ze me meteen en kwam er even bij staan om goedendag te zeggen. Ze wenste me smakelijk eten en verdween weer.
Als eerste stond ik recht van tafel na het heerlijke middagmaal. Ik teende richting bar. Daar was al volop ambiance en daar zaten, hingen en dansten ook alle vrouwen.
Plots werd ik gekieteld. Gekieteld door Amanda. Ik verschoot niet omdat ik ze wel had zien aankomen. Ik verwachtte dan ook wel zoiets ;). Na wat gezellig praten vroeg ze of ik vandaag al in de HWP was gaan broebelen. Ik ontkende en ging graag op haar voorstel in om samen er naar toe te gaan en gewoon heerlijk braaf :smile: wat naast mekaar te gaan liggen tussen de broebels. Omdat Manon met een ander beer leuke dingen aan het doen was in de HWP belandden we dus gezellig met z’n vieren in dat bad. Op wat strelen hier én ook dáár bij mekaar hielden we het braaf onder de broebels. Meestal heb ik het altijd te warm, nu kreeg zij het te warm en wilde weer op het droge. Zo gezegd, zo gedaan. Ik weet niet meer precies hoe het kwam maar ik was haar ineens uit het oog verloren en zij mij. Na mijn saunarondje trof ik ze weer in de bar. Nee, eigenlijk kwam ze me al eerder even tegen.
Terwijl we aan de bar zaten, trad ineens Jessie op. Een danseres die ingehuurd was door SS. Zolang ik strakjes maar met haar naar de kamer zou gaan mocht ik gaan kijken. Als ze niet zo goed bij me stond aangeschreven zou ik het als chantage aangevoeld hebben.
Na de dansact van Jessie was Amanda weer even verdwenen. Later kwam ze terug met een ijskoude verrassing die ze allicht ergens van achter de toog was gaan halen. Ze stopte ijsblokjes in mijn nek en onder mijn handdoek. Op dat moment had ik het nog steeds erg warm na dat saunarondje en deed het wel goed. Een beetje later vroeg ik haar of het niet stilaan tijd werd om ons wat meer privé te gaan terugtrekken. Een ander antwoord dan ja het ik niet verwacht :rolleyes:. Ze liep me voor op de trappen zodat ik haar elegante bewegingen in haar mooi zwart kleedje half over die mooie benen kon aanschouwen :eek:. Een beetje snoepen vooraf noemen ze dat. Een vleeskeurende harde onbeschofte knijp in haar poep kan ze niet appreciëren, wat ik normaal vind. Je kan dat ook veel liever doen. Dan heeft ze er niets op tegen.
Misschien had ik beter andere details in het oog gehouden? Misschien had ik dan door gehad dat er nog een overvloed aan ijsblokjes over waren in haar handen.
Met die ijsblokjes werd ik op de kamer toegekomen meteen op de meest gevoelige plekjes getrakteerd. Soms deed het effe goed, op ander plaatsen en momenten was het tegelijk doorbijten maar ook opwindend. Waar zijn die verhaaltjes dat ijskoude je knuppel doet veranderen in een klein slap stokje? Niets van aan… wonderwel het tegendeel :rofl:. Het was een apart en heerlijk gevoel, het wond me duidelijk op. Op de meest prettige manier bracht ze met haar mond een condoom over mijn elfde vinger en begon me prettig te verwennen. Heel prettig. De momenten van het-gevoel-van-ik-ga-bijna-komen volgde mekaar enkele malen op. Teasen noemen ze dat. Fijn dat ze op een gegeven moment ermee stopte en naast me kwam liggen om wat te knuffelen. Ze presenteerde gelijk ook haar borsten in mijn gezicht. Dit leek me een duidelijke hint om haar daar nu even te laten van genieten. Vrij snel belandden we toch in enkele standjes en ook vrij snel (eigenlijk te snel om leuk te zijn :o) kwam ik klaar. Op duidelijk aangeven van haar begon ik haar te vingeren en volgde haar stille wenkjes op met de bedoeling ook haar haar ding te gunnen. Ten slotte ben je met twee en is mijn laatste bedoeling nog altijd om de dame eens goed te rammen. (met wat moeite krijg ik dit geschreven). Maar ja, die seksenfun met zijn GFE zullen er nu zeggen.
Na nog wat knuffeltjes en liefkozinkjes kreeg ik nog een cocktail aangeboden aan de bar, polste ze naar een tweede kamertje voor vandaag en liepen we even naar de lockers.
Een tweede keer ging ik vandaag niet meer met haar naar de kamer. Ze heeft haar twee uur geamuseerd met een spelletje met rplover en onder andere nog met een sessie met Dupke. Ook ik lag mee aan de oorzaak omdat ik ook nog een spelletje speelde met twee andere dames.
Ondanks dit ge-bedrieg konden we het in de loop der avond tussendoor nog heerlijk met mekaar vinden en wil ik mijn recensie over haar nu iets anders beëindigen dan vorige keer met de woorden dat de weg geopend is naar meer.
Oh ja,… dat Vlaams/Antwerps accent: ze vindt dat zo grappig. Ik moest bijna een boek gaan voorlezen :smile:.
BSesamstraat
20 oktober 2008, 23:29
wat een lekker uurtje was dat Amanda!! Ik denk dat Gusto wel jaloers op me is.... Grapje ....... Was gezellig amanda volgende keer doen we het dubbel over... Groetjes bbertb
seksenfun
20 oktober 2008, 23:41
Bertjebibber? Hé, hoe kan Gustomass nou jaloers zijn. Een 'gewoon' lekker uurtje. De'r moet wel wat meer gebeuren denk ik om Gutomass jaloers te maken, als dat al kan.
Met een mooi verhaaltje sla je niet 2 maar 4 vliegen in 1 klap.
1) je doet Amanda er een plezier mee (alleen daar al voor)
2) je krijgt Gutomass misschien toch jaloers :nee:
3) mede-leden appreciëren het erg :smile:
4) misschien win je wel dat fantastische vrijkaartje SS voor Amanda :freu:
Probeer een keer ;).
BSesamstraat
20 oktober 2008, 23:49
haha sexyfunnie wat ben je weer wakker. Ikwou gewoon een paar personen even wakkerschudde. Maar kwis nie dat er zou snel op gereageerd werd. Maar amanda weet wel wat ik er mee bedoel. Tot gauw
Gustomass
21 oktober 2008, 00:06
wat een lekker uurtje was dat Amanda!! Ik denk dat Gusto wel jaloers op me is.... Grapje ....... Was gezellig amanda volgende keer doen we het dubbel over... Groetjes bbertb
Ben ik even uurtje weg van het forum, wordt Gusto er meteen bij de haren bijgesleept. Figuurlijk dan want haren heeft Gusto iets minder maar nog genoeg om er nog enkele grijs te zien worden.
Met deze lieve meid zal dat grijs worden wel flink afgeremd worden. In de spiegel zie ik zelfs weer grijze haartjes terug kleuren...
Kortom bij Amanda voel je je weer zo lekker jong.....totdat Amanda je aanspreekt met : "Hè pappie..." :o
Van Amanda kan Gustomass zo'n uitspraak wel waarderen....;);)
Zoals onze Belgische ijsbeercollega's zo mooi zingen....
"en ze is zo liéf meneer...":freu::freu:
Gustomass :wink:
BSesamstraat
21 oktober 2008, 00:18
lief is ze zeker... Dat ondeugende is voor de volgende keer het moet spannend blijven....
Racebeertje
21 oktober 2008, 19:06
Amanda is een schat van een meid, en kan zeker erg ondeugend zijn,en houd de spanning er zeker in.
groetjes
seksenfun
21 oktober 2008, 20:14
@ Daytona, bbertb, Gustomass, rplover...
Misschien lost het vele reacties los, dan blijf je meteen ook mee wakker :smile:...
Misschien hoort deze posting en de vorige meer thuis bij 'het kletsgedeelte'? Ik sluit toch maar aan ;).
Zoals bij alle andere clubs proberen beertjes bij een nieuwe club er zich een zo goed mogelijk beeld van te vormen, om zo ongeveer in te kunnen schatten of ze wel of niet eens gaan piepen. Mooie foto's maken daar inderdaad deel van uit. Mooie recensies nog veel meer. Valt het me toch op dat 'verkennende beertjes' met de totnutoe vele vage verwoordingen bij de dames eigenlijk nog niet veel meer weten en bijgevolg (vrees ik) de boot even afhouden en naar hun lievelingsclubje maar weer trekken.
Of zoals Carpe Momentum het verwoord heeft: je wordt hier niet zo snel voor gek verklaard als je ijverig begint te schrijven.
rplover
21 oktober 2008, 20:36
Wat bedoel je eigenlijk hiermee in Amanda's topic?
Dat wij vaag zijn?
Ach, Seks & Guns, niets houd je tegen in detail alles neer te pennen over haar, maar deze Meid heeft mij veel te diep geraakt, om dat open en bloot op een forum te schrijven.
De positieve berichtgeving over haar zegt mijns inziens meer dan genoeg.
Amanda is top, en verdient behandeld te worden met meer dan het normale respect.
Ze is het prinsesje uit Duizend en Een nacht (daar droom ik van, Duizend en Een nachten met haar) en is het beste en het slechtste, het heerlijkste en het verschrikkelijkste wat me ooit is overkomen.
En gaat overkomen, en gaat overkomen, tot ik niet meer kan.
Chaos, maar een chaos die zijn gelijke niet kent.
Een schat van een mensje, een beeld van een Meid, en zalig genieten, als dat nie genoeg reclame is en interesse-opwekkend ;)
:wink:
seksenfun
21 oktober 2008, 21:43
Amanda is top. Ze is het prinsesje uit Duizend en Een nacht (daar droom ik van, Duizend en Een nachten met haar) en is het beste en het slechtste, het heerlijkste en het verschrikkelijkste wat me ooit is overkomen.
En gaat overkomen, en gaat overkomen, tot ik niet meer kan.
Chaos, maar een chaos die zijn gelijke niet kent.
Een schat van een mensje, een beeld van een Meid, en zalig genieten, als dat nie genoeg reclame is en interesse-opwekkend ;)
Bravo rplover, who's next?
Je hoeft ook niet (altijd) alle details te onthullen ;). Daarom staat mijn laatste sessie met haar niet met zoveel woorden onder haar item maar minder gedetailleerd verweeft in het verslagje van die dag. Een beetje fantasie moet er zijn :rolleyes:.
Zelfs footskenners weten Amanda erg te waarderen: "Amanda ze is heet en koud, exotisch en Nederlands, top en drama." Om gelijk nog maar wat reclame de virtuele wereld in te sturen.
Amandaboefje
22 oktober 2008, 12:04
Maar amanda weet wel wat ik er mee bedoel. Tot gauw
haha, jaaaa ik weet wat je bedoeld......Tot snel!:wink::wink::wink:
seksenfun
22 oktober 2008, 22:13
Sorry komt altijd te laat :D :D! De wraak van haar zal hopelijk zuur zijn :teuflisch.
seksenfun
22 oktober 2008, 22:16
Eén moment van heel de dag maakte de meeste indruk op mij. Een moment van grote voldoening. Dat moment was goud waard.
Welk dat speciaal moment was, voor mij is het in elk geval een weet ;), of het dat ook voor haar is, durf ik toch wel te betwijfelen :rolleyes:.
seksenfun
22 oktober 2008, 22:21
Duur???? :D
Ja ook, als ze je lang genoeg gekneveld laat lijden :cool:.
seksenfun
23 oktober 2008, 13:41
van de eerste oogopslag
was ik al een beetje van slag
haar mooie donkerbruine ogen
doen een man heel diep dromen
een eerste gesprekje aan de bar
maakte de eerste indruk niet helemaal waar
een uitdaging voor haar
ze bereidde me dan ook gaar
in de hot whirl pool
maakt ze je zeker niet koel
onder in het water
bekokstoofd ze ál voor even later
ze maakt je heet
maar niet dat je zweet
een heleboel ijsblokjes sprokkelen
om je te laten kronkelen
voor de poen
van tijd tot tijd een kamertje doen
niet met Jan en pier
ze is een beetje fier
ze neemt geen blad voor de mond
maar een klein hartje in de grond
als je ze niet verwond
bezorgt ze jou een mooie avondstond
ik heb ze al wel weten spelen
met de edele delen
maar wat betreft dansen
daar kan ze enkel maar over zwanzen
af en toe is ze nu ook gastvrouw
dat vinden de mannen wauw
zo nu en dan van haar een biertje
geeft de man dat extra pleziertje
als Amanda loopt ze te cluppen
maar het zette haar aan het dubben
op het forum gebeurde de vuurproef
amanda werd daar een boef
die naam had ze niet gestolen
wij wisten, in haar was die naam al langer verscholen
maar wat je ook zegt mijnheer, ze is zo ontzettend lief
enkel de gelegenheid maakt haar de dief
keer op keer weer speels
niets structureels, niets seksueels
terwijl ze daar zo rondzwerft
begint ze plots de beertjes te beschilderen met verf
ze nodigt je uit en komt vlijen
ze tracht je te verleiden
ze noemen dat: om de tuin leiden
om je naar boven te begeleiden
uitdagend zal ze kijken
dat kan je niet ontwijken
het zal je bemoeilijken
om niet te bezwijken
ze kan de beertjes aardig animeren
en zo kan het verkeren
met veel plezier haar verwennen
zo kan je ze meteen helemaal temmen
Amanda is een mooie vrouw met karakter
dat maakt haar nog zo veel aantrekkelijker
maar is ze dan ook zoveel bevattelijker
maakt niet uit, ze blijft bovenmenselijker
BSesamstraat
23 oktober 2008, 21:49
haha, jaaaa ik weet wat je bedoeld......Tot snel!:wink::wink::wink:
Gelukkig, ik kom gauw naar je toe...dan gaan we verder praten en bubbelen of toch meer.. ik heb nog wat tegoed van je hahah:freu::freu::freu:
Gustomass
23 oktober 2008, 23:53
Wat een mooi en treffend gedicht..http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=95631&postcount=23
Of hoe je als stoere ijsbeer een net zo'n klein hartje krijgt als Amanda als je tot haar door weet te dringen...
Jullie tweetjes zullen het als geen ander merken, zou je denken misschien......
Klopt niet , de anderen merken dat ook...het wordt namelijk enige tijd stil, enige tijd géén woordjes uit dat Amanda mondje....een van die zeldzame momenten in het bijzijn van Amanda, maar wat voor mooie momenten....
Amanda slaap lekker, eens kijken wie je morgen stil kan krijgen....
Gustomass
Gustomass
24 oktober 2008, 00:30
Je krijgt er van mij een brandmerkje bij hoor!
Als je bij Amanda bent dan gaat het er op een bepaalde manier zo heet aan toe , al staat de club in lichterlaaie, van die brand merk je ;) dan helemaal niks..... enkel je hartje smelt helemaal weg.....
Gustomass die nu echt onder wol moet ...
wooley
1 november 2008, 16:08
Wooley was laatst ook in SS om na een vermoeiende werkweek eens lekker te ontspannen.tijdens mijn verblijf ook kennis gemaakt met de mooie amanda.
Het is wel geen boefje maar een lekkere gezellige meid die er goed lol in heeft.
Leuke sessie met haar gehad (wooley was moe na de sessie met katja)
vlgde keer maar eens kijken wat zij met ijsklontjes kan?
als ik tijd kan vrijmaken kom ik op je feestje!
Gustomass
2 november 2008, 14:46
Amanda mag inmiddels wel een vaste waarde in de Sans worden genoemd, zoals ze haar werkplek placht te noemen.
Sjans in de Sans.... op een of andere manier heeft ze iets wat dit eer aan doet.
Ze heeft sjans bij vele gasten en ook gister was er weer iemand die helemaal wegsmolt bij haar. Het lijkt wel of alles wegsmelt in haar bijzijn... Mannen weet ze te verslinden op haar manier...ijsklontjes is een van de mooiste speelgoedjes die ze kent en die ze in haar jacht naar mannen inzetten... eenmaal in die handjes kan haar het smelten van die klontjes niet snel genoeg gaan. Bij het grijpen in de klontjes emmer, zie je die oogjes al rollen en scrollen... wie zou er nu als eerste aan de beurt komen.... dát is de vraag..Dát we allemaal onze portie krijgen, dát staat als een paal boven water.... Vakkundig worden de ijsklontjes op allerlei plekken bij ons arme ijsbeertjes aangebracht...het smelten kan haar niet snel genoeg gaan.... op naar nóg een lading... natuurlijk weet Amanda duivels goed( boefjes goed) dat ijsklontjes het snelst smelten op de warmste, zeg maar de heetste plekjes van 's ijsberen lichaam:cool::cool::cool:... die zoekt ze dan ook steevast op en ...vroeg of laat kómt ze daar bij uit. Gister was de strijd een beetje oneerlijk:cool::cool:, want vriendin Manon verleende hand en spandiensten... Ja met z'n tweetjes.....een extra dimensie....dan kan ik het ook..
Ook op dit gebied vormen deze Manon en Amanda een perfect stel, een boefjes stel....
Later op de avond komt er nog iets ter sprake over de paal, vastbinden en en touw...Nou, als er streken uitgehaald kunnen worden dan is Amanda er weer als de kippen bij.. Manon zorgde voor het vastbinden zodat Amanda ongestoord haar gang meende te kunnen gaan met haar ijsklontjes... meende, want zo snel geeft deze Gusto beer zich niet gewonnen en zeker niet als Amanda in het spel is....
Uiteindelijk paal en podium redelijk ongedeerd kunnen verlaten hoewel Gusto's voet en Amanda's oog door een wat al te enthousiast uitwijkende elleboog een niet bedoelde tik meekreeg...
Afijn, heel leuk schouwspel...
Ijsblokjes en Amanda , een perfecte combi...
ennuuh, nee het helpt niet als je cola bestelt zonder ijsklontjes.... Amanda weet heel goed waar Abraham de mosterd haalt......die staat naast de ijsklontjes...
Tis maar één van de vele dingen die de sfeer in de Sans maken zoals ik die elke keer weer mag ervaren...
Gustomass nog steeds in zijn sas...uuhh sans..., maar niet vandaag, helaas...
U bent gewaarschuwd voor de ijsklontjes...
Amandaboefje
2 november 2008, 17:14
Gusto, je vergeet erbij te vermelden dat je er zelf om vroeg!-:)
Gustomass
2 november 2008, 18:05
Gusto, je vergeet erbij te vermelden dat je er zelf om vroeg!-:)
Tja Amanda... volgens mij ben ik wel méér ( bewust) vergeten;);), maar er moet ook nog iets voor de fantasie overblijven voor mijn medebeertjes...
Amandaboefje, hoe ver ben je al met de voorbereidingen voor je eigen Party...
Intussen al enkele ideetjes opgedaan..
Zou je nog proefkonijnen .... Gusto wil wel even voorproeven;);)
Gustomass weer helemaal in zijn sas...
pilot44
3 november 2008, 12:08
He boefje,
Ik ben net weer thuis van mijn weekendje Limburg, maar ben nu op zoek naar een coltrui. Weet jij nog een goed adres? Ik neem aan dat je wel weet wat ik met die trui moet.
Nog bedankt voor de fijne dagen. Het verhaal van gusto, over de ijsblokjes, komt me bekend voor.
groetjes,
Amandaboefje
3 november 2008, 12:20
Hey,
Leuk dat je een berichtje zet op het forum......
Het adres is...Roermondseweg 9 in Tegelen!
Ik vond het ook heel gezellig!
Tot snel....xxx
Gustomass
3 november 2008, 12:30
He boefje,
Ik ben net weer thuis van mijn weekendje Limburg, maar ben nu op zoek naar een coltrui. Weet jij nog een goed adres? Ik neem aan dat je wel weet wat ik met die trui moet.
Nog bedankt voor de fijne dagen. Het verhaal van gusto, over de ijsblokjes, komt me bekend voor.
groetjes,
He Pilot44,
je hebt zo te merken mijn verhaal gelezen...
inderdaad herkenbaar..maar ben beetje benieuwd naar jou verhaal...
"bedankt voor de fijne dagen" daar is vast wat leuks over te schrijven;);).
Och misschien denk je wel.... schrijven...is leuk maar weer snel terug is nóg leuker...klopt helemaal...
Beide doen, schrijven en snel terug om te beleven, bevalt me trouwens ook heel goed.
Overigens gisteravond was Amanda geheel ongevaarlijk...nou ja.. Ze had bardienst en kon zodoende ons beertjes op een andere manier in toom houden....of dat gelukt is....???
Gustomass die nog geen coltrui heeft nodig gehad.....so far so good...
pilot44
3 november 2008, 12:41
Hey,
Leuk dat je een berichtje zet op het forum......
Het adres is...Roermondseweg 9 in Tegelen!
Ik vond het ook heel gezellig!
Tot snel....xxx
Ruim 4 uur rijden, heen en terug, voor een coltrui?
Maar zonder gekheid het valt nog wel mee hoor. Morgen moet ik (pas) weer aan het werk.
Amandaboefje
3 november 2008, 12:49
haha
pilot44
3 november 2008, 13:30
He Pilot44,
je hebt zo te merken mijn verhaal gelezen...
inderdaad herkenbaar..maar ben beetje benieuwd naar jou verhaal...
"bedankt voor de fijne dagen" daar is vast wat leuks over te schrijven;);).
Och misschien denk je wel.... schrijven...is leuk maar weer snel terug is nóg leuker...klopt helemaal...
Beide doen, schrijven en snel terug om te beleven, bevalt me trouwens ook heel goed.
Overigens gisteravond was Amanda geheel ongevaarlijk...nou ja.. Ze had bardienst en kon zodoende ons beertjes op een andere manier in toom houden....of dat gelukt is....???
Gustomass die nog geen coltrui heeft nodig gehad.....so far so good...
Hoi Gustomass,
Ik vond het leuk om je ontmoeten, ook al was het maar kort, maar nu ken ik tenminste de persoon die achter al die verhalen zit.
Hele verhalen schrijven ben ik de persoon niet voor. Terugkomen is natuurlijk wel leuk maar soms ben ik blij dat ik niet zo dicht bij woon anders wordt het een verslaving. Vooral met dat donkere boefje en haar blonde handlangster.
Ik heb er nog aangedacht om gisteren in de namiddag nog even langs te komen. Omdat ik wist dat Amanda voor gastvrouw moest spelen, dacht ik dan kan ik lekker rustig mijn vermoeide benen in de sauna/whirlpool gaan liggen. Gezien jou reactie is ze dus zelfs als gastvrouw nog (levens)gevaarlijk.
groetjes,
Pilot44
PS Amanda,
Heb jij de laatste opmerking van gustomass goed gelezen. Doe er je voordeel mee.
seksenfun
13 november 2008, 06:08
let maar op
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun http://www.ijsberenforum.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=99072#post99072)
Dupke kan het eigenlijk evengoed navertellen ... maar doet één van beiden het? (Manon over Dupke, het zou eens wat anders zijn )
Citaat: rplover: Of Amanda over jouw 3 uur durende prestatie
Mogen we meegenieten van dat moois dat "open"bloeide?
Een Meid die speciaal voor mijn verjaardag komt (lef genoeg), om me te pesten en jij haar dan 3 uur schaken, Seks&Guns, je moest je diep schamen
citaat: seksenfun: Jij doopte me dan ook tot Seks&Guns. Ze weet dat ze van mij een recensie mag schrijven ;) maar gezien jouw grote nieuwsgierigheid zou het jammer zijn als je het ooit te weten zou komen :D ;). Laat het een mooie fantasie/droom voor jou blijven ;).
Bovendien rplover, hoe durf je zélf, ik zag je meer met een andere dame in het wit vertoeven dan bij mij Amanda. Zij komt speciaal voor jouw verjaardag (o zo lief ;)) en jij ziet ze maar af en toe staan. Foei, foei foei!! Dat verdient eigenlijk volgende keer met haar een flink pak op je blote kont :rofl: ;).
citaat: rplover:
Kom eens wat dichter, ik ga je iets toefluisteren, Amanda heeft me een geheimpje verteld.... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
.... dus hoef ik die rencensie niet echt, het zou toch maar saai worden, een snurkende Seks&Guns te moeten lezen, dat doet CarpeDiem wel voor ons:teuflisch
Hieruit moet ik dan vaststellen dat Amanda achter mijn rug onze bedpretjes (gedeeltelijk) vertelt aan mede-beertjes. Tenzij jij, rplover, dit verzint. Maar waarom zou je dit verzinnen? Dit is dan ook de eerste keer dat een dame bedpretjes doorvertellen zou. Als er al iets is waar de dames zich niet aan laten kennen is het dat soort 'beroepsgeheim' zullen we maar zeggen. Blijkbaar draait Amanda hiervoor haar hand niet om. Vreemde praktijken.
Zakkenleger
13 november 2008, 08:23
...
Hieruit moet ik dan vaststellen dat Amanda achter mijn rug onze bedpretjes (gedeeltelijk) vertelt aan mede-beertjes.
Is dat niet een beetje 'jumping to conclusions'? Is nog al een beschuldiging trouwens, voor je zoiets op een forum slingert zou ik dat eerst even verifieren bij de dame in kwestie.
Tenzij jij, rplover, dit verzint. Maar waarom zou je dit verzinnen?
Asterix en de intrigant wel eens gelezen? Het rolmodel voor onze relnicht ;)
rplover
13 november 2008, 09:03
Is dat niet een beetje 'jumping to conclusions'? Is nog al een beschuldiging trouwens, voor je zoiets op een forum slingert zou ik dat eerst even verifieren bij de dame in kwestie.
Onnodige beschuldigingen aan Amanda's adres van Seks&Guns.
Maar het beste in de tekst vind ik de "schending van de privacy", wat hij wel mag verbloemen, mag een Meid niet, want dan schendt ze zijn privacy.
Regel1: nooit schreeuwen voordat je geslagen bent :baeh:
Duidelijk: NEEN, Amanda heeft niks verteld, lees de zzzzzzzzzzzzzzz.
Regel 2: jij vraagt om een recensie over Dupke,duidelijk, dan is het wel grappig voor je, ik speel wat mee, en hopla, je wordt woest en je gaat Amanda zelfs beschuldigen....
Ik ben echter verbaasd: wij mogen OPENLIJK schrijven van de Meiden wat we willen, bekijk je eigen sappige recensies maar, maar zodra een Meid zich hieraan zou zondigen, schreeuw je moord en brand, want dan schendt ze jouw privacy.:green_smi:heul:Hoe hypocriet ben je dan niet? :loud:
Wat moet ik nu wel van je denken? Ach, de Meiden zijn precies veel discreter dan jij, Seks&Guns, en ik hoef maar één ballonnetje op te laten, je loopt er met de ogen toe in.
Volgt er nu ook een verontschuldiging van je naar Amanda toe? :eek::lostit::hammer:
rplover
13 november 2008, 10:16
En wat ga je hier mee doen, S&F :D:lostit::baeh:
Ze weet dat ze van mij een recensie mag schrijven ;) maar gezien jouw grote nieuwsgierigheid zou het jammer zijn als je het ooit te weten zou komen :D ;)
:eek::eek::eek:
seksenfun
14 november 2008, 18:04
Mijn stelling is dat ik consequent blijf!!
* Ik schrijf over de dames, de dames mogen over mij schrijven
* Ik roddel of vertel niets over dame A wanneer ik met haar collega dame B in bed lig, ik vind dat respectloos, ik wens dus dat respect ook naar mij toe en wens niet dat een dame tegen beer A bedgeheimen vertelt over beer B.
Mijn recensies zijn waarheidsgetrouw. Misschien is dat niet het geval bij jou rplover :confused:. Je schrijft boekdelen (soms het waarschijnlijke overtreffend :lostit:) over dames die niet (kunnen vanwege het Nederlands) meelezen. De sessies met Nederlandtalige dames blijven vaag of onbestaande. Geven jouw recensies soms allemaal valse schijn weer :eek:? Net als de aanval op Amanda :o. Want wie moet zich verontschuldigen in het openbaar? Jij of ik? Eerst geef je er alle schijn naar dat ze jou verteld heeft wat er tussen haar en mij afspeelde tussen de lakens en dan schrijf je doodleuk: het was niet waar :hammer: :bowlol:. Mooie boel voor Amanda. Eerst aan alle beren meedelen dat ze onbetrouwbaar is en de kamergeheimen doorverteld aan vriend-beren en er dan op terugkomen. En begin nu niet over je ge-zzzzzzzzzzz. Je begint met: Amanda vertelde mij een geheim, dan veel blablabla-tekens, waar ieder uit verstaat dat er onthullingen gedaan zijn en dan dat flauwe slaapgedoe erachter, wat je achteraf als excuus gebruikt om je goed te praten.
Ook aan de zakkenleger: zélfs een relnicht moet regels hebben, binnen de chaos en kan, naar mijn mening, niet ongestoord trachten onwaarheden te verspreiden en dient ook naar de dame in kwestie en de beren van dit forum een minste aan respect te tonen.
Verder wens ik hier geen woorden meer aan vuil te maken.
Seksenfun, misschien wel liberaal maar haat anarchie ;) :smile:!!
rplover
14 november 2008, 18:55
* Ik schrijf over de dames, de dames mogen over mij schrijven
* Ik roddel of vertel niets over dame A wanneer ik met haar collega dame B in bed lig, ik vind dat respectloos, ik wens dus dat respect ook naar mij toe en wens niet dat een dame tegen beer A bedgeheimen vertelt over beer B.
Mijn recensies zijn waarheidsgetrouw. Misschien is dat niet het geval bij jou rplover :confused:. Je schrijft boekdelen (soms het waarschijnlijke overtreffend :lostit:) over dames die niet (kunnen vanwege het Nederlands) meelezen. De sessies met Nederlandtalige dames blijven vaag of onbestaande. Geven jouw recensies soms allemaal valse schijn weer :eek:? Net als de aanval op Amanda :o. Want wie moet zich verontschuldigen in het openbaar? Jij of ik? Eerst geef je er alle schijn naar dat ze jou verteld heeft wat er tussen haar en mij afspeelde tussen de lakens en dan schrijf je doodleuk: het was niet waar :hammer: :bowlol:. Mooie boel voor Amanda. Eerst aan alle beren meedelen dat ze onbetrouwbaar is en de kamergeheimen doorverteld aan vriend-beren en er dan op terugkomen. En begin nu niet over je ge-zzzzzzzzzzz. Je begint met: Amanda vertelde mij een geheim, dan veel blablabla-tekens, waar ieder uit verstaat dat er onthullingen gedaan zijn en dan dat flauwe slaapgedoe erachter, wat je achteraf als excuus gebruikt om je goed te praten.
Ook aan de zakkenleger: zélfs een relnicht moet regels hebben, binnen de chaos en kan, naar mijn mening, niet ongestoord trachten onwaarheden te verspreiden en dient ook naar de dame in kwestie en de beren van dit forum een minste aan respect te tonen.
Verder wens ik hier geen woorden meer aan vuil te maken.
Seksenfun, misschien wel liberaal maar haat anarchie ;) :smile:!!
Seks&Guns, je bent aan het zeveren en uit je nek aan het kletsen :green_smi
Ten eerste, je moet af en toe eens kunnen lachen met jezelf, zoals je kan lachen met de 'te schrijven recensie' van Manon over Dupke, in dat bericht van je zie ik smilies "tot en met", en dat rijmt op "pret in bed" :teuflisch
Niet flauw komen doen, je weet best dat Amanda geen bedgeheimen doorvertelt over je, ik heb dat niet eens geïnsinueerd. Ik bla bla bla in dat bericht, en als jij de humor daar niet van inziet, heb jij een probleem.
Ik denk dat je me goed genoeg kent, dat, indien jij om een rec vraagt over een beer, dat ik je een koekje van eigen deeg ga geven.
Had je kunnen verwachten, ik zou dus zeggen, ik word zelfs voorspelbaar.
Over mijn recensies kan ik kort zijn, Seks&Fun, ik schrijf mijn recensies zoals ik ze ervaar, IK, en niet zoals jij ze zou willen lezen.
Wel laag bij de grond dat hier nu in te betrekken. Waar doel jij op, dat ik lieg in mijn recensies? Komaan, en "what the fuck" met Nederlandse Meiden en anderstaligen. ik heb de afgelopen jaren drie Nederlandstalige Meiden meegenomen naar een kamer, en honderden hertjes van andere landen.
Zeg jij me nu eens een keertje wat ik verzwijg bij de Nederlandstalige, en waar ik vaag blijf.
Lees Amanda's recensie er maar eens op na, en lees je eigen recensies, waar je steeds schrijft: uit respect voor de vrouwen ga ik niet neerpennen wat er zich afspeelde op de kamer. Man, zwijg dan en schrijf niks :moon:
Schijn: blijkbaar had jij alvast de schijn dat Amanda me iets had verteld. Geen enkel ander beertje dacht er zo over. Wat is er dan gebeurd dat wij niet mogen weten? Waarom geen recensie? Misschien stroken jouw verbloemingen niet met de waarheid, zou ik me kunnen afvragen, maar dat doe ik niet:lostit:
Amanda heeft me niks verteld, als ik met haar praat is dat over haar EN over mij (als ik van jou mag uiteraard) :loud:
Er stonden zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz (slaaptekens) van in het begin, enkel om je uit je schelp te lokken. Kort pikkie of korte teentjes?;)
Je ziet het echt niet in he, en het makkelijkste is natuurlijk schrijven dat het onderwerp voor je gesloten is.
Euh, entre parentaise: Amanda kon er wel mee lachen :baeh:
En wat gaat er gebeuren als een Meid doet wat jij openlijk vraagt: een recensie over je te schrijven? Ga je dan ook moord en brand schreeuwen, nadat je het eerst openlijk op het forum had gezegd? :hammer:
Seks&Fun, doe nu eens niet zo flauw, en wees een man, en neem het een en het ander op met de nodige zelfspot, dat doe ik ook. Ik lach graag om anderen, maar ook om mezelf, houdt me jong en gezond. Probeer eens wat meer te relativeren, in plaats van je steeds aangevallen te voelen.
Ow, aan Amanda nog dit: kom eens wat dichterbij, ik moet je wat vertellen........ maar neen, ik zal je dat wel in hoogsteigen persoon doen, dan kunnen ze ervan denken wat ze willen, en hoeven ze weer niet bang te zijn :smile2:
Mijn enige echte vraag is: waarom is Seks&Fun zo bang, terwijl hij wel vraagt over hem te recenseren? Is er iets wat wij niet mogen weten? Vraag dan niet om een recensie over je........
Carpe diem
14 november 2008, 21:03
Hieruit moet ik dan vaststellen dat Amanda achter mijn rug onze bedpretjes (gedeeltelijk) vertelt aan mede-beertjes. Tenzij jij, rplover, dit verzint. Maar waarom zou je dit verzinnen? Dit is dan ook de eerste keer dat een dame bedpretjes doorvertellen zou. Als er al iets is waar de dames zich niet aan laten kennen is het dat soort 'beroepsgeheim' zullen we maar zeggen. Blijkbaar draait Amanda hiervoor haar hand niet om. Vreemde praktijken.
Beste seksenfun,
Ik vrees het ergste voor jou. Als ik het zo allemaal volgt de discussie's over bedgeheimen en dergelijke.
Kom dan maar niet meer in de PHG want ik heb daar paar goeie informatiebronnen zitten. Ik weet namelijk veel. Big brother is watching you!!!:D
Maar effe zonder gekheid er zijn wel degelijk dames die zo nu en dan wel eens hun hart lucht over ervaringen met ijsbeertjes. Maar dat zijn wel aparte of extreme ervaringen die de dames hebben meegemaakt. Heel af en toe willen de dames ook het ijsbeertje vrijgeven maar in de regel gebeurd dat nooit bij bevriende ijsbeertjes. Maar ik ga ervan uit dat jij toch niet tot deze catergorie ijsbeertje valt, of misschien toch wel:o
Maar geroddel onderling houdt je altijd. Gelukkig maar anders wordt het allemaal zo saai:D
Ik vind je reactie naar rplover een tikkeltje overdreven, trek eens je lol-onderbroek aan:bowlol:
Neem niet alles zo serieus wat er geschreven wordt, ijsbeertjes overdrijven nu eenmaal graag.
Kun je dit niet aan blijf dan voortaan maar lekker thuis.
Greetz
Zakkenleger
14 november 2008, 22:26
...
...
vergelijk ik dat eens met
Ik weet zelfs al niet meer wat ik aangevinkt heb :o :hammer:
Ik vind in elk geval de uitgebreide weergaves van beertjes en berinnekes hun belevenissen leuk en interessant om te lezen. Ik weiger te spreken van 'geleuter' ;).
Het is wel zo dat zo'n verhaaltjes lezen van clubs waar je eigenlijk quasi (de dag van Halloween dit woord maar eens gebruiken) nooit komt niet interessant is maar ik neem aan dat je die clubs dan ook niet zo vaak en gedetailleerd aanklikt :smile:.
Dus ---> houden zo!!
dan valt me toch iets op... :confused:
rplover
16 november 2008, 20:06
Ik zal het dan maar doen zeker, Amanda is al twee weken werkzaam op donderdag, vrijdag en zaterdag in de Villa.
Misschien best haar topic naar daar verplaatsen ;)
En dan later, speciaal voor de Fun (en een beetje voor de Seks ook):D, een recensie over haar, vers van de pers, kamer 20, VV.
oblix
16 november 2008, 20:24
Ik zal het dan maar doen zeker, Amanda is al twee weken werkzaam op donderdag, vrijdag en zaterdag in de Villa.
Misschien best haar topic naar daar verplaatsen ;)
En dan later, speciaal voor de Fun (en een beetje voor de Seks ook):D, een recensie over haar, vers van de pers, kamer 20, VV.
klopt dit ?????
vorige week vrijdag was haar eerste dag daar!!! teminste zo was het verhaal vorige week, toch.
Local Hero
16 november 2008, 20:37
klopt dit ?????
vorige week vrijdag was haar eerste dag daar!!! teminste zo was het verhaal vorige week, toch.
dat vraag ik mij nu ook af :eek:
... kan toch niet dat zoiets aan mijn aandacht ontsnapt zou zijn als ik afgelopen vrijdag van 16u tot 23 u in de Villa of Dreams ben geweest. Er was wel een trio nederlandstalige meiden (onder 'leiding' van Michelle (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=12359&highlight=Michelle)) + een vrouw met een Nana Mouscouri kapsel ...
rplover
16 november 2008, 20:49
Correctie, Mugenzifters, Amanda zal vanaf heden donderdag, vrijdag en zaterdag in de Villa aanwezig zijn :D
Juist, haar eerste werkdag was de dag voor mijn feestje, en niet de donderdag. En die vrijdag was enkel omdat ze niet het lef had de dag zelf voor het eerst haar duivelse snoetje te tonen (grapje flauw grapje, vooraleer er weer een hele horde gaat schieten met losse flodders):teuflisch
Gustomass
4 december 2008, 19:22
:ola2::littleang:ola2:
Amanda, muchas gracias y hasta luego
:ola2::littleang:ola2:
Gustomass
Gustomass
18 juli 2009, 13:37
Good news travels fast.
Als ze de weg kan vinden ( wat dacht je van een Tomtom Amanda??;)) maakt zo tegen 15 uur vanmiddag een Nederlandse Dame haar opwachting in Living Room in Kaarst.
Voor het eerst in Living Room.....
Gustomass wil Amanda een Herzlich Willkommen wünschen en haar veel plezier met ons wensen.:cool:.
Dat we nog maar veel Spass aan elkaar mogen beleven.:freu::freu:
Hasta luego.!!
Gustomass die nu écht niet meer weet in welke club hij het beste kan toeven....
Dat vrijkaartje voor LR komt wel héél mooi gelegen.
Casualidad no existe....
aan moderator van dienst, aub Amanda uit de oude doos halen en in de kamer van Living Room zetten.
Gustomass
18 juli 2009, 19:18
Amanda is inderdaad in PHG aangekomen.
Waar je via omwegen al niet terecht kan komen.
Waar je zonder een Tomtom zoal niet uit kan komen.
Deze keer een live bevestiging, dus voorlopig zetelt Amanda in Happy Garden.
Maar het zijn (k)wispelturige types onze dametjes dus wie weet.
Vooralsnog wens ik Amanda alvast veel plezier met ons in...Happy Garden...
Gustomass.
En RP was helderziende,
Ik was in PHG en nu kan ik eindelijk zeggen dat ik met DE Amanda gakamerd heb.
Groet, Foots (zwaai, zwaai icoon)
Naar Happy, Gusto, gewoon naar Happy gaan.
Amanda heeft geen zittend gat en hangt nu in PHG, als 't goed is.
Foots, grijp je kans ;)
erpee :bud[1]:
Zakkenleger
19 juli 2009, 02:42
En hoe was dat?
En belangrijker: wat vond ze van jou? :biggrin:
Gustomass
1 augustus 2009, 00:33
Hey Amanda...
veel plezier daar in PHG.
Jammer ...kun je die belgische vriendinnetjes niet overhalen om eens wat dieper in Saunaland te duiken. Weet nog een mooi zwembad, jawel gemengd hoor... Als het zwemmen je goed bevalt met de beertjes aldaar kun je lekker samen verder bubbelen op een van de kamers.....
Tis maar een suggestie..
Als je vroeg opstaat wil ik wel taxi spelen....mmm, lekker een uurtje extra genieten onderweg naar Marisol.......
Ben bang dat er van zwemmen weinig terecht komt....
het vlees van een ijsbeertje kan toch zó zwak zijn....
Hey Amanda en je Belgische bonbonnekes.....Gusto wenst jullie veel plezier....
oh ja, de taxi passeert zo rond het middaguur de PHG,.....
Gustomass....
Hallo beren,
Morgen avond ben ik in de PHG te vinden tot zondagvaond
Mijn Belgische vriendinnen Vanessa en Sara zijn er ook bij.
Lang geleden, ik hoop dat ik wat beertjes ga tegenkomen.........
GEZELLIGGGGGG
groetjes,
Amanda
seksenfun
13 oktober 2009, 21:15
Wil in de weekends in VM werken. Vorig weekend was haar eerste weekend. Kan dus weer verplaatst worden.
seksenfun
13 oktober 2009, 21:23
Omdat het een prachtige nazomerdag was, ontmoette ik Amanda buiten. Ze kwam goeidag zeggen terwijl ik met Isabella en mede-beren in het zonnetje zat. Dat was precies weeral een eeuwigheid geleden dat ik haar nog gezien had. Al snel kreeg ik, tussen het gesprek en de grapjes door, de vraag of ik vandaag met haar zou gaan kameren. Ik liet dit voorlopig in het midden. Dat ze het daarbij niet zou laten :wink:, bleek verschillende keren later op de dag.
Af en toe kwam ze dus nog eens polsen door lief en aanhankelijk te doen. Tegelijk zette ik, hoe verder de dag vorderde, steeds meer mijn zinnen op Isabella. Isabella zou ik misschien nooit meer zien, Amanda duikt toch telkens weer ergens op :rolleyes:.
Na de sauna kreeg ik af te rekenen met een sterke zet van Amanda. Ik was wat aan het zwemmen en ze kwam aan de rand van het zwembad staan. Een paar lieve woordjes, ondeugende handjes, een kusje…. Ze maakte het me niet makkelijk en dat wist ze! Als toemaatje kreeg ik nog wat wijn in mijn mond gegoten van op redelijke afstand zodat de helft van het glas niet in mijn mond verdween maar over mijn borstkas in het zwembad. Hoewel mijn elfde vinger positief reageerde, hield ik me toch bij mijn intens voornemen om met Isabella te gaan.
Een laatste poging ondernam Amanda op de dansvloer. Ik was aan het dansen met Isabella en ze kwam even mee dansen, eigenlijk om te proberen of ze me toch niet van de dansvloer kon weghalen naar een bed op kamer. Vrij kordaat (al zeg ik het zelf) hield ik voet bij stuk. Het zou Isabella worden :). Ik had Isabella dat immers min of meer al laten verstaan. Het zou niet mooi geweest zijn anders, van mij.
Hoe het dan toch gebeurde dat ik toch met haar naar kamer vertrok na middernacht kan je lezen onder het item van Isabella (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=141716&postcount=13).
Ik liep dus rond middernacht haar richting uit. Ik begon haar lief te strelen, lief vast te pakken en trachtte haar duidelijk te maken dat ik zin had om met haar naar boven te gaan. Ik moet nogal duidelijk geweest zijn in mijn handelingen :) want ze vroeg me al snel of ik van gedacht veranderd was. We bleven nog even in de bar en vertrokken dan (niet naar boven) maar naar een benedenkamer.
Op kamer was het weer een tof gebeuren. Misschien kwam het door de historie met Isabella maar ik was op kamer wat wilder dan anders. Het ging er allemaal speels aan toe. Hoewel ik eigenlijk meer haar verwend had dan andersom, vertelde ze na de sessie. Ze had ergens een punt maar omdat ze opging in mijn verwennerij, verwende ik ook mezelf en kreeg ik al een spontaan orgasme, nog bijna vooraleer ik het goed en wel besefte. De sessie was een beetje uniek op zich, wat het net zo tof maakte.
Deze keer eens zonder ijsblokjes :wink:. Vooraleer we even gingen douchen verkenden we mekaar lichaam al en knuffelden we wat rechtstaand aan het bed. Een paar kusjes en uiteindelijk belandden we plof in het bed. Vooraleer het echt spektakel kon beginnen zijn we toch eerst gaan douchen. Terug in de kamer kleedden we ons uit en nam ik Amanda op mijn schoot, achterstevoren. Daar kreeg ik een aparte soort lap dance. Het ging allemaal nog wild en makkelijk omdat Amanda net met haar handen kon steunen tegen de muur van de kamer. Daarna op bed mekaar wat geteast en getonzoend. Op een gegeven moment lag ik op haar, zij met haar buik op de matras en kon ik op een beetje dominante manier haar een beetje plagen met mijn stijve lul in de omgeving van haar poesje. Daarna toverde Amanda een condoom over mijn sjarel en begon me te pijpen. Niet zo heel lang, heel even maar zelfs, maar dat lag aan mij. Pijpen is niet hetgeen ik absoluut niet kan overslaan en ik wou beginnen met de eigenlijke daad. Ook dit duurde niet al te lang. Seksenfun was er misschien nog niet helemaal bij maar vooral heel moe. Gewoon geen fut :redface: meer na ons gespeel daarvoor al en het nachtelijke uur. Nog wat tongzoenen, kusjes, strelingen en ondeugende strelingen en kusjes van mij over haar hele lichaam om zo uit te komen bij haar poesje. Mijn tong was blijkbaar niet zo vermoeid als de rest van mijn (innerlijk) lichaam :), dus besteedde ik daar uitgebreid tijd aan omdat Amanda er duidelijk erg in op ging. Tijdens het vingeren liet Amanda zich helemaal gaan. Een fijn moment. Iets daarvoor, tijdens het beffen was seksenfun dus bijna voor ie het wist al klaargekomen. Doordat zij er zo van genoot en in opging. Dat maakt mij dus ook heel opgewonden.
Toen we weer in de bar aankwamen stond er nog steeds de kaasschotel, die ik eerder al zag maar liet voor wat ze was (met enige spijt) omdat ik dus nog van plan was om in actie te schieten (letterlijk :)). We hebben samen nog wat gesnoept van de kaas.
Gustomass
29 oktober 2009, 15:07
hallo Beertjes,
Morgen en overmorgen zullen Manon en ik, en waarschijnlijk Ashanti weer te vinden zijn in de VM.
Hopelijk word het een gezellig weekend.
xxx
Hey Amanda, mooi dat jullie er tijdens de Halloween party zijn!:biggrin::biggrin:
Weet je al hoe jullie verkleed gaan??
Wel spannend voor ons als jullie niet al te onherkenbaar verkleed zijn.
Gaat RP jullie misschien body painten???
Wil je alvast een tipje van de sluier oplichten...of moeten we er zelf maar achter zien te komen??
Gustomass.
Gustomass
6 november 2009, 12:21
Goede dag allemaal.....
Morgen zullen Manon en ik weer gezond en wel op de verjaardag van Erpee aanwezig zijn.
Dus hopelijk tot morgen!!!
Dikke kus,
Amanda en Manon
Hey Amanda ,
wie gaat er dan dat lintje doorknippen voor de opening van de Sans dan??
Gustomass die nu snel naar zijn schaar gaat zoeken....
jeepie
22 februari 2010, 14:08
de eerste dame waarmee ik afgelopen zaterdag mee naar boven ging was Amanda. het was de slechste sessie die ik heb gehad die dag :heul:. ze likte meer langs mijn piel dan dat ze mijn dop voledig in haar mond nam. het was letterlijk en figuurlijk weggegooid geld. gelukkig was het maar 30min
Zedd
22 februari 2010, 14:50
^ De term "ongelikte beer" is hier dubbel van toepassing
Zakkenleger
22 februari 2010, 17:08
@zedd, jeepie geeft zijn ongezouten mening. Kun je het mee eens zijn of niet, maar het is zijn ervaring en in ieder geval glashelder. We zijn niet allemaal mooischrijvers zoals jij. ;)
dupke
22 februari 2010, 17:18
Inderdaad ZL, en misschien is niet iedereen zijn klik met een dame of verwachtingspatroon hetzelfde. Een negatieve ervaring neerpennnen moet kunnen, maar met respect voor de dame in kwestie, en dat mis ik hierboven toch wel een beetje.
rplover
22 februari 2010, 18:18
Ik ben enkel benieuwd of "jeepie" het ook zo tegen Amanda heeft verwoord, of dat ie enkel in de ongelikte beer uithangt op het forum, en de Meid in kwestie er niet over aangesproken heeft :gruebel:
Misschien was je dop wel niet te vreten :biggrin:, laten we effe Amanda zelf aan het woord? :hammer: Of is dat te gevaarlijk voor de egotjes hier, als de meiden ons gaan recenseren? :rolleyes:;)
erpee :wink:
Gondolas9
22 februari 2010, 19:58
@ dupke: wat vind je nou precies niet respectvol? Ik lees dit vrij toevallig, en ik ken geen enkele van de actoren, maar ik vind het vrij sec en objectief (binnen de persoonlijke subjectiviteit).
Persoonlijk vind ik de reactie van rplover - over die niet te vreten dop - daarentegen vrij vulgair en onbeschoft... Alleszins van een ander kaliber... Een aanval ad hominem...
Wat ik wel merk is dat een aantal beertjes blijkbaar o zo graag op een goed blaadje staan bij meelezende dames... Vind ik geen probleem, in een vorig leven heb ik ook één-tweetjes met schrijvende dames uitgevoerd (hè Willem), maar hou de discussie dan wel rationeel...
Maar misschien triggert de hoop op een knuffel van Amanda bij sommigen verregaande (verblinde) reacties.
@ Amanda: geen kwaad woord over jou overigens...
Gondolas9
22 februari 2010, 20:00
^ De term "ongelikte beer" is hier dubbel van toepassing
Prachtige humor
rplover
22 februari 2010, 20:07
@ dupke: wat vind je nou precies niet respectvol? Ik lees dit vrij toevallig, en ik ken geen enkele van de actoren, maar ik vind het vrij sec en objectief (binnen de persoonlijke subjectiviteit).
Persoonlijk vind ik de reactie van rplover - over die niet te vreten dop - vrij vulgair en onbeschoft... Alleszins van een ander kaliber...
Wat ik wel merk is dat een aantal beertjes o zo graag op een goed blaadje staan bij meelezende dames...
Ik herhaal zijn woorden, namelijk "dop".
Uiteraard was dat de bedoeling, Gondolas, en neen, ik wil niet op een goed blaadje staan bij Amanda, interesseert me geen ene moer.
Ben alleen benieuwd of de "dop" ook aan Amanda zijn ongenoegen over de sessie heeft geuit, of dat ie enkel de ballen heeft dit op het forum te doen.
Ik ben van een ander kaliber, beste Gondolas, ik ben van dat kaliber, dat de forumleiding het zelfs netjes vindt (tenminste ze laten het toe) dat mijn echte naam met bijbehorende foto op chat geplaatst wordt.
Van onbeschoft en kaliber gesproken,gekker moet het niet worden hier... .
erpee - die graag Meiden lastigvalt, bepotelt, onbeschoft en vlugair is :hammer:
En nu Amanda zelf aan het woord, alles kan en mag hier toch deze dagen:gruebel:, ik ben uitermate benieuwd wat zij hierop te zeggen heeft :biggrin:
Bosco
22 februari 2010, 20:24
Ik ben van een ander kaliber, beste Gondolas, ik ben van dat kaliber, dat de forumleiding het zelfs netjes vindt (tenminste ze laten het toe) dat mijn echte naam met bijbehorende foto op chat geplaatst wordt.
Van onbeschoft en kaliber gesproken,gekker moet het niet worden hier... .
Waarom zo onduidelijk erpee :confused:
Ben ik niet gewend van jouw.
pilot44
22 februari 2010, 20:41
Ik plaats zelden berichten op dit forum omdat ik van mening ben dat wat er op de kamer gebeurd iets is tussen de dame en mij. Voor mij is dat respect richting de dame.
De reactie van Jeepie over zijn kamer ervaring met Amanda schoot mij echter in het verkeerde keelgat. Oké het is zijn ervaring over de sessie met Amanda en zoals Dupke al zei mag je best een negatieve ervaring neerpennen, maar ik vind de reactie zoals die nu verwoord is getuigen van weinig respect richting Amanda. Ik ken Amanda al sinds haar eerste dag in saunaland en heb nog nooit een slechte ervaring met haar gehad. We hebben allemaal weleens onze dag niet (misschien Jeepie afgelopen zaterdag wel), maar dan hoef je dat nog niet in deze bewoordingen op het forum te zetten.
Voor de goede ook ik ken geen van genoemde actoren persoonlijk.
Gondolas9
22 februari 2010, 20:45
Puur academische belangstelling, maar welke bewoordingen zijn nou eigenlijk fout?
Het is een erg negatieve recensie en erg subjectief (voor mij zou ze niet erg relevant zijn als ik Amanda eventueel zou willen bezoeken), maar ik vind er binnen de context van dit forum niks mis aan.
Maak me even wijzer ;-) ?
@pilot: weinig berichten, maar veel Amanda-berichten ;-)
janjanjan
22 februari 2010, 20:57
Puur academische belangstelling, maar welke bewoordingen zijn nou eigenlijk fout?
Pure interesse (en volledig off topic) van een beertje: wat levert zo’n academische YBF-studie nu zo al op?
jeepie
22 februari 2010, 21:29
Ik plaats zelden berichten op dit forum omdat ik van mening ben dat wat er op de kamer gebeurd iets is tussen de dame en mij. Voor mij is dat respect richting de dame.
De reactie van Jeepie over zijn kamer ervaring met Amanda schoot mij echter in het verkeerde keelgat. Oké het is zijn ervaring over de sessie met Amanda en zoals Dupke al zei mag je best een negatieve ervaring neerpennen, maar ik vind de reactie zoals die nu verwoord is getuigen van weinig respect richting Amanda. Ik ken Amanda al sinds haar eerste dag in saunaland en heb nog nooit een slechte ervaring met haar gehad. We hebben allemaal weleens onze dag niet (misschien Jeepie afgelopen zaterdag wel), maar dan hoef je dat nog niet in deze bewoordingen op het forum te zetten.
Voor de goede ook ik ken geen van genoemde actoren persoonlijk.
zal wel te maken hebben dat ze voormij 2 uur gekamerd heeft. maar dan nog vond ik haar service slecht. en was ze goed geweest dan had ik vol lof over haar geschreven. maar nu heb ik het in een paar zinnen ff kort en krachtig beschreven. ik heb vantevoren nog wel gezellig gebabbeld met haar. en als ik daarna vind dat ze het niet goed doet op de kamer. dan hou ik gewoon mijn mond dicht. want mijn ervaring is. ga je met de dame in kwestie in disscussie dan kun je de rest van de dames ook wel vergeten. en vooral in zo'n kleine club als VM. want de dames zijn net kippen en kwebbelen alles door. en vooral als ze met 3 vriendinnen een weekendje naar VM gaan. en ik heb geen zin in om de rest van de dag tegeneen zure pruim aan te kijken. omdat ik tegen haar had gezegd dat ze slecht is. nu hou ik het voor mezelf en loopt ze elke keer lachend voorbij.
ik zal voorlopig ook niet meer naar VM gaan. zie algemeen VM
seksenfun
22 februari 2010, 22:23
Oeps, niks zeggen ter plekke en het hier dan zo neerpennen. Ik wil je niet ongerust maken maar Amanda ga je misschien nog wel eens onder ogen komen in een andere club :smoke:. Een gelukje voor jou, ze meldt zich gewoonlijk aan op het meeting point :smoke:.
Dalton
23 februari 2010, 10:39
Maar beren toch jullie weten allemaal dat de nederlandse dames een goede opvoeding hebben gehad.:thefinger:
Deze dames pakken het gebruiks voorwerp altijd goed in voordat ze er mee gaan spelen .
Wanneer ze een dildo gebruiken doen ze er nog een condoom om ,dat heet automatisme:teuflisch::teuflisch::teuflisch:
jeepie
23 februari 2010, 19:12
Oeps, niks zeggen ter plekke en het hier dan zo neerpennen. Ik wil je niet ongerust maken maar Amanda ga je misschien nog wel eens onder ogen komen in een andere club :smoke:. Een gelukje voor jou, ze meldt zich gewoonlijk aan op het meeting point :smoke:.
die clubs waar ik meestal naartoe rij zullen hun wel te ver vinden. en VM ligt vlakbij de snelweg waar vanuit je zo van DenHaag of terug kunt rijden. en als ik haar nog eens tegenkom in een andere club dan negeer ik haar toch gewoon. en wie weet herkent ze mij dan nog niet eens
en er zijn er genoeg die zijn mond dicht houden tegen de dames en het hier later gewoon neerpennen.
daar is dit forum toch voor gemaakt om ervaringen uittewisselen over de dames. dat is het risco als je op je rug werkt
Jetliner
23 februari 2010, 19:13
Mediatraining, Jeepie.
En dames die óns recenseren, daar zit ik op te wáchten!
Maar helaas, het zal nooit gebeuren.
Picasso 1
23 februari 2010, 19:36
Wat ik wel merk is dat een aantal beertjes blijkbaar o zo graag op een goed blaadje staan bij meelezende dames...
Valt mij ook op en het trieste is dat ik niet anders had verwacht :heul:
Dalton
23 februari 2010, 19:46
Valt mij ook op en het trieste is dat ik niet anders had verwacht :heul:
Weet je waarom ik altijd naar duitsland rijd?:ranting2::ranting2::ranting2: