Volledige versie bekijken : Cindy (zoveelste) Duitse
Moeke1
18 juli 2008, 17:19
Haarkleur/-lengte : Roodbruin half lang
Lengte dame : 1m60
Postuur/Cupmaat : slank / B beetje slap
Nationaliteit/Taal : Duits / Duits en Engels
Leeftijd : 26
Tatoeages/Piercings : geen
Service: zeer goed, TZ, knuffelen, GFE, vingeren, beffen, PZC, NMC, FT
Voordelen: zeer lief meisje, ook na de sessie blijft ze lief
Nadelen: geen
Tijdsduur : 1u
Prijs : 75
't Was vandaag haar 2de werkdag in YY. Ik hoop dat ze 't nog een tijdje volhoud in YY, want ze smaakt naar meer.
Moeke1
20 juli 2008, 16:22
Bij paspoort aanvullen:
kleur haar: roodbruin.
ze doet ook FT
Gisteren nog eens met dit lieve meisje geweest. Zonder te neuken deze keer want haar poesje is buiten strijd. Ze heeft dit echter ruimschoots gecompenseerd door 1/2u te pijpen met FT :blow:
Ze komt binnen een 5tal dagen pas terug , als poesje hersteld is :redface:.
seksenfun
25 augustus 2008, 23:40
Haarkleur/-lengte : donkerblond / halflang (meestal in een staartje)
Lengte dame : 1m 66
Postuur/Cupmaat : slank / C-cup (echt)
Nationaliteit/Taal : Duits / Duits en Engels
Leeftijd : 26
Tatoeages/Piercings : nee / tong
Service: zeer goed, volop TZ, heel goed PZC, FT, vingeren, beffen, NMC, knuffelen, strelen…
Voordelen: zeer goede voor- en naservice, mooie meid met klasse-uitstraling, bouwt de sessie rustig aan op
Nadelen: vroeg bij het binnenkomen in de kamer hoelang ik met haar op de kamer wou vertoeven. Dit wimpel ik direct of door te zeggen dat we dat nog wel zullen zien, hoelang we ons amuseren http://www.provla.com/vpf/images/smilies/icon_wink.gif .
noot:biedt GFE aan op een professionele manier, wat niet gelijk is aan spontane spring-in-het-veld GFE(+)-meiden.
Op kamer meteen de rollen omgekeerd. Meestal is het babbelen na de daad wat langer dan voor de daad, samen met nog wat naknuffelen. Nu begonnen we met een gesprekje. Eigenlijk gewoon een voortzetting van hetgeen waar we het eerder in de bar al over hadden. Voor mij was dit een ideale start, voor een nieuwe dame, voor mij. Zij is trouwens ook nog nieuw in Yin Yang. Ze werkt er nog maar twee en een halve week, vandaag donderdag 31/07/08. Ik voelde me meteen heel erg op mijn gemak bij haar. We lagen dicht tegen mekaar, raakten mekaar stiekem aan en knuffelden en streelden mekaar eerst wat. Ik geraakte hiervan al behoorlijk opgewonden. Ook het heerlijk tongzoenen kwam zeer ruim aan bod. Ze tongzoent heerlijk en afwisselend. Het lijkt heel spontaan. Hoewel deze dame top-professioneel is, maar in goede zin dan. De beertjes die al eens zwak kunnen zijn en (bijna)verliefd worden op een dame gaan met haar hiertoe allicht niet verleid worden. Ze begon me overal te kussen, ze was heel lief. Ook ik kuste haar overal, verwende haar mooie borsten, wat later waren we in standje 69 gekronkeld. Nadat ik haar oraal had verwend begon ze mij ineens oraal te verwennen. En hoe! Ik verwende haar ondertussen ook nog door haar te strelen en haar borsten te masseren. Op een gegeven moment was het gevoel tijdens het pijpen zo intens dat ik haar los liet, mijn ogen af en toe sloot en gewoonweg genoot van haar pijpbeurt. Ze plaagt je wel en laat je niet te snel komen. Aan het neuken zelf ben ik niet toegekomen. Het deed zo goed, ik liet haar maar begaan en schoot uiteindelijk mijn wit goedje in haar mondje. In ons voorgesprekje was ik te weten gekomen dat anaal niet tot de mogelijkheden behoort. Van haar achterwerkgaatje moet je afblijven. Ook niet met het vingertje erin. FT behoorde echter, net als de rest, wel tot de mogelijkheden. Ik had haar nochtans verteld dat ik zéker niet speciaal voor FT ga en dat ik liever neuk dan laat pijpen, doorgaans. De laatste sessies bemerk ik dat ik tegenwoordig erg geniet van pijpen en het wel al eens meer dan één keer tot een FT laat komen. Ik tref blijkbaar de goeie pijpsterkes de laatste tijd. Eigenlijk is ze een deugniet. Mij laten komen tijdens het pijpen, gezien wat er gezegd was tijdens het vragenminuutje aan de bar http://www.provla.com/vpf/images/smilies/icon_smile.gif . Nadat ik was klaargekomen hebben we mekaar nog lekker wat nageknuffeld.
Herhalingsgevaar zit er zeker in als ze lang in Yin Yang blijft. De volgende keer zal ik mijn orgasme wat langer controleren zodat het tot neuken komt. Voor Yin Yang heeft ze in een Duitse club een hele tijd gewerkt. Ik dacht Atrium maar ben niet meer heel zeker.
Draagt vaak een wit bh-tje met wit slipje met Chinese tekens op, waarvan ze de betekenis zelf (nog) niet kent.
Moeke1
26 augustus 2008, 20:11
Dit is dezelfde, ik heb donderdag nog met haar gebabbeld en gez...
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=12191
Steven_69
28 augustus 2008, 07:37
Deze Cindy vind ik een echte aanrader : Lekker met overtuiging tongzoenen, een poesje dat kletsnat wordt bij het beffen, zeer goeie pijpbeurt en een lichaam dat voldoende opwindt om een goeie neukbeurt af te leveren. Ook helemaal geen haastwerk en een hele vriendelijke dame. Zeker en vast niet de absolute bom van de Yin Yang maar in mijn eeuwige ranglijst (van de YY) bezet ze voorlopig de 2de plaats (na Gisèle).
Smoothy
28 augustus 2008, 15:20
misschien stomme vraag, maar wat betekend ft en gfe?
groeten
Bredero
28 augustus 2008, 16:52
misschien stomme vraag, maar wat betekend ft en gfe?
groeten
Volg het draadje ...
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1506&highlight=afkortingen
seksenfun
4 september 2008, 20:56
Cindy is nog aanwezig tot en met zondag in de vroege avond.
Cindy komt weer terug op 18 september.
Cindy stopt eind december met dit werk.
Steven_69
10 mei 2009, 01:09
Dame was onlangs nog actief in de Yin Yang en is voor mij een echte aanrader want ze doet alles wat ze moet doen (zijnde heftig tongzoenen, heerlijk pijpen zonder en wild neuken) zoals het in mijn opinie hoort. In mijn all-time klassement in de Yin Yang 2de na Gisèle.