PDA

Volledige versie bekijken : Brigitta en Monica (trio)

seksenfun
25 augustus 2008, 23:48
Sessie Brigitta en Monica

Brigitta
Haarkleur/-lengte : bruin / strak tot op schouders
Lengte dame : 1m60
Postuur/Cupmaat : slank / volle C-cup echte
Nationaliteit/Taal : Hongaars / Duits
Leeftijd : ca 25-28 j
Tatoeages/Piercings : letters op linker borst (zichtbaar boven BH)
Service: PZC, vingeren, NMC
Voordelen: mooi, naturel en funny
Nadelen: geen TZ , geen GFE

Monica
Haarkleur/lengte: zwart, halflang
Lengte: 1,63 m
Postuur/cupmaat: slank/kleine natuurlijke C
Nationaliteit/taal: Hongaars/Duits
Leeftijd: 25
Service: PMC, vingeren, beffen, NMC, steeds in voor dominant gedrag
Nadelen: geen TZ, geen GFE

Goed… dus… plots zag ik Brigitta tegenover het kouddompelbad staan. Ik wou juist kennis met haar gaan maken en Monica kwam erbij. Zij voerde plots het woord. Ze vroeg me of ik geen zin had in een lekker triootje met hen. Ze pakte me lief vast, Brigitta trouwens ook. De verleidingstrucendoos werd geopend. We stonden intussen met ons drieën eigenlijk een beetje in de weg. We stonden in de deuropening om van de bar naar het natte gedeelte te gaan. Ik weet niet wat er was maar ik was op dat moment toch wel hormonaal opgewonden. Toch bleef ik volhouden dat ik een triootje niet meteen zag zitten. Zij probeerden mij natuurlijk van het tegendeel te overtuigen. Brigitta vond ik al knap en Monica mag toch ook goed gezien worden. Ineens begonnen ze mekaar daar in de deuropening binnen te draaien. Mijn opwinding werd groter. Ik vroeg hen of zulke lesbische show ook op de kamer zou gebeuren. Geleidelijk aan, ondanks dat ik liet uitschijnen (niet écht overtuigend allicht) toch liever niet aan een trio te beginnen, stonden we al voor het trapje om naar de lockerroom te gaan. Het werd dus wel hoogtijd om hen te bedanken voor het voorstel of er op in te gaan. Ik zei hen dat ik liever gewoon alleen met Brigitta wou gaan kameren. Dat was geen probleem. Toch keek ik nog eens naar alle twee en besloot onmiddellijk om toch maar met de 2 meiden naar de kamer te gaan, temeer omdat eerder al was vermeld dat een trio met hen met lesbische show maar 100 euro zou kosten voor een halfuur. Het was al zowat middernacht dus die laatste klant wilden ze met een promotie over de streep trekken. Ik had er wel zin in.
Op kamer vlogen we er direct in. Ik was ook erg geil. Dat er niet getongzoent werd, daar stond ik zelfs niet bij stil. Ze vlogen meteen met 2 op mij, ze vielen me aan. Ze begonnen mij overal heerlijk te zoenen. Ik speelde ondertussen afwisselend met hun poesjes en borsten. Ze vergaten natuurlijk ook niet om mijn jongeheer te verwennen, tezamen. Ineens zag ik iets, ik had het eigenlijk nog niet eens echt gemerkt, er was vakkundig en razendsnel een condoom over mijn lul gedaan. De verwenning was zalig, ook met het condoom. Dit is trouwens sowieso geen dealbreker voor mij. Ik heb al sessie gehad waarbij PZC ook weinig voorstelde en al andersom ook; PMC wel heel goed. Afwisselend neukte ze mij, er werd steeds van condoom gewisseld. Safety first! Dat hadden de meiden goed voor. Alsof ik nog niet geil genoeg was begonnen de meiden mekaar nog heerlijk en lang te tongzoenen. Na mijn vraag mocht ik meedoen. Lekker met z’n drieën. Lekker! Kwam daar ineens nog de vraag bij van Monica (best een heel verrassende vraag) of ik ‘pervers’ was. “Ik pervers”, moest ik even bij mezelf denken. Nee. Voor ik iets kon antwoorden vroeg ze of ik het lekker zou vinden als ze me lichtjes zou kletsen. Ik was zo geil dat ik na een tijdje antwoordde dat zo iemand knap al jij dat wel mocht. Ze vroeg of tikjes in het gezicht ook mocht. Daar bedankte ik voor. Kletsjes op mijn billen/benen o.k.. Ik had van mezelf niet verwacht zoiets nog te zullen meemaken in een club. Het rare van al was dat het me nog heel erg opwond ook op dat moment. Terwijl de ene me bereed kletste de ander op mijn billen. Het leek wel alsof je een fles champagne opende. Aan de stop draaien tot ze eindelijk ploft. Wel bij elke klets kreeg ik precies ook een extra shot en in een mum van tijd kwam ik er door klaar.
Nadien nog even geknuffeld en nog effe met z’n drieën getongzoend.

Of ik met hen nog eens op herhaling ga blijft een grote vraag. Dit gebeurde immers onder speciale omstandigheden.

Merk op dat de service bij een trio soms heel ander kan zijn dan wanneer je apart met hen gaat. Ik ben er bijvoorbeeld bijna zeker van dat Monica dan niet zal tonzoenen. Brigitta misschien.

Moeke1
26 augustus 2008, 20:19
Hoeveel condooms heb je dan verneukt ? :rofl::rofl:

seksenfun
26 augustus 2008, 20:33
2, 3, 4,... 'k weet het niet meer (was niet zo met de telling ervan bezig :D).