PDA

Volledige versie bekijken : Monica - Tia (trio...)



seksenfun
25 augustus 2008, 23:03
Ik ging dus nog een keertje voor wat dominatie van Monica. Echter was de sessie helemaal niet vergelijkbaar en helemaal niet zo spannend als toen dat triootje met Brigitta. Brigitta speelde duidelijk een grote rol in dit spel. Monica heeft wel prachtige borsten, wat mij wel opwond. Toch bleef een orgasme voor haar wat lang uit. Tien minuten: lang?? Ze stelde al voor om een triootje te doen in de bar. Nu stelde ze dat weer voor, halverwege de sessie. Ik zei ja, niet om haar haar goesting te geven maar omdat ik voorheen al tegen Hollandmale in de bar gezegd had dat ik Tia er toch wel pittig uitzien vond. Ik vroeg haar dus om Tia erbij te halen.
Tia kwam meteen naast me liggen en gaf me een dikke knuffel. Monica vertelde dat ik het graag effe wat dominant had. Het was me wel wat qua talen in die kamer. Tia Engels, Monica Duits en ook het Hongaars werd gesproken. Dat dominante gedoe werd echter een flop. Meer lachen en zo. Tia ging dat absoluut niet af.
Nu had ik het effe moeilijk. Tia kwam bij het binnenkomen in de kamer meteen lief tegen me aan liggen knuffelen en vermits het dominante spelletje toch flopte wou ik eigenlijk alleen verder met Tia. Ik had hierbij het reuzegeluk dat ik in het Engels kon vragen aan Tia of Monica me dat niet kwalijk zou nemen. Monica verstond daar toch niets van. “Maar natuurlijk niet”, zei Tia. Dus stuurde ik in feite Monica wandelen. Uiteraard niet zonder effe naar de lockerroom te wandelen met haar om haar te betalen.
Terug op weg naar de kamer kroop ik meteen lief bij Tia en vertelde haar ook dat ik haar geknuffel daarstraks bij het triootje de doorslag gaf in mijn beslissing. Ze moest er eens mee lachen.
Toch viel de sessie tegen. Het bleef bij een échte knuffel, tongzoenen doet ze niet en voor de rest was het veel monotoon pijpwerk. Beetje beffen ook nog.
Zeker geen schitterende sessie, ook zij slaagde er niet in om me klaar te laten komen. Ik zei maar dat ik al te veel dames had gehad vandaag en dat het niet aan haar lag.
Later op de avond was ze dan weer wel aanhalig naar mij toe in de bar. Toch zal ik er geen tweede keer meer mee op kamer gaan en ook zal ik mijn een-beetje-op-de-poef uitkiezen van de dames maar weer laten voor wat het was en terug gfe-speurbeertje worden. Daar heb ik zoveel meer plezier aan.