PDA

Volledige versie bekijken : Ideale mannen moeten schaamhaar scheren

RAUL7
28 augustus 2008, 17:43
De ideale man van jonge vrouwen moet alles scheren, behalve zijn hoofd. Dat bleek gisteren uit een thema-uitzending 'Mannen volgens vrouwen' op de Nederlandse zender VPRO. "Jonge vrouwen vallen op kale mannen en dan heb ik het niet over het hoofdhaar"...:smile:

http://www.hln.be/hln/nl/34/Beauty-Wellness/article/detail/397679/2008/08/28/Ideale-mannen-moeten-schaamhaar-scheren.dhtml

bergm550
28 augustus 2008, 18:11
Ik heb ook geen schaamhaar, ik scheer het altijd. Ik heb dit op aanraden van een aantal DVP's gedaan, die dit ook wel prettiger vonden. :)

Knabbel
28 augustus 2008, 18:50
Kijk ook eens even naar het artikel daaronder:

Duitse mannen zitten langer in de badkamer dan vrouwen.

Zegt dit nu meer over Duitse mannen of over Duitse vrouwen? :D

http://www.hln.be/hln/nl/34/Beauty-Wellness/article/detail/366496/2008/08/01/Duitse-mannen-zitten-langer-in-badkamer-dan-vrouwen.dhtml

facial
29 augustus 2008, 15:33
Wij beffen toch ook niet graag een harige kut, dus de dames zuigen ook liever op kale ballen :rofl:

Goedemorgenallemaal
4 september 2008, 00:20
Wij beffen toch ook niet graag een harige kut, dus de dames zuigen ook liever op kale ballen :rofl:
Hmmm Ik bef gewoon door de haren heen. Ik vind een behaarde kut (niet te natuurlijk) gewoon mooier, vrouwelijker, het hoort er gewoon bij.
Streepje kan nog net maar bij ge-epileerde wenkbrouwen knap ik helemaal af, zeker als er dan weer wel zo'n potlood overheen gegaan is.

Toppie
4 september 2008, 01:15
De ideale man van jonge vrouwen moet alles scheren, behalve zijn hoofd. Dat bleek gisteren uit een thema-uitzending 'Mannen volgens vrouwen' op de Nederlandse zender VPRO. "Jonge vrouwen vallen op kale mannen en dan heb ik het niet over het hoofdhaar"...:smile:

Daar klopt dus niks van RAUL7!!!! Zelfs Picasso wil zijn hoofd scheren nu hij met eigen ogen heeft aanschouwd wat een impact zo'n kale bol heeft op de dames ;)

Redbull
4 september 2008, 10:21
Scheren is voor janetten... Trimmen is de bootschap, hou je oerwoud onder kontrole.