PDA

Volledige versie bekijken : Mia (Russische)



Willem2
21 november 2006, 01:00
Naam : Mia

Haarkleur/-lengte : Blond

Lengte dame : 1.74m

Postuur/Cupmaat : Slank,Normaal, goed figuur B- Cup

Nationaliteit/Taal :Letse , duits (goed) en engels (basic)

Leeftijd : 30-34jaar

Tatoeages/Piercings : geloof het niet

Service : Goede service. Zoenen, PZC, NMC,

uurtje
3 december 2006, 14:32
Te lief voor worden. Ben benieuwd hoe lang deze dame in het vak blijft. Heren, wel een beetje aardig zijn voor de dame.

ijsbeer
6 december 2006, 10:40
@ Willem 2: deze dame komt uit Letland en is 32 jaar.

Willem2
6 december 2006, 11:16
@ Willem 2: deze dame komt uit Letland en is 32 jaar.

30-34 klopt dan wel ;)
En van mij mag ze ook uit Letland komen................maar ze is russische ;)

Willem2 :wink:

Flurkman
13 december 2006, 11:03
Te lief voor worden. Ben benieuwd hoe lang deze dame in het vak blijft. Heren, wel een beetje aardig zijn voor de dame.

Enkel nog vandaag en morgen!!!! Vrijdag 15/12 is ze reeds op weg naar huis, en ze hoopt voor altijd (dat klonk vrij beslist uit haar mond). Dus heren, hier is grote haast geboden... Wordt dikwijls voor meerdere uren na mekaar geboekt, dus veel gelegenheid zal er niet meer zijn... Altijd een goed teken als een meid meerdere uren na mekaar op de kamer wordt gehouden...

Heel lieve meid, wat schuchter in de bar, maar dat verandert totaal eens op de kamer, en nog meer zodra je haar zachtjes en delicaat intiem verwent...

Als ze dan eenmaal volop op "bedrijfstemperatuur" is en lekker nat, laat ze zich gewillig diep en stevig in alle posities nemen. Ze zei eerst wel dat ze niet van ruwe sex houdt (liever zacht en teder), maar als je zoetjesaan het ritme en de amplitude (diepte) opvoert en tijdens het neuken een vingertje op haar klitje weet te houden, dan gaan de remmen volledig los. Ze liet zich ook met plezier de PHG-greep welgevallen, en dat wil wat zeggen want niet alle meiden houden daarvan (PHG is de Pussy-HoudGreep, het meisje plat op de buik, jij langs achter in haar, en dan nog 3 vingers erbij in het spleetje en je duim op de venusheuvel zodat je alles goed kan vasthouden). Ook Letse Karina, Russiche Dominica, Nigeriaanse Naomi, Nigeriaanse Alexia (spijtig genoeg weg) en nog anderen onderwerpen zich hier heel gewillig aan. Wel eerst nageltjes knippen en bijvijlen natuurlijk...

Beste vriendin van Russische Nikita, vriendin van Marina.

Erg vriendelijke meid, in staat tot erg goeie GFE-sex als het klikt. Ik hoop haar morgen donderdag toch nog eens op te zoeken. Ik wens haar in alle geval het allerbeste toe, zeker vanaf vrijdag...

Jorah Mormont
13 december 2006, 12:01
(PHG is de Pussy-HoudGreep, het meisje plat op de buik, jij langs achter in haar, en dan nog 3 vingers erbij in het spleetje en je duim op de venusheuvel zodat je alles goed kan vasthouden).



Beste Flurkman,

Kan je het een keer uittekenen in een handleiding?

BR, Sonny:wink:

Flurkman
13 december 2006, 13:27
Beste Flurkman,

Kan je het een keer uittekenen in een handleiding?

BR, Sonny:wink:

Kom kom, met wat "zoeken en tasten" kun je daar echt zelf wel achter komen... Wel altijd heel zachtjesaan starten, want pijn of krasjes moet je uiteraard vermijden. Lang niet elke meid zal deze greep toelaten trouwens.

Heb de PHG-greep overigens ooit ook al eens beschreven bij Hilke (ex-Ritz, nu YinYang?). Bij Hilke gingen er zelfs 4 vingertjes in en ze liet zich bovendien tegelijkertijd ook gewillig erg hard in het intieme vlees knijpen: slechts weinig meiden beleven dààr plezier aan, maar Hilke dus wel...

Tenslotte moet je bij deze greep aan de verleiding weerstaan om het condoom van je flurk te laten afglijden... Je zou soms wel willen maar je mag natuurlijk niet... Niet voor beginnende ijsberen dus.

NB Ook naar mening is Mia Russische (Moskou), en niet Letse zoals in haar "paspoort" bovenaan vermeld.

Flurkman
6 april 2007, 15:49
Enkel nog vandaag en morgen!!!! Vrijdag 15/12/06 is ze reeds op weg naar huis, en ze hoopt voor altijd (dat klonk vrij beslist uit haar mond)...


Blijkbaar dan tóch opnieuw gesignaleerd in PHG, en wel door Willi69 op 5/4...

Willem2
1 november 2007, 19:25
Ik zal de opmerking van Flurkman nog eens opzoeken.

In ieder geval gaat het om deze Mia die gisteravond op het feest rondliep.
Ze zag er slank uit, mooi figuur maar een beetje een vermoeide blik.

:wink:

Willi69
2 november 2007, 13:20
Haarkleur/-lengte : Bruinroodachtig
=> blond ;)

nwu
3 november 2007, 18:37
I paid a visit last week end to PHG.

I have to say that the selection proposed was not very good or even moderately good (it was saturday afternoon). after 3 hours at PHG we rushed back to GT and there it was a whole different ball game both in term of quality and quantity.

But you just need one and this one was Mia.

A tall russian (st petersburg), blonde, athletic body and very very very sweet.

I was sitted in the "breakfast room" (the former pool room) when I saw her passing by; I asked her her name and she answered me with a sugar sweet voice: I was under the charm.

Back in the room, she is one of the sweetest girl I have been with in a club.

Her BBJ was a 10 and sex was equally good, a very much GFE XP.

Recommended

smalakam
4 november 2007, 01:15
Nix Russische, nix Moscow. Paspoort klopt exact. Lftd 34

uurtje
6 februari 2008, 03:03
Mia is vanaf gisteren neergestreken in VV. Ze zal daar tot medio volgende week blijven. Om in herhaling te vallen: dit is een lief meisje, aardig zijn !!!!

woods25
7 februari 2008, 20:45
Dannach macht Sie 14 Tagen urlaub und Kommt wieder nach VV,es gefällt Ihr sehr gut,Ambiente,Zimmer und sauberkeit.Ich habe Ihr ein Cocktail spendiert;)
Gruß
woods25:wink:

Pim
1 juli 2008, 11:05
Is deze Mia er weer in Villa Vertigo ?
Het kan ook een andere dame zijn want mijn Mia komt eigenlijk uit de Oekraïne. Maar het is voor mij al heel wat dat ik de naam heb onthouden, laat staan waar ze vandaan komt ;)

Freddy_K
1 juli 2008, 18:44
de Mia die ik zag is beschreven door de heer Jansen:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10593

bloedje mooi dingetje maar haar boeken is een ander verhaal ...

Manni1A
3 augustus 2008, 13:17
:wiederda:

woods25
22 augustus 2008, 19:58
Sie war gestern auch da,schöne Madame ich hatte leider schon meine 3 Sessions deswegen habe ich Sie nur höfflich begrüßt.;)
Gruß
woods25:wink:

Willem2
24 augustus 2008, 03:02
:wiederda:

Ja ze is er nog steeds maar ze wilde niet zeggen hoe lang ze zou blijven. Gelukkig weet de limburgse ex van Ginger dat wel :rolleyes:

:wink:

2horny4u
26 augustus 2008, 14:50
Bedoel jij de aziatisch uitziende Mia, zo ja dan is daar al een draadje van, mischien dat Willen die even kan opsnorkelen. Zo niet dan ben ik wel benieuwd wie het wel is.

Gr. 2horny4u



Ik ben vorige week met Mia naar de kamer geweest en dat was zo'n lekkere vriendelijke meid.
Ze was gehuld in een zwart lingeriesetje.
En had een cup B met hele lekkere tepels er op.
Het TZ had wat mij betreft wat steviger mogen zijn, ze is pas een paar dagen in GT, dus misschien wordt het beter later.
Ze heeft een waanzinnige figuur, lekker gebruind en hele mooie ogen.
Anaal doet ze niet, ook heeft ze liever geen vingertje er in.
Maar van beffen wordt ze lekker nat.
Ik denk dat ik aanstaande Donderdagavond weer naar GT ga om haar weer te ontmoeten.
Dit was het voor nu.
Groetjes Rocco

Rocco2007
26 augustus 2008, 15:27
Nee zij is geen Aziatische, maar ze komt uit Lithouwen.

Moeke1
31 augustus 2008, 08:55
Naam : Mia

Nationaliteit/Taal : Russisch / goed Engels en Duits

Leeftijd : 34 j

Haarkleur/-lengte : blond / half lang in staartje

Lengte dame : 1m70

Postuur/Cupmaat :slank/ B

Tatoeages/Piercings :geen

Service: zeer goed, TZ , vingeren, beffen, pzc, nmc

Voordelen: mooie klassemeid die zelf enorm mee geniet van de sex

Nadelen: geen

Tijdsduur : 1u en 1/2u

Prijs : 75 en 50

Ik had ze vorige week ook al gezien. Ze straalt klasse uit in haar zwart los kleedje en dacht die is te mooi om goed te kunnen zijn. Nu nodigde ze me zelf uit om bij hen (3 mooie Russische meiden Mia, Nastia en ?) op 't terras te zitten. Na een half uurtje babbelen was het voor mij duidelijk dat ik voor Mia zou kiezen, en hier heb ik geen spijt van gekregen. Zelden heb ik (tegen betaling) zo een liefdevolle en passionele sexsessie meegemaakt. De "klik" tussen ons was er, en ze liet zich volledig gaan met meerdere orgasmes als gevolg. Na het avondeten alles voor een tweede keer over gedaan. Super ervaring met een echte klasse babe.
Toch vermelden dat ze heel kieskeurig is, en niet zomaar met alle mannen naar de kamer wil. Je moet ze dus versieren :cool:.

Willem2
3 september 2008, 15:07
Ze moet niks van internet hebben dus : http://blog.villavertigo.de/?p=348 :cool:

Local Hero
4 september 2008, 20:29
Ze moet niks van internet hebben dus : http://blog.villavertigo.de/?p=348 :cool:

Hmmmmmmmmmmmm, Mia is een echte ster
Ik was afgelopen zondag in VV, deze foto's van Mia zijn toen genomen. Mia zat (alleen) aan de bar, ze lachte naar mij, ik ging een stoel verder ook aan de bar zitten en bestelde hetzelfde als haar (espresso). Maar net op dat moment kwam een vuile schele rukker (God vergeve mij deze praat) naast haar zitten en begon een gesprekje. Na tien minuten palaveren was ze weg, alleen, voor de rest van de dag geen kans meer gehad :angryfire :ranting2: :huch: :nee:

Tijdens die (ellenlange) fotoshoot kwam ze aan de bar nog eventjes wat cocktails ophalen, ik sprak haar aan met: 'Mia' - 'How do you know my name ?' she said :rofl:

Er hing in VV die zondag namiddag en avond een zeer zeer vreemde kille sfeer. Er klopte gewoon iets niet, ik weet niet wat. Ook de verhouding beertjes / DVP's was way out of bounds. Ik ben gewoon om 19u30 uit pure verveling opgestapt. Op de autosnelweg bij Venlo zag ik dan een bordje:
voor Roermond, volg het 'M' teken en toen was er weer hoop ....:smile:

"Man, the dope's that there's still hope"

maxen
15 september 2008, 14:19
i like russian girls and especially mia ... is she still there?

Manni1A
15 september 2008, 22:53
i like russian girls and especially mia ... is she still there?

She ist :freu:

Lindberg
17 september 2008, 17:23
she ist?

you wanna say she isssssss :-)

Local Hero
25 oktober 2008, 18:26
Vrijdag regen dag. Vrijdag file dag. Vrijdag Villa dag. Vrijdag Mia dag
Na mijn eerder mislukte en timide pogingen is het nu eindelijk gelukt om samen met Mia af te zonderen naar een rustige plekje: de dubbele kamer helemaal boven in het dakgebinte (met douche!). Ze heeft enkele minuten nodig om zich in de badkamer klaar te maken. Intussen bedenk ik wel: vandaag al 3,5 uur gekamerd in de Villa met een budget van 300 euros? Oeps, foutje en ik ga vlug de portemonee eens beneden checken: nog 60 euros over (voor noodgevallen). Juist wanneer het Star time is, dan heb je maar een budget voor kortfilmp ...
Maar zelfs die korte tijd is voldoende geweest zijn om mijn al mijn dromen over Mia te bevestigen: ik Docter Zhivago en zij Lara. Ze heeft een tijdloos filmisch gezicht, en dat voor de momenteel oudste lady van de Villa, 34 lentes. De Oscar van de kleding heeft ze al. Niemand is beter gekleed in FKK-land. En de star quality spat heel de kamer door, vooral als ze de blonde bos in full wetlook strak naar achteren gebonden in een tijdloze elegantie uit de doucheruimte treed, recht in de eenzame armen van de wachtende ijsbeer. En je weet, de winter komt eraan, het wordt frisser, maar de warmte van Mia's passie straalt en verwarmt letterlijk, dat voel je fantastisch goed in een innige omhelzing ...

Na mijn 30 minutes of star time samen met Mia was het tijd om te vertrekken, een lange weg terug naar huis met de batmobile. Diegenen die alleen reizen, reizen het vlugst.. .
Maar het reizen onderweg brengt ook raad. Ergens op de verkeerswisselaar van Venlo kwam de goddelijk inspiratie en heb ik een U-turn gemaakt terug naar Grefrath. De weg was donker, het regende hard, op zoek naar de Sparkasse verloren gereden in the middle of Grefrath, bijna botsing met een andere wagen (all wheels locked, very close) ...en ik was terug in de Villa with some good old cash! En dan (opnieuw) het geluk gehad om met Mia deze crazy vrijdag een vervolg te geven en een langer romantisch filmpje te maken.

Mia is een van de toppers in de Villa, maar zondag 2 november is haar laatste werkdag in Vertigo ... :bloemtje:



The moon was yellow, and the night was young.
A smile brought us together, and I was wondering whether
We'd meet again someday.
The moon was yellow, and a song was sung.
That vocal inspiration gave me the inclination
To give my heart away.
Here we are! Is our romance to continue?
May I look that far? Ah! My love is
Ah, my love is yellow and the night is young.

The Joker
26 oktober 2008, 01:17
Stopt ze dan permanent, of enkel een tijdelijke pauze?

rplover
27 oktober 2008, 14:22
Mia zat zaterdag helemaal niet lekker in haar wel heel mooie velletje...
... doet altijd pijn een Meid zo te zien zitten ergens in een hoekje....

Zakkenleger
27 oktober 2008, 14:36
Wat hebben de 2 voorgaande berichten met recensies over de dame te maken? Mag wel gewist, net als dit bericht ;)

rplover
27 oktober 2008, 14:42
Wat hebben de 2 voorgaande berichten met recensies over de dame te maken? Mag wel gewist, net als dit bericht ;)
Voor dat soort praktijken en wisgedrag ben je bij hookers aan het juiste adres.
Wat dat met Mia te maken heeft? Dat ze zich niet goed voelt, dus als de bliksem erheen, haar gaan opfleuren.

Er wordt weleens meer naast de kwestie geluld in de topics van de Meiden, ik kan zo tientallen voorbeelden van jou aanhalen. Of ambities om terug modje te worden? ;)

Local Hero
27 oktober 2008, 18:07
Dat ze zich niet goed voelt, dus als de bliksem erheen, haar gaan opfleuren.

voila, that's the spirit! :smiley:
en dat is wat ik dan ook ga doen

Local Hero
30 oktober 2008, 23:29
Spanish Johnny drove in from the underworld last night
With bruised arms and broken rhythm and a beat-up old Buick but dressed just like dynamite
He tried selling his heart to the hard girls over on Easy Street
But they said, "Johnny, it falls apart so easy and you know hearts these days are cheap"
And the pimps swung their axes and said, "Johnny, you're a cheater" :fechten:
And from out of the shadows came a young girl's voice
Said "Johnny don't cry.";)

Mijn goodbyes en thankyous nog gaan overbrengen bij Mia.
Op de kamer hebben we dan in onze fantasie nog een mooie straat opera nagespeeld: West Side Story
Och, wat ben ik toch een bofkont om op het juiste moment, op de juiste plaats, zo'n fine fine lady tegen te komen die niet alleen interessant of grappig is, maar ook nog versterkend werkt :smileysex
Je emoties maken gekke bokkesprongen: je voelt je tegelijkertijd verrijkt en onwaardig, gered en verdoemd
Dat is wat het op de deze aardkloot eigenlijk om draait, de zin van het leven
En toch besef je, life can be never this good
Maar gelukkig is er nog de Villa of Dreams ...

Well like a cool Romeo he made his moves, oh she looked so fine
Like a late Juliet she knew he'd never be true but then she didn't really mind
Upstairs a band was playing and the singer was singing something about going home :smile:

Manni1A
1 november 2008, 02:58
Und zur Sicherheit noch einmal auf Deutsch: Mia kommt auf jeden Fall bald wieder in die Villa zurück - hat sie mir heute noch bestätigt :freu:

Zakkenleger
3 november 2008, 10:11
Mia is een prachtige klassieke schoonheid, die met een licht tragische uitstraling en melancholieke oogopslag zeer bedreven het ene beertje na het andere inpalmt, en uit haar hand laat eten. In de beertjes roept ze beschermingsdrift op en ze kunnen die lieve, kwetsbare, hulpeloze vrouw toch niet zomaar tussen ruwe, brallende, bonkige en horkerige beren als een Jansen, Toppie33, RPLover of ondergetekende loslaten? De afgelopen weken daar zeer treffende staaltjes van mogen waarnemen in de bar. Kostelijk theater!

Willem2 had me haar eens aangewezen en na een kort gesprekje met haar voelde ik me al zeer gevleid door haar aandacht. Helaas had ik al een afspraak gemaakt met een ander lekker ding dus die avond zou het niet gebeuren.

Zoals gezegd haar vaak gezien de afgelopen weken, maar het kwam er steeds niet van. Vrijdag haar alleen getroffen achter een cocktail aan de bar. Ik zag haar kijken, 'waar zijn mijn beschermers nu ik ze zo hard nodig heb?' Overmand door plaatsvervangende schaamte en boosheid op mijn egoistische mede-beertjes die haar in de steek hadden gelaten voelde ik in mezelf een emotie die ik niet herkende. Een warm gevoel in de buikstreek, hartkloppingen, een soort Kerstgevoel, vrede op aarde en dat soort suikerspinsels. Vlot naast haar gezeten merkte ik dat er geen woorden uit mijn mond kwamen. Ook niet uit de hare. Zwijgend keken we elkaar aan. Ze legde haar hand op de mijne, kort, en nam een slokje. Mijn keel was droog en ik bestelde nog maar eens een watertje, dat ik prompt in mijn zenuwen omstootte. Kom, ZL, waar ben je mee bezig, man? Dus toch maar een kletsgesprekje gestart. En hier komt haar talent naar boven: Mia weet je ongelooflijk goed de illusie te geven dat je de enige ware bent. Op dat moment is dat ook echt zo, en dat voelt uiteraard lekker. Ze plaatst je subtiel op de roze wolk van haar volledige aandacht en off you go, destination unknown!

Kortom, sleutel! Maar zo makkelijk gaat dat niet bij haar. 'Weet je het zeker?' 'Hoezo?' 'Nou ik heb je hier met heel andere types naar de kamer zien gaan, en ik ben niet jouw type'. Ai, ze houdt blijkbaar toch veel in de gaten. Ik wist niet dat ik zo belangrijk voor haar was :rolleyes: maar het klopt wel, ik was met heel andere types geweest de laatste tijd. Bang dat ze misschien nee gaat zeggen, zeg ik: 'das war nur Spass, du bist die einzige grosse Liebe in meines Lebens!'. Ze verslikt zich prompt in haar cocktail en proest het uit. 'Du bist verruectk!' 'Ja, kann sein, aber trotzdem will ich gerne mit dir...' Mijn charmes werken prima, en ze gaat een sleutel halen. Ik ga alvast maar douchen. Ik ben er nog niet aan gewend dat dat in de meeste kamers ook kan.

Als ik terugkom in de bar komt ze naar me toe en verkassen we naar boven. We chitchatten wat over gemeenschappelijke beertjes die zij intiemer kent dan ik (en dat hou ik graag zo), ze is overigens uiterst discreet heren dus ik weet niets verder ;). Dan gaat ze douchen, en ik lig in zalige afwachting van wat komen gaat.

Heerlijk fris komt ze in mijn armen liggen en ...






(ja, hier stopt het verhaal. Voor ik het weet zijn we van de kamer. In mijn beleving 10 minuten, maar het blijkt ruim anderhalf uur later. Een tovenares, dat is ze. Zeer gevaarlijk want o zo goed in het verleiden en geboeid houden van onschuldige beertjes. ZL ontspringt haar dans enigzins, want ook al weet ze hem op zijn zwakke punten volledig in te palmen, hij ziet toch wel wat en hoe ze dat doet. Zeer geraffineerd drukt ze al zijn knopjes in tot hij als een hijgend hondje aan haar voeten hangt. Was ZL een beginnend beertje geweest, dan had hij zijn hart en ziel compleet en onherroepelijk aan haar verpand, al zijn wereldse bezittingen aan haar voeten gelegd, niet helemaal voor niets, maar slechts wat aandacht was genoeg geweest. Ze is een artieste van topklasse, en verdient dan ook op de ZL schaal een 9+.)

Local Hero
16 november 2008, 19:33
Morgen weer in VV! :freu:

euh ... is Mia nu al terug in de Villa of Dreams :hu[1]:

Zakkenleger
16 november 2008, 19:38
euh ... is Mia nu al terug in de Villa of Dreams :hu[1]:

Gisteren niet gezien... :heul: Ik heb verkeerde info doorgekregen van een 'bevriende' :ranting2: ijsbeer... Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig :wand: Als ik hem weer zie zal ik hem kielhalen, nadat hij 30 zweepslagen heeft gekregen, een paar uur aan de schandpaal heeft gestaan en wat ik nog meer voor moois kan verzinnen... :teuflisch

Extince
16 november 2008, 19:39
euh ... is Mia nu al terug in de Villa of Dreams :hu[1]:Nee hoor, de wens was vader van de gedachte bij zakkenleger. Gebeurt hem wel vaker... :green_smi

Zakkenleger
16 november 2008, 21:47
Nee hoor, de wens was vader van de gedachte bij zakkenleger. Gebeurt hem wel vaker... :green_smi

Ik wens nu dat Extince eindelijk zijn recensie van Mia eens ging schrijven :teuflisch maar ook daar moeten we waarschijnlijk nog tot het eind van dit jaar op wachten (hint, hint :thefinger)

Extince
17 november 2008, 00:16
Ik wens nu dat Extince eindelijk zijn recensie van Mia eens ging schrijven :teuflisch maar ook daar moeten we waarschijnlijk nog tot het eind van dit jaar op wachten (hint, hint :thefinger)De ultieme recensie over Mia is al geschreven en wel door ene zakkenleger en daar heb ik niets aan toe te voegen. Het was de spijker op de kop :D. Mia is een artieste, maar wel een van de betere...

Local Hero
21 november 2008, 21:58
De Russische Tsarina is terug in de Villa of Dreams, taking control of all attention. Ik was in drukke romantisch pourparlers met Sina waanneer ik ze zag opduiken. Alvorens mijn dreamdate met Sina boven af te werken, nog effe vlug poolshoogte gaan nemen bij Mia. Ze zou blijven tot 28, en ik dacht direct, O wauw tot 28 december, maar eigenlijk bedoelde ze: tot 28 november ... :rolleyes:

Oh oh oh, nog altijd moeilijk te geloven dat Mia terug op haar troon zit in de Villa of Dreams :bowlol:

Local Hero
10 december 2008, 10:22
Understanding Mia... why it is that she is so misunderstood... just because she is popular... the fact is that many men love her... they call her number and some even bring her gifts... toys... anything she wants... so because of this she has been thought of as a woman who uses her beauty and talents to her advantage... She is a pretty woman... desirable... but sometimes she is sad and lonely... there is a dark hall that leads to her heart... Who is brave enough to walk up the stairs and that dark hall of her past to save her? A wall has been built around her heart and on that wall hangs the pictures of ... the Heroes... who couldn't keep her safe... that sadness that shows in her face... but she hides her true desire... and when the Hero comes knocking she smiles pretty... cause she knows he wants to be her boy... he doesn't just want to have her.... he wants her to have him... she can trust him with her heart and surrender... to his passion... cause he is hers... and so... he enters Mia's Room... they kiss... and explode into each others.
She says "baby if you wanna be wild... you got a lot to learn, close your eyes... let them melt, let them fire, let them burn."
She takes him into the darkness of her past...but in that darkness there are hidden worlds that shine... she has something special... and when he holds her close she makes those hidden worlds his... she is amazing and he knows it... he knows that he's never gonna let her go... and he makes sure that she knows that he's gonna give all that he's got to give... she can be sure that she is all that he wants... and all that he lives for is to make her his... Tonight!!

Big30
25 december 2008, 07:19
De discussie waar Mia in een kwaad daglicht werd gezet is verplaatst.

:wink::wink:

Local Hero
25 december 2008, 11:09
Mia, ik zou haar zo kunnen opeten, haar zo kunnen naar een kamer dragen, en haar behandelen als een Koningin.....
...je ferai un domaine.... (neen, geen eigen forum:baeh:) ou l'amour sera roi.... ou l'amour sera loi ... ou tu seras Reine....
Mia, een goddelijke Meid op mooie steltjes, en als ze zo door de Villa flaneert, word ik een beetje warm, warm vanbinnen.
Ik wil de plinten doen trillen, haar sjoepap gewoon vernietigen, haar binnenband binnenste buiten keren....

Helaas, driewerf helaas, Mia heeft meer dolgedraaide momenten dan goede.
Sommigen noemen het kieskeurig, en een spelletje van haar, ik noem het meer gewoon compleet van God los, totaal van de wereld af.
:wink:


I can feel your pain erpee, ik heb op diezelfde Boulevard of broken dreams gezeten als jij, vruchteloze pogingen gedaan om met Mia die Easy Street binnen te rijden ... De scene die jij uitbeeld doet mij denken aan bepaalde schilderijen van Edward Hopper, Nighthawks (http://www.angelo.edu/faculty/rprestia/1301/images/IN5230hopper%20NHks.jpg) en ook aan New York Movie (http://newcritics.com/blog1/wp-content/uploads/2007/05/hopper.ny-movie.jpg) ...

... het doet mij ook denken aan een bepaalde avond in oktober. Ik was juist terug aan de bar na enkele uurtjes samen met Yvonne. En Mia zat alleen aan de bar. Opnieuw mijn kans gewaagd, maar het gesprek vlotte niet erg. Zelfs Yvonne (die druk bezig was) kwam even poolshoogte nemen. Ik probeerde Yvonne duidelijk te maken dat indien het (opieuw) niet zou lukken met Mia die avond wij er dan maar nogmaals een tweede romantisch date van de avond moesten maken...

... maar toen gebeurde het, onbewust sprak ik eigenlijk de magische woordjes uit om tot Mia door te dringen: ik vroeg haar of ze graag een massage wou en het antwoord was volmondig JA! En toen ging alles vanzelf. En ik moet zeggen dat Mia mij heeft geïnspireerd, dan ik dankzij Mia toch weer wat bijgeleerd heb, toch weer een heel klein beetje een beter mens ben
geworden.(Her)lees niet alleen de commentaren op over Mia op dit forum, maar ook en vooral, de commentaren over Mia van de youppienautes op youppie.net spreken voor zich:

... Mia l'incarnation de la douceur féminine
... Peut être très langoureuse, et féline, à déconseiller aux amateurs de sexe pur et dur
...( pas de détails, nous sommes dans le grand art, et c'est une lady....)
...La prochaine fois, j'irai voir un astrologue pour connaître la meilleure conjonction utile à une rencontre charnelle avec Mia. Je
devais avoir mon Jupiter qui ne devait pas coller avec Saturne...à quoi ça tient :rolleyes: !!

Als we van een ander forum kunnen leren om zelf beter te kunnen worden, dan moeten we dat zeker doen, nietwaar Laurent :D

Maar als het dan toch niet echt lukt, probeer die frustatie, die verlangens voor iets positief te gebruiken, voor iets creatief. Ik weet dat je dat kunt erpee ... Trouwens was jij het niet die tegen mij zei dat er nog zoveel andere dames in de club zitten? Ze zitten zelfs op dit forum :rofl:

Het laatste beeld van Mia is opnieuw aan de bar tijdens de Weihnachtsparty: Mia staat samen met Yvonne te praten aan de bar. Een mooier beeld van de Villa of dreams kan ik mij niet inbeelden. Een symbolische wisseling van de wacht: Yvonne, my first lady en Mia, waarmee ik de laatste maanden de meeste uren heb samen doorgebracht...




Nu op kerstdag, na het feest voor de familie en de beste vrienden vergeet ik onze vriendinnen ook niet, so the stars shine bright with you in my heart Mia, my beautiful Tsarina ...

Big30
25 december 2008, 12:30
Om te voorkomen dat dit topic weer ontspoord gooi ik het nu even op slot. Ik ben vandaag niet meer on-line en momenteel zijn er geen andere mods aanwezig, vandaar.

IK heb geen zin in geroddel over een dame en verdachtmakingen.

Groet,
Big30

Rob10
25 december 2008, 12:52
Op slot? Is het nu echt op slot?


Om te voorkomen dat dit topic weer ontspoord gooi ik het nu even op slot. Ik ben vandaag niet meer on-line en momenteel zijn er geen andere mods aanwezig, vandaar.

IK heb geen zin in geroddel over een dame en verdachtmakingen.

Groet,
Big30

Tiga
25 december 2008, 12:54
Nee was een grapje van Big30 :D. Heerlijke humor ;)

rplover
25 december 2008, 14:36
Nee was een grapje van Big30 :D. Heerlijke humor ;)
Piep..... Oei, het werkt toch nog .....

Herkansing.... voor mij of Mia......ik heb duidelijk gesteld... ik zou haar willen omarmen, haar in mijn armen sluiten, naar de kamer dragen, en jacques Brel citeren.

En dan nu genuanceerder, Mia is geweldig, als ze bereikbaar is, maar ik zou nooit met haar de kamer opkunnen, als ze zich gedraagt zoals de laatste weken. Dat kan en wil ik haar niet aandoen.
En (deze neem ik voor eigen rekening) ik kan niet begrijpen dat er beertjes zijn die haar in deze toestand wel mee de kamer op willen. Ik vrees dat Mia momenteel hulp nodig heeft.

Als we dit als achterklap en geroddel beschouwen, dan vraag ik me af wat jullie doen met Damestopics, waar een Meid op haar kamerperikelen volledig met de grond gelijk gemaakt wordt. Of dat beschouwen we dan wel als objectief, nuttig en informatief?
Als Mia zich tegen mijn "achterklap" niet kan verdedigen, wat dan met die andere Meiden, die droog gepakt worden? Kunnen die zich verdedigen, hebben die dan geen recht op antwoord? Of is dat niet eens zo belangrijk? Ze moeten ons maar niet bedotten?
Heel dit forum verliest alle geloofwaardigheid, als we niet meer open en eerlijk EN objectief mogen weergeven wat er zich werkelijk afspeelt in onze clubs, en een Meid als Mia heeft momenteel jullie lovende verhalen echt niet nodig, ze heeft geen seks nodig, ze heeft een andere attitude, en hulp nodig.
En als we dit niet meer kunnen vermelden, dan gaat het de totaal verkeerde kant op met dit forum.....

En ik herhaal:Moi je t'offrirai....des perles du pluie....venues de pays...où il ne pleut pas......je creuserai la terre.....jusqu'après ma mort.....pour couvrir ton corps.....d'or et de lumière....je ferai un domaine.....où l'amour sera roi.....où l'amour sera loi....où tu seras Reine.....
:wink:

Zakkenleger
26 december 2008, 03:03
...
Ik vrees dat Mia momenteel hulp nodig heeft.
...


Gaaaaap... Nee, niet weer, toch? Mods, svp wissen, en desnoods even een ban van een paar weken. Totdat rplover eindelijk begrijpt dat

a) dit forum gaat over onze ervaringen met de DVPs, en hun dienstverlening
b) dit niet een hulpverleningsforum is voor al dan niet hulpbehoevende DVPs
c) als een of meer beren toch hulp willen verlenen, ze dit dan maar via IM, email of telefoon of zo moeten organiseren.
d) de 'hulp willen verlenende' beertjes zich eens goed moeten afvragen wat hun motief nou eigenlijk is. Ik ben niet zo van de altruistische school... :moon:

ZL, die voor M hoopt dat R een tijdje uit haar vaarwater blijft...

Willem2
26 december 2008, 03:16
Zo we gaan dit draadje mooi afsluiten.

Indien Big30 tijd heeft morgen dan gaat hij de desbetreffende ijsbeerkinderen het nog eens trachten uit te leggen :cool:

Ik was er al letterlijk en figuurlijk doodziek van

Nog een prettige 2de kerstdag :wink:

Big30
26 december 2008, 03:39
Zo we gaan dit draadje mooi afsluiten.

Indien Big30 tijd heeft morgen dan gaat hij de desbetreffende ijsbeerkinderen het nog eens trachten uit te leggen :cool:

Ik was er al letterlijk en figuurlijk doodziek van

Nog een prettige 2de kerstdag :wink:

Big30 heeft ZL via IM oneindig vaak tekst en uitleg gegeven! Gisteren moest hij Zl uitleggen waarom dit topic gesloten was. Big30 deed zijn best. Gisteren vroeg ZL om dit topic open te houden voor verdere discussie en nu vraagt hij om dit topic te sluiten :eek::eek:?

Big30 heeft volstrekt geen behoefte om aan de armen der geest, meer in het bijzonder ZL en RPL tekst en uitleg te geven.

Ik word van de opmerkingen van ZL en RPL ook doodziek en geef er nu de voorkeur aan te gaan slapen! Het verzoek door Zl uitgesproken willig ik in d.i. vervolg je discussie met RPL per IM.

Met Vriendelijke groet,
Big30

Local Hero
4 januari 2009, 19:44
Met Mia altijd een mooie cinematografische tijd beleefd. Ze ziet eruit als een filmster en daardoor krijg je ook de indruk dat je zelf meespeelt in een leading role. Die ene keer waande ik mij Omar Sharif in Doctor Zhivago, de ander keer zat ik middenin een romantische scene uit West Side Story ... :lostit:

Als je dat niet gewoon bent, dan ga je vliegen, heel hoog. Oh wat is het mooi om af en toe in hogere sferen te vertoeven. I took week-long vacations in the stratosphere. Maar dan, I came crashing down like a drunk on a barroom floor...

Gisteren was zo'n bluesdag, zo'n dagje dat je geen leading role meer speelt, maar slechts een figurantje in de zoveelste casting ...
Ach, het zal wel niet alleen aan Mia liggen, maar ook aan mij. Zij heeft een job te doen, maar ik heb ook een job (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=105559&postcount=1) te doen.

Nadien was ik de kluts zodanig kwijt dat ik per ongeluk de verkeerde deur open deed (binnen er was volop een show aan de gang...:eek:) en ook nog een paar glazen omver gestoten en gebroken aan de bar (sorry Anna ...:o). Als een broken Hero terug in de wagen gestapt ... I was spinning around a dead dial. Just another lost number in a file. Driving through a dark hole. Just searching for a world with some soul. En toen hoorde ik die stemmen (http://nl.youtube.com/watch?v=sVrDQQIiweE) door de speakers:

Now there's no welcome look in your eyes
when I reach for you.
And now your're starting to critisize little things I do.
It makes me just feel like crying, (baby).
'Cause baby, something in you is dying.

You lost that lovin' feeling,
Whoa, that lovin' feeling,
You've lost that lovin' feeling,
Now it's gone...gone...gone...woooooah



Bij de thuiskomst nog eventjes het nachtcafé op de chat van YBF bezocht. Ponnetje, Joop, Pling, Sonny boy, Kees en anderen zaten daar. Altijd super dat je na een bezoekje je verhaal toch een beetje kwijt kunt, tegen wie moeten we het anders vertellen, je hond, een imaginaire vriend, ... En Tiga kwam in het nachtcafé nog met een ultieme mop: 'Jullie mogen nog 1 berichtje posten want de server loopt vol ...'Hahahahahaaaaa, goede mop Tiga, goede mop :rofl:

Local Hero
11 januari 2009, 19:16
Mia gaat nu nog een weekje in de Villa of dreams blijven alvorens te genieten van een welverdiende vakantie. Bon voyage my lovely Tsarina.
Hopelijk blijft ze niet te lang weg ... :bloemtje:

En nog de beste groeten aan al die broekschijters die niet durven schrijven :moon:

ps: en mochten jullie het niet weten, maar die "You've lost that loving feeling" ging eigenlijk over mij, niet over Mia. Ik wist me toen geen raad met mijn gevoelens, you play the loving woman, I play the faitfull man, well just don't look to close in the palm of my hand ....
Haar service is nog altijd tops en haar verschijning in de Villa is aantrekkelijker dan ooit :luvlove:

Local Hero
12 januari 2009, 19:33
Mia gaat nu nog een weekje in de Villa of dreams blijven alvorens te genieten van een welverdiende vakantie. Bon voyage my lovely Tsarina. Hopelijk blijft ze niet te lang weg ... :bloemtje:


... ik dacht dat ik de primeur had, maar Radio Villa blog heeft dan toch figuurrlijk en letterlijk de puntjes op de i gezet: Mia will stay until February (http://blog.villavertigo.de/?p=645).

frankkinky
10 mei 2009, 01:46
ik heb vandaag een Mia ontmoet die voldoet aan jullie beschrijvingen, werkt 6 dagen in de week, had een paarse jurk aan, zeer vriendelijk en zeer goed op de kamer, lijkt een beetje nors te kijken is druk bezet maar een topper! is dit dezelfde?

Big30
10 mei 2009, 02:25
ik heb vandaag een Mia ontmoet die voldoet aan jullie beschrijvingen, werkt 6 dagen in de week, had een paarse jurk aan, zeer vriendelijk en zeer goed op de kamer, lijkt een beetje nors te kijken is druk bezet maar een topper! is dit dezelfde?

Mia draagt vaak een jurk, eigenlijk bijna altijd! Ze kijkt wel eens een beetje nors is vaak druk bezet en vele IJsbeertjes vinden Mia een Topper!

Ik denk dat je inderdaad een sessie hebt gehad met Mia ;)!

:wink::wink:

frankkinky
8 juni 2009, 18:05
helaas was mijn wandelvriend 2 dagen niet van haar zijde af te slaan dus ik heb haar nog niet mee mogen maken maar ze staat hoog op mijn to do list!

joop slim
13 juni 2009, 20:30
Mia is spoorloos.......mods verplaatsen naar topic "spoorloos" van de KRO ;)

Local Hero
13 september 2009, 12:41
Afgelopen week was ik tijdens een wandeling stommelings naar de titelsong van 'Once upon a time in the West' (http://www.youtube.com/watch?v=2s0-wbXC3pQ) aan het luisteren. Een boel herinneringen aan Mia kwamen toen naar boven. Ik heb die titelsong toen eens tijdens een kamersessie in de Villa of dreams laten horen.

Tot mijn grote verrassing was Mia blijkbaar een grote fan van dit soort (klassieke) muziek. Ik heb haar toen een groot plezier kunnen doen door de soundtrack van die spaghetti-western cadeau te kunnen doen.

Componist Ennio Morricone maakt gebruik van een beklijvende, woordenloze vrouwelijke zang op het belangrijkste thema waarvan je stil wordt. De onvergetelijke film gaat over een overgangstermijn in de Amerikaanse geschiedenis met de bouw van de spoorweg transamerican door middel van een slaperig, wijdverbreide Arizona stad: een ex-prostituee die een nieuw leven voor zichzelf, een monsterlijke revolverheld, een goedkope-maar-sluwe opportunist, een rustige, mysterieuze wreker en het Oude Westen zelf, maar het zou zich evengoed in NRW kunnen afspelen :smile:
De muziek vertolkt de verschillende gevoelens en emoties die spelen in de fysieke sfeer van de westen.

Bij het afscheid zei Mia dat ze bij het luisteren van deze filmmuziek aan mij zou denken. Ik ben haar alvast nog niet vergeten ...