Volledige versie bekijken : Savanah? Nee, 'k dacht dat 't Sarifah was?
seksenfun
4 september 2008, 20:50
Haarkleur/-lengte : zwart/lang -kleine krolletjes, soms opgebonden-
Lengte dame : 1,67 m
Postuur/Cupmaat : slank/B echt
Nationaliteit/Taal : Nederlands en nog wat (wou ze niet prijsgeven)/Nederlands en ?
Leeftijd : ergens rond de 20
Tatoeages/Piercings : geen/onder haar lippen, links
Service: zie nakende recensies
Voordelen: erg vlot en spontaan in de omgang
Nadelen: hopelijk komen die niet met bosjes vermeld in de nakende recensies
Extra’s bij het bezoek: gaat lekker lang mee broebelen
seksenfun
4 september 2008, 20:59
Zij had zo het idee dat ze op een leuke manier in Yin Yang evenveel over houdt op het einde van de dag dan in privé-huizen. Als dit een garantie zou mogen zijn om ze nog meer te zullen aantreffen in YY... o.k. dan :freu:.
ksie
6 september 2008, 00:49
Savannah is een leuk uitziende Nederlandse meid van circa 20 jaar. Op de kamer doet ze echter niet aan tongzoenen. Voor pzc moet je extra betalen. Het nmc was wel goed. De sessie dierde echter maar net een kwartier.
Ze werkt waarschijnlijk nog 2 weken in yy en gaat dan waarschijnlijk elders werken waar ze meer per uur kan verdienen.
Herhalingsgevaar is beperkt.
tommyv
6 september 2008, 08:51
Savannah heet ze en is half Nederlands half Marokaans
ze is 19 jaar en ziet er top uit maar haar service is ver onder de maat voor YY
TommyV
blauwebeer
6 september 2008, 10:51
... maar haar service is ver onder de maat voor YY
Oeioei, ongeveer met straatprostitutie te vergelijken dan? :baeh:
Blauwebeer :wink:
seksenfun
6 september 2008, 12:14
Savannah: voor pzc moet je extra betalen.
Eu... 25 euro of zo zeker? Dit is voor mij het beste bewijs dat het risico bij PZC bijna te verwaarlozen is. Voor 25 euro extra ga je je toch geen ernstige ziektes op de hals halen :hah:. Nee, nee, mooi excuusje gebruiken om snel wat meer centjes in het zakje te krijgen :rolleyes:.
goldene.zunge
6 september 2008, 12:27
Eu... 25 euro of zo zeker? Dit is voor mij het beste bewijs dat het risico bij PZC bijna te verwaarlozen is. Voor 25 euro extra ga je je toch geen ernstige ziektes op de hals halen :hah:. Nee, nee, mooi excuusje gebruiken om snel wat meer centjes in het zakje te krijgen :rolleyes:.
Altijd hetzelfde met die Hollandse wijven, veel voor niks. :angryfire
Vermits zij half Marokkaans is, zal de toeslag waarschijnlijk maar 12,50 euro zijn. :hah:
GZ :p
Jansen
6 september 2008, 23:34
Ik heb haar gisteren ook gespot en meteen even gezellig maar kort gepraat
Ze is Half Ned/Marokaans.
We zouden nog naar de kamer gaan later op de avond maar we zijn elkaar uit het oog verloren en heb haar niet neer naar huis zien gaan
Jammer maar als ik het forum lees is ze geen toppertje.