PDA

Volledige versie bekijken : Shari (Jamaicaanse)



seksenfun
5 september 2008, 22:48
Haarkleur/-lengte : zwart-krullend/vrij lang
Lengte dame : 1,65
Postuur/Cupmaat : slank/mooie B (echt)
Nationaliteit/Taal : Jamaicaanse/Engels
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : boven rechterborst/lip
Service: TZ, PMC, NMC, beffen, vingeren, strelen, knuffelen, teasen, massage....
Voordelen: lief, vriendelijk, zéér mooi, rustig en sensueel
Nadelen: niet ondervonden
Opmerking: het gaat hier niet over Shani, te veel verschillen en deze dame is alles behalve jagerig. Ze vat meestal post aan de sofa tegenover de kop van de bar iets voorbij de speelautomaten. Ze had een wit bh'tje en slipje aan.

Omdat eerder al gebleken was door enkele mede-beertjes dat er onder de Jamaicaanse meisjes in Yin Yang een leugebeestje zat, had ik een klein beetje reserves bij haar, op weg naar de kamer. Niet echt veel nu ook weer niet. Misschien was die Jamaicaanse al lang niet meer in Yin Yang? Er liepen gisteren zondag trouwens 4 van die 'windstreken-dames' rond. Op de kamer zou ik al snel weten of ze tongzoende, nam ik me voor. Als ik bij het binnenkomen in de kamer merkte dat ze niet wou tongzoenen zou ik niet aan de sessie zijn begonnen. Er werd dus lekker getongzoend, geknuffeld, gestreeld en stilletjes aan werd alles opgebouwd. Ineens nam zij een beetje het initiatief. Ze duwde me lichtjes op mijn rug, ik werkte niet tegen :smile:. Ze ging met haar heerlijk warm mooi zacht poesje op mijn edele delen zitten. Dit samen met haar prachtige figuur, mooie borsten en verleidelijk lieve glimlach waren al meer dan voldoende om mijn wapen flink geactiveerd te krijgen. Ze begon mij heel sensueel, prikkelend, erotisch fijntjes te strelen over mij buik en overal kusjes te geven. Tegelijkertijd vroeg ze me om mijn ogen te sluiten en volledig ontspannen te genieten. Ik sloot mijn ogen. Niet de gehele tijd natuurlijk :baeh:. Dat zou ook weeral jammer zijn zo’n prachtige vrouw. Ze ging door met het streel- en kuswerk. Met haar vingers streelde ze tegelijkertijd over mijn gezicht zodat ik haar vingers kon likken waarmee ze net haar poesje had verwend. Ondertussen gebruikte ze haar vingers van haar andere hand om mijn stijve lul heel gevoelig te strelen en om mij een geweldig genot te bezorgen. Met dit teasende spelletje ging ze nog wel even door:freu:. 1 keer ben ik al eens spontaan klaargekomen zonder pijpen, trekken of de daad. Dat was met Laura (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=67686&postcount=1) in Living Room. Als Shari zo nog lang had voortgedaan was de ontlading er ook vanzelf gekomen. Op een bepaald moment stopte ze. Ik deed mij ogen open. Ze draaide haar nu om en ging met haar rug naar me toe op m’n buik zitten met haar poesje bijna recht in mijn gezicht. Vooraleer ik het goed en wel besefte had ze met haar mond een condoom rond mijn penis gedaan en was ik met mijn tong haar poesje en sexy kontje aan het verwennen. Hoewel pijpen niet mijn favoriet onderdeel is tijdens een sessie ben ik ook deze keer niet tot neuken toegekomen. Zij pijpte en teasde zo verschrikkelijk goed dat ik haar gewoon heb laten begaan. Totdat alles met condoom in haar mondje belandde. Een FT-gevoel dus. Dit was nog maar eens een voorbeeld van hoe weinig verschil het (voor mij) uitmaakt of een dame nu met of zonder condoom pijpt. Ze moeten het gewoon kunnen ;). Ik heb al heel veel pijpbeurten gehad zonder condoom die een heel pak minder opwindend waren. Deze FT met condoom had voor mij alleen maar voordelen. Een gratis FT en ik kon daarna nog gewoon tongzoenen ook. Ook kropen we nog lekker dicht tegen mekaar aan en kwam ze heerlijk knuffelend en zoenend op mij liggen. Ze stelde ineens voor of ik kon genieten van een stevige rugmassage. Dit heb ik ze geen twee keer laten zeggen. Ook dit was voortreffelijk. Na de massage mekaar nog wat geknuffeld en gefriemeld. Mijn lul kwam al stilaan terug in parate toestand. Ik hield het hier echter bij omdat ik het niet te laat wou maken. Ik herinnerde me nog hoe suf ik op het werk was nadat het 2 weken geleden op een zondag heel erg laat werd in Planet Happy Garden.
Ofwel is ze ook er goed in het geven van een sessie op maat van de klant en dus positief professioneel goed bezig ofwel heb ik van haar een bijzondere speciale sessie gehad. Dit laatste geloof ik zelf niet. Toch heb ik tijdens (en ook er na) de sessie heel de tijd de indruk gekregen dat ze voor mij beter deed dan dat ze gemiddeld doet. Als een dame jou bovenop een geweldige sessie ook nog dat gevoel kan geven: super!!