PDA

Volledige versie bekijken : Tanja ( voorheen Lena ( Russische) partytreff Willich)



Willem2
7 september 2008, 04:34
Naam : Lena

Nationaliteit / taal : Russische /Duits

Leeftijd : 21-24jaar

Haarkleur/lengte : Donkerblond wat langer haar

Lengte : 1.70m

Postuur / Cupmaat : Slank / ABcupje

Tatoeage /Piercing : :rolleyes:

Service : PZC, NMC, zoenen, erotisch dansen, aftrekken,

Extra : Meisje wat met gemak in de saunaclubs zou kunnen werken en dan bovengemiddeld zou meedraaien :rolleyes:. Heeft een heel mooi figuurtje

Willem2
4 december 2008, 23:42
Lena schijnt wel weer terug te komen maar ze is op vakantie. Afwachten dus maar ....

Ronald35
10 januari 2009, 23:31
hm dacht dat ik een reaktie hierbij had gezet, te moe om het weer te doen, was super met deze blasehase, echt TOP tot het eind

Willem2
18 januari 2009, 13:12
Oh ja, deze Lena was er ook weer.Stond nog niet in de genoemde lijst van 14 dames ;)

Willem2
29 januari 2009, 09:41
Oh ja, deze Lena was er ook weer.Stond nog niet in de genoemde lijst van 14 dames ;)

Afgelopen zaterdag liep ze als Tanja rond op het feestje van de PHG. Ik denk dat ze wat op en neer zal pendelen.

:wink:

Pistol Pete
29 januari 2009, 16:31
Weet iemand of Lena/Tanja een blijvertje is in PHG of toch weer in Willich teruggekeerd is, wil haar vaker bezoeken. dank voor reacties.

Willem2
29 januari 2009, 16:56
Weet iemand of Lena/Tanja een blijvertje is in PHG of toch weer in Willich teruggekeerd is, wil haar vaker bezoeken. dank voor reacties.

Volgens Chris71 die 2x met haar was geweest afgelopen zaterdag, zou ze het komende weekeinde weer aanwezig zijn in de PHG ;)

Pistol Pete
29 januari 2009, 19:24
Mmm, is Chris71 ook 2 keer met haar gegaan afgelopen zaterdag? Me too, Chris71 en ik hebben elkaar (gelukkig :rofl:) niet afgewisseld. Tussen mijn 2 sessies hebben we een uur gepauzeerd en samen gekeken naar de braziliaanse samba dat overigens erg tegenviel. Misschien toch reden om mijn plannen voor het weekend te wijzigen....

Chris71
26 februari 2009, 13:57
Um hier mal ein bisschen Klarheit reinzubringen, Tanja ist meistens immer Freitags, Samstag uns Sonntags im PHG. In der Woche ist sie wohl in Willich.
Leider wird sie uns aber für einige Zeit verlassen, sie ist ab anfang März erstmal wieder in Russland.

Willi69
26 februari 2009, 19:38
meistens immer
:confused: :rolleyes:

Jorah Mormont
12 maart 2009, 23:30
Gisteren in PHG voor het eerst kennis gemaakt met Tanya. Ik had haar nog nooit eerder gezien. Vanaf het moment dat ik haar zag was ik verkocht. Typische Russische uitstraling en ook typisch de nukken van een Russische dame;) Mooi naturelle en bleke huid. Haar figuur zeer mooi. Haar pre-sales was buitengewoon aangenaam en was een goede inleiding voor de intense twee uur welke daarop volgde in een blokhut. De sex was top, na de daad een leuke dialoog met haar gehad. Tanya is wel een vrouw waarbij je sterk in je schoenen moet staan. Ze is geraffineerd genoeg om het hoofd van een ijsbeertje helemaal gek te maken. Ze vertelde ook wat over de partytreff. Ik moet zeggen, als deze dame representatief is voor partytreff in Willich, dan zou ik toch eens een keer die drempel over moeten:o

Pistol Pete
13 maart 2009, 02:00
Ah, Tanya ist wieder da....Ze is inderdaad een erg leuke vrouw met een geweldige uitstraling, de laatste weekjes had ik haar gemist in PHG daarvoor heb ik ook heel wat uurtjes van deze geweldige meid mogen genieten, maar ze is gelukkig weer terug. Tanya is een van de lekkerste zo niet de lekkerste dame in PHG op het moment die een uitstekende service koppelt an een fraai sexy uiterlijk met dito gezicht. Een klasse dame waar ook bij mij herhaling gegarandeerd is zodra ik haar zie. Blij dat ze er weer is, voor mij reden om PHG weer eens aan te doen na mijn megaslechte dag afgelopen zaterdag. Tanya is terug, de vraag is voor hoelang?

RAUL7
13 maart 2009, 12:47
Deze week houd ik even pauze
Sonny:wink:


Gisteren in PHG voor het eerst kennis gemaakt met Tanya.

De pauze was van korte duur :D!

Jorah Mormont
13 maart 2009, 13:30
De pauze was van korte duur :D!

Kijk! een oplettende ijsbeer.... Je was niet de enige:D


Sonny geniet wel :lostit::lostit:

PS. Mag je weer vegen Wim, niets met Tanya te maken